Simonis aan Zee

6,5
6,9
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
De gamba's waren droog en smaakten naar zeewater. Kwaliteit van de bediening was zeer persoonsafhankelijk. Niet iedereen was even ervaren.
limapo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goede visrestaurant. Niet goedkoop, maar wel grote porties. Kibbelingen en lekkerbekken goed krokant gebakken. De friets waren echter een beetje te slap gebakken. Wel positief dat de klanten de verschillende sausen zelf konden kiezen en vullen. Alleen de ruimte is eigenlijk te klein, want de tafels staan te dicht bij elkaar. Goede klantenservice door de mogelijkheid gratis te parkeren.
John L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De viskwaliteit is uitstekend, jammer genoeg konden we bij de wijn geen kraanwater bestellen. "Dit mag niet van de baas". Onbegrijpelijk dom van die baas. Wij eten verderop wel onze sliptongen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Overheerlijke vis. De wandeling voor lunch is een grote favoriet. De krabsalade is bijzonder lekker. Erg druk meestal grootste deel van de dag. Erg constant wat betreft kwaliteit. Ook de winkel aan de haven is heerlijk om vis te kopen voor thuis. Soms speciaal een tripje naar Scheveningen om hier "helaas" te moeten eten. Kan er naar uitkijken
Jeppe T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik ben meerdere keren in dit restaurant geweest.
Ik vond de kibbeling heerlijk en een lekker frisse salade erbij.
De mosselen waren goed op smaak.
En de prijs kwaliteit was goed
ik kom vaker langs!
Carolin B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
"Voor jou 100 anderen", is volgens mij het motto van de bediening bij dit restaurant. Ze zijn onvriendelijk, onbehulpzaam en onoplettend. Een vriendelijke blik of glimlach komt er niet vanaf. Wij kwamen op een rustige moment, ik vraag me af hoe de stemming en klandizie is op drukke momenten. Wij hebben lang op ons eten moeten wachten terwijl het niet erg druk was. Ondanks dat de klantvriendelijkheid en service een grote teleurstelling waren hebben wij lekker gegeten.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gisteren geluncht bij Simonis aan Zee. We gingen voor de "Wandeling langs Simonis"; samenstelling: palingfilet (heerlijk vet), gerookte zalm, Hollandse garnalen en surimi-krabsalade. Alles heerlijk en fris (lees: vers). Daarbij een smaakvol glas Révélation Chardonnay. Alles uitgeserveerd door een enthousiaste bediening. Prima adres.
bram V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ga hier nooit eten!!!je word hier echt bedrogen. op 16-03-2017 gegeten. mijn viendin had zalm van de grill dat ontzettend flauw was en naar water smaakte, dus hebben we het met zout een beetje op smaak moeten brengen. Ik zelf had een zeebaars zonder graad en dr zat wel graad in de serveerder betwiste dat en de hoeveelheid vis was ook niet reuze, terwijl ze niet zo zuinig zijn met de salades bij de zeebaars zal wel 2 soorten salades wel te verstaan) een koude aardappel en sla. Verder kregen we een heel raar antwoord toe we er iets van zeiden en dat we de volgende keer het eerder moesten zeggen maar die volgende keer gaat er niet meer komen want zowel het eten en het personeel was niet beter als de mc donald daar op de hoek.
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gisteren voor de 2e dag achtereen bij Simonis gegeten. zondag wilde we lekker noordzeetong bestellen maar die was door de drukte op. De jongeman in de bediening heeft ons toen de catch of the day wok gambas aanbevolen, dat was een heerlijk gerecht. Maandag weer terug omdat de jongeman ons beloofd had vandaag dagverse tong te kunnen eten. Zoals beloofd hebben we wederom heerlijk gegeten met een lekker flesje wijn erbij en tip top verzocht. Gaan het zeker doorvertellen top ervaring goede leuke bediening en mooie ambiance ga zo door!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gisteren lekker gegeten bij Simonis. De porties zijn groot en lekker veel vis voor de gevraagde prijs. Door de zomer drukte hebben ze een kleinere kaart, maar hier staat wel genoeg keuze op. Vooraf heb ik de vis schotel genomen: paling, gerookte zalm, garnaaltjes en krab salade. Allemaal even lekker, al vond ik de krab salade wel veel saus en weinig krab. Als hoofdgerecht koos ik voor de gamba's met knoflook en rode peper. Het waren echt mooie, grote gamba's, goed bereid (niet te gaar en niet te rauw) en je kreeg er maar liefst 6, meer dan genoeg! Het was een mooie avond en erg druk, toch kwam het eten snel op tafel. De bediening is heel vriendelijk, maar bij sommige dames duurt het wel wat langer voordat ze reageren dan bij anderen.
Proefmetsmaak .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op een zwoele zomeravond was het druk bij Simonis, maar het personeel hield alles in de gaten. Verlaten tafels werden direct gereinigd en nieuwe gasten werden direct geattendeerd op deze plekken.
De bestelling werd snel en vriendelijk opgenomen. Wij hadden voor 2 personen Lekkerbek en voor 2 personen kibbeling.
De fles rosé en water kwamen in een koeler.
De gerechten waren prima verzorgd. Hulde aan het hardwerkende personeel.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij eten al sinds ik me kan heugen in het weekend bij Simonis aan de haven. Altijd druk, maar desondanks altijd een tafel beschikbaar. Lekker eten, goede service. Redelijke prijzen als je de enorme hoeveelheid eten op je bord ziet liggen.

