Sie Joe

Meer informatie over restaurant Sie Joe

• : Parkeerplaats

Laura K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Hadden meer van dit restaurant verwacht. Maaltijd was niet geweldig en vooral het chagrijnige hoofd van de bediening maakte de avond niet echt gezellig. Wel goedkoop.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
In de buurt van mijn kantoor op het Rokin is het niet gemakkelijk een lunchadres te vinden waar je snel, gezond en lekker kan lunchen. 90% + zijn natuurlijk muizenvallen voor toeristen waar je niet dood gevonden wil worden. Sie Joe is geen topzaak maar eigenlijk gewoon een klassieke Warung waar elke dag alles vers en a la minute wordt bereid. IIk ben dol op hun gado gado en satay gambing en hoop dat deze altijd zo zullen blijven. Het zijn ook hele lieve mensen en niet voor niets komen veel van de gasten uit het geboorteland van de eigenaren.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Samen met een tafeldame die net als ik veel Indonesisch heeft gegeten kwamen we af op de 8 die mede-proevers hebben gegeven. Het stelde nogal teleur: het eten miste de kruidigheid die we gewend zijn. Het was op zich een aardig bordje eten, weinig mis mee als je niet veel verwacht, maar we proefden weinig kruiderij en zeker niet de kruiden waar we zo dol op zijn. Mijn lontong speciaal leek voor mij meer op een bord sajoer met lontong erin. En in zo'n eethuisje verwachten we bijvoorbeeld zelfgemaakte sambal, maar op tafel stond een fles chilisaus (made in the USA). Wel maak ik een complimentje voor het bordje emping. Die zag er versgebakken uit en was niet zo bitter als de emping uit de zakjes bij de toko. Die was heerlijk. Volgende keer zal ik echter een andere toko zoeken.
Pepijn S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Heerlijk gegeten; niet zo heel sterk gekruid, maar een typisch Chinees-Indonesische slag, niet te scherp, mooi in balans. Perfect dus ook voor de Nederlander die niet teveel rawit kan hebben. De specialiteit is Bakmi Tek, erg lekker.
Je zit eigenlijk ongeveer op schoot bij de eigenaar/kok, maar daar is niks mis mee, op de gemiddelde verjaardag van Indonesiërs doe je dat ook en bij een waring in Indonesië is dat ook niet anders. Helemaal niks te klagen over deze tent, ook de locatie is natuurlijk perfect als je in de stad bent.
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Een tentje waar je je kont niet kan keren, maar waar wel een heerlijk bord indonesisch eten wordt geserveerd en dat voor een prijsje van zo'n tien euro. Daar is dus niks mis mee! En ook al hangen er witte tegeltjes aan de muur, de kleine open keuken in het restaurant maakt het wel levendig. Ook doen ze hier duidelijk hun best door bijvoorbeeld een bloemetje op tafel te zetten. Een leuke tent voor een goedkope hap lekker eten zonder teveel pretenties en poespas, kom ik zeker nog eens langs.
Christinehintjes .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Gisterenmiddag toen het zonnetje doorbrak, even met z'n tweetjes op het piepkleine terrasje gegeten. Dit doen we al jaren! Echt lekker Indonesisch eten, in een vriendelijk klein tentje. Het is meer een take away dan een restaurantje. Het zou ietsjes gezelliger ingericht kunnen worden. Het heerlijke homemade eten, staat de hele familie met zn allen vrolijk te bereiden, dochter pa en ma. Humor hebben ze ook nog! Leuk hoor, wij blijven komen! Sie Joe snel !!