Siezo

Johanna Westerdijkplein 70 2521 EN Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Siezo

Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Wij hebben hier met een groepje geborreld en genoten van het enorme bord bittergarnituur. Bij mooi weer is het terras buiten heerlijk! Ideaal café voor studenten gezien de prijzen op hen zijn aangepast!
Marc1980 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Siezo is HET studentencafe van Den Haag! Verwacht geen hoogstaande liflafjes maar wel super veel gezelligheid, enthousiasme en een eerlijke prijs!
Nicky T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Siezo is hét cafe voor de studenten en medewerkers van de HHS. Na een dag hard studeren/werken is het dan ook een ideale locatie om bij te komen.

Ik kom er vaak maar de laatste keer de 'Compleet Warm' weg gesnackt. Maar weet uit ervaring dat een uitsmijter, burger of het befaamde 'kater ontbijt' ook zeer goed te doen is. Het is wel echt een studenten cafe dus verwacht geen parelhoen of foie gras maar gewoon lekker betaalbaar eten.

De service is naar mijn gevoel al jaar en dag hetzelfde, uiterst vriendelijk en gezellig. Een foutje op de bon komt sporadisch wel eens voor maar wordt altijd zeer netjes opgelost.

Decor is dat van een typisch cafe maar verder niets op aan te merken. Het zeer ruime terras is gevuld met lange houten banken en kussens en zit op een zomerse dag uitstekend.

Als student van de HHS heb je de toegevoegde waarde om met een biertje naar het uitzicht van hard ploeterende studenten in de bibliotheek te kijken.