Sijf

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zeer goede service ondanks de drukte in het restaurant. Lekker gegeten en onbeperkt patat is altijd goed! Al met al gezellig gegeten met 5 man
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten. Pulled Pork was heerlijk. Wildzwijnburger was prima. Perfect gebakken maar miste iets smaak wat je bij wild wel verwacht. Wordt geserveerd met alleen patat, miste wel iets van groenten als side dish. Prima eetcafe voor snelle hap of gezellig uitje.
Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met een vriendin na het werk hier neergestreken. De bediening is uiterst vriendelijk en attent. Flesje wijn, bittergarnituur en we waren gelukkig. We besloten er te blijven eten. Ondanks de enorme herrie (veel mensen, slechte akoestiek en drank in de mens) hadden we een super avond. De kip ("van Tante Door".) werd als zeer smakelijk beoordeeld, mijn wildzwijnburgen was aardig. Frites vond ik minder lekker, maar al met al prima voor een eetcafé. Nogmaals complimenten voor de bediening, uiterst klantvriendelijk en alert. Er komt een gemêleerd gezelschap, leuke plek.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Lekker gegeten, de wildzwijnburger van het weekmenu was erg goed. Snelle en aardige service, lekkere wijn voor een prima prijs. Ook een goede sfeer in het restaurant. Groot minpunt waren de slappe frietjes, die waren echt onder de maat. Zonde, want bij een eetcafé vormen die toch een belangrijk deel van de maaltijd.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Afgelopen dinsdag gegeten. Erg druk voor een dinsdagavond, maar dat maakte het er wel gezelliger op. Wel erg warm binnen, zeker in vergelijking met buiten. De wiebelende tafel werd vrij vlot voor ons weer vastgemaakt.
Eerst broodplankje vooraf en daarna de hoofdgerechten besteld. Zonde dat de gerechten al kwamen voor we ook maar halverwege het brood waren. Had iets langer mogen duren. Hoofdgerechten (zwijn burger en hazepeper stoofpot) waren prima, friet wel wat slap en de aardappelpuree te koud. Leuke oplettende mensen in de bediening. Nog steeds vooral een aanrader voor het bier, nu nog even de puntjes op de i voor het eten.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen weekend zijn er bij restaurant Sijf geweest. De zaak ziet er erg verzorgd en gezellig uit. Ook erg leuk dat de medewerkers in kleding met bretels lopen, dit straalt toch iets leuks uit. De saté wat erg goed van smaak en ook leuk opgemaakt. Wel jammer dat er boven geen bordjes hangen waar de wc zich bevindt, maar de vriendelijke serveerster wees mij netjes waar de wc zich bevond. Wij waren erg onder de indruk van restaurant Sijf en wij komen zeker terug.
Ron O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ondanks de drukte blijft dit een hele leuke gelegenheid om een drankje en hapje te doen. Uitgebreide bierkaart en goed eten
A3aan1 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima ontvangst en de gereserveerde tafel was klaargemaakt. Top bediening. Ondanks de drukte werd tijd genomen om e.e.a. te vertellen. Gezamenlijk voor- en nagerecht was geen probleem. De sliptong was mals en sappig. Prima gegeten.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gezellig eetcafé. Veel verschillende biersoorten, ook op tap. Bij alle gerechten wordt een speciaal biertje aanbevolen, weer eens wat anders dan wijn. Prima gegeten, niet verfijnd maar gewoon een eerlijke maaltijd. Vlees (rib eye) prima bereidt, ook stoofpotje met witvis was heerlijk. En het toetje met veel chocolade viel in goede aarde bij onze tieners!
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Afgelopen week een hele leuke avond gehad in dit fijne cafe/restaurant. De hele zaak ademt een gezellige en ongedwongen sfeer uit. Prettige bediening door zeer vriendelijke medewerkers. Oplettend maar niet opdringerig!

