Simpel

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Simpel

De kracht van eenvoud

Tja, zo simpel kan het zijn. Als je met de Albert Cuyp om de hoek altijd de beschikking hebt over dagverse producten en gewoon pure en ongekunstelde gerechten op tafel zet, komen de mensen vanzelf. Binnen hangt er een heerlijk ontspannen sfeer en vergeet je direct de drukte van het dagelijks leven.

Meer informatie over restaurant Simpel

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Simpel

Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het begon niet goed met de ontvangst. Ongeïnteresseerde man achter de bar ging door met zijn computer alsof hij ons niet binnen zag komen. Wees vervolgens vanaf die plek met zijn hand waar we konden gaan zitten. Jassen aannemen of even wijzen op de garderobe was er niet bij. De dame in de bediening heeft meer kaas gegeten van omgaan met gasten. Een van de voorgerechten de zalmtartaar was niet om te eten. Taaie zalm(?) waar niet doorheen te komen was. Niet met een mes en kauwend al helemaal niet. Zonder problemen werd er echter een ander voorgerecht aangeboden, dus een positief puntje. Hoofdgerechten okay maar tamelijk fantasieloos. Desserts idem. Een persoon had een kaas nagerecht. Dit werd door de heer in de bediening op tafel gekwakt zonder ook maar een woord te zeggen. Geen uitleg welke kazen, nee 'zoek het maar uit'.
Enige renovatie, met name van de toiletgroep, is niet overbodig. Het zag er oud en onfris uit. Smoezelig geheel.
Het aanbod van 20% korting (IENS deal) is men voor het gemak maar vergeten.
Hester G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Doordat er twee zieken waren, was de bediening wat warrig en druk. Ambiance kan beter. Verder vriendelijk personeel en heel lekker eten.
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We waren zeker niet onder de indruk, eten was matig, service eveneens, geen aanrader
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk Eten, de bediening had wat beleefder en enthousiaster gemogen
Anouk E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Lekker gegeten in gezellige ambiance, en gastheer zeer vriendelijk en liet je welkom voelen!
J.A. G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker gegeten, diamanthaas was uitstekend, aan te bevelen.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Uitstekend gegeten. Zeer smaakvolle vijfgangenmenu met een voortreffelijke diamanthaas. Bediening was vlot en vriendelijk. De huiswijn, een fles cabertnet sauvignon voor slechts 19 euro, bleek een goede keuze. Echte aanrader!
Gerry L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellig en knus restaurant, heerlijk eten.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met een Groupon hier een 5-gangen verrassingsdiner gehad. De gerechten zagen er prachtig uit en smaakten ook goed. De diamanthaas met truffelsaus sprong er uit het was boterzacht en precies goed gebakken. De groenten waren nog knapperig. De bediening was vlot, maar afstandelijk. Er heerste een rustige sfeer in het restaurant.
margot A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gisteren heb ik met mijn vrouw en dochter hier gegeten. Het eten was echt ontzettend lekker. De sfeer was goed, de bediening rustig en heel vriendelijk. Prachtige borden. Heerlijke voorgerechten en de diamanthaas smolt in je mond. Echt een aanrader.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Strak interieur. Lekkere kleine gerechten. Hoofdgerechten slechts 1 vlees, 1 vis, 1 vega: te beperkt. Het is klein, afgesloten hoek achterin is benauwd.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gisteravond hier gegeten met Social Deal 5-gangen. Heerlijke gerechtjes, mooi opgemaakt ook. Het leek eerst wat weinig, maar dat viel achteraf erg mee. Voor ons zeker voldoende. Vriendelijke bediening. Prima wijn. Ondanks dat het een klein restaurant is, kon je ruim zitten.
Jette W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Met een restaurantcadeau kaart gegeten bij Simpel.
Het eten is smaakvol en mooi opgemaakt. Het restaurant is netjes en leuk ingericht. Midden in de Pijp is dit een leuk en rustig restaurantje.
Minpuntjes waren de kleine gerechtjes en de onervaren (maar wel schattige) bediening. Ook ons vielen de slobbertruien en de slordige haren bij de serveersters op! Net bloesje en haar in een staart zal veel verschil maken!
Wilma F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Met Nudeal bon gegeten, dat betekent twee personen voor de prijs van één. Erg lekker. De bediening is erg vriendelijk.

Vrienden van ons waren zonder Nudeal bon gaan eten en kregen hetzelfde voorgeschoteld, maar dan voor de gewone prijs 39,95 euro per persoon. Dat was echt, gezien de kleine porties, te duur.
Leontien T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Via een Groupon hier een 5 gangen diner gegeten. We moesten naar het theater dus vooraf gevraagd of wij binnen 1,5 konden eten.
De dames van de bediening hielden alles strak in de gaten en het lukte dan ook.

Heerlijk gegeten en al met al een goede aanrader
Eversdijk .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk eten en een hele fijne sfeer! Het shared dining concept is erg leuk en de hapjes waren superlekker. De wijn smaakte er ook erg goed bij. Het is klein en gezellig, maar groot genoen om niet op elkaars lip te zitten. De bediening was erg vriendelijk. Puntje van verbetering: de slobbertruien van het personeel mogen thuis blijven. Die doen echt af aan de rest.
Pui L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
5 gangendiner a la chef waren kleine gerechten maar waren echt smaakvol en super lekker. De sfeer was goed en schoon. En de bediening waren vriendelijk.
Barend P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Lekker gegeten, beetje onhandige of onervaren bediening wel goed bedoelt.
Het 5 gangen menu: we kochten dit via groupon/social deal, kleine gerecht, smakelijk en voor het :"groupon/Social deal" bedrag was het OK, de volle prijs (39,50) zou veel zijn voor deze gerechtjes. Matige wijn, verder wel gezellig gegeten. Wel een restaurant wat potenties heeft met wat meer inzet. Dus ja, toch een aanrader.
AsKock .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezeten aan een leuk tafeltje bij het raam hebben we hier genoten van een vijfgangen verrassingsmenu. De gerechtjes zijn niet groot, maar wel bijzonder smaakvol. Zo was de diamanthaas, die werd begeleid door een truffelsaus, heerlijk mals. Vooraf werd Turks brood geserveerd met tapenade en olijfolie. De vriendelijk geprijsde rode huiswijn, wij kozen voor een fles cabernet sauvignon uit Chili, paste hier prima bij. Het restaurant is ruim van opzet en de bediening is prettig. Op verzoek wordt een karaf water geserveerd. We komen hier zeker nog een keer terug.
Ruth M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Er was niks simpel aan simpel. Het eten was verrassend heerlijk.

Een explosie van smaken die goed samen komen. Ik beveel jet iedereen aan.