Met dit in ons achterhoofd zijn we bij dit restaurant gaan zitten. Het is vrijdagmiddag en niet druk. De bediening is vriendelijk en vlot. Het restaurant ziet er netjes en fris uit.

Mijn vrouw heeft een pannetje mosselen genomen en ik een bord Kibbeling. Het geheel hebben we weggespoeld met een glas Tonic. Het bleek een hele maaltijd te zijn. Bij de Kibbeling zat een rauwkostsalade en saus en bij de mosselen diverse sausjes.

We komen hier zeker nog eens terug.

Looijmans .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijke vis! En absoluut niet duur. We hebben kibbeling en een gebakken vis gehad. Was heerlijk. Broodjes zagen er ook lekker en goed belegd uit voor een normale prijs. En dat op de boulevard.
smulbeer3 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Ondanks de drukte vanwege het vuurwerk een fijn plekje te weten bemachtigen bij Simonis op het terras. Drankjes werden vrijwel direct opgenomen welke na een paar minuten op tafel verschenen. Ook het eten werd ondanks de drukte snel geserveerd. Wij hadden de lekkerbek en de gepaneerde garnalen en het was heerlijk. Beide gerechten werden geserveerd met sla en friet. Het zijn wel grote porties, dus we kregen het helaas niet helemaal op. Verder is de prijs-kwaliteit verhouding prima. Ze hanteren relatief lage prijzen voor grote porties verse vis. Dit in tegenstelling tot sommige van hun buren waarbij je soms bizar hoge prijzen betaalt. Daarnaast was de bediening heel vriendelijk. Wij komen zeker terug, tot gauw!
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gisteren heb ik hier heerlijk gegeten de oesters waren erg vers en lekker ook de haring , het waren heel druk maar na een kwartier hebben we al onze eten .
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Dit is de plek voor wat betreft verse vis in Scheveningen!
Ik had in dit geval bij de strandtent gegeten.
Als vooraf kreeftensoep besteld en dit was erg lekker en vooral de soep was lekker warm!
Vervolgens had ik mosselen in knoflookolie genomen en smaakte erg lekker.
Personeel was misschien wat gehaast, maar kan ik enigszins begrijpen omdat het er ook wel erg druk is. Ze doen echt hun best om het de gasten naar hun zin te maken.
Naar mijn mening 1 van de betere strandtentjes.
Sandra015 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen weekend heb ik bij Simonis aan zee gegeten! Wat een top festijn was het mossel weekend! Voor €15 onbeperkt mosselen en Simonis had speciaal aan de mossel liefhebbers gedacht door extra picknick tafels op het strand te zetten zodat iedereen een kans kreeg om de mosselen te proeven aangezien Simonis altijd afgeladen is! Het eten en drinken werd zeer snel geserveerd met een vriendelijke lach van het personeel! Nogmaals mijn complimenten Simonis! En tot snel weer!
Astrid2611 S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat een gezellige zaak is dit ! Leuke meiden in de bediening. Lekker sfeertje en ook nog eens lekker eten !
Wij waren er tijdens het 'mossel-feest' onbeperkt mosselen gegeten voor maar 15 euro. Toen ons pannetje leeg was, kwam de serveerster vragen of we nog wat lusten: nou en of! Ook nog friet erbij! Echt een feest !
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Onze keus vandaag was een lekkerbek-schotel en een broodje paling.
Broodje paling zag er op het plaatje goed uit maar bleek wat mager belegd met paling, slechts 2 kleine stukjes.
De lekkerbek-schotel bestond uit 2 grote lekkerbekken met frites en saus naar keuze. De vissen smaakten goed maar zagen er glanzend uit, wellicht door de frituurolie ? Overigens prijs nogal hoog daarvoor, nl. bijna 15 euro !
Decor: massa gebeurtenis, veel herrie en bedrijvigheid. Hier ga je niet lekker een uurtje zitten....
Bij binnenkomst bestellen, dan betalen bij de kassa. Wachten tot je nummer wordt omgeroepen en dan wordt de bestelling na wat zwaaiwerk naar je tafel gebracht.
INdruk dat omzethoeveelheid en omzetsnelheid het meest belangrijk is.
Beaudine4 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gisteren wezen eten met z'n vieren bij Simonis aan zee. Het was er erg druk en daarom hebben wij juist dit restaurant gekozen om te gaan eten, dan zit het meestal wel goed denk je. We bestelde het eten, voor en hoofd gerechten en wat te drinken. We bestelden een flesje wijn, wat was deze lekker en zeker niet duur, en dat op deze mooie locatie. We hadden onder andere een wandeling als voorgerecht, deze was erg lekker en het was een flinke portie voor 1 persoon. Daarna kregen we onze hoofdgerechten wat ook een flinke portie was en erg lekker! We kregen alles snel opgediend en dat nog in die drukte met het mooie weer. Dus ons gevoel zat goed, het was druk en zeker aan te raden hier te gaan eten. De bediening was erg vriendelijk. Top Simonis