Simonis aan Zee

6,8

Jouw recensie over het restaurant Simonis aan Zee

miep O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
vandaag voor de tweede keer bij Simonis aan zee wezen eten, conclusie;
het personeel wat een ellende!! er werden afgebakken broden ergens in geschoven waar er 1 ontsnapte en op de grond viel, maar die werd met hetzelfde gemak terug in de bak gegooid.
toen het kindermenu van iemand uit de handen van de uitserveerder op de grond viel(niet alles over de grond maar wel open op de vuile vloer) werd die opgepakt door een ander nieuwe patat erbij en uitserveren!.
Uitserveren met alle borden in handen en tegen buik (kleding) vastgeklemd! loop dan of samen of 2 keer het kan niet en mag niet het is vies! Gooi weg wat er is gevallen het mag niet het is super smerig! Zorg dat als je personeel aanneem dat ze in ieder geval een beetje weten wat ze moeten doen ipv met een gasaansteker om hun vinger al draaiend door de zaak heen te lopen in alle drukte met kans op dat hij per ongeluk wegglipt en bij iemand op zijn\haar gezicht terecht komt.
en tot slot met 4 man sterk een kreeft vangen om vervolgens (met redelijk zacht volume al kierend die de keuken in te brengen waar een jongeman verder met de kreeft de draak begint te steken.
ik vond het echt storend in een open keuken kijken waar eigenlijk een hoop niet serieus word genomen, en nu weet ik wel overal gebeurt wel wat maar nu heb ik het bij toeval allemaal gezien en dat is voor mij de laatste keer geweest.Jammer.
Pieter-Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Op 28/04 zin in een visje. Op naar Simonis. Zoals altijd erg druk maar voor een goed visje niet erg. Helaas deze avond niet. De scholletjes die ik bestelde waren vet, te veel gebakken korst en gewoon niet lekker. Jammer want je kon hier best wel een lekker visje eten. Het zal wel als zo vaak, drukte doet de kwaliteit niet ten goede en de eigenaar gaat voor het geld. Jammer maar mij zien ze hier niet meer terug.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eten was ok, de service "unterirdisch schlecht". We zaten er bijna een uur, blijkbaar was niemand verantwoordelijk voor onze tafel. Het enige wat we de hele tijd te horen kregen was dat ze niet mochten helpen omdat onze tafel bij een andere collega hoorde. Bij welke collega was niet te achterhalen. De tafel was gor en het eten van de vorige bezoekers stond er nog op. We gingen uiteindelijk aan een andere tafel zitten waar ook vuil service opstond omdat daar blijkbaar wel werd bediend en hebben de tafel zelf opgeruimd en schoon gemaakt. Uiteindelijk werden we geholpen en het eten kwam vrij snel. Mijn frietjes waren koud, kreeg wel snel nieuwe nadat ik er wat van heb gezegd. Ik wou nog een glaasje wijn maar dat was niet mogelijk omdat de obers die ik vroeg niet bevoegd waren om een bestelling op te nemen. Een ober heeft beloofd dat hij door zou geven dat ik nog een wijn wil maar er kwam niets. Toen ging ik naar de bar en vroeg of ik nog een wijn mocht bestellen. Ik was al lang klaar met eten en toen kwam mijn wijntje. Met alle respect, de bediening van onze tafel liep haar poten uit het lijf terwijl andere een beetje verdwaald rond liepen en totaal geen overzicht hadden. Ik zag meerdere gasten gewoon weg gaan omdat ze niet werden geholpen. Ik wou nog een toetje, maar we werden genegeerd. Mijn man ging uitendelijk naar binnen en heeft betaald, vervolgens zijn we naar een ander restaurant voor dessert en koffie.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Afgelopen vrijdag met een vriendin bij Simonis gaan eten. Het eten is lekker en de prijs/kwaliteit verhouding is goed, maar de service is zo slecht dat ik er niet snel meer terug zou gaan. De bestelling was verkeerd opgenomen en hier was nogal wat miscommunicatie over. Het mandje brood vooraf kwam pas toen we al met het hoofdgerecht bezig waren. We gaven aan dat het niet meer nodig was, maar stond uiteindelijk wel op de rekening. De jongens die met de drankjes rondlopen zijn heel aandoenlijk, maar veel te onervaren. We kregen onze thee geserveerd met zeker 10 zakjes suiker, dit is echt best wel raar. Je kan hier prima even snel een visje eten, maar verwacht er ook niet meer van. Wel jammer, want vorig jaar was het beter geregeld.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij komen hier graag.
