Silversant

Zaterdag Gesloten

7,1
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk geluncht. Bediening kan iets vriendelijker en gastvrijer maar het eten was heerlijk! Leuke locatie! Mooi beginpunt voor een heerlijke wandeling langs De Poel.
Sing S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Toen wij daar kwamen werden wij al meteen aardig arrogant behandeld, wat ons meteen deed besluiten om alleen 1 drankje te gaan nemen en niets te eten. Er was sowieso nauwelijks iets voor vegetariers te vinden, slecht voor zo'n zaak met zoveel poeha! Het gezellige van vroeger wat wij ons herinnerden was er niet meer en wij krijgen toch echt sterk het gevoel van ons kent ons, want bekenden werden wel met alle egards bediend! Kortom, hier zullen wij niet meer terugkomen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vroeger veel geweest. Laatste jaren niet meer, dus maar weer eens proberen. De bediening is zoals ik mij kan herinneren, snel, doortastend en soms aan de botte kant. Wij hadden alle tijd en dat werd door het personeel niet gezien, ze stonden dus om de 2 minuten aan tafel. Beter om dit na 2x te laten gaan en regelmatig op afstand kijken of we klaar zijn. Het voorgerecht (slakken) leek wel een hoofdgerecht, lekker, maar veel. Combi met gebakken uitjes en champignons niet eerder gehad, past goed, maar erg vet en veel. De garnalen cocktail van een tafelgenoot was inspiratieloos en droog... Hoofdgerecht Saté van de haas (daar staan ze bekend om) was erg droog: 'ja, meneer het gaat om seconden'.... Dat lijkt mij erg sterk en ik wordt aangesproken alsof ik nog geen ei kan bakken... beetje neerbuigend. Bestelling van koffie ging verkeerd (waarschijnlijk door mij) maar dat werd zonder discussie meteen gecorrigeerd, netjes. Leuke tent voor afdelingsuitje/borrel, niet al te duur. Kroegeten met overeenkomstige prijzen en kwaliteit.
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zijn er onlangs geweest na een lange tijd. Onze ervaringen van toen waren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het heerlijke varkenshaas sateetje van toen was niet zo heerlijk meer. Tijd om te eten werd ons niet gegund, helaas. Jammer! Wij komen niet meer terug.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het eten is niet zo geweldig meer als een paar jaar geleden. Je vraagt stokbrood met kruidenboter. Je krijgt een potje waar kruidenboter in zou zitten (denk ik) vervolgens bij je alleen boter aan het smeren. Je krijgt daarbij 2 witten en 2 bruine bollen in plaats van vers knapperig stokbrood. Vervolgens zegt men dat we zelf maar zout moesten toevoegen aan de kruidenboter. Het was gewoon slechte kruidenboter.

Het is net alsof je aan de middaglunch gaat. Die combinatie is niet om te juichen. Twee uiensoep genomen, ligt een dikke plak kaas in de kom, met geen mogelijkheid in kleine stukjes tijdens het 'lepelen' er uit te krijgen, zit vervolgens met een volle mond taaie plak kaas waar geen smaak aan zit. De uiensoep kon dus beter. Vervolgens ontvang je de spareribs, op beide delen zit enorm veel marinade dat je je vlees niet meer ziet (zaten verbrande stukken aan), vervolgens beide handen volledig onder de smurrie en het bord ook. Of dat niet alles was, het vlees was van binnen deels rauw. Zat nog aan het bot vast. Heb de helft laten staan, eetlust weg.

Ook de salade bij mij en mijn collega zag er op onze borden niet uit; niet representatief (een rommelboel). Aan de cappuccino zat ook niet veel smaak.

Ik weet niet wat er aan de hand is bij Silversant, ik wist niet beter dat Silversant altijd een goed restaurant was. De eigenaar had een deel van het bedrag dat ik moest betalen van de rekening afgehaald.

