Sicilia

5,8
Duur
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Eten acceptabel. Stokbrood had verser gekund en kruidenboter smaakvoller.
Bediening was vriendelijk maar kon wel vlotter
Marescha H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
De smaken en de gerechten zijn niet echt Italiaans.
Alles is bij elkaar gegooid en zonder smaak. We hadden de zoutpot echt nodig.
Geen echte Italiaan.
Wimkooijman .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Had recepties moeten lezen! Idd oud stokbrood. Spaghetti bolgnese besteld m'n lievelings eten kun je me voor wakker maken. Helaas ook dit viel erg tegen, ook de hoeveelheid zou net genoeg zijn voor kinderen. Jammer, het restaurant loopt op de toeristen die in de buurt van de Rai zijn en even willen eten. Niet doen dus. Bediening is wel aardig.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Ik ben hier op 4 november wezen eten met een groep. De bedingen in restaurant Sicilia is aardig en correct. Het decor is erg gedateerd en een beetje viezig! Het eten dat u hier wordt voorgeschoteld is van een belachelijk niveau! Het begint met oud stokbrood met een smakeloze kruiden boter. De pizza`s zijn slaap en het middelste gedeeld was bij veel pizza`s niet gaar. De pizza zijn vooral heel erg vet en hebben bijna geen smaak. Ik heb ook wat geprobeerd van een van de pasta`s van een groepsgenootje, deze was al niet veel beter. De pasta smaakt als of hij voor de 3 keer was opgewarmd, had weinig smaak. Tip als u lekker wil eten moet u niet bij restaurant Sicilia zijn!
Rachel W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Mijn vriend en ik hadden trek in pizza en besloten bij Sicilia te eten. Als ik van te voren nou de iens recensies had gelezen.. Wij bestelde twee glazen wijn, dit was oké al zag het er niet erg ''chique'' uit, twee van die overvolle wijnglazen, maar daar hoor je mij niet over klagen. De vrouw die onze bestellingen opnam sprak gebrekkig Nederlands, wat opzicht geen probleem hoeft te zijn, maar dat was het in dit geval wel. Ik bestelde en pizza Americano (met salami en paprika), maar wilde in plaats van salami peperoni. Dit heb ik ook duidelijk gezegd en de serveerster gaf aan dat zij het begreep. Echter krijg ik een pizza met met half peperoni/ half salami. Toen ik aangaf dat ik dit niet had besteld stond zij mij schaapachtig aan te kijken, geen excuses. Ik gaf toen maar aan dat het ook goed was als zij er gewoon wat paprika over heen liet doen, dus ging zij terug naar de keuken en kreeg ik 5 reepjes paprika op de pizza. De gebruikte ingrediënten waren volgens mij alles behalve vers, ik twijfel zelfs of de bodem vers is, mijn vriend een echte pizza fan zei dat dit 1 van de slechtste pizza's was die hij de afgelopen jaren heeft gegeten... De serveerster kwam na dat wij klaar waren onze borden opruimen en vroeg niet eens of het had gesmaakt, ook bij het afrekenen vroeg zij dit niet. Op de rekening stonden de 5 reepjes paprika wel vermeld als 'extra' voor 50 cent, wat ik echt belachelijk vind. Ik had namelijk niets extra's besteld, maar niet gekregen wat ik wel had besteld. Al met al heel jammer allemaal, hier komen wij niet meer terug. Het decor tja, erg donker van binnen, maar niet super storend voor ons.
