Sim Ki

7,2
6,9
Mieslie .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij komen zelf uit den haag en kennen genoeg goede chineze eettentjes. Door een weekendje weg op de valreep een eettent gezocht en na het lezen vd recensies waren we eerlijk gezegd wat terughoudend. Door gebrek aan beter toch besloten te gaan. Geen wachtrij, meteen geholpen door vriendelijke mensen. Prijs was prima en zeker voor de hoeveelheid eten! Mijn vriend had Amerikaanse nasi besteld, nasi met kip en garnalen, qua smaak erg lekker maar net te veel paprika en laagje met wat weinig nasi, maar zeker in totaal goed vullend. Ik had een eenpersoons portie, eend en buikspek en nasi. Witte nasi met ei, prei, ham en rund, goed gevuld bakje. Eend zat in een ander bakje bovenop de buikspek, qua smaak en malsheid erg goed! Onder de buikspek lag taugé in sausje van de buikspek.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Bij Sim Ki heb ik regelmatig eten gehaald. De smaak van de gerechten is vlak, het proeft alsof het niet vers is. De Tjap Tjoi knappert niet, de loempia zit alleen maar vol met tauge. Je merkt duidelijk dat ze geen concurrentie hebben. Ze moeten snel gaan verbeteren anders haakt iedereen af. Daar komt bij dat lachen verboden is, zelfs de Nederlandse meisjes zijn zeer onvriendelijk en lachten niet. In blik in het restaurant brengt je terug naar 1960, toen de eerste Chinezen kwamen. Ongezellig, goedkoop. Kortom, Sim Ki moet gaan veranderen anders zien ze me niet meer.
Lv82 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Wij zijn vaker bij de SimKi geweest. Af en toe haalde ik een maaltijd loempia. Het was net alsof het uit de vriezer kwam en opgewarmd. Er zaten uitgekauwde stukken in. Ook zat er een keer een ondefinieerbaar stuk vlees tussen de nasi, waarbij ik het idee had dat er iemand anders ook al een tijd op had zitten kauwen. Gisteren dacht ik, ach ze zullen nu wel beter presteren, maar helaas. Het eten was smakeloos. Ik bestelde mihoen met tjaptjoi. Het was ongekruid en in de groente zaten plakjes rauwe aardappel verstopt. Kortom een onsmakelijke maaltijd. Kortom ik heb definitief besloten hier nooit meer wat te gaan halen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Met goede moed hier naartoe gegaan. Helaas teleurgesteld weer vertrokken. Alle is hier de laatste 15 jaar helaas blijven stilstaan. De samenstelling van het eten, de bediening en het decor. Wellicht is het afhalen beter.
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Wij zijn wel enthousiast over dit restaurant. Naast de gebruikelijke 'westerse' chinese gerechten, ook heerlijke traditioneel chinese gerechten. Als wij hier komen, nemen we eigenlijk altijd de Szechuanese rijsttafel voor twee personen. Heerlijk gekruid, uitstekende bereiding.
De gamba's en de zoetpittige sateetjes eten wij niet vaak zo heerlijk!

Interieur doet wellicht wat jaren 70 of 80 aan, maar dat vinden wij ook wel weer wat hebben. Het personeel is erg vriendelijk en weet goed te vertellen over de gerechten.
Tjpmkroon .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Naar aanleiding van een familiefeestje hebben we een tafel gereserveerd voor 8 personen voor een Indische Rijsttafel. We zaten goed, werden prima bediend en hebben heerlijk gegeten. Er waren een paar hele grote eters bij, maar samen kregen we de schalen niet leeg, dus er was genoeg. Verder was het zeer gevarieerd van smaak en met een beetje sambal heerlijk pittig.