Silversant

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 02:00
Zaterdag Gesloten

Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij komen hier al met veel plezier 20 jaar! Helaas is de laatste tijd na wat missers uit de keuken en de wat arrogante houding van een nieuwe dame in de bediening het plezier en genot wat geminderd. Wij vertrouwen erop dat gauw alles weer in evenwicht is en dan komen we zoals altijd weer gezellig en goed eten.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Silversant is een typisch eetcafe waar je prima kunt eten in een rumoerige ambiance. Ze staan bekend om de heerlijke sate's en eerlijk is eerlijk, deze zijn ook prima. Je krijgt van alles ruim voldoende. We hebben met z'n vieren gegeten en als voorafje hadden we slakken, uiensoep en meloen met ham. Alles heerlijk. Als hoofdgerecht 1 x de kipsate en 3 x de varkenshaas sate en het was prima. Een groot bord met heerlijke sate en satesaus en veel salade. Als toetje de Creme Brulee en chocolademousse. Ook dat is prima bevallen. Een echte aanrader en ook de rekening valt prima mee.
Bommelstein .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Een hele gezellige eetgelegenheid met volop parkeerruimte
Uitgebreide kaart met voor elk wat wils
De prijs kwaliteit is dik in orde
Sate met friet is hier heel populair en verkoopt goed
Al met al een leuke tent voor een natje en een droogje
Jacquesp .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Wij zetten hoog in op alle fronten. Ooit was het nog beter, maar niet getreurd. De saté van Silversant is niet te evenaren. Evenals de frites, de mayonaise, de salade Het ongelofelijk heerlijk volle bord. Volle bak, maar altijd een bijzonder positief welkom. Even wachten aan de bar indien nodig, gezellig met een biertje (drankje) er bij. En zelf hoef je niet op te letten of er een tafel vrij komt. Nooit verbouwen die "tent". Houwen zo en zodra we aan saté (en bier) denken: Silversant!!!!!
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Na meer dan 5 jaar niet geweest te zijn toch maar eens terug voor de overbekende Satehschotel. Restaurant nog net zo gezellig en druk als vroeger. Bediening uiterst aardig, ondanks dat het heel erg druk was tijd voor elke klant. Maar de satehschotel ...helaas, die was niet meer zoals vroeger. De salade was zoveel (meeste kool, overdone), het vlees helaas wat aan de taaie kant. Nog altijd een plekje waar je voor een drankje en hapje goed terecht kunt maar niet meer voor overheerlijk eten.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Kom hier met enige regelmaat, omdat er vanuit de werk kring hier regelmatig een receptie wordt gegeven. Bedrijf heeft namelijk ook een redelijke gratis parkeergelegenheid dus dan is de locatie al snel geschikt voor een borrel na kantoortijd. Het gaat hier dus om een bekend en goed aangeschreven eet / café is de regio Amstelveen. De meest verkochte plate is de "wereldberoemde in Amstelveen" Sate schotel (met frietjes en salade). En dit in combinatie met een lekker (speciaal) tap biertje ben je al snel een zeer tevreden klant.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Befaamd om zijn saté! Eenvoudige kaart maar kwaliteit is goed.
Leuk om eerst met een club vrienden of collega's samen wat te drinken/vieren om daarna nog even wat te eten. Gezellige tent.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
vorige week voor het eerst hier gegeten .
slakken besteld, deze kwamen in een bak met gebakken uien en champignons waardoor het erg droog was { horen ook gewoon in de boter te zwemmen volgens mij } dit geheel gecomplementeerd door een hoeveelheid sla waar een gemiddeld gezin van kan eten .
jammer dat de sla niet was aangemaakt.
de tournedos als hoofd genomen deze was perfect gebakken jammer dat ook dit weer werd geserveerd met de zelfde hoeveelheid sla als de slakken .
leuk detail aan de sla waren wel de "silver"uitjes.
voor mijn werk bezoek ik vaak restaurants , met niet altijd even frisse keukens deze keuken was een van de schoonste die ik ooit heb gezien !
al met al een leuk restaurant ,en een hele gezellige bar om voor een mooie prijs een avondje weg te gaan.
