Simonis in de Stad

6,7
6,6
Brigitte K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ff kibbeling gehaald, kon alleen tegen restaurantprijs. Ok als t goed is zoals we van Simonis in de haven gewend zijn is dat geen probleem. Helaas was dat niet t geval. Veel te zout! Bah!
MiaCullen .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Al meerdere keren hier gedineerd. Helaas niet zo goed als in Scheveningen. Vis soms te doorbakken en beetje smaakloos (proef je bijna alleen de kruiden).
Service is wel okay. Eten krijg je best snel opgediend, maar wil je iets anders vragen dan moet je lang wachten. Tonijnsteak blijft een veilige keuze, maar bevestig een extra keer hoe je deze bereid wilt hebben, anders kan het toch misgaan. Grote gebakken garnalen zijn hier ook niet slecht. Spaanse garnalen blijven onze favoriet, maar weet wel dat daar heel veel knoflook in zit.
Vira Z.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Scandalig! We hebben drie keer soup besteld voor drie personen, plus een portie vis. Een dame wilde octopus die alleen buiten te koop was. Ze heeft het buiten aangeschaft en kwam terug naar binnen om samen met ons te genitenen van onze maaltijd. Je mag niet binnen eten wat je buiten hebt gekocht!! - Hebben we een paar keer van de ober en de manager gehoord. En dat we voor iedere persoon binnen een gerecht hebben besteld maakte helemaal niet uit!!! Belachelijk dat je zo ontvangen wordt, belachelijke service. Nooit meer hier terug.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Altijd perfecte vis. Heerlijk vers en goed bereid. Personeel vriendelijk en de sfeer is ook aangenaam. Kortom een aanrader.
Chobel .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wilde visspies en dagmenu Zeewolf. Beide veel te droog, je weet wel, dat het visnat eruit is gekomen en aan de buitenkant gestold is. Jammer van die goede vis. Salade en frieten niet bijzonder goed of smakelijk. Misschien een incident, we waren er nu voor de eerste keer.

Bediening en decor gewoon okay. Netjes was dat de bediening ons de salade die we erbij wilden bestellen, afraadde, omdat de porties daar zo groot zijn.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Goed initiatief om uit te breiden op deze lokatie.
T eten is heerlijk, simpel bijgerechten, friet en salade stellen niet veel voor. De vis, de variatie en versheid is heerlijk en goed. De bereidingen ook perfect. Ik ben vaste klant en ik geniet steeds weer van mijn visgerechten. Je krijgt ook veel vis en voor een mooie prijs.

De bediening is ook goed. Alert, vriendelijk en huiselijk.

T is er altijd vol en je ziet veel vaste klanten. Zowel binnen en buiten loopt goed.

Zeer tevreden altijd als ik daar ga lunchen/ dineren.
Arwin .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Gisteren weer lekker kibbeling gegeten hier en ook weer genoten van de kreeftenbisque.
Bediening was vlot en aardig en we hoefden niet lang op de gerechten te wachten.

