Siddiq's Corner

Steijnlaan 103 2571 RA Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Siddiq's Corner

Willemjanny .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Hier afgelopen zondag 2 roti kip gehaald. De kip was verrassend mals en had een goede curry. De kouseband was lekker vers en de pannenkoek en aardappels prima bereid. De aankleding van de zaak is een beetje magertjes. Weinig sfeer, maar maakte wel een schone indruk. Al met al prima gegeten!
Apotheek P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Niet een sfeervol restaurant om in te eten, maar meer een afhaaltoko. Desalniettemin is het eten verukkelijk. Aanrader: nasi goreng speciaal, nasi sate ( die altijd op is) en roti lams. Afrader: loempia, bami
Hot-Stuff .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Ik ben hier laatst even naar binnen gestapt voor een broodje en bestelde een broodje met kippenmaagjes. Het decor is zeer typisch voor een Surinaams eethuisje, tegels en koud licht, wat dat betreft moet je er wel van houden maar uit ervaring weet ik dat dit soort off the chart tentjes die niet al te veel aandacht steken in een trendy decor wel heerlijk eten kunnen maken. Ik stoor me er persoonlijk niet aan omdat het wel een authentiek sfeertje heeft. Hier ook het geval, echt fun in a bun :-). Een zacht Surinaams puntje met wat zuur en peper (sambal), licht geroosterd als een panini. Warm, krokant, zoet zuur, vlezig, kruidig en pikant en alles goed in balans. Hoe simpel kan heerlijk zijn en dan ook nog voor maar 1,50. Ik zal hier zeker vaker terug komen.
Raoef .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Heerlijk eten! Vooral de roti is er zalig.. een absolute aanrader!
Met het hele gezin gegeten en er viel eigenlijk helemaal niks te klagen.
De service was supersnel en vriendelijk, ook een leuk extraatje gekregen waar ik niet voor hoefde te betale.
Super, houden zo!
Senny .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Het eten is wel lekker, maar niet zeer bijzonder. Ik heb hier roti gegeten met kip. Het personeel is vriendelijk, maar soms wat chaotisch en er is een aparte toeloop van mensen van buiten naar de keuken. Waarschijnlijk mede-eigenaren. En soms wordt er geruzied met de koeriers, waar de klanten bij zijn. Maar op zich wel goed eten.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Vandaag met z,n drietjes geluncht tijdens een dagje Den Haag. Wij kozen voor een portie bami, rot kip en cassave met tempe en een goelong goelong. In de loop der jaren zijn wij hier regelmatig geweest, echter is de kwaliteit helaas geen constante factor. Wij besloten toch weer eens aan te schuiven. De drankjes kan jezelf pakken uit de koeling die tussen de tafels staat. Het decor is eenvoudig maar wel schoon en net. Wij kregen als eerst de bami, de roti en de goelong goelong. De goelong goelong was koud en hard, dus gevraagd of deze verwarmd kon worden. Na het verwarmen was deze nog steeds nog steeds niet zo zacht als hoort. De smaak was oke, maar smaakte niet naar meer. De roti was lekker, echter de garnituren en dan vooral de kip zouden een stuk minder vet kunnen, maar qua smaak was het top. De bami, tja dat zag er smakelijker uit dan het smaakte , met de sambal die je zelf na smaak kon toevoegen toch een prima gerecht. De kip bij de bami was smakelijk, echter de sate te lang gebakken waardoor aan de droge kant. Bij het brengen van deze gerechten werd vermeld dat de cassave eraan kwam. Meer dan een half uur later werd deze geserveerd, jammer want de rest was klaar met eten. Geen tempe bij de cassave maar bakkeljauw. Dit laatste kon snel hersteld worden. Het cassave gerecht was absoluut het lekkerste gerecht, dus het wachten wel waard. Vers gebakken, knapperig van buiten en heerlijk zacht van binnen. Al met al een smakelijk lunch.