Sijf

Meer informatie over restaurant Sijf

Maandag 10:00 - 00:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Sijf

Zoe E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Gewoon goed!
martin B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Voorafgaand aan een opera bezoek hier neergestreken. Prettige gelegenheid. Een beetje prijzig gezien de kwaliteit van de gerechten. Bediening vriendelijk en allert.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima, vlotte en aardige bediening. Kwaliteit van het eten was naar wens.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
prima eetcafe. Alleen jammer dat de
IIENSreservering niet doorgekomen was, ondanks de bevestiging via Iens.
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Zeer aangenaam en ontspannen sfeer met top bediening.Het diner was voortreffelijk ..........
John W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk ouwe omgeving met een nog lekkerder maaltijd en een gezellige bediening waar niets teveel voor is.
Marvin H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Meer licht nodig. Zaak oogt donker.
wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar! u vroeg om een korte feedback, bij dezen. blijkbaar nog te kort,
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Als aflsuiter van een vrijgezellendag hier neergestreken voor diner. Het personeel is zeer vriendelijk en correct. We waren met een grote groep (15 man als ik me niet vergis) maar we kregen allemaal tegelijkertijd ons voor- en hoofdgerecht. Chapeau! Voordat we aan tafel konden duurde wel wat langer maar het diner maakte veel goed. Eten was heerlijk als je bedenkt dat het een café is.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het is een leuk maar rumoerig eetcafé. De prijs/kwaliteit verhouding is OK
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Reserveringssysteem is prima. Het restaurant is, naar onze mening, een gezellig eetcafé met goede keuken, goede en vriendelijke bediening, goede prijs - kwaliteit verhouding en mooi centraal gelegen. We komen er graag.
Heisenberg .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Een leuk eetcafé met Duvel van het vat, wat bijzonder is! Eten goed, mag wel iets warmer worden geserveerd. Prijs/kwaliteit goed. Leuk gezellig terrasje. Serveerster was uitstekend, vriendelijk, vlot & behulpzaam.
Tien P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Sijf is een gezellig eetcafé waar mijn partner en ik met enige regelmaat gaan eten. Geen haute cuisine, maar de kwaliteit van de maaltijden gaat het aanbod van het normale eetcafé ver te boven. Daarbij is de bediening prettig; mensen nemen de tijd voor je en zijn steeds behulpzaam om je uit te leggen wat je wilt weten Het kan er nogal eens druk zijn dus van tevoren een plaats reserveren is wel aan te raden.
Sijf is zeker het terugkomen waard!
M&P ..
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Wij vonden het een erg teleurstellende ervaring. Een zeer rumoerige tent. Wij zaten afgelopen zaterdag boven. Er zat ook een grote groep, waardoor wij met ons vieren elkaar niet konden verstaan. Er werd aangeboden later beneden plaats te nemen, maar we hebben het uiteindelijk maar zo gelaten. De gerechten waren zeer fantasieloos en kwalitatief van een laag niveau. Geen malse bavet, gepofte aardappel niet in folie en zonder zure room. Kippendij in een saus uit een flesje (vermoedelijk). Verbrande courgetteschijfjes. Gepocheerde zalm die smakeloos is. De witte huiswijn bleek azijn. Die hebben wij teruggestuurd maar werd toch in rekening gebracht. Als je een beetje redelijke wijn wilde kon je maar beter een duurdere fles nemen. Dus een rode wijn van 31 euro besteld die ook maar matig was. Een dessert hebben wij niet eens meer genomen. Voor ons was dit de eerste en tevens laatste keer dat wij hier waren.
Daan P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zeer slechte tent.
Eten besteld 1,5 uur gewacht.
En als je dan vraagt om je eten
Krijg je een botte korte reactie.
De tent was half leeg en nog duurde het vele malen te lang
Ellie C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heel leuk restaurant, we kwamen op de juiste tijd 17.30uur. Daarna werd het drukker. De service was geweldig, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteit heel goed. Heerlijke kip gegeten met een piepkleinbakje sla en lekkere frietjes.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het is eten was héérlijk en het personeel was vriendelijk
cisca D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Zorg dat het eten goed warm is als het op tafel komt en meer dan een uur op het dessert wachten is te lang.Het personeel was super aardig en wij hebben het toch leuk gehad in een gezellige omgeving.
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Afgelopen weekend met zijn zessen geweest bij Sijf. Gezellige en knusse tent en met vriendelijk personeel. Het eten was van een minder niveau. Twee van ons hadden bijv. de vis van de week, wat zalm in witvis was. Voor 19 euro verwacht je bij Sijf wel een redelijke hoeveelheid. Dit was echter niet het geval. Het waren drie kleine balletjes waar bijna geen zalm in te vinden was en de smaak was ook mat. De les voor de volgende keer is gewoon een standaard eetcafe gerecht te kiezen. De patat daarentegen was prima en kon gratis bijbesteld worden. Dit kwam goed uit om de kleine hoeveelheid vis te compenseren.
marian H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heel erg gezellig, leuke ambiance, heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
Je moet wel van drukte en lawaai houden.