Simla Indiaas Tandoori Restaurant Sittard

Stationsstraat 17 6131 AX Sittard Nederland Kaart

Over restaurant Simla Indiaas Tandoori Restaurant Sittard

Indiase sferen

Wie een bezoek brengt aan SIMLA waant zich in Indiase sferen. De geuren van specifieke Indiase kruiden komen je bij binnenkomst meteen tegemoet. Je kunt natuurlijk zelf bepalen hoe scherp jij jouw gerecht wilt, want het is logisch dat je even moet wennen als je deze keuken nog niet kent. In dit restaurant maken ze ook gebruik van de ‘Tandoori oven’, zodat de karakteristieke smaken je om de oren vliegen!

Meer informatie over restaurant Simla Indiaas Tandoori Restaurant Sittard

Trien & bus
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De saus van mijn kipgerecht smaakte heerlijk. Jammer alleen dat de mango niet terug te vinden was en de cashewnoten ook niet. Teveel gepureerd. Jammer. Ook zat er weinig kokos op het de kokosnaanbrood bij Simla Sittard.
Gastvrijheid prettig als vanouds.
Mariannemylene .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
wij hebben heerlijk gegeten, de zowel de curry`s en het naambrood waren heerlijk, wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug
Collector121 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk eten. Jammer dat het zo rustig was. Ze verdienen een groter publiek.
Voordeel was wel dat de bediening en bereiding lekker snel was.
Beefheart .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Vanavond Bengaalse curry (garnalen) en Saag bhaji (spinazie) bij Simla gegeten. Heerlijk! Ik eet al vanaf 1999 regelmatig bij Simla en ben nog nooit teleurgesteld. De kwaliteit is best hoog en, wat nog moeilijker is, zeer consequent. Bediening is vriendelijk en denkt met je mee.
Jozefine .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Vanavond weer bij Simla gegeten.heel lekker.
Goede verse gerechten. Mijn favoriet is de thali special, verschillende gerechten op een schaal. Aanrader wat mij betreft.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Gisteren hier geweest. Was een beetje 2e keus, vanwege de oktoberfeesten was het centrum van Sittard overvol dus we kwamen hier terecht; Simla zit wat buiten het centrum. Bijzonder was dat wee bij binnenkomst 1 pappadom kregen, en toen we vroegen om daar wat chutney en pickles bij te doen deze werd verwisseld voor een schaaltje met 2 pappadoms. Vervolgens pakura (groenteballetjes) en sheesh kebab vooraf gevolgd door lam dansak en een of andere groenteschotel aan de overkant, met een groentechutney erbij en een nan kema.
Was allemaal wel aardig, maar zou net even wat meer op smaak moeten zijn. De pakura was vooral gefrituurd, het hoofdgerecht had wat te grote stukken vlees en niet heel veel smaak. Het brood was overdekt met een rode korrelige substantie.
Jammer was dat er geen kulfi meer was, de koffie Simla met een likeur die in niet ken (Paan) was wel weer bijzonder. De bediening kende 2 gezichten, een vriendelijke en enthousiaste man die volop praatte over de gerechten, en een vriendelijke vrouw met wie nauwelijks communicatie mogelijk was. De zaak is een pijpelaatje, aan de wanden een soort raster met kunstwerkjes wat wel leuk gedaan is. Jammer van die Indiaase achtergrondmuziek (die altijd in Indiaase restaurants gedraaid wordt; liever niet) en die placemat met typefouten en slecht Engels.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
vandaag gegeten bij simla. goede prijs-kwaliteitverhouding. ontvangst met papadums en sausjes daarna linzensoep en tikka massala. was heerlijk. ook mijn man en zoon vonden hun eten heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. Lekker ijsje, heerlijke koffie met een tic toe en je avond kan niet meer stuk. Relaxte sfeer, je wordt niet opgejaagd, je kunt lekker rustig eten. We gaan dit zeker nog eens doen!
Harry80Fr .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Dit was voor ons de eerste keer dat we deze keuken eens gingen proberen, en we gaan hier zeker nog eens eten. Vriendelijke bediening, leuk decor en bovenal heerlijk en verzorgt eten. Echt waar voor uw geld!
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Lekker Indiaas restaurant zoals je ze ook in Engeland tegenkomt. Met een echte tandoori oven en heerlijke Thali. De inrichting is lekker gezellig ouderwets, helemaal in stijl. Met 5 man ons buikje VOL gegeten. Er hangt een gezellige sfeer. Wij komen zeker nog eens terug!
Valentijn101 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Met 8 man onze verjaardag gevierd vanavond. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en ook nog een cadeautje gekregen. Niet de eerst keer dat we hier gegeten hebben en zeker niet de laatste keer.
Mike91 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Laatst met een grote groep gegeten, was erg lekker en authentiek indiaas! Bediening was prettig en totaal niet opdringerig. Kortom lekker, authentiek indiaas en niet duur. Ik zal hier vaker terug komen!
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Niet het beste Indiaans restaurant waar ik gegeten heb maar toch erg lekker. Hun menu's zijn een aanrader voor mensen die eens kennis willen maken met deze heerlijke keuken.
De lassi op het einde was verukkelijk!