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
We hadden eigenlijk gereserveerd bij 't Vliegertje op het terras, maar bij aankomst zat het terras helemaal vol en werd ons verteld dat het ook niet mogelijk was op het terras te reserveren... Toen maar bij deze pizzeria gaan zitten die wel nog een tafeltje buiten beschikbaar hadden. En eerlijk gezegd, hadden we dat nou maar niet gedaan... De bediening is uiterst vriendelijk, daar is niks op aan te merken! Al werd er geen kraanwater geserveerd, maar alleen flesjes Spa blauw wat ik echt te slecht vind in een land waar we goed kraanwater hebben. De pizza die mijn vriend had was heel klein, maar zag er wel goed uit. De pasta die ik kreeg voorgeschoteld zag er werkelijk niet uit. Een bord met een hoop eten er werkelijk op gekwakt zonder enige smaak. Pasta veel te lang doorgekookt, ik heb me erover verbaasd dat ze dit durfde te serveren! Het interieur binnen ziet er niet uit, dus gelukkig zaten we buiten op het terras. Volgende keer liever binnen bij 't Vliegertje eten dan ooit hier nog een keer terug te komen.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Ik heb eerder een positieve recensie over Sicilia geschreven, maar nu ben ik minder positief. De bediening is nog steeds vriendelijk, maar de pizza die mijn vriend had was ronduit slecht en niet smakelijk. De bodem leek niet zelf gemaakt en leek van karton. De salade Sicilia die ik had was wel in orde, maar een Italiaans restaurant dat geen goede pizzabodems kan maken verdient geen nieuw bezoek. Jammer, maar wij komen dus niet terug.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
De kinderen (8 en 12) eten hier regelmatig met ouders of opa en oma. Het is geen sterrenrestaurant, dat weten we.
Het decor daar moet je van houden. Een beetje ouderwets met wijnflessen aan het plafond, eenvoudige tafeltjes en stoeltjes, maar knus.
Het eten is er goed als je de prijs in aanmerking neemt. De pizza Marguerita was lekker, de frietjes waren heel goed en met de pasta was niets mis. Als je een gerecht niet lekker vindt of iets speciaals vraagt doen ze het zonder enig probleem.
De bediening is zoals altijd heel vriendelijk. Je maakt een gezellige babbel met de kok, en de bediening let heel goed op.
Damiano A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Dit was de slechtste pizza ooit!
Mijn man is een Italiaan (Siciliaan zelfs),ik schaamde mij dat we hier zaten te eten,een schande voor de Italiaanse keuken.
De bediening was wel erg vriendelijk,maar de wc lucht in het restaurant en de smerige pizza maken dat wij hier zeker nooit meer terug zullen komen!
Fredo L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Na een voorafje hebben we spaghetti en pizza gegeten. De service was zeer vriendelijk. De entourage is niet van deze tijd. De kwaliteit van het eten werd ervaren als matig. Het gebeurd niet vaak dat ik het dessert oversla.
TonyBoomgaard .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Het was heel rustig in het restaurant, de bediening was snel, vriendelijk en prettig. Er hangen hele mooie Tiffanylampen in het restaurant wat een fijne sfeer geeft. Eenvoudige kaart met traditionele pizza's, pasta's en lasagna's. Wij hadden een lasagna en die smaakte goed. De Caprese salade was ook goed. Niet te duur.
Criticalkit .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Absoluut g??n aanrader(!). slechte prijs-kwaliteit verhouding (kwaliteit is overigens ver te zoeken). Vanwege de plakkerige kaart en het lelijke interieur besloot ik het meest simpele gerecht op de kaart te bestellen: tagliatelle met tomatensaus en knoflook. Maar ook dit was te hoog gegrepen voor deze "Italiaan". Het gerecht zag er onaantrekkelijk uit en er was geen smaak te bekennen. Het personeel was niet behulpzaam en bood absoluut geen service (het personeel was meer bezig met televisie kijken en de krant lezen dan ons te serveren). Het is mij nog nooit overkomen dat is mij niet lekker voelde na het eten van tagliatelle, tot gister. Al met al: slecht eten, slechte prijs-kwaliteit verhouding, slechte kaart (tig bladzijdes met de zelfde vijf pasta gerechten), slechte service en een ongezellig decor. In tijden niet zo slecht gegeten!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Lang niet zo slecht gegeten! ( en zo kort ).
Stokbroodje kruidenboter zonder een enkele smaak, ongelofelijk!
Carpaccio bedolven onder dikke plakken tomaat en komkommer!?
Slakken in knoflookboter teruggestuurd! ( zand/ geen smaak/ vies ).
Kalfsvlees met gorgonzola/witte wijn saus en kaas was zo droog dat kan je eigenlijk geen voedsel meer noemen!
Tot slot : de kipfilet met spinazie en feta uit de oven, tja wat zal ik zeggen? Verbrandde randen en bijna geen kaas en spinazie! En ook weer droog!
Snel afgerekend en weggegaan, nooit komen wij hier terug! Slecht!