Simple

Lange Nieuwstraat 88 3512 PM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Simple

Restaurant Simple. is gelegen in het mooie museumkwartier, een kleine 10 minuten lopen vanaf het centraal station. Op dinsdag tot en met zaterdag serveren zij vanaf 18.00 uur een maandelijks wisselend vast menu (3, 4, 5 of 6 - gangen). Het menu kan worden uitgebreid met verrassende bijpassende wijnen. Dit doen wij op een gezellige en gastvrije manier zonder dat het 'stijf' wordt.

Meer informatie over restaurant Simple

Trein, Bus

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag & Maandag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Simple

Guus S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Perfect! Ontspannen, informele sfeer, jonge bediening met kennis van zaken, t
gerechten zowel qua smaak als opmaak te gek. Wij komen weer terug!
Marloes T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten lekker en mooi opgemaakt. Vooral de bendiening verdient een pluim.
Wel weinig keuze, te zware en zoute amuses en de prijs van de wijnen totaal absurd.
Wil dit restaurant overleven, zal het toch echt aan die punten moeten werken!
Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten is uitstekend, smaken mogen nog gedurfder. Een serveerster die de avond wat verknalde. Een gerechtje omwisselen was te veel.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prima 4 gangen gehad gevarieerd en creatief en lekker! Huiswijnen en huisport vielen me wat tegen echter
Philippa W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wat een ontdekking, zo in het museumkwartier van Utrecht.
Het restaurant is strak ingericht en oogt fris en uitnodigend.
De bediening is jong en met liefde voor hun vak.

Wij aten gisteren een menu en genoten van de frisse smaken. De amuses waren zalig, alleen al de boter met wat mandarijn om mee te beginnen was geweldig.
De rundersukade was subliem en smolt op onze tong. Neem zeker de bijpassende wijnen (ze schenken royaal). En houd ruimte over voor het lekkers bij de koffie. Ik kom graag terug en raad dit restaurant aan. Neem wel een dikke portemonnaie mee... En kom te fiets ;)
gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Een ontdekking (voor mij dan) in Utrecht. Wat een fantastisch eten. Verrassende gerechten en geweldige bijpassende wijnen. Ik ga zeker terug!!
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Super service en fantastisch eten
Irma O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vanavond het vijfgangen menu gekozen. Telkens verrassende gerechtjes met niet alledaagse producten. Leuke smaakcombinaties zoals schorseneren met hazelnoot of wortelsaus met groene curry. Mooi opgediend. Prima begeleidende wijnen. Vlotte bediening met persoonlijke aandacht. Fijne kuipstoeltjes. Het geluidsniveau is gezellig rumoerig. Voldoende afstand tussen de tafels waardoor privégesprekken mogelijk zijn. De koffie met friandises was heerlijk. Het enige minpuntje vonden wij het prijsssupplement voor het kaasplankje dat mijn partner nam omdat hij niet zo van zoete desserts houdt.
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Geweldig restaurant, misschien wel het beste van Utrecht. Mooie gerechten met mooie combinaties en verfijnde smaken. De bediening is vriendelijk, gastvrij en deskundig. De sfeer is prettig. Kortom: ik ga hier zeker vaker terugkomen.
Breien Haken Naaien E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij waren gisteravond met vier vriendinnen uiteten. En het was volop genieten. Wat een liefde voor ons als gasten en wat een verrukkelijk eten!
Janne S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was heerlijk en inrichting was heel mooi en de service was goed! Zeker een aanrader! Het is een klein restaurant met niet veel tafels, aanbevolen om van te voren te reserveren.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wat zijn we in de watten gelegd! Smaakvol eten én interieur, zowel bediening als kok erg vriendelijk en gastvrij. Elk gerecht was een cadeautje en daar bovenop werden we tussen de gangen door nog verrast met verschillende amuses. Deskundigheid en liefde voor het vak!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een perfecte service!!
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prachtige gerechten in mooi ambiance met leuke bedorning
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een 26 jarige chef die de sterren van de hemel kookt! Hoe bijzonder :-) Veel prachtige gerechten met bijzondere smaken! En ontzettend prettige en kundige bediening! Dank!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Echt geweldig gegeten. De kok is een kunstenaar. Wat een aanwinst voor Utrecht. Personeel is erg deskundig, vertelt precies genoeg over de gerechten en de wijnen, is vriendelijk en geïnteresseerd. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Walter H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten gisteren. Mooi tempo en goede uitleg zelfs hun engels was uitmuntend. Ook kleine afwijkingen van menu waren prima mogelijk. Mooie passende wijnen. Aan te bevelen!
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Voortreffelijk eten: mooi opgemaakt en verrassend lekker!
Naarmate de avond vorderde werd het moeilijker een gesprek te voeren: vanwege de akoestiek gingen de gasten steeds harder praten naarmate hun aantal toenam.
Het personeel is enthousiast, heeft er zichtbaar plezier in en is heel attent.
Een aanrader, Simple!
Lex S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten in Simple. Het was voor het eerst dat we er waren, maar zeker niet het laatst. Uitstekende wijnkeuze en aangename service.