Sijf

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

Ellie C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heel leuk restaurant, we kwamen op de juiste tijd 17.30uur. Daarna werd het drukker. De service was geweldig, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteit heel goed. Heerlijke kip gegeten met een piepkleinbakje sla en lekkere frietjes.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het is eten was héérlijk en het personeel was vriendelijk
cisca D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Zorg dat het eten goed warm is als het op tafel komt en meer dan een uur op het dessert wachten is te lang.Het personeel was super aardig en wij hebben het toch leuk gehad in een gezellige omgeving.
Marcella V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Afgelopen weekend met zijn zessen geweest bij Sijf. Gezellige en knusse tent en met vriendelijk personeel. Het eten was van een minder niveau. Twee van ons hadden bijv. de vis van de week, wat zalm in witvis was. Voor 19 euro verwacht je bij Sijf wel een redelijke hoeveelheid. Dit was echter niet het geval. Het waren drie kleine balletjes waar bijna geen zalm in te vinden was en de smaak was ook mat. De les voor de volgende keer is gewoon een standaard eetcafe gerecht te kiezen. De patat daarentegen was prima en kon gratis bijbesteld worden. Dit kwam goed uit om de kleine hoeveelheid vis te compenseren.
marian H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heel erg gezellig, leuke ambiance, heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
Je moet wel van drukte en lawaai houden.
JATM H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hadden een ieni mieni plaatsje, en er waren een aantal dingen die ze eerder aanbevolen niet, maar de manier waarop dit werd gebracht en goed gemaakt met een dessert van de zaak maakte de avond tot een zeer aangename. We komen niet voor niks regelmatig al jaren bij de SIJF.
marco-boonstra .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Laatst heb ik goed gegeten bij Sijf. Alles is zeer mooi ingericht en het personeel kwam goed op mij over. Als voorgerecht nam ik een uiensoep. Als hoofdgerecht nam ik een traditionele fish en chips. Alles smaakte goed en was ook vers. Om het nog wat leuker te maken waren er ook veel borrel keuzes. Als nagerecht nam ik pure chocoladetaart. Alles heeft top gesmaakt en raadt het aan eens langs te gaan.
lfijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
sfeer heeft iets weg van een oud bruine kroeg. de speciaalbieren zijn erg leuk. personeel wisselend maar eten altijd erg goed! ook borrelen is hier echt heel erg leuk!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Poosje geleden met ons team hier gegeten. Was erg druk. Heel vaak werd er gevraagd ofdat we nog wat wilde drinken. Eten kwam maar niet. We waren 19.00 aanwezig. Mensen die voor 22.00 weg moesten hebben niet kunnen eten. Eten wat we kregen was niet geweldig.
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zeer goede service ondanks de drukte in het restaurant. Lekker gegeten en onbeperkt patat is altijd goed! Al met al gezellig gegeten met 5 man
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten. Pulled Pork was heerlijk. Wildzwijnburger was prima. Perfect gebakken maar miste iets smaak wat je bij wild wel verwacht. Wordt geserveerd met alleen patat, miste wel iets van groenten als side dish. Prima eetcafe voor snelle hap of gezellig uitje.
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met een vriendin na het werk hier neergestreken. De bediening is uiterst vriendelijk en attent. Flesje wijn, bittergarnituur en we waren gelukkig. We besloten er te blijven eten. Ondanks de enorme herrie (veel mensen, slechte akoestiek en drank in de mens) hadden we een super avond. De kip ("van Tante Door".) werd als zeer smakelijk beoordeeld, mijn wildzwijnburgen was aardig. Frites vond ik minder lekker, maar al met al prima voor een eetcafé. Nogmaals complimenten voor de bediening, uiterst klantvriendelijk en alert. Er komt een gemêleerd gezelschap, leuke plek.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Lekker gegeten, de wildzwijnburger van het weekmenu was erg goed. Snelle en aardige service, lekkere wijn voor een prima prijs. Ook een goede sfeer in het restaurant. Groot minpunt waren de slappe frietjes, die waren echt onder de maat. Zonde, want bij een eetcafé vormen die toch een belangrijk deel van de maaltijd.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Afgelopen dinsdag gegeten. Erg druk voor een dinsdagavond, maar dat maakte het er wel gezelliger op. Wel erg warm binnen, zeker in vergelijking met buiten. De wiebelende tafel werd vrij vlot voor ons weer vastgemaakt.
Eerst broodplankje vooraf en daarna de hoofdgerechten besteld. Zonde dat de gerechten al kwamen voor we ook maar halverwege het brood waren. Had iets langer mogen duren. Hoofdgerechten (zwijn burger en hazepeper stoofpot) waren prima, friet wel wat slap en de aardappelpuree te koud. Leuke oplettende mensen in de bediening. Nog steeds vooral een aanrader voor het bier, nu nog even de puntjes op de i voor het eten.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen weekend zijn er bij restaurant Sijf geweest. De zaak ziet er erg verzorgd en gezellig uit. Ook erg leuk dat de medewerkers in kleding met bretels lopen, dit straalt toch iets leuks uit. De saté wat erg goed van smaak en ook leuk opgemaakt. Wel jammer dat er boven geen bordjes hangen waar de wc zich bevindt, maar de vriendelijke serveerster wees mij netjes waar de wc zich bevond. Wij waren erg onder de indruk van restaurant Sijf en wij komen zeker terug.
A3aan1 Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima ontvangst en de gereserveerde tafel was klaargemaakt. Top bediening. Ondanks de drukte werd tijd genomen om e.e.a. te vertellen. Gezamenlijk voor- en nagerecht was geen probleem. De sliptong was mals en sappig. Prima gegeten.
Ron O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ondanks de drukte blijft dit een hele leuke gelegenheid om een drankje en hapje te doen. Uitgebreide bierkaart en goed eten
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellig eetcafé. Veel verschillende biersoorten, ook op tap. Bij alle gerechten wordt een speciaal biertje aanbevolen, weer eens wat anders dan wijn. Prima gegeten, niet verfijnd maar gewoon een eerlijke maaltijd. Vlees (rib eye) prima bereidt, ook stoofpotje met witvis was heerlijk. En het toetje met veel chocolade viel in goede aarde bij onze tieners!
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen week een hele leuke avond gehad in dit fijne cafe/restaurant. De hele zaak ademt een gezellige en ongedwongen sfeer uit. Prettige bediening door zeer vriendelijke medewerkers. Oplettend maar niet opdringerig!

We hebben bijzonder goed gegeten. De charcuterie vooraf was meer dan genoeg voor twee personen! Hoewel er mooie gerechten buiten de kaart om te krijgen waren hebben we beide gekozen voor de good old saté schotel. En die is goed bij Sijf!! Heerlijke, malse varkenshaas in een goede satesaus. Gezien de ruime bierkaart sloten we de avond af met een paar mooie bieren. Een plek om terug te komen!
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Fijne tent om te eten! Je kan hier heerlijk ongedwongen zitten. Spareribs waren heerlijk mals en super smaakvol niet van die fabriek spareribs! De hamburger van mijn vrouw was lekker maar het broodje had te lang op de grill gelegen waardoor die verbrand was.. Bediening een tikje onzeker maar wel heel correct!