Verder ook een ideale locatie in de stad. Makkelijk te combineren met een dagje shoppen of een bezoek aan Pathé.
A M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden aan mijn 'vaste' visboer: gisterenavond kwam ik namelijk door omstandigheden na bijna10 jaar in de verleiding om bij een ander dan hij mijn gebakken vis te halen. Ik wilde namelijk per sé weer gebakken vis eten. Ik wist/weet heus wel dat Simonis in de stad niet zulke hoge kwaliteit levert als dat zij in de haven doet. Maar het is zo jammer om dat inderdaad bevestigd te krijgen: de gebakken schollen waren namelijk alle vier niet smakelijk: de vis was merkbaar te veel doorgebakken, de structuur was stuk en daarmee ging de smakelijkheid voor mij grotendeels verloren. Het is spijtig om te zien dat de gebakken vis überhaupt allemaal "kant-en-klaar" in vitrines ligt voor de verkoop, in plaats van dat je de gekozen vis ter plekke voor de klant bakt: dát scheelt zo veel aan service, kwaliteit en smaak. Hetzelfde geldt voor de haring ladaar: die ligt ´s ochtendvroeg al schoongemaakt in de vitrine. En elke Scheveninger weet dat ter plekke schoongemaakte haring de beste smaak geeft, dus zeker ook Simonis. Ik blijf toch van mening dat de vestiging in de stad zich vooral richt op de dagjesmens, de toerist en de expat en weinig op de Haagse visliefhebber. Derhalve zal ik niet meer in de verleiding komen, er nog eens langs te gaan. Maar nog wel bij Simonis in de Haven, hoor !
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
We eten hier regelmatig en het is nog nooit tegengevallen.
Heerlijke verse vis, goed bereid. Een schaaltje frites en wat lekkere salade.
Geen meerprijs voor mayonaise of sausjes en in combinatie met een flesje huiswijn kun je hier prima eten. De bediening is altijd erg vriendelijk.
Kortom: lekker en ontspannen en zeer redelijk in prijs. Een aanrader!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Het was achterin de zaak ontzettend warm, eigenlijk niet te wezen. Gelukkig kwam er een plek voorin vrij (de deuren stonden open). Het personeel is erg druk maar wel vriendelijk tegen ons. Ik heb hier genoten van heerlijke coquilles. De saus completeerde de coquilles goed. Mijn tafelgenoot genoot ook enorm van zijn schol. De porties zijn goed. Het is jammer dat de overige sauzen (knoflook, mayonaise, etc.) in een plastic bakje en plastic zakjes worden geserveerd.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Vandaag met mijn dochter een wandeling door de voorgerechten als lunch genomen. Wij wilden dit gerecht, dat € 12,95 kost, samen delen. Dat was mogelijk en wij kregen een mooie schaal met vis voor op het midden van de tafel. Verder kregen wij ieder een bestek, maar helaas geen bordje. Toen wij hierom vroegen kregen wij als antwoord dat dit niet mocht bij dit gerecht en dat ze ons eigenlijk ook geen twee bestekjes had mogen geven. Erg jammer... want de vis was heerlijk, maar zo werd het een rommeltje op onze tafel en was het dus geen plezier om dit te eten.
Een grote misser voor dit restaurant.
Kippetje2015 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
De grote gamba's smaakte echt heerlijk. Goed op smaak gebracht en lekker vers. Porties zijn groot en de prijs is redelijk. We hadden ook nog een portie coquilles besteld, maar die was gewoon smaakloos. Ik had wel wat meer smaak verwacht. Alhoewel het personeel continu druk bezig is, houden ze toch een goed oogje op de gasten die wat willen bestellen/ vragen. Over het algemeen is de service prima. De tafels in het restaurant staan wel dicht op elkaar, waardoor het soms nogal krap is om ertussenuit te komen.
Caroline .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
De gebakken gamba schotel gegeten de friet was lekker maar de gamba's waren niet zo lekker als dat ik gewend was van Simonis. Ze waren te lang in de frituur blijven liggen, de gamba's waren te donker. De bediening is zeer kortaf en zet de borden wel heel hard neer op een nare manier. Geen leuke sfeer! Wel mooie zaak en goede prijzen.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Lekker gegeten bij Simonis in de stad. Gewoon een goed gebakken visje , aardig flesje wijn en informele bediening. Geen culinaire hoogstandjes maar prima "snelle hap " voor een redelijke prijs.
Dikbuikje .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Gemoedelijk eetcafé vd visboer. Op kaart diverse soorten verse vis icm brood of friet. De vis is prima maar niet bijzonder, de frieten met de sausjes die kant en klaar smaken in plastic bakje, ook voor de vis, lijken goedkoop en hebben weinig smaak. Zonde! Daarnaast porties enorm groot. Verse tonijn vd grill zijn 2 grote stukken voor 19.50. Mi handiger om kleinere porties te doen en 5 euro vd prijs, want past beter bij eetcafé sfeer met sausjes in plastic bakjes, mayo in zakjes etc.
Bediening lekker informeel, dat past prima. Doch tent sluit om 20.00, en om half 8 begint de schoonmaak met chloor. Dus terwijl 6 tafels nog aan eten zijn, ruikt de hele tent naar chloor. Onbegrijpelijk! Vandaar een 2 voor de service
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Inmiddels twee maal bij Simonis in de stad gegeten. De tweede maal omdat de eerste maal zo verschrikkelijk geslaagd was. Bediening vlot en vriendelijk. Voor nog geen 20 euro kreeg ik een lap heerlijke verse tonijn een groot stuk kakelverse zalm en nog 2 spetterverse supergrote gamba's. Echt te lekker allemaal. Heerlijk glaasje wijn erbij, voldoende sausen en extra's een geweldige aanrader als je voor de film, theatervoorstelling of what ever in de stad nog even lekker wilt eten, prijs kwaliteit is beter dan ik in jaren heb mogen meemaken !
Wanneke .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Nadat ik er af en toe vis haalde, zijn we er laatst met 6 mensen wezen eten. Wat een aanfluiting. Een serveerster die bijzonder kortaf was, de borden op tafel kwakte en tot 2 keer toe de drank vergat. De vis was ongetwijfeld dagvers en van een goed kwaliteit, maar zelfs een goed product kun je verpesten door het veel te lang te bakken. Jammer, want gezien de prijs hadden we echt meer mogen verwachten.
ZoLekker .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Fijne plek om een lekker visje te eten als je weinig tijd hebt en bijvoorbeeld naar een voorstelling gaat in 1 van de Haagse theaters of het filmhuis. Pas op: je krijgt veel! Dus bedenk goed of je wel een voorgerecht en een hoofdgerecht neemt. De gegrilde tonijn is fijn, mosselen zijn goed bereidt, maar het lekkerst vind ik toch de kibbeling en de inktvisringen. Ben je met z'n 2tjes bestel dan beide laatste gerechten en vraag over twee borden te verdelen. Kun je van beide smullen. De witte huis wijn is prima en de bediening altijd druk, maar wel heel vriendelijk en alert! O ja, tot 20 uur open.
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
ik mag graag een nieuwe haring happen bij simonis in de stad, vers van het mes en van goede kwaliteit, maar zo nu en dan ook een rijkelijke dagplate van de eenofandere vissoort met frietten, salade+sausen nuttigen.. of de grote gambas in knoflook+op mijn verzoek met extra pit gebakken, lekker.. of om me nu dus al op te verheugen die zeer grote portie gekookte verse grote mosselen voor zeer schappelijke prijs.. uitstekend flesje droge witte wijn erbij, da's dus heerlijk genieten+onthaasten.. overigens nabij de ramen, dan wel op het gezellige terrasje voor met de levendigheid van de passanten rondom prima toeven.. enfin, simonis in de stad, veel rustiger dan aan zee, laat staan aan de haven, maar vis dus van dezelfde goede kwaliteit, wat mij betreft meer dan goed/beter, en evenzo de service/persoonlijke bediening hiero.. nogmaals bedankt, tot ziens..
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Heerlijk betaalbaar vis eten.
Ik had riante vissalade voor zo'n 10 euro.
Lekker. Partner had kibbeling schotel.
Als men in de stad is en een hapje wil eten kan men gerust langs Simonis gaan.