Silver River

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Leni V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met een gezelschap van 5 personen gegeten, op een rustig tijdstip 17.00 uur. Wij gingen voor de Indische rijsttafel, hij was zeer uitgebreid en buitengewoon smakelijk! Bediening was uitermate vriendelijk en behulpzaam bij het maken van een foto. Wij raden dit restaurant zeer aan!

Leni van Velsen
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Leuk restaurantje.
Goed eten en vriendelijk personeel.
Heel redelijke prijs.
Vooral druk met de afhalers.
Restaurant zelf wat minder druk maar we waren ook erg vroeg.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Na afloop van een heerlijk weekend in Kootwijk en omgeving met geweldig weer, terug via Lunteren voor ons diner bij "de Chinees". Op de heenweg waren we hier al langs gekomen en het pand had de perfecte uitstraling van het Chinese restaurant waar we de volgende dag ons weekend zouden gaan afsluiten.
Als we binnenstappen zijn er alleen wat afhalers, maar als we ons genesteld hebben in het eetgedeelte komen er spoedig al meer mensen bij zitten. Dat geeft toch een geruststellend gevoel, want even hadden we de twijfel of we toch niet voor de andere Chinees van Lunteren hadden moeten kiezen. Daar leek het iets drukker te zijn.
Maar goed, we hadden een mooi tafeltje voor het raam met uitzicht op de kerkgangers van de dienst van half zeven, en ze hadden een aantrekkelijk uitziend menu voor maar 25 euro voor TWEE personen. En daar kwamen we dus voor.
Vooraf een prima tomatensoepje volgens Chinese traditie. En daarna kregen we op een warmhoudplaat een groot bord met drie compartimenten. In het eerste zat babi-pangang. Een overbekend gerecht, maar bij de eerste happen had ik wel het idee; wat hebben ze hier mee gedaan? Je verwacht de bekende zoetzure saus bij babi-pangang. Maar dit was een saus met een meer overheersende sinaasappelsmaak. En omdat ik dat niet verwacht had, moest ik duidelijk even omschakelen. Maar bij nader inzien was de sinaasappelsmaak toch ook best lekker. De foe yong hai was heel gemiddeld en niet echt bijzonder lekker. De grote garnalen waren weer wel erg lekker en bijzonder voor een menu als dit. Erbij zat een bak witte rijst.
Toe nog een kopje koffie. En die smaakte heel redelijk voor Chinese begrippen. Samen met de twee biertjes die we bij het eten hadden waren we dus na een uurtje alweer buiten en waren we in totaal maar dertig euro armer, en hadden we meer dan genoeg gegeten.
Si H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Ik heb hier met m'n gezin heerlijk gegeten. Specialiteiten van het huis zijn hier zeker de Tiepan's gerechten! Uitmuntend! Wij komen graag terug bij dit vriendelijke gastvrije mensen. Iedereen een aanrader!!