Silver River

Woensdag en Donderdag
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30
Zondag
- Diner 17:00 - 2

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,3
Herhab .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Normaal gaan wij naar shabu-shabu om sushi te eten.
Na jaren weer eens terug naar dit restaurant en...Een geweldige ervaring.
Heerlijke sushi, Prettige en snelle bediening .
Nog moer is dat je als je van chinees eten houdt je dat ook kan bestellen in het allemaal you can eat menu !
Dreojs .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Prima sushi en vis zoals tonijn en zalm smaakt lekker vers. Ook zien zowel de sushi als de warme gerechten er netjes uit. Er staat een kok achter de counter op bestelling sushi te maken. Helemaal goed. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Wel was er een ronde iets mis gegaan en misten we 2 gerechten, na het melden werden ze snel geserveerd. Wat ook opviel was dat het rustig is voor een zaterdagavond. Decor is niet meer van deze tijd en maakte een niet geheel opgeruimde indruk. Dit in combinatie met zeer weinig parkeerplaatsen is jammer.
AnnK .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Eten laten bezorgen. Heerlijke sushi, loempia was goed op temperatuur en ook erg lekker. Keurige bezorger en precies op tijd
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Op 2de paasdag all you can eat wezen eten bij dit restaurant. De bediening is netjes, vlot en vriendelijk. Het decor van het restaurant oogt wat goedkoop maar is wel netjes onderhouden. Eten was prima. Werd snel geserveerd. Alleen de presentatie van de sushi was niet erg mooi, smaak daar integen was prima. Goed ervaring en ga zeker terug.
Mielie .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Prima restaurant, goed en lekker eten. Vond de service iets minder, moesten lang wachten op ons eten en drinken en soms keek de bediening niet heel vrolijk. Voor de rest, prima.
PeterDvH .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Ik heb al vaker bij Silver River gegeten en ook nu heb ik weer genoten van de heerlijk verse sushi en overige Japanse gerechten. Echt lekker klaar gemaakt met super verse ingrediënten. De verhouding rijst en ingrediënten is uitstekend en de gerechten worden ook heel smaakvol geserveerd.
De bediening is vriendelijk en soms wel erg snel met het weghalen van lege glazen en schaaltjes maar daar staat tegenover dat de algehele bediening vlot is en je zelf het tempo kan bepalen.
KarinBen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Eerder hebben wij een hele goede recensie geschreven over dit restaurant. Helaas moeten we hier na een aantal keren op terug komen. De hapjes worden steeds kleiner, het personeel wisselt zeer regelmatig en de vorige manager is helaas weg. Wat is dat jammer! De nieuwe manager is lang niet klantvriendelijk. We zijn echt geen fan meer en zullen niet zo snel meer terug komen. De laatste keer werd er om 22.00 uur al opgeruimd en afgewassen waardoor we het gevoel hadden op een schopstoel te zitten. We wachtte nog op het laatste hapje maar die werd niet meer gebracht. 'De volgende keer beter' werd te gezegd. Helaas. Dat gaat niet meer gebeuren.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Ben hier nu al meerdere keren geweest en kwaliteit en service blijven onveranderd goed. Heerlijke verse sushi met knapperige nori en perfect gevuld met verse ingrediënten. Goede keuze tussen warme en koude gerechten en, een enorme plus, ook halfzoute soja!! Na betaling word je keurig naar de deur begeleid masr niet nadat je je gelukskoekje hebt gepakt. Kortom: een aanrader! Prima sushi voor een prima prijs met perfecte service. Chapeau!
Maria T.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Afgelopen vrijdag voor het eerst hier wezen eten met mijn vriend. Onze jassen werden aangenomen en we werden naar onze tafel gebracht. Het was best wel druk, de voorkant van het restaurant zat vol. Het eten was echt heerlijk, met name de sushi is van zeer goede kwaliteit. Een ander pluspunt is de variatie van de kaart en de porties zijn niet te groot. Ik ben al naar vele all you can eat restaurants geweest, maar Silver-river heeft wat mij betreft zeker een streepje voor op de andere restaurants. De prijskwaliteit was top en daarnaast is de service heel goed. De bediening is alert, vriendelijk en niet opdringerig. Er werd meerdere malen gevraagd of alles naar wens was, servetten werden vervangen en de bestellijst werd steeds snel opgehaald. Toen ik bij de ober aan gaf dat ik de tomatensoep niet op kon omdat ik het persoonlijk wat te zoet vond, reageerde hij hier heel begripvol op en vertelde me dat het geen probleem voor hem was om het mee te nemen, hele fijne reactie! Daarnaast waren ik en mijn vriend ook nog eens de laatste gasten op een gegeven moment, maar we voelden ons niet ongemakkelijk of weggekeken. De leidinggevende kwam zelfs nog een praatje met ons maken. Ik en mijn vriend werken zelf ook in de horeca, dus zijn altijd kritisch wat service betreft, maar we hebben niks aan te merken op de service van Silver-river, onze complimenten! We komen zeker nog een keer terug en hebben een hele fijne avond gehad.
