Sichuan Cuisine Hinkeey

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Terras
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Na het bestellen van mijn eerste gerechtje (wat 20 minuten duurde) bestaande uit 1 Jakobsschelp, dacht ik, dat kan wel eens een lange avond worden, aangezien je maar een gerechtje per keer mocht bestellen, ondanks dat je onbeperkt mocht bestellen. Vanaf het volgende gerecht ging het gelukkig vlotter. Alle gerechtjes waren van uitmuntende kwaliteit en goed van smaak. Ik heb genoten. Ik wilde als dessert toch nog iets zoetigs, dus bestelde ik een grand dessert. Nou deze was grand. Het was een overmaatse portie dame blance met wat stukjes meloen, aardbei en wat druifjes. Het was lekker, maar viel geheel uit de toon met de overige gerechten. Deze sla ik de volgende keer over.
Marcolesil .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
vorige week met een groep van 7 familieleden hier gegeten; het concept beviel meer dan uitstekend; je kan kiezen uit een twintigtal gerechtjes; per persoon; bestel je je eigen gerechtje; je kunt onbeperkt blijven kiezen voor een vast bedrag; elk gerechtje dat geserveerd werd; was smaakvol; mooi gepresenteerd en bereid met verse ingrediënten; ondanks dat de mevr die