Silversant

Meer informatie over restaurant Silversant

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 02:00
Zaterdag Gesloten

6,8

Jouw recensie over het restaurant Silversant

Carla C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij drinken regelmatig koffie of fris bij Silversant als we de hond uitgelaten hebben in het Amsterdamse bos. Af en toe pakken wij ook een lunch er bij. Vandaag met dochter en schoonzoon geluncht, een maxi hamburger, een salade met rondvlees, de bekende visschotel en een garnalencoctail. Alle gerechten waren naar tevredenheid en alles waar we om vroegen ook geleverd. Het personeel doet zijn best maar het is net of dat moeite kost, het gaat wat stroef allemaal. De schotels en drankjes worden vóór je langs bij je buur op tafel gezet en dat hoort niet.
Maar verder, gezellig en lekker. Niets op aan te merken.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Na jaren weer eens terug naar Silversant, maar het viel helaas tegen. De sate was nog steeds prima, maar de friet was niet goed gaar. De bediening werkt hard, maar kan de drukte niet goed aan. We hebben ontzettend moeite moeten doen om nog meer drankjes te kunnen bestellen. Het terras is leuk, maar de inrichting is al eeuwen hetzelfde en kan wel een opfrisser gebruiken. De volgende keer gaan we toch ergens anders naar toe.
saar V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Jammer had er meer van verwacht het oogt als een heel leuk gezellig eetcafé. Maar als je eenmaal bediend word is die verwachting verdwenen als sneeuw voor de zon. Erg ongeintresseerd hoe ze praten tegen mij, in het speciaal een lang vent met stekeltjes haar en eene lennard. Ik hoorde nog net zijn naam. Maar verder was ht wel gezellig en het eten had wat beter gekunt. Maar als u een aardige goede bediening wilt moet u niet langs silversant gaan. Heel jammer
henk B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Het was niet te eten ik had een zalm besteld en die waa niet eens goed gaar en toen ik daar naar vroeg werd ik aan gekeken door de bediening alsof ik niet lekker was. Erg jammer had er meer van verwacht
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Om te beginnen was de bediening erg bot en dat was jammer want ik kan mij een erg aardige bediening herinneren toen ik er vroeger wel eens langs kwam. Maar dat vond ik niet genoeg om gelijk weg te lopen. Toen het eten, ik had natuurlijk de beroemde silversant saté maar die viel al heel snel tegen erg jammer. Het vlees was best taai en ik kwam er niet eens door met mijn mes, die niet eens helemaal schoon was er zat nog wat vuil aan misschien een beter afwas regelen? En dan tot slot het interieur, dat was erg saai ik had niet echt het gevoel dat ik in eem gezellig eetcafé aanwezig was.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Zeer teleur gesteld over silversant. De bediening was erg traag en bot bezig en maakte ook nog fouten want ik vroeg om een cola en kreeg een fanta geserveerd. Maar toen het eten ik had een stevige trek voor een heerlijke biefstuk die ik rare besteld had. Maar toen het voedsel op mijn bord lag was het een hele grote teleur stelling want het oogt als een medium maar van binnen nog zeer rare (beter keuken personeel aan nemen??) en het was zo taai als de zool van een van mijn schoen. Maar er is een heel klein licht puntje en dat is dat door het decor er toch een nostalgisch gevoel was van hoe silversant ooit was een goed gezellig eetcafé waar je je geen zorgen hoefte te maken of het eten wel goed zou worden geserveerd. Vroeger was alles beter dat blijkt maar weer eens. Bent u opzoek naar een gezellig eetcafé ga astublieft niet langs silversant u zult teleur worden gesteld. Ik ga er in iedergeval nooit meer heen.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk geluncht. Bediening kan iets vriendelijker en gastvrijer maar het eten was heerlijk! Leuke locatie! Mooi beginpunt voor een heerlijke wandeling langs De Poel.
