Simit Sarayi

Meer informatie over restaurant Simit Sarayi

6,5
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Om tussen door even een broodje te halen is simit sarayi een goede keus. De broodjes zijn lekker vers en zijn heerlijk. Verder is er niet veel ruimte om te zitten.
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Ik hou zelf erg van Turks eten, en je had best veel keus uit soorten broodjes. Uiteindelijk had ik gekozen voor simit en dat heeft erg gesmaakt. Het is hier alleen best krap en druk, amper plek om te zitten.
ToBeserved .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Het zitten en proeven eerst uitgeprobeerd. Dol op de Turkse keuken ,bleek dit een schot in de roos ! Bladerdeeg met kaasvulling (sorry, maar ik waag me nog niet aan de Turkse Taal hiervoor, met alle respect ) de Turkse Pizza met veel ,heerlijke olijven. Ze hadden zelfs linzensoep , niet altijd , en ook niet om mee te nemen , jammer , maar ERG LEKKER.
En hun arretjescake : choco met biscuit in laagjes is uniek.
De grote winnaar is hun cheese cake , niet goedkoop , maar dan proef je ook wat ! Service aan de counter is bijzonder vriendelijk, beleefd en hulpvaardig.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
ik heb met mijn een vriend in simit sarayi ontbijt gulboregi met spinazi en suboregi gegeten.ik heb suboregi en gulboregi besteld was niet lekker!!niet goed bakt !!! echt simpel ontbijt,!!!
Molukserecepten .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Simit Sarayi ziet er trendy en hip uit. Ben je jong en voel je jong is Simit wel een plek om te lunchen. De broodjes zien er smakelijk uit. In de vitrines worden de producten mooi gestald. De broodjes zien er niet alleen heerlijk uit, ze zijn ook lekker. De service is enigszins niet van toepassing omdat je je producten zelf moet halen. Kortom, de moeite waard.