Silvester's

Voordelig
Erg rustig
Therealjoshua .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Absoluut het beste wat Sittard te bieden heeft. Heerlijk eten met perfect begeleidende wijnen. We komen hier dan ook regelmatig, zowel om te dineren als op zondag voor de zizzzz.
Geert O.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Bites genomen maar met honger naar huis.
Eerste gerecht was lauw en wijn maar zelf moeten inschenken.
Temperatuur van de witte wijn was te warm.
Bejegening gastvrouw was slecht.
Geen aanbeveling voor trouwe klanten
Koen T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Een heel plezierige avond uit eten! Alles was perfect... de bediening iedereen even vriendelijk en attent, de gerechten stuk voor stuk mooi uitgebalanceerd qua hoeveelheid, opmaak en smaak, lekker brood met olijfolie, goede wijnadviezen bij de gerechten... in een comfortabel en sfeervol ingerichte en verlichte ruimte. Lang geleden dat alle facetten in een restaurant zo goed waren. Zeer professioneel. Sittard boft maar!
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Heerlijk culinair avontuur. Alles tot in de puntjes verzorgd. Wij hebben a la carte gegeten, heerlijk. Alles wordt met heel veel zorg klaargemaakt in de open keuken die wij vanuit ons tafeltje konden zien. Hier wordt een tafeltje maar één keer per avond verkocht. Heerlijke rust in een mooie ambiance met verrukkelijke smaken. Aanrader.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
We aten met z'n vieren het Bib Gourmand-menu. De rouleau van konijn vooraf was prima: smakelijk en mooi opgediend; de forel viel wat tegen: kleine portie vis en weinig smaakvol. Tussendoor bouillon met eend: lekker. Het hoofdgerecht was fazant met zuurkool. Prima klaargemaakt en mooi opgediend. Kaasplankje (en voor één van de disgenoten een zoet toetje): goed verzorgd. Qua eten als geheel een goede ervaring. De kok beheerst het ambacht en de gebruikte ingrediënten zijn - gelet op het prijs van het menu - meer dan in orde. Duidelijk punt van kritiek: het veel te hoge tempo waarin de gangen doorkwamen. Andere opmerking: de portionering is wat aan de zuinige kant; zonder de soep als tussengang zou het geheel te mager zijn geweest. Vriendelijke bediening (los van het tempo; dat kan uiteraard ook een keuze vanuit de keuken zijn!). Gezellig ingericht restaurant met voldoende ruimte tussen de tafels. Met aperitief, huiswijn en koffie ruim € 100,- per paar. Geen koopje. Als geheel niettemin voor herhaling vatbaar!
Mauritsio .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Top restaurant: coquilles verrukkelijk, lam zeer goed, rabarber dessert buitengewoon, zeer goede wijnen, goede service voor een gemiddelde prijs: absolute aanrader voor de fijnproever!
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Zeer gastvrij restaurant. Heerlijk gegeten. We hebben gekozen uit de varianten van het speciale menu: vlees of vis voor- en hoofdgerecht en zoet nagerecht of kaasplankje. Dat is eigenlijk ook alle variatie die je nodig hebt, en het geeft de keuken de gelegenheid om zich te concentreren op een paar echt goed klaar gemaakte gerechten. De kok maakt prima gebruik van de specialiteiten van het seizoen, zoals asperge en aardbei eind april. Goed gekozen wijnen die ook als " bob arrangement" Per halve glazen te krijgen zijn. service! Enige aandachtspuntje was de akoestiek, maar het zat dan ook bomvol op een zondagavond, dus ook wel zo gezellig!
Pvalkier .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2013
Op een donderdagavond 90% van de tafels bezet, dat valt te verklaren door een goede combinatie van gastvrouwschap en zeer smakelijke gerechten. De huiswijnen zijn van bovengemiddelde kwaliteit en zeer betaalbaar. Een driegangen menu is mij persoonlijk iets te weinig en het viergangenmenu is voldoende. Ik zou zelf iets meer willen betalen voor iets grotere porties. De gerechten zijn heerlijk, gevarieerd en worden mooi gepresenteerd. De bediening is professioneel en vriendelijk. De eigenaresse heeft een duidelijke passie voor wijn en kan dit goed overbrengen. De zaak is modern en toch warm aangekleed en heeft een open keuken waarin de eigenaar Sylvester en zijn staff ontspannen staan te werken.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2012
Op basis van goede recensies en een gault millaut award dit restaurant uitgekozen om te gaan dineren. We kregen een mooie tafel en een vriendelijk ontvangst. Echter heeft dit restaurant verder de hoge verwachtingen nooit waar weten te maken. Het eten was lekker, net als de wijnen. Echter was het niet zo spectaculair als dat we ervan verwachtten. Een prima restaurant, echter niet een restaurant waar je na afloop van weg loopt met het idee: dit ga ik delen en hier stuur ik mijn vrienden naar toe.