Sierra Vista

Molenstraat 31 5461 JP Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Sierra Vista

Proef en Beleef Zuid-Amerika: Tapas / A la Carte / Take Away"

BIENVENIDA - WELKOM bij Sierra Vista

Kom genieten van de culinaire schatten van Zuid-Amerika. Proef en beleef de 100% Latijns-Amerikaanse sfeer! Kies voor á la carte dineren, of geniet van onze onbeperkte tapas tafels. De keus is aan u! Selecteer "Menukaarten" in het menu aan de linkerzijde om de á la carte menukaart en onze tapaskaart in te zien.

TAPAS ILIMITADO - ONBEPERKT TAPAS

Maak een culinaire reis door alle landen rondom het Andes gebergte.
Laat je elke gang verrassen door specifieke smaken en verrassende gerechten,
bereidt op basis van authentiek verkregen recepturen.

Voor groepen vanaf 8 personen biedt restaurant Sierra Vista u groepsarrangementen aan. Zie het aanbod van arrangementen onder de sectie "Menukaarten".

¡buen provecho!

Alles wat het leven zo mooi, aantrekkelijk en exotisch maakt in de zuidelijke landen van Amerika heeft Sierra Vista voor u naar Veghel gehaald.

Meer informatie over restaurant Sierra Vista

Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Sierra Vista

• Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Bij binnenkomst zie en hoor je de sfeer van zuid Amerikaanse muziek. De kaart is vernieuwd en duidelijk . Keuze a la Carte of tapa’s is mogelijk. Bij het lezen van de kaart zie je overzichtelijk wat voor gerechten er zijn en tevens side orders zijn mogelijk. Saïd komt je begroeten en vraagt direct of er speciale wensen zijn en ook Chris komt mee uitserveren . Dit zijn twee koks die begrijpen hoe je een klant tevreden maakt. De gerechten zijn allemaal heerlijk. Genieten dus in een gezellige ambiance .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Sfeer is gezellig met toepasselijke muziek. Gerechten zijn lekker en aangepast op je wensen. De kok komt aan de tafel voor speciale wensen op te nemen en naakt er direct een feestje van. Keuze is goed zelfs vegetarisch is mogelijk. Bediening is aardig.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk zuid Amerikaans eten, bediening goed en sfeer perfect. Kok komt aan tafel uitserveren als het niet te druk is. Speciale wensen worden direct toegepast.
Dinie P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
ÈCHT EEN AANRADER !! Ontzettend leuk personeel en bediening, de aankleding en inrichting van het restaurant vinden wij GEWELDIG, heel apart. Zeker weten dat we hier terug komen met familie !! Bedankt !!
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Vriendelijke jonge dame in de bediening. De eigenaar had alleen begrepen dat we met socialdeals gereserveerd hadden dus we kregen een heel beperkte menu kaart.
Beetje jammer.
Aad O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Met 8 vrienden naar het restaurant, spareribs waren verbrand, natho’s waren taai, biefstuk nog niet met een mes door heen te komen. Garnalen waren bijna niet te vinden tussen de salade. Het was dus zeker slecht te noemen. En als klap op de vuurpijl een enorme haar over de gebakken champions, bah.
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Jammer we hebbe hier wel eens beter gegeten
Cola light was er niet, op een gegeven moment was het bier op
Ook de kokosijs was op
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
tapas gegeten in een mooie zuid amerikaanse sfeer. bediening zeer goed, eten was wisselvallig van matig naar zeer goed. tapas gerechten vooral op vlees en vis gericht. Ik had graag meer variatie gezien. de keuze was wel ruim voldoende.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met grote groep onbeperkt tapas gegeten. We hadden arrangement voor 3 uur incl. dranken. Bediening kon het aantal gasten aan onze tafel niet aan. Veel te lange wachttijden, pas na anderhalf uur een snee brood op. Gerechten werden op tafel gezet en zoek het verder maar uit. Kwaliteit van het eten is ronduit bedroevend slecht: kip is droog, biefstuk is taai (was geen steak, maar stiek), kippekluifjes waren vet, spare-ribs verbrand. Garnalen veel te zwaar gepeperd waardoor ten koste van de smaak. Soep, salades en dessert waren goed. Jong personeel doet haar best, maar als je klaagt over het lage tempo, raken ze in burn-out. Tja, dan moet je ze geen klantcontacten laten onderhouden. Klanten geven niet alleen bestellingen door maar kunnen ook klachten hebben. Drankjes gingen wel goed. Lege glazen en flesjes ophalen gebeurde niet, waardoor hele tafel overvol raakte. Echt slecht georganiseerd. Dit is niet de mening van 1persoon, maar bijna alle gasten denken er zo over. En dan het toppunt: het restaurant klaagt over de klager! Trek er liever lering uit wat je klanten vinden. De andere reviews lezend, hebben andere gasten identieke ervaringen. Deze tent is geen lang leven beschoren.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het is altijd fijn om bij Sierrra Vista te gaan eten. De mannen zijn altijd supervriendelijk, service hartstikke fijn en het eten smaakt heerlijk. Ben weer blij dat we geweest zijn!
noton .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het duurde allereerst veel te lang, terwijl het toch nog niet al te druk was.
1 persoon was vegetariër. Hier werd erg slecht op ingespeeld. Uit eindelijk had ze 1 gerecht, en een bakje champions. Wel erg weinig variatie.... De andere 3 personen kregen ca 5 gerechten. 1 was erg droog vlees( leek wel gaar soepvlees). 2 gerechten smaakte wel goed. 1 gerecht was zwart aangebrand.
Het voorgerecht bestond voornamelijk uit sla.
Het toetje was wel goed. Eigenlijk veel te veel.
Het komt op mij over alsof dit restaurant nog in de kinderschoenen staat.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Waardeloos restaurant. ......