Sing S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Toen wij daar kwamen werden wij al meteen aardig arrogant behandeld, wat ons meteen deed besluiten om alleen 1 drankje te gaan nemen en niets te eten. Er was sowieso nauwelijks iets voor vegetariers te vinden, slecht voor zo'n zaak met zoveel poeha! Het gezellige van vroeger wat wij ons herinnerden was er niet meer en wij krijgen toch echt sterk het gevoel van ons kent ons, want bekenden werden wel met alle egards bediend! Kortom, hier zullen wij niet meer terugkomen.
Henk Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Ik was een tijdje geleden naar silversant en toen viel het tegen en dat hoorde ik ook van vrienden die er onlangs nog geweest zijn dus ik besloot om een recensie te schrijven over mijn bezoek aan silversant. Het viel wel mee maar het was niet om over naar huis te schrijven. De bediening was sloom en onduideijk maar wel vriendelijk. Dan over de keuken, ik had de saté waar ik erg van genoten had maar de salde die er ik daarna nog had besteld was zeer slecht bereid erg zuur. En dan als klap op de vuurpijl het interieur dat was een beetje saai en ouderwets maat dat is alleen een kwestie van smaak een ander vind het weer geweldig. Als u naar silversant wilt gaan moet u dat doen maar ik kom er niet meer terug.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vroeger veel geweest. Laatste jaren niet meer, dus maar weer eens proberen. De bediening is zoals ik mij kan herinneren, snel, doortastend en soms aan de botte kant. Wij hadden alle tijd en dat werd door het personeel niet gezien, ze stonden dus om de 2 minuten aan tafel. Beter om dit na 2x te laten gaan en regelmatig op afstand kijken of we klaar zijn. Het voorgerecht (slakken) leek wel een hoofdgerecht, lekker, maar veel. Combi met gebakken uitjes en champignons niet eerder gehad, past goed, maar erg vet en veel. De garnalen cocktail van een tafelgenoot was inspiratieloos en droog... Hoofdgerecht Saté van de haas (daar staan ze bekend om) was erg droog: 'ja, meneer het gaat om seconden'.... Dat lijkt mij erg sterk en ik wordt aangesproken alsof ik nog geen ei kan bakken... beetje neerbuigend. Bestelling van koffie ging verkeerd (waarschijnlijk door mij) maar dat werd zonder discussie meteen gecorrigeerd, netjes. Leuke tent voor afdelingsuitje/borrel, niet al te duur. Kroegeten met overeenkomstige prijzen en kwaliteit.
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zijn er onlangs geweest na een lange tijd. Onze ervaringen van toen waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het heerlijke varkenshaas sateetje van toen was niet zo heerlijk meer. Tijd om te eten werd ons niet gegund, helaas. Jammer! Wij komen niet meer terug.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het eten is niet zo geweldig meer als een paar jaar geleden. Je vraagt stokbrood met kruidenboter. Je krijgt een potje waar kruidenboter in zou zitten (denk ik) vervolgens bij je alleen boter aan het smeren. Je krijgt daarbij 2 witten en 2 bruine bollen in plaats van vers knapperig stokbrood. Vervolgens zegt men dat we zelf maar zout moesten toevoegen aan de kruidenboter. Het was gewoon slechte kruidenboter.

