Sien Cheng

5,5
6,3
Rondezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Veel besteld zowel Surinaamse hapjes als chinees o.a. saotosoep, tello bakkeljauw, gebakken bami tc.

Saoto soep was niets meer dan een beetje water met wat bouillonblokjes en droge smaakloze kip en taugé, nog nooit zo'n vreselijke saoto soep gegeten.

De casave was zo vreselijk vet dat mijn bakje vol zat van frituurvet, en de bakkeljauw leek niet vers.

dan maar de gebakken bami eten met kip, kip was gefrituurd, kon je niet veel aan verpesten zal je zeggen, alleen totaal smaakloos en niet krokant, de bami was ook totaal smaakloos en zelfs koud.

Ik heb het idee dat dit restaurant van alles wil aanbieden maar totaal geen specialiteit hebben en geen flauw benul hebben wat ze aan het voorschotelen zijn.
Vdwal .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Wij zijn heel teleurgesteld - de nasi goreng smaakte nergens naar - witte rijst zonder kruiderij met wat prei stukken - helemaal geen vleesjes door de nasi ! De sate-saus bij het stokje sate kwam vermoedelijk uit een potje, smakeloos bruine smurrie. De loempia was niet meer van de kwaliteit die we van een jaar geleden kenden. De stukken ei waren er uit verdwenen, de groenten waren flets en smakeloos. Erg duur , zeker voor de geboden kwaliteit. Wel snelle bezorging, maar dat geeft te denken.........
Desmondhume222 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
snelle bezorging is bij deze restaurant de sterkste kant. als je erg honger hebt en wilt zo snel mogelijk thuis eten bezorgd krijgen maar niet veel wilt betalen dan moet je zeker hier bestellen. maar daar blijft het bij. eten wat je krijgt is niet het geld waard. baar weinig vlees te vinden in het eten. het is alleen maar rijst en saus. maar het is genoeg om je honger te lusten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Na een aantal maal hier te hebben gegeten cq afgehaald, is me opgevallen dat de kwaliteit niet constant is.
Soms is het eten erg goed en van super kwaliteit, soms gewoon ok. Beetje anders dan bij een andere chinees. Dat kan ik wel waarderen. Een eigen bite aan je gerechten geven is goed.

Maar de laatste keer was het echt matig. Ayam pangang met vlammetjes saus gaat me te ver, dan ben je buiten de pot aan het plassen. En voor wat?
De daging smoor was ook om te huilen. Het leek in niets op een indonesisch gerecht. Zelfs niet door een chinees gemaakt.

Ik hoop dat ik de volgende keer toch weer van de eerdere genoten kwaliteit mag genieten. Chinees en soms net iets anders.

Service blijft ok, jammer dat je niet kan pinnen, maar ING als buurman helpt.
De mensen zijn allemaal vriendelijk die je helpen.

Decor blijft een afhaalrestaurant waar je kan zitten. Niet gezellig en met de koeriers die in en uit lopen zal het ook niet veel beter worden.
Alles is wel keurig schoon en netjes.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Babi spek was goed. Gebakken garnalen;iets meer aandacht aan besteden.Woe woi yuk; moest goed zoeken naar het vlees. Mijn advies :als je wilt overleven moet je meer brengen.