Simple

Domstraat 4 3512 JB Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Simple

Restaurant Simple. is gelegen in het mooie museumkwartier, een kleine 10 minuten lopen vanaf het centraal station. Op dinsdag tot en met zaterdag serveren zij vanaf 18.00 uur een maandelijks wisselend vast menu (3, 4, 5 of 6 - gangen). Het menu kan worden uitgebreid met verrassende bijpassende wijnen. Dit doen wij op een gezellige en gastvrije manier zonder dat het 'stijf' wordt.

Meer informatie over restaurant Simple

9,6
9,2
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Perfecte gerechten met bijzondere combinaties. Zeer kundige en ontspannen bediening.
Pascale K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Simple is top in service, inrichting en uiteraard in de kwaliteit van de gerechten. Mooie, originele combinaties geserveerd in prachtig servies.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer, leuke bediening die de avond extra leuk maakt (niet te aanwezig, attent en flexibel). Jammer van de akoestiek, was af en toe lastig om elkaar te verstaan. Ze gaan verhuizen, hoop dat in de nieuwe locatie ze de gezellige, intieme sfeer weten vast te houden.
evaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Echt alles was heerlijk! Ook de wijnen! Bediening soms wat te onervaren. Zeker een plek om terug te keren. Echt heel erg goed!
Remko B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Hele goede ervaring! We hebben genoten van een heerlijke avond. Verrassende gerechten, prima bediening. Echt een aanrader.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Mooie opmaak, hoog op smaak, attente jonge bediening en prima uitleg. Rust aan tafel en tempo perfect. Kok ook nog even aan tafel en gerechten vervolmaken. Wijnkaart meer dan goed. Pecorino smaakvol evenals wijnkeuze bij hoofdgerecht Iberico blend shiraz Nero d’avola erg passend. Redelijk hoge prijzen, maar absoluut waar voor je geld! Fijne tent.
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk eten, creatief samengesteld en mooi voor het oog. Vergezeld met een mooie wijn - hier kun je verrassend goed eten in de binnenstad!
Anne Marie T.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Pfff, wat een overpriced gebeuren, terwijl ze het niet waarmaken. Wij eten elke maand wel 1 ster, en prijzen zijn hier hoog (8,50 voor wintertruffel snippertje, dat is bij de vorige werkgever van de chef wel anders..), halve glaasjes wijn. Alle hartelijkheid en uitbundigheid mist. Nooit even zomaar bijschenken. Passie mist. Eerste en laatste keer. Eten goed. Kazen niet even rijp, wine-pairing ok. Maar de kou van die ene gastvrouw, bevriezen we.. bovendien was temperatuur in restaurant ook 19 graden. En wat deed rettich-pakket met garnalen van de dag ervoor bij gefrituurde garnaal?? Dat voegde niets toe aan gerecht.
Luuk A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Simple. Leuke, vlotte bediening. Bijzonder knap wat de jonge koks op tafel zetten. Hele prettige ambiance en prachtig ingericht!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We genoten eerst van een aantal heerlijke amuses. Daarna van het 6 gangen menu, waarvan er 5 wat ons betreft top waren. Origineel, prachtige smaken, perfecte structuren, tongstrelend en heel mooi opgemaakt. 1 gang (het "hoofdgerecht") was eveneens erg lekker maar maakte iets minder indruk. De bediening was prettig, alert en gaf goede uitleg bij de gerechten en bijpassende wijnen. Voor dit niveau eten betaal je bij Simple een heel acceptabele prijs. Een aanrader!
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Sterwaardig eten. Verfijnde smaken. Creatieve combinaties. Prachtige presentatie. Goede akoestiek. Friandises bijzonder.
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wat een geweldig restaurant. Pareltje in Utrecht. Prachtige gerechten, relaxte sfeer. Helemaal ok! Kan dit zeker aanraden. Zowel zakelijk als prive.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben geweldige gerechten gegeten bij Simple, alle 6 gangen waren van even hoog niveau. Fijne ambiance en relaxte bediening, de dames konden ons veel te vertellen over al het heerlijks dat zij ons voorschotelden. Onze complimenten voor Chef Rick Gresnigt en zijn staf.
Ginny D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Gerechten hoog op smaak. Kleine porties en per glas bestelde wijn idem. Bediening afstandelijk en onpersoonlijk, m.u.v. één dame. Abominabele akoestiek waardoor gesprekken hard moeten worden gevoerd.
Esmee R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Erg goed gegeten bij restaurant Simple. Wij hebben 5 gangen gegeten, en vooral de eerste 3 gangen werden in een hoog tempo opgediend. Dit mocht iets langzamer. Het personeel was erg vriendelijk, maar kon wel iets meer energie uitstralen. Maar de totaalbeleving was erg goed, en zeker een aanrader!
Nick O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk 6 gangen diner gehad! Leuke inrichting en goede service! ......................................................
Vivian Ilahibaks I.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Was een top avond, mede dankzij de bediening van de dames. Toppertjes!! Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Wij gaan zeker weer!
Pieter bas B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk en luxe gegeten bij Simple. Wij hadden de full experience en dat was fantastisch. De service was goed en elke wijn bij elke gang werd erg goed toegelicht en waarom deze aansloot.. de crew wist wat ze maakten en ze waren erg enthousiast.
Gie A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Erg leuke avond gehad.

Top gerechten, zeer fraai gepresenteerd.
Jong, enthousiast en zeer vriendelijke bediening.
Marchal M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Wat een feestje! Alles prachtig gepresenteerd en super lekkere wijntjes erbij. Echt een aanrader!