Simple

Domstraat 4 3512 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Simple

Restaurant Simple. is gelegen in het mooie museumkwartier, een kleine 10 minuten lopen vanaf het centraal station. Op dinsdag tot en met zaterdag serveren zij vanaf 18.00 uur een maandelijks wisselend vast menu (3, 4, 5 of 6 - gangen). Het menu kan worden uitgebreid met verrassende bijpassende wijnen. Dit doen wij op een gezellige en gastvrije manier zonder dat het 'stijf' wordt.

Meer informatie over restaurant Simple

Trein, Bus

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag & Maandag Gesloten

Uitmuntend
9,6
Sheela N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Afgelopen vrijdag 2/5 met 2 vriendinnen hier wezen eten. Wij hadden gekozen voor het 5 gangen menu.
Over het eten ben ik heel enthousiast mooie subtiele smaken die alle elementen van een top chef waardig restaurant hebben, zelfs was het voor de chef geen probleem dat ik geen vlees/wild at, hij maakte super lekkere mooie gerechten met vis voor mij.
Je moet overigens wel van culinair eten houden, het zijn kleine porties die naar meer smaken... maar als je van culinair eten houd dan vind je dat geen probleem.
De service is warm en je word door 2 hele leuke gastheren ontvangen die verstand hebben van producten en wijnkennis.
Tijdens het uitserveren van het eten komt de chef Jeroen de Zeeuw ook nog even aan de tafel om even uitleg te geven over zijn mooie producten/ en keuzes.
De wijnen bij het eten vormen tevens een mooie toevoeging aan het eten, speciaal en goed over nagedacht!! Als je een wijnliefhebber bent dan ben je hier zeker aan het goede aderes.
Wel vind ik het een tip waardig om keuzes te hebben in frisjes b.v wanneer je geen alcohol drinkt of als je nog moet rijden die avond.. De ice tea ontbrak helaas...
Het decor is warm en sfeervol, het is al met al een avond waar je spectaculair kan dineren.
P.s. de zelfgemaakte appelstroop was Subliem! Leuk cadeautje!
Hester L.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Aan kleine details was te merken dat Simple nog maar een weekje open is. Maar het was een feest te zien dat de ambitie er af spat! Het restaurant is strak ingericht, goede stoelen en heerlijke lounge muziek. Elke maand een menu met 5 verschillende gerechten, je kan zelf kiezen hoeveel gangen je wilt. Het eten was echt voortreffelijk, inderdaad simpel en puur. De wijn was heerlijk. En bovenal was de service super, zo aardig zonder opdringerig te zijn.
I. B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Naar aanleiding van wat buzz op internet op vrijdagavond binnengelopen om te kijken en spontaan ook blijven dineren. Heerlijk blanco kwamen 5 prachtige gerechtjes langs, oa zeebaars met perfecte garing, longhaas, kazen alles ondersteund door verrassend wijnarrangement, oa mooie Griekse wijn. Enthousiaste ingetogen bediening, chef even aan de tafel, kortom een topavond. Mooi interieur, vooral de kleurstelling. Wat er simpel aan is moet ik nog over nadenken, misschien dat we een mooie avond voor scherpe prijs hadden, simpel.
Hamap .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Op vrijdag met twee personen bij Simple gegeten. Na een hartelijke welkom, zijn we aan te tafel gegaan in een leuke ruimte waar inderdaad de sfeer Simple is. We hebben voor 5 gangen en het wijnarrangemet gekozen. Voortreffelijk gegeten en leuke verassende wijnen bij ieder gang gekregen. Leuke bediening die ons op een aangename informele manier te word stond. Al met al een zeer geslaagde avond.