Eten / vis is van topkwaliteit..
Nadeel, voor zover het een nadeel is, (dat is persoonlijk): enorm grote porties..! Zowel voor- als hoofdgerecht.
Wij kregen het hoofdgerecht ook enorm snel na het voorgerecht (met het weghalen van de bordjes van het voorgerecht, kwam het hoofdgerecht al..) Dus dat was wel heel erg veel in één keer.
Maar dit hebben we aangegeven, en de bediening gaf netjes aan, dat we dat volgende keer gewoon effies aan moeten geven vooraf, dan is dat geen probleem..!
En het restaurant op het strand is leuk genoeg om een avondje te vertoeven, dus dat zit wel goed.
Wij komen hier zeer zeker terug, heerlijk gegeten allemaal..! (waren met 4 pers. en alles viel in de smaak. Alle voor- en hoofdgerechten!)
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima eten, aardige bediening maar waarom geen kraanwater serveren? Kinderachtig, klantonvriendelijk en slecht gecommuniceerd. Dit kan echt beter. Wel met water uit Italië aankomen maar niet schenken uit de kraan en dan toch roepen dat je verantwoord bezig bent.
Jan J V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Leuke vriendelijke bediening, zeker niet onbelangrijk waardoor de vis nog beter smaakt. We wonen in Zeist maar maken graag de rit. Kunnen dat combineren met allerlei activiteiten en als hoogtepunt en afsluiting van de dag ....... vis eten op het strand.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
De gamba's waren droog en smaakten naar zeewater. Kwaliteit van de bediening was zeer persoonsafhankelijk. Niet iedereen was even ervaren.
limapo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Goede visrestaurant. Niet goedkoop, maar wel grote porties. Kibbelingen en lekkerbekken goed krokant gebakken. De friets waren echter een beetje te slap gebakken. Wel positief dat de klanten de verschillende sausen zelf konden kiezen en vullen. Alleen de ruimte is eigenlijk te klein, want de tafels staan te dicht bij elkaar. Goede klantenservice door de mogelijkheid gratis te parkeren.
John L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De viskwaliteit is uitstekend, jammer genoeg konden we bij de wijn geen kraanwater bestellen. "Dit mag niet van de baas". Onbegrijpelijk dom van die baas. Wij eten verderop wel onze sliptongen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Overheerlijke vis. De wandeling voor lunch is een grote favoriet. De krabsalade is bijzonder lekker. Erg druk meestal grootste deel van de dag. Erg constant wat betreft kwaliteit. Ook de winkel aan de haven is heerlijk om vis te kopen voor thuis. Soms speciaal een tripje naar Scheveningen om hier "helaas" te moeten eten. Kan er naar uitkijken
Jeppe T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik ben meerdere keren in dit restaurant geweest.
Ik vond de kibbeling heerlijk en een lekker frisse salade erbij.
De mosselen waren goed op smaak.
En de prijs kwaliteit was goed
ik kom vaker langs!
Carolin B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
"Voor jou 100 anderen", is volgens mij het motto van de bediening bij dit restaurant. Ze zijn onvriendelijk, onbehulpzaam en onoplettend. Een vriendelijke blik of glimlach komt er niet vanaf. Wij kwamen op een rustige moment, ik vraag me af hoe de stemming en klandizie is op drukke momenten. Wij hebben lang op ons eten moeten wachten terwijl het niet erg druk was. Ondanks dat de klantvriendelijkheid en service een grote teleurstelling waren hebben wij lekker gegeten.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gisteren geluncht bij Simonis aan Zee. We gingen voor de "Wandeling langs Simonis"; samenstelling: palingfilet (heerlijk vet), gerookte zalm, Hollandse garnalen en surimi-krabsalade. Alles heerlijk en fris (lees: vers). Daarbij een smaakvol glas Révélation Chardonnay. Alles uitgeserveerd door een enthousiaste bediening. Prima adres.