Het is net alsof je aan de middaglunch gaat. Die combinatie is niet om te juichen. Twee uiensoep genomen, ligt een dikke plak kaas in de kom, met geen mogelijkheid in kleine stukjes tijdens het 'lepelen' er uit te krijgen, zit vervolgens met een volle mond taaie plak kaas waar geen smaak aan zit. De uiensoep kon dus beter. Vervolgens ontvang je de spareribs, op beide delen zit enorm veel marinade dat je je vlees niet meer ziet (zaten verbrande stukken aan), vervolgens beide handen volledig onder de smurrie en het bord ook. Of dat niet alles was, het vlees was van binnen deels rauw. Zat nog aan het bot vast. Heb de helft laten staan, eetlust weg.

Ook de salade bij mij en mijn collega zag er op onze borden niet uit; niet representatief (een rommelboel). Aan de cappuccino zat ook niet veel smaak.

Ik weet niet wat er aan de hand is bij Silversant, ik wist niet beter dat Silversant altijd een goed restaurant was. De eigenaar had een deel van het bedrag dat ik moest betalen van de rekening afgehaald.

Ben er kort in; kom hier nooit meer. Denk dat het tijd gaat worden dat men een andere kok gaat zoeken. Dit is voor het eerst in al die jaren dat ik echt teleurgesteld was.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij komen hier al met veel plezier 20 jaar! Helaas is de laatste tijd na wat missers uit de keuken en de wat arrogante houding van een nieuwe dame in de bediening het plezier en genot wat geminderd. Wij vertrouwen erop dat gauw alles weer in evenwicht is en dan komen we zoals altijd weer gezellig en goed eten.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Silversant is een typisch eetcafe waar je prima kunt eten in een rumoerige ambiance. Ze staan bekend om de heerlijke sate's en eerlijk is eerlijk, deze zijn ook prima. Je krijgt van alles ruim voldoende. We hebben met z'n vieren gegeten en als voorafje hadden we slakken, uiensoep en meloen met ham. Alles heerlijk. Als hoofdgerecht 1 x de kipsate en 3 x de varkenshaas sate en het was prima. Een groot bord met heerlijke sate en satesaus en veel salade. Als toetje de Creme Brulee en chocolademousse. Ook dat is prima bevallen. Een echte aanrader en ook de rekening valt prima mee.
bommelstein .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Een hele gezellige eetgelegenheid met volop parkeerruimte
Uitgebreide kaart met voor elk wat wils
De prijs kwaliteit is dik in orde
Sate met friet is hier heel populair en verkoopt goed
Al met al een leuke tent voor een natje en een droogje
jacquesp .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Wij zetten hoog in op alle fronten. Ooit was het nog beter, maar niet getreurd. De saté van Silversant is niet te evenaren. Evenals de frites, de mayonaise, de salade Het ongelofelijk heerlijk volle bord. Volle bak, maar altijd een bijzonder positief welkom. Even wachten aan de bar indien nodig, gezellig met een biertje (drankje) er bij. En zelf hoef je niet op te letten of er een tafel vrij komt. Nooit verbouwen die "tent". Houwen zo en zodra we aan saté (en bier) denken: Silversant!!!!!
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Na meer dan 5 jaar niet geweest te zijn toch maar eens terug voor de overbekende Satehschotel. Restaurant nog net zo gezellig en druk als vroeger. Bediening uiterst aardig, ondanks dat het heel erg druk was tijd voor elke klant. Maar de satehschotel ...helaas, die was niet meer zoals vroeger. De salade was zoveel (meeste kool, overdone), het vlees helaas wat aan de taaie kant. Nog altijd een plekje waar je voor een drankje en hapje goed terecht kunt maar niet meer voor overheerlijk eten.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Kom hier met enige regelmaat, omdat er vanuit de werk kring hier regelmatig een receptie wordt gegeven. Bedrijf heeft namelijk ook een redelijke gratis parkeergelegenheid dus dan is de locatie al snel geschikt voor een borrel na kantoortijd. Het gaat hier dus om een bekend en goed aangeschreven eet / café is de regio Amstelveen. De meest verkochte plate is de "wereldberoemde in Amstelveen" Sate schotel (met frietjes en salade). En dit in combinatie met een lekker (speciaal) tap biertje ben je al snel een zeer tevreden klant.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Befaamd om zijn saté! Eenvoudige kaart maar kwaliteit is goed.
Leuk om eerst met een club vrienden of collega's samen wat te drinken/vieren om daarna nog even wat te eten. Gezellige tent.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
vorige week voor het eerst hier gegeten .
slakken besteld, deze kwamen in een bak met gebakken uien en champignons waardoor het erg droog was { horen ook gewoon in de boter te zwemmen volgens mij } dit geheel gecomplementeerd door een hoeveelheid sla waar een gemiddeld gezin van kan eten .
jammer dat de sla niet was aangemaakt.
de tournedos als hoofd genomen deze was perfect gebakken jammer dat ook dit weer werd geserveerd met de zelfde hoeveelheid sla als de slakken .
leuk detail aan de sla waren wel de "silver"uitjes.
voor mijn werk bezoek ik vaak restaurants , met niet altijd even frisse keukens deze keuken was een van de schoonste die ik ooit heb gezien !
al met al een leuk restaurant ,en een hele gezellige bar om voor een mooie prijs een avondje weg te gaan.