Sierra Vista

6,1
6,9
Noton .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het duurde allereerst veel te lang, terwijl het toch nog niet al te druk was.
1 persoon was vegetariër. Hier werd erg slecht op ingespeeld. Uit eindelijk had ze 1 gerecht, en een bakje champions. Wel erg weinig variatie.... De andere 3 personen kregen ca 5 gerechten. 1 was erg droog vlees( leek wel gaar soepvlees). 2 gerechten smaakte wel goed. 1 gerecht was zwart aangebrand.
Het voorgerecht bestond voornamelijk uit sla.
Het toetje was wel goed. Eigenlijk veel te veel.
Het komt op mij over alsof dit restaurant nog in de kinderschoenen staat.
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Waardeloos restaurant. ......

Hebben afgelopen maandag met 5 personen hier gegeten all you can eat tapas , we hebben ongeveer 30 gerechtjes gehad 20 hiervan niet lekker of gewoon weg niet te eten , de nagerechten waren lekker een bolletje ijs (maar daar kan dan ook niet veel aan fout gaan ). Dan daarbij ook nog dat je brood moet bijbetalen all you can eat ??? We hadden een zieke die 2 gerechtjes heeft gehad begrijp dat die 2 gerechten betaald moeten worden maar dan het volle bedrag vind ik niet netjes .

Wij gaan dus ook NOOIT meer terug !!!
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Leuk ingericht , sfeervol, gezellig en ruim opgezet restaurant.
De bediening is jong, enthousiast en zeer onervaren. Dat laatste uit zich in verkeerde uitleg van menu opties, dubbele vragen voor bestellingen en gemiste kansen voor verkoop van een kopje koffie bij het dessert.
De grill specialiteiten presenteren leuk op zo'n loeiheet, sissend gietijzeren tableau, maar je rood bestelde rib eye is daardoor volledig doorbakken op het moment dat die voor je neus staat. Jammer.
Vervolgens tref je op de rekening ongevraagd een post à 3,75 p.p. Uit navraag blijkt dat voor de frieten en salade. Met 4 personen betekent dat 15 euro voor één schaaltje (overigens lekkere) gebakken aardappels en één schaaltje nietszeggende saladegarnituur. Na enig wenkbrauwfronsen werd dit overigens keurig van de rekening gehaald.
IIngrid .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Heerlijk drie gangen menu gegeten. We hadden een speciaal gemaakt menu. De kok heeft alle moeite gedaan om het ons naar de zin te maken. 5 verschillende voorgerechtjes, 5 verschillende hoofdgerechten en tot slot een grand dessert. Bij het toetje werd er nog speciaal voor mij gezongen (vanwege mijn verjaardag)! Zeer klantgericht en vriendelijk. En heerlijk gegeten. We gaan zeker nog eens terug!
Caro55 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vriendelijke gastheer, sympathiek en legde de kaart rustig uit. Het eten was lekker, goede prijs-kwaliteit verhouding voor het tapasmenu. Gezellige sfeer.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We hebben lekker gegeten bij Siërra Vista, ambiance is mooi. De bediening was ronduit amateuristisch. Lang wachten om te bestellen, bedienend personeel maakt geen enkel contact met klant, tafel half afgehaald en dan je koffie serveren. Ronduit zeer slecht!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Eten was wel goed te noemen al kreeg ik wel ruim 'n ons minder ossenhaas dan wat ik bestelde aan gewicht! Ik stond wel versteld dat de bediening niet klantvriendelijk was, geen oplettend personeel, geen oogcontact, kwamen al met koffie terwijl de tafel nog afgeruimd diende te worden. Dit deed dan 'n collega maar ook maar voor de helft, kortom vrij amateuristisch. Het bezorgen van drank was belangrijker dan complete maaltijd voorschotelen, bij ons was ze de helft vergeten en het kwam er alsnog aan (10 minuten later)
Jammer jammer, zoek wel weer verder, eten is belangrijk, personeel net zo!!
Lica .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Heel leuk restaurant. Lieve bediening, goeie sfeer, heerlijk eten. Vanaf ontvangst tot vertrek geslaagd. Niks op aan te merken!
Sabine C.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Gezellig en heerlijk gegeten. Niet lang hoeven wachten en vriendelijke bediening. Je hebt de keuze uit onbeperkt tapas of voor-, hoofd en nagerecht. Wij kozen voor tapas. Je kiest telkens 2 gerechtjes. Zijn deze op dan komen ze meteen vragen wat je wil bestellen. Je zit er erg gezellig in een amerikaans/western decor. Zeker voor herhaling vatbaar!