We hebben bijzonder goed gegeten. De charcuterie vooraf was meer dan genoeg voor twee personen! Hoewel er mooie gerechten buiten de kaart om te krijgen waren hebben we beide gekozen voor de good old saté schotel. En die is goed bij Sijf!! Heerlijke, malse varkenshaas in een goede satesaus. Gezien de ruime bierkaart sloten we de avond af met een paar mooie bieren. Een plek om terug te komen!
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Fijne tent om te eten! Je kan hier heerlijk ongedwongen zitten. Spareribs waren heerlijk mals en super smaakvol niet van die fabriek spareribs! De hamburger van mijn vrouw was lekker maar het broodje had te lang op de grill gelegen waardoor die verbrand was.. Bediening een tikje onzeker maar wel heel correct!
Raffy K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We hadden een tussenuur van school en we bedachten om eens lekker de stad in te gaan om een klein hapje te eten. We hadden 2x de clubsandwich en die was fantastisch! Zeker een aanrader
Bas.vanmiddelkoop .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was een heerlijk avondje uit in een prettige omgeving. Zowel de inrichting als het personeel geeft je het gevoel thuis te zijn . Het eten was voortreffelijk an het begin tot het eind.
Yieman .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een paar maanden eerder al een keer geweest en kan me al de gezellige sfeer en het lekkere eten herinneren. Ditmaal hebben we heerlijk op het terras gezeten. Vlak voor de film wisten we niet waar we wilden eten en Sijf kwam in me op. Op goed geluk er naar toe gelopen en een mooie tafel voor 4 buiten kunnen krijgen. We hebben de biefstuk, runder entrecote en de pulled pork burger op. Zeer te spreken over de vlotte en vriendelijke bediening. Het eten was niet bijzonder maar de prijs-kwaliteit verhouding is goed. De rozemarijn in de friet hebben we niet geproefd, maar waren erg lekker gebakken. Voor herhaling vatbaar.
Krisje010 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Sijf is een gezellig bruin café in Rotterdam. Zowel onder studenten als werkend Rotterdam bekend. Op dinsdag onbeperkt spareribs. Helaas worden de porties spareribs wel steeds kleiner. Bij onbeperkt eten is dat normaal geen probleem, ware het niet dat je lang moet wachten voordat er een medewerker jouw kant op komt om een nieuwe bestelling op te nemen. Dat kan beter.
RGBV .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Een echt gezellig bruin (eet)cafe met veel verschillende bier soorten. Prima service door vrolijke bediening. Het decor is top en straalt gezelligheid uit. Het eten is gewoon prima te noemen, niet spectaculair. De prijzen zijn dan ook normaal te noemen. Zeker aan te raden als je gezellig een hapje wil eten en/of drinken.
JerryMol .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We kwamen per toeval terecht bij Sijf omdat het precies in het centrum van Rotterdam gelegen is. De kaart gaf spareribs aan, dus we liepen gauw naar binnen. Zonder spijt, want wat waren ze heerlijk! Het vlees viel ongeveer van de botjes af bij het oppakken van de ribs, zo mals. De biersuggestie op de menukaart was trouwens ook erg handig. Er werd een Rotterdams biertje voorgesteld, die er echt goed bij paste. Personeel was ook erg enthousiast. Leuk en lekker avondje zo!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Voor speciaal biertjes blijft dit 1 van mijn favorieten in Rotterdam, maar we hebben er vorige week voor het laatst gegeten. We vonden de saus bij de sate erg zout en overal vonden we het eten niet erg goed. De service en bediening zijn wel super!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken bij Sijf, fantastische spareribs en zeer veel keuze uit verschillende speciaal bieren. Leuke gerechtjes op de kaart. Vriendelijk personeel, bediening liep alleen wat chaotisch. Het was in het eetgedeelte erg druk waardoor je enigszins in de verdrukking zat.
Fresia Z.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Erg lekker gegeten, charcuterie voor en fish & chips als hoofd. Super mals!!! Altijd er gdruk dus reserveren is gewenst.