bram V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Ga hier nooit eten!!!je word hier echt bedrogen. op 16-03-2017 gegeten. mijn viendin had zalm van de grill dat ontzettend flauw was en naar water smaakte, dus hebben we het met zout een beetje op smaak moeten brengen. Ik zelf had een zeebaars zonder graad en dr zat wel graad in de serveerder betwiste dat en de hoeveelheid vis was ook niet reuze, terwijl ze niet zo zuinig zijn met de salades bij de zeebaars zal wel 2 soorten salades wel te verstaan) een koude aardappel en sla. Verder kregen we een heel raar antwoord toe we er iets van zeiden en dat we de volgende keer het eerder moesten zeggen maar die volgende keer gaat er niet meer komen want zowel het eten en het personeel was niet beter als de mc donald daar op de hoek.
Anneke O.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Gisteren voor de 2e dag achtereen bij Simonis gegeten. zondag wilde we lekker noordzeetong bestellen maar die was door de drukte op. De jongeman in de bediening heeft ons toen de catch of the day wok gambas aanbevolen, dat was een heerlijk gerecht. Maandag weer terug omdat de jongeman ons beloofd had vandaag dagverse tong te kunnen eten. Zoals beloofd hebben we wederom heerlijk gegeten met een lekker flesje wijn erbij en tip top verzocht. Gaan het zeker doorvertellen top ervaring goede leuke bediening en mooie ambiance ga zo door!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gisteren lekker gegeten bij Simonis. De porties zijn groot en lekker veel vis voor de gevraagde prijs. Door de zomer drukte hebben ze een kleinere kaart, maar hier staat wel genoeg keuze op. Vooraf heb ik de vis schotel genomen: paling, gerookte zalm, garnaaltjes en krab salade. Allemaal even lekker, al vond ik de krab salade wel veel saus en weinig krab. Als hoofdgerecht koos ik voor de gamba's met knoflook en rode peper. Het waren echt mooie, grote gamba's, goed bereid (niet te gaar en niet te rauw) en je kreeg er maar liefst 6, meer dan genoeg! Het was een mooie avond en erg druk, toch kwam het eten snel op tafel. De bediening is heel vriendelijk, maar bij sommige dames duurt het wel wat langer voordat ze reageren dan bij anderen.
Proefmetsmaak .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op een zwoele zomeravond was het druk bij Simonis, maar het personeel hield alles in de gaten. Verlaten tafels werden direct gereinigd en nieuwe gasten werden direct geattendeerd op deze plekken.
De bestelling werd snel en vriendelijk opgenomen. Wij hadden voor 2 personen Lekkerbek en voor 2 personen kibbeling.
De fles rosé en water kwamen in een koeler.
De gerechten waren prima verzorgd. Hulde aan het hardwerkende personeel.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij eten al sinds ik me kan heugen in het weekend bij Simonis aan de haven. Altijd druk, maar desondanks altijd een tafel beschikbaar. Lekker eten, goede service. Redelijke prijzen als je de enorme hoeveelheid eten op je bord ziet liggen.

Met dit in ons achterhoofd zijn we bij dit restaurant gaan zitten. Het is vrijdagmiddag en niet druk. De bediening is vriendelijk en vlot. Het restaurant ziet er netjes en fris uit.

Mijn vrouw heeft een pannetje mosselen genomen en ik een bord Kibbeling. Het geheel hebben we weggespoeld met een glas Tonic. Het bleek een hele maaltijd te zijn. Bij de Kibbeling zat een rauwkostsalade en saus en bij de mosselen diverse sausjes.

We komen hier zeker nog eens terug.

Looijmans .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijke vis! En absoluut niet duur. We hebben kibbeling en een gebakken vis gehad. Was heerlijk. Broodjes zagen er ook lekker en goed belegd uit voor een normale prijs. En dat op de boulevard.