Jimmyz .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Ruime gratis parkeergelegenheid, ik kom hier al meer dan 25 jaar. Dit eetcafé is een van de populairste van Amstelveen met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De sfeer is warm en gezellig, het café is uitstekend ingericht. De specialiteit van het huis is de saté met patat en salade. Heb deze dan ook weer genomen en was weer als vanouds erg lekker, alhoewel de kwaliteit wel eens van dag tot dag kan verschillen. Er zijn veel verschillende biersoorten beschikbaar. De hoofdgerechten zijn nogal groot dus wees voorzichtig met het voorgerecht. De bediening is uitstekend, leuk personeel, vriendelijk, aardig en niet opdringerig.
Yentle G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Ik neem me altijd voor om eens iets anders te nemen als uiensoep - saté - appeltaart, maar het is TÉ lekker. Heerlijk restaurant. Zomers ook heel leuk om buiten te zitten. Vriendelijk (volwassen) personeel, en dat is soms toch een stuk fijner als al die jonge meiden.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Tijdje terug kwamen we voor een saté met friet en die is onverminderd lekker. Blijft een leuke tent, gezellige bediening en gezellig druk.
Tboos .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Altijd goed, barfood van de allerbovenste plank! Schnitzels zoals in Beieren, personeel laat je geen minuut zonder drinken zitten, en het is altijd bere-gezellig
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik kom al bijna 35 jaar bij Silversant altijd prima en adie jaren niet veel veranderd , mag best eens een keer een update hebben ! Gisteren zeer blij verrast door de herten biefstuk super !!!!!
Jdebakker .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Kom hier regelmatig even een hapje doen. Eten is prima, bediening snel en adequaat en gezellig is het eigenlijk altijd! Ga zoals velen vaak voor de sate maar ook de schnitzel is zeker het proberen waard. Al met al een heerlijk aankomen waar je weet wat voor lekkers je te wachten staat.
Linsey B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vorige week hier gegeten na een heerlijke wandeling in het bos! Vooraf genoten van een heerlijke uiensoep en als hoofdgerecht hadden me vriend en ik beide de kipsaté ook deze super lekker! Bediening zeer vriendelijk wij komen hier vaker terug!
Janappie .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Aan het bos dus ideaal voor na een lekkere wandeling. De sate is hier helemaal top. De broodjes bij de lunch en een biertje op het terras echt een aanrader. Binnen lekker nostalgisch en gewoon altijd gezellig en vlotte bediening. Gewoon prima!
19800101 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Zo vanuit het bos het terras op!
Heerlijk gezeten en gegeten.
Zeer kundig personeel, wat zich niet gek liet maken door de drukte.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Heleen J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Altijd gezellig bij Siversant, favoriet is de saté, kipspies en steak Silversant !
We kijken weer uit naar het mosselpannetje, niet onbeperkt mosselen eten maar je krijgt bij hun tenminste grote mosselen ????
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Geluncht in Silversant. Heerlijke ouderwetse café uitstraling. Tegenwoordig een prachtig terras erbij. Vooraf escargots (12!) met sla en kruidenboter. Ouderwets lekker. Het broodje van de dag genomen: warm lamsvlees met een pistoletje en weer heerlijk veel verse sla erbij. Goede prijs kwaliteit voor 6 euro! Efficiente en vriendelijke bediening.
SheldonCooper .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Sfeervolle café/restaurant. Druk maar niet storend druk. Kleine kaart met simpele gerechten. De hamburger was prima alleen mag wat mij betreft die berg groenvoer die het halve bord bedekt wat minder. Het personeel is beleefd en vriendelijk. Prima adres om even een simpele hap toe doen in een gezellige omgeving.