Sien

Antonie Heinsiusstraat 39 2582 VR Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sien

Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heel gezellig eetcafe goede sfeer aardige bediening heerlijke kaasfondue gegeten op Cheesy Sunday heerlijk bijpassend wijntje erbij. Er is ook een andere menu kaart. Gaan we zeker ook een keer proberen. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Kortom toppertje.
Dominic16 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Regelmatig bezoeken wij de Sien in het Statenkwartier. Om de hoek de Frederik Hendriklaan is dit zeer gezellige eetcafe gelegen. Het leuke van de Sien; er is voor ieder wat wils. Je kan uitgebreid dineren aan de tafels achterin of gezellig aan de bar een daghap eten. Ze hebben deze winter een winterkaartje met oa een heerlijke hachee. Ook is er genoeg wijnkeuze, met verrassend betaalbare en goede wijnen. Het kan er wel erg druk en rumoerig zijn, maar dat is dan ook weer de charme van een eetcafe. Het personeel is erg vriendelijk. In de zomer zou het terras misschien wel wat leuker kunnen. Ook een tip om ze op facebook te volgen, mocht je dat natuurlijk hebben. Daar zetten ze elke dag de daghap op, en dat is vaak goedkoper en lekkerder dan zelf koken.
Yke H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Dit is voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. Als hoofdgerecht bestelden wij een kiche met met geitenkaas. Er was geen geitenkaas te proeven, terwijl dat best een kenmerkende smaak heeft. Het had sowieso een flauwe smaak.
Bovendien was het formaat van het gerecht minimaal. Een klein voorgerecht zou je het kunnen noemen. Totaal niet vullend.
Toen we de vraag kregen of alles naar wens was en de bovenstaande kritiek benoemden, ging de ober naar de keuken, om het te bespreken. Tot onze grote verbazing koppelde hij echter niks aan ons terug! Hij liep tot 5 keer toe straal aan ons voorbij! We riepen hem nog eens en vroegen naar en reactie. 'Wat verwacht je dan voor 10 Euro?' en "Ik kan er niet meer van maken."
Nee, ondanks het leuke decor, zeker geen aanrader!

Marco T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
een typisch buurtcafé waar je een lekker satétje kunt eten met hun wisselende tapbier Brugse Zot. Vaak druk bezocht en goede sfeermuziek. Vriendelijke bediening met ditto bezoekers
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Wat je van een eetcafé denkt te kunnen verwachten wordt hier ruim overtroffen: uitstekende gerechten, goede porties, lage prijzen. Met twee personen eten kan voor onder de 40 euro, drank inbegrepen.

De mooie gerechten worden ondanks de bescheiden keuken goed bereid. Soms zijn de wachttijden te lang, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de ontwapenende en charmante bediening. Zelfs verwende gasten vinden hier gerechten van hun gading.

Aanrader!
Mcaco .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
De biologische hamburger en de frieten zijn echt lekker, bijbehorende broodje en salade helaas echt niet...
Aardige bediening en bij pinstoring kon ik op een andere dag terugkomen om de rekening te betalen.
De bruine kroeginrichting vind ik leuk, maar alle glitterversieringen hadden voor mij achterwege mogen blijven.