Ben er kort in; kom hier nooit meer. Denk dat het tijd gaat worden dat men een andere kok gaat zoeken. Dit is voor het eerst in al die jaren dat ik echt teleurgesteld was.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij komen hier al met veel plezier 20 jaar! Helaas is de laatste tijd na wat missers uit de keuken en de wat arrogante houding van een nieuwe dame in de bediening het plezier en genot wat geminderd. Wij vertrouwen erop dat gauw alles weer in evenwicht is en dan komen we zoals altijd weer gezellig en goed eten.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Silversant is een typisch eetcafe waar je prima kunt eten in een rumoerige ambiance. Ze staan bekend om de heerlijke sate's en eerlijk is eerlijk, deze zijn ook prima. Je krijgt van alles ruim voldoende. We hebben met z'n vieren gegeten en als voorafje hadden we slakken, uiensoep en meloen met ham. Alles heerlijk. Als hoofdgerecht 1 x de kipsate en 3 x de varkenshaas sate en het was prima. Een groot bord met heerlijke sate en satesaus en veel salade. Als toetje de Creme Brulee en chocolademousse. Ook dat is prima bevallen. Een echte aanrader en ook de rekening valt prima mee.
bommelstein .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Een hele gezellige eetgelegenheid met volop parkeerruimte
Uitgebreide kaart met voor elk wat wils
De prijs kwaliteit is dik in orde
Sate met friet is hier heel populair en verkoopt goed
Al met al een leuke tent voor een natje en een droogje
jacquesp .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Wij zetten hoog in op alle fronten. Ooit was het nog beter, maar niet getreurd. De saté van Silversant is niet te evenaren. Evenals de frites, de mayonaise, de salade Het ongelofelijk heerlijk volle bord. Volle bak, maar altijd een bijzonder positief welkom. Even wachten aan de bar indien nodig, gezellig met een biertje (drankje) er bij. En zelf hoef je niet op te letten of er een tafel vrij komt. Nooit verbouwen die "tent". Houwen zo en zodra we aan saté (en bier) denken: Silversant!!!!!
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Na meer dan 5 jaar niet geweest te zijn toch maar eens terug voor de overbekende Satehschotel. Restaurant nog net zo gezellig en druk als vroeger. Bediening uiterst aardig, ondanks dat het heel erg druk was tijd voor elke klant. Maar de satehschotel ...helaas, die was niet meer zoals vroeger. De salade was zoveel (meeste kool, overdone), het vlees helaas wat aan de taaie kant. Nog altijd een plekje waar je voor een drankje en hapje goed terecht kunt maar niet meer voor overheerlijk eten.
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Kom hier met enige regelmaat, omdat er vanuit de werk kring hier regelmatig een receptie wordt gegeven. Bedrijf heeft namelijk ook een redelijke gratis parkeergelegenheid dus dan is de locatie al snel geschikt voor een borrel na kantoortijd. Het gaat hier dus om een bekend en goed aangeschreven eet / café is de regio Amstelveen. De meest verkochte plate is de "wereldberoemde in Amstelveen" Sate schotel (met frietjes en salade). En dit in combinatie met een lekker (speciaal) tap biertje ben je al snel een zeer tevreden klant.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Befaamd om zijn saté! Eenvoudige kaart maar kwaliteit is goed.
Leuk om eerst met een club vrienden of collega's samen wat te drinken/vieren om daarna nog even wat te eten. Gezellige tent.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
vorige week voor het eerst hier gegeten .
slakken besteld, deze kwamen in een bak met gebakken uien en champignons waardoor het erg droog was { horen ook gewoon in de boter te zwemmen volgens mij } dit geheel gecomplementeerd door een hoeveelheid sla waar een gemiddeld gezin van kan eten .
jammer dat de sla niet was aangemaakt.
de tournedos als hoofd genomen deze was perfect gebakken jammer dat ook dit weer werd geserveerd met de zelfde hoeveelheid sla als de slakken .
leuk detail aan de sla waren wel de "silver"uitjes.
voor mijn werk bezoek ik vaak restaurants , met niet altijd even frisse keukens deze keuken was een van de schoonste die ik ooit heb gezien !
al met al een leuk restaurant ,en een hele gezellige bar om voor een mooie prijs een avondje weg te gaan.
jimmyz .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Ruime gratis parkeergelegenheid, ik kom hier al meer dan 25 jaar. Dit eetcafé is een van de populairste van Amstelveen met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De sfeer is warm en gezellig, het café is uitstekend ingericht. De specialiteit van het huis is de saté met patat en salade. Heb deze dan ook weer genomen en was weer als vanouds erg lekker, alhoewel de kwaliteit wel eens van dag tot dag kan verschillen. Er zijn veel verschillende biersoorten beschikbaar. De hoofdgerechten zijn nogal groot dus wees voorzichtig met het voorgerecht. De bediening is uitstekend, leuk personeel, vriendelijk, aardig en niet opdringerig.
Yentle G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Ik neem me altijd voor om eens iets anders te nemen als uiensoep - saté - appeltaart, maar het is TÉ lekker. Heerlijk restaurant. Zomers ook heel leuk om buiten te zitten. Vriendelijk (volwassen) personeel, en dat is soms toch een stuk fijner als al die jonge meiden.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Tijdje terug kwamen we voor een saté met friet en die is onverminderd lekker. Blijft een leuke tent, gezellige bediening en gezellig druk.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Altijd goed, barfood van de allerbovenste plank! Schnitzels zoals in Beieren, personeel laat je geen minuut zonder drinken zitten, en het is altijd bere-gezellig
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik kom al bijna 35 jaar bij Silversant altijd prima en adie jaren niet veel veranderd , mag best eens een keer een update hebben ! Gisteren zeer blij verrast door de herten biefstuk super !!!!!
jdebakker .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Kom hier regelmatig even een hapje doen. Eten is prima, bediening snel en adequaat en gezellig is het eigenlijk altijd! Ga zoals velen vaak voor de sate maar ook de schnitzel is zeker het proberen waard. Al met al een heerlijk aankomen waar je weet wat voor lekkers je te wachten staat.
Linsey B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vorige week hier gegeten na een heerlijke wandeling in het bos! Vooraf genoten van een heerlijke uiensoep en als hoofdgerecht hadden me vriend en ik beide de kipsaté ook deze super lekker! Bediening zeer vriendelijk wij komen hier vaker terug!