Simple

Lange Nieuwstraat 88 3512 PM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Simple

Restaurant Simple. is gelegen in het mooie museumkwartier, een kleine 10 minuten lopen vanaf het centraal station. Op dinsdag tot en met zaterdag serveren zij vanaf 18.00 uur een maandelijks wisselend vast menu (3, 4, 5 of 6 - gangen). Het menu kan worden uitgebreid met verrassende bijpassende wijnen. Dit doen wij op een gezellige en gastvrije manier zonder dat het 'stijf' wordt.

Meer informatie over restaurant Simple

Trein, Bus

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag & Maandag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Simple

Ricardo D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Echt genoten! Heerlijke gerechten met het wijn arrangement was fantastisch. Fijne muziek en mooi modern ingericht, de bediening was vriendelijk en kundig. Zelf heb ik een schaal- en schelpdieren allergie dit was bekend en het eerste gerecht was daardoor met tonijn i.p.v. krab gemaakt, helemaal perfect.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Relaxte sfeer. Fantastisch gegeten (ster waardig). Gastvrije ontvangst. Attente bediening. Kortom een heerlijke avond! Dank Wieke en de rest van het team!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prettige ruime ruimte, goede bediening, heel lekker eten. Groene curry ijs bij het dessert!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Fantastische beleving: geweldig eten en sublieme bijpassende wijnen! Adequate en vriendelijke bediening. Vergeet vooral niet een glas limoncello als digestief te drinken: zelf gebrouwen en ronduit ‘wow’! Ervaar het zelf! Wij komen binnenkort een keer terug om onszelf weer te laten verwennen!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Verrassend restaurant. Prima hartelijke ontvangst. Keuze uit 3, 4, 5, 6 gangen of de full experience. Wij kozen voor het 4 gangen menu met wat amuses vooraf. Alle gerechten heerlijk en zeer smaakvol. De wachttijd tussen de gerechten was ook precies goed. Er werd ook nog gevraagd of we nog even wilden wachten tussen gerechten. Prima! We komen hier zeker nog terug!
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De harde materialen van de smaakvol strakke inrichting zorgen voor een iets lawaaierige ervaring. Maar dat is dan ook het enige zeurpuntje, want het eten en de bediening is voortreffelijk! Hoogstaande smaakcombinaties en fraaie presentaties, goede wijnen. Vriendelijkheid en tempo precies goed.
Wilko B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeer mooie en smaakvolle gerechten gegeten. De ambiance is precies goed voor een zakelijk diner maar ook met mijn vrouw zou ik hier graag eten. Terugkomen dus.
henk S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en menu kon nog aangepast worden op onze wensen, wijnarrangement goed passend bij de diverse gangen. Personeel was aardig en hadden het zichtbaar druk, waren niet altijd even goed verstaanbaar vanwege akoestiek. Wat tegenviel was de tafel die we hadden in het tussengedeelte van het restaurant (naast de toiletten en niks aan de muur, grijs kamerscherm, ongezellig hoekje en zaten daar erg op de tocht. Een tochtgordijn ophangen zou geen overbodige luxe zijn!
Oedo D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Alles wat we van een avond uit eten verwachten. Ontzettend lekkere gerechten met heerlijke bijpassende wijnen in een mooi ingerichte ruimte met informele, ontspannen, gezellige sfeer. Fantastische avond!
Noteboom D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zeer lekker, leuke sfeer perfecte bediening wijnkaart mag gerust iets uitgebreider maar zeker de moeite om eens langs te gaan wij komen zeker nog voor de derde keer langs succes verder
Dianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heel lekker en leuke sfeer!
Ying T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik las in een andere recensie dat de chef 26 jaar oud is. Ongelooflijk knap dat je op die leeftijd al zo heerlijk kunt koken, klasse. Verassende maar zeker wel geslaagde combinaties. Perfecte wijn-spijs combinaties (de chenic blanc met de - ik geloof - schartong is fantastisch), attente bediening. En prijs-kwaliteit is helemaal prima. Als ze zo door gaan, gaan ze richting een ster! Verbeterpuntjes (klein, maar toch): een keer een niet warm bord (jammer), aan begin van de avond iets te aanwezige hipster festival muziek (vonden wij niet passend bij de setting), en tenslotte kwamen wij kwamen thuis achter dat de rekening niet helemaal klopte (in ons nadeel). Verder konden we niets meer wensen. Ga zo door!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met vrienden hier gegeten, wat een verrassing om hier naar toe te gaan. Zo lekker gegeten in een mooie en rustige ambiance. De gerechten waren verrassend en bijzonder van smaak! Zal lastig zijn om dit weer te overtreffen!! De bijpassende wijnen waren heerlijk, knap gedaan om zulke wijnen bij de gerechte te zoeken., met dank aan Wieke voor deze mooie verrassing en heerlijke avond !
Edwin J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het eten was lekker, maar ook te complex voor mij. Mag simpeler :-)
Het eenvoudige (x-gangen) concept (geen/weinig keus) spreekt me wel aan. De verschillende (goede) wijnen completeerden het geheel.
Bediening zeer goed.
Locatie goed. Sfeervolle inrichting, maar het licht mag van mij wat warmer.
Prima avondje uit.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed eten voor een reële prijs. Echter is de ruimte gevoelig voor levendige tafels waardoor het onrustig kan overkomen.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Recensies met een gemiddelde van ruim een 9! Zo dat belooft wat. Net een voldoende voor ons. We kregen halfvolle glazen wijn omdat de dame had gelezen dat we dat hadden besteld. Wat een kolder want daar is met niemand over gesproken. Slecht gevoel bij. Eten best Ok maar wat een geknutsel op het bord. Een uitleg van 5 min. We zijn na een paar seconden al afgehaakt. Ik zeg hou het Simple! Dat doet de naam meer eer aan. Op naar een ander restaurant.
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben geweldig gegeten. Alles klopte. Gerechten zijn heel creatief. Fijne ruimte ook. Enige minpuntje is de slechte akoestiek.
moniekmoniek .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte gerechten en zeer vriendelijke bediening.
Minpunt; eten was af en toe wat aan de zoute kant. Nu eet ik vrij veel zoutloos, dus kan dit ook de reden zijn.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Perfect! Ontspannen, informele sfeer, jonge bediening met kennis van zaken, t
gerechten zowel qua smaak als opmaak te gek. Wij komen weer terug!