Silvia

Teilingerstraat 85A 3032 AV Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Silvia

Petra R.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Vandaag haal ik af. Het eten is prima, maar het zaakje is niet echt gezellig om te zitten, dus liever thuis. Ik neem de tjap tjoy kip met (dunne) bami. Kost maar € 10,- en is ruim voldoende voor één persoon. Kleinere eters kunnen er zeker met zijn tweeën van eten.
De groenten van de tjap tjoy is gaar en knapperig en prettig gekruid. Niet te heet. Je kunt het zelf scherper maken met het bijgeleverde zakje sambal. De bami is degelijk klaar gemaakt, gewoon zoals het hoort. Kortom, verantwoord afhaal eten voor prima prijsje.
DonRdam .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Supereenvoudige zaak qua inrichting, maar wel bijzonder vriendelijke service en het eten was echt heerlijk. De lamsroti was erg goed van smaak, niet te pittig. De portie was ruim voldoende voor een grote eter. Ambiance in de zaak is sober, maar om even snel wat te eten is het meer dan prima. Prijs-kwaliteit verhouding is bijzonder goed.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
in dit (voornamelijk afhaal) eetcafe lekker gegeten. De bami met kipsate(a 9 euro) werd vlot geserveerd door de vriendelijke bediening. Ook Surinaamse broodjes kunnen worden besteld.Goede prijs/kwaliteit verhouding.