Simple

Lange Nieuwstraat 88 3512 PM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Simple

Restaurant Simple. is gelegen in het mooie museumkwartier, een kleine 10 minuten lopen vanaf het centraal station. Op dinsdag tot en met zaterdag serveren zij vanaf 18.00 uur een maandelijks wisselend vast menu (3, 4, 5 of 6 - gangen). Het menu kan worden uitgebreid met verrassende bijpassende wijnen. Dit doen wij op een gezellige en gastvrije manier zonder dat het 'stijf' wordt.

Meer informatie over restaurant Simple

Trein, Bus

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag & Maandag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Simple

henk S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en menu kon nog aangepast worden op onze wensen, wijnarrangement goed passend bij de diverse gangen. Personeel was aardig en hadden het zichtbaar druk, waren niet altijd even goed verstaanbaar vanwege akoestiek. Wat tegenviel was de tafel die we hadden in het tussengedeelte van het restaurant (naast de toiletten en niks aan de muur, grijs kamerscherm, ongezellig hoekje en zaten daar erg op de tocht. Een tochtgordijn ophangen zou geen overbodige luxe zijn!
Noteboom D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer lekker, leuke sfeer perfecte bediening wijnkaart mag gerust iets uitgebreider maar zeker de moeite om eens langs te gaan wij komen zeker nog voor de derde keer langs succes verder
Oedo D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Alles wat we van een avond uit eten verwachten. Ontzettend lekkere gerechten met heerlijke bijpassende wijnen in een mooi ingerichte ruimte met informele, ontspannen, gezellige sfeer. Fantastische avond!
Dianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel lekker en leuke sfeer!
Ying T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik las in een andere recensie dat de chef 26 jaar oud is. Ongelooflijk knap dat je op die leeftijd al zo heerlijk kunt koken, klasse. Verassende maar zeker wel geslaagde combinaties. Perfecte wijn-spijs combinaties (de chenic blanc met de - ik geloof - schartong is fantastisch), attente bediening. En prijs-kwaliteit is helemaal prima. Als ze zo door gaan, gaan ze richting een ster! Verbeterpuntjes (klein, maar toch): een keer een niet warm bord (jammer), aan begin van de avond iets te aanwezige hipster festival muziek (vonden wij niet passend bij de setting), en tenslotte kwamen wij kwamen thuis achter dat de rekening niet helemaal klopte (in ons nadeel). Verder konden we niets meer wensen. Ga zo door!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met vrienden hier gegeten, wat een verrassing om hier naar toe te gaan. Zo lekker gegeten in een mooie en rustige ambiance. De gerechten waren verrassend en bijzonder van smaak! Zal lastig zijn om dit weer te overtreffen!! De bijpassende wijnen waren heerlijk, knap gedaan om zulke wijnen bij de gerechte te zoeken., met dank aan Wieke voor deze mooie verrassing en heerlijke avond !
Edwin J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het eten was lekker, maar ook te complex voor mij. Mag simpeler :-)
Het eenvoudige (x-gangen) concept (geen/weinig keus) spreekt me wel aan. De verschillende (goede) wijnen completeerden het geheel.
Bediening zeer goed.
Locatie goed. Sfeervolle inrichting, maar het licht mag van mij wat warmer.
Prima avondje uit.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed eten voor een reële prijs. Echter is de ruimte gevoelig voor levendige tafels waardoor het onrustig kan overkomen.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Recensies met een gemiddelde van ruim een 9! Zo dat belooft wat. Net een voldoende voor ons. We kregen halfvolle glazen wijn omdat de dame had gelezen dat we dat hadden besteld. Wat een kolder want daar is met niemand over gesproken. Slecht gevoel bij. Eten best Ok maar wat een geknutsel op het bord. Een uitleg van 5 min. We zijn na een paar seconden al afgehaakt. Ik zeg hou het Simple! Dat doet de naam meer eer aan. Op naar een ander restaurant.
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben geweldig gegeten. Alles klopte. Gerechten zijn heel creatief. Fijne ruimte ook. Enige minpuntje is de slechte akoestiek.
moniekmoniek .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte gerechten en zeer vriendelijke bediening.
Minpunt; eten was af en toe wat aan de zoute kant. Nu eet ik vrij veel zoutloos, dus kan dit ook de reden zijn.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Perfect! Ontspannen, informele sfeer, jonge bediening met kennis van zaken, t
gerechten zowel qua smaak als opmaak te gek. Wij komen weer terug!
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten lekker en mooi opgemaakt. Vooral de bendiening verdient een pluim.
Wel weinig keuze, te zware en zoute amuses en de prijs van de wijnen totaal absurd.
Wil dit restaurant overleven, zal het toch echt aan die punten moeten werken!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima 4 gangen gehad gevarieerd en creatief en lekker! Huiswijnen en huisport vielen me wat tegen echter
Philippa W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wat een ontdekking, zo in het museumkwartier van Utrecht.
Het restaurant is strak ingericht en oogt fris en uitnodigend.
De bediening is jong en met liefde voor hun vak.

Wij aten gisteren een menu en genoten van de frisse smaken. De amuses waren zalig, alleen al de boter met wat mandarijn om mee te beginnen was geweldig.
De rundersukade was subliem en smolt op onze tong. Neem zeker de bijpassende wijnen (ze schenken royaal). En houd ruimte over voor het lekkers bij de koffie. Ik kom graag terug en raad dit restaurant aan. Neem wel een dikke portemonnaie mee... En kom te fiets ;)
gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een ontdekking (voor mij dan) in Utrecht. Wat een fantastisch eten. Verrassende gerechten en geweldige bijpassende wijnen. Ik ga zeker terug!!
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Super service en fantastisch eten
Irma O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vanavond het vijfgangen menu gekozen. Telkens verrassende gerechtjes met niet alledaagse producten. Leuke smaakcombinaties zoals schorseneren met hazelnoot of wortelsaus met groene curry. Mooi opgediend. Prima begeleidende wijnen. Vlotte bediening met persoonlijke aandacht. Fijne kuipstoeltjes. Het geluidsniveau is gezellig rumoerig. Voldoende afstand tussen de tafels waardoor privégesprekken mogelijk zijn. De koffie met friandises was heerlijk. Het enige minpuntje vonden wij het prijsssupplement voor het kaasplankje dat mijn partner nam omdat hij niet zo van zoete desserts houdt.
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Geweldig restaurant, misschien wel het beste van Utrecht. Mooie gerechten met mooie combinaties en verfijnde smaken. De bediening is vriendelijk, gastvrij en deskundig. De sfeer is prettig. Kortom: ik ga hier zeker vaker terugkomen.