Veronique T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Ik kom hier als sinds de start van dit restaurant. Al vele vrienden meegenomen...en ieder van hen komt weer terug met andere vrienden. En dat is niet voor niks! Echt heel erg lekkere verse sushi! En ook de vleesgerechten zijn zalig! Meer dan voldoende en veel afwisseling. Rustige, gemoedelijke sfeer. Snelle bediening en hele goede persoonlijke service. Stoelen zitten ook erg goed! 1minpuntje... Het buitenaanzicht... Vervang die kapotte lampjes van de naam nu eindelijk eens een keer! Ziet er sjofel uit aan de buitenkant. Binnen is t prima, maar zou voor mijn smaak een wat meer japanse uitstraling mogen hebben.
Judith4742 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Debruijn.
Wij hadden 3 weken voor de bezoekdatum een tafel gereserveerd voor 11 personen. Bij binnenkomst bleek er geen tafel gereed te staan. Op ons verzoek om alsnog via het aanschuiven van tafels een tafel voor 11 personen te creëren werd afwijzend gereageerd. Meedenken werd niet op prijs gesteld en zelfs excuus werd maar moeizaam gemaakt. Gevolg wij moesten ons gezelschap over 2 tafels verdelen. Derhalve een 4 voor service gerichtheid. Het eten was goed zonder echte hoogstandjes, het desert is minimaal wat betreft keuze mogelijkheden. De bediening is attent en plezierig. Het restaurant heeft een doorsnee inrichting, niet ongezellig maar zeker niet specifiek Japans van sfeer.
Louis D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Vele malen zijn wij nu al geweest om te genieten van het eten. Zowel a la karte als de Japanse 'tapas' vallen goed in de smaak. Het personeel is altijd vriendelijk en alert. De (inmiddels) persoonlijke aandacht stellen wij zeer op prijs. Wij kunnen het ook niet nalaten steeds weer andere vrienden kennis te laten maken met Silver River.
KarinBen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
We zijn niet zo van de recensies schrijven maar over dit restaurant moesten we echt iets melden. Wij zijn echte sushi liefhebbers en zoeken regelmatig naar de beste sushi. Gisteren hebben wij hier de allerbeste gegeten! De kwaliteit is echt subliem, alle sushi zijn werkelijk kunstwerkjes en met alle zorg bereid. Het concept is inmiddels bekend; 5 rondes van maximaal 5 gerechten maar wat het bij Silver River anders maakt, is dat ze minder rijst tussen de sushi stoppen zodat je de dagverse ingrediënten proeft. Werkelijk ALLE gerechten die je kiest zijn met van hoogstaande kwaliteit die wij nog niet eerder zijn tegengekomen. Je zit er lekker rustig op goede stoelen, schone toiletten, geen grote mensenmassa's (restaurant is klein tot gemiddeld), de service is goed. We zijn heel erg te spreken over dit restaurant en staat bovenaan onze lijst! ECHT EEN AANRADER!!
P. V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
All you can eat concept, verse sushi, lekkere Japans en Chinese gerechten.
Bediening is lekker snel en vriendelijk. Het decor is aan een modernisering toe.
Voor liefhebbers van dit concept een prima restaurant.
251062 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Super lekker en je proeft dat het vers is! De bediening is leuk en spontaan.
De stoelen zitten ook lekker. Het is echt een aanrader!
Nicksluis .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
zeer goed sushi restaurant met ruime keuze bij all you can eat.
bediening is uitstekend,prijs/kwaliteitverhouding is prima
komen zeker nog een keer terug
Mulder100 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
We hebben meerdere keren in dit restaurant gegeten. omdat we zeer tevreden zijn komen steeds weer terug. de kwaliteit van de sushi is vanwege de verse producten zeer hoog. er is een grote variatie aan keuzes zowel voor de vis als vleesliefhebbers. Doordat je steeds weer een keuze moet maken, is er een ongedwongen overleg over hoe een ieder een gerecht ervaart.de atmosfeer is rustig en plezierig. De service is goed, de bediening is vriendelijk en vlot.
We zullen zeker weer terugkomen,
Proever323 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
We komen hier regelmatig om te genieten van de onbeperkte sushi. Fijn dat er ook Chinese gerechten besteld kunnen worden voor de niet viseters. Bediening is vriendelijk en vlot.
Enige minpuntje is het dessert, of het gebrek daar aan. Standaard iets zoets bij de koffie zou lekker zijn.
HenkLeusden .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Het eten is van uitstekende kwaliteit. Het eten wordt vlot geserveerd en vers klaargemaakt. Keuze uit veel verschillende kleine gerechten: warm en koud, vis en vlees. Het personeel is behulpzaam en attent. Echt een aanrader voor wie in Leusden uit eten wil gaan, en ook nog voor weinig geld.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Wij hebben hier sushi gegeten conform het 1 prijs voor 2,5 uur onbeperkt eten arrangement. Sushi was prima. De hapjes komen snel door en zijn van prima kwaliteit. Absoluut een aanrader voor de sushi liefhebber! Jammer dat er geen dessert buffet is en de keuze, binnen het arrangement, slechts beperkt blijft tot 1 bolletje ijs met een keuze uit 3 smaken. Een extra bol kost 3 euro en dat is te veel. Bediening dringt wat aan op het bestellen van drankjes, dat mag achterwege gelaten worden.
Entourage is prima, niet te vol en de muziek stond op een prettig volume.
Maar ruim 7 euro voor een fles water is natuurlijk buiten alle proporties! Vooral als je weet dat ons kraanwater het beste van Europa is!!