Sicilia

Steenweg 7-9 5707 CD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Sicilia

De taal van Siciliaanse eten

Een bijzonder deel van Italië is het eiland Sicilië. In Sicilië hoor je een ander dialect en vindt je een van de belangrijkste wijnstreken van Italië. Een greep uit de Siciliaanse kaart van dit restaurant: bresaola, capaccio di tonno, vitello tonato. Dit restaurant heeft een sjieke uitstraling en is dus zeker de moeite waard. Woensdag is het visavond!

Meer informatie over restaurant Sicilia

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag
Zondag
Op 24 December & 31 December zijn wij gesloten

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Na lange tijd weer een keer in dit restaurant gegeten. Vooraf de kreeftensoep en als hoofdgerecht de zeebaars in zoutkorst. Beide zeer smakelijk. Het was erg druk binnen maar ondanks dat er slechts twee mensen in de bediening waren liep het allemaal door.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Willemijn H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer goed gegeten. Bediening ook super. Gaan zeker vaker terug komen
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We zaten achterin waar het wat donker was. Eten is prima en keuze genoeg.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De gerechten overtroffen onze verwachtingen. Vooral qua smaak en presentatie, De aandacht was karig, daar is nog veel winst te behalen. De vele gasten maken dat de ambiance gezellig is maar ook rumoerig.
Anke I.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijke vissoep gegeten.
Jacq N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eten prima pizza Calzone was redelijk. Rustige omgeving
nicole V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Deze Italiaan is de beste in de regio. Met een zeer uitgebreide menukaart en vele verrassingen van traditionele gerechten zoals een simpele pizza tot kikkerbillem in pikante saus en heerlijke home made gevulde pasta's. Als er dan een klein verbeterpuntje is te noemen dan ja het de dessertkaart die, behalve ijs, niet veel verrassends te bieden heeft.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Beste Italiaanse in de omgeving.
Gabriël V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zelden zo lekker gegeten. Nadeel blijft de kaart zelf. Gigantische keuzekijst, en engels en Nederlands door elkaar.
Gre D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Ondanks de Canaval drukte was de bediening prima en zeer vriendelijk. Heerlijk van echt Italiaans eten genoten
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijke ossenhaas gegeten !
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten!!
Jammer dat de mensen die moesten wachten op een (gereserveerde) tafel midden in de zaak stonden te wachten.
martien V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
de kwaliteit van het eten was zeer goed!
Hanny E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
wij eten heel graag bij Biagio het eten is er geweldig!!!!! het personeel is heel vriendelijk en de sfeer binnen is ook heel gezellig wij komen er al meer dan 20 jaar voor ons is sicilia het beste!!! waar je kunt eten gisteren was het ook weer top!!!!!!! groetjes Hanny en Mark
Tom1975 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heel lekker gegeten ik heb tono siciliana (als aanbevelingen) genomen het smaakte heerlijk ,Vriendelijke bediening en mooi zaak
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Voorgerecht en Hoofdgerecht waren top ( score een 9 of 10 )
Bediening vlot en vriendelijk en naar wens.
Het nagerecht was triest, score lager als een 5.
Prijs boven gemiddeld ( met name voor de gerechten, drank is keurig aan de prijs )
SteefKo .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
1 1/2 uur gewacht op het voorgerecht!
Te veel gerechten op de kaart dat kan nooit goed gaan.
Gekozen van de specialiteitenkaart helaas geen verassing
smaakloos pretentieloos, waarom niet met verse producten werken/
O ja dat gaat niet met zo'n uitgebreide kaart
Kies voor minder en voor kwaliteit!
Het spijt ons dat het zo is tegen gevallen en dat we het via deze manier te horen krijgen. Wij kunnen tal van redenen geven , dat de chef op vakantie was etc. maar dat lost voor u niets op. Graag komen wij in contact met u om het op een juiste manier op te lossen. persoonlijk, telefonisch via 0492-532616 of via de mail info@ristorante-sicilia.nl
In ieder geval bedankt voor het geven van uw mening . Zo kunnen wij er werk van maken
Annabelle K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Heerlijk buiten gezeten. Bediening supervriendelijk. Schat van een kok en superlekker gegeten! Aanrader als je in Helmond bent. Het is een ommetje waard.
MaxSchreck .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Pizzatent met pretenties. Brood was slap en flauw, geen olijfolie op de tafel maar een bakje kruidenboter. Maar door na te vragen bracht de aardige bediening een flesje. Huiswijn was te doen. Spagetti alla siciliana was lekker maar door overdaad van saus deed wat Hollands aan. Zo maakten we het in ons studentenhuis ook. Twijfel wel of hier de ingrediënten vers waren. Daarna moest het gebeuren met de filetto al tartufo. Positief was dat de vier stukjes wilde paddestoelen en drie schilfertjes truffel waren lekker waren. Saus en vlees ging de prullenbak in. Jammer. De kok schijnt een bekroonde pizzabakker te zijn, dat zal wel top zijn. Kortom pizzeria-sicilia maar geen ristorante.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Vandaag voor de 2de keer bij Secilia in Helmond gaan eten.
Ik ben weer voor de pizza alle Biaggio( de eigenaar?) gegaan, deze was erg lekker!
De service was goed, het restaurant is wat kaal en daarom krijg je een hal-effect qua geluid.

Ik kom er nog wel eens vaker