Hebben afgelopen maandag met 5 personen hier gegeten all you can eat tapas , we hebben ongeveer 30 gerechtjes gehad 20 hiervan niet lekker of gewoon weg niet te eten , de nagerechten waren lekker een bolletje ijs (maar daar kan dan ook niet veel aan fout gaan ). Dan daarbij ook nog dat je brood moet bijbetalen all you can eat ??? We hadden een zieke die 2 gerechtjes heeft gehad begrijp dat die 2 gerechten betaald moeten worden maar dan het volle bedrag vind ik niet netjes .

Wij gaan dus ook NOOIT meer terug !!!
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Leuk ingericht , sfeervol, gezellig en ruim opgezet restaurant.
De bediening is jong, enthousiast en zeer onervaren. Dat laatste uit zich in verkeerde uitleg van menu opties, dubbele vragen voor bestellingen en gemiste kansen voor verkoop van een kopje koffie bij het dessert.
De grill specialiteiten presenteren leuk op zo'n loeiheet, sissend gietijzeren tableau, maar je rood bestelde rib eye is daardoor volledig doorbakken op het moment dat die voor je neus staat. Jammer.
Vervolgens tref je op de rekening ongevraagd een post à 3,75 p.p. Uit navraag blijkt dat voor de frieten en salade. Met 4 personen betekent dat 15 euro voor één schaaltje (overigens lekkere) gebakken aardappels en één schaaltje nietszeggende saladegarnituur. Na enig wenkbrauwfronsen werd dit overigens keurig van de rekening gehaald.
IIngrid .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Heerlijk drie gangen menu gegeten. We hadden een speciaal gemaakt menu. De kok heeft alle moeite gedaan om het ons naar de zin te maken. 5 verschillende voorgerechtjes, 5 verschillende hoofdgerechten en tot slot een grand dessert. Bij het toetje werd er nog speciaal voor mij gezongen (vanwege mijn verjaardag)! Zeer klantgericht en vriendelijk. En heerlijk gegeten. We gaan zeker nog eens terug!
Caro55 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vriendelijke gastheer, sympathiek en legde de kaart rustig uit. Het eten was lekker, goede prijs-kwaliteit verhouding voor het tapasmenu. Gezellige sfeer.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We hebben lekker gegeten bij Siërra Vista, ambiance is mooi. De bediening was ronduit amateuristisch. Lang wachten om te bestellen, bedienend personeel maakt geen enkel contact met klant, tafel half afgehaald en dan je koffie serveren. Ronduit zeer slecht!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Eten was wel goed te noemen al kreeg ik wel ruim 'n ons minder ossenhaas dan wat ik bestelde aan gewicht! Ik stond wel versteld dat de bediening niet klantvriendelijk was, geen oplettend personeel, geen oogcontact, kwamen al met koffie terwijl de tafel nog afgeruimd diende te worden. Dit deed dan 'n collega maar ook maar voor de helft, kortom vrij amateuristisch. Het bezorgen van drank was belangrijker dan complete maaltijd voorschotelen, bij ons was ze de helft vergeten en het kwam er alsnog aan (10 minuten later)
Jammer jammer, zoek wel weer verder, eten is belangrijk, personeel net zo!!
Lica .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Heel leuk restaurant. Lieve bediening, goeie sfeer, heerlijk eten. Vanaf ontvangst tot vertrek geslaagd. Niks op aan te merken!
Sabine C.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Gezellig en heerlijk gegeten. Niet lang hoeven wachten en vriendelijke bediening. Je hebt de keuze uit onbeperkt tapas of voor-, hoofd en nagerecht. Wij kozen voor tapas. Je kiest telkens 2 gerechtjes. Zijn deze op dan komen ze meteen vragen wat je wil bestellen. Je zit er erg gezellig in een amerikaans/western decor. Zeker voor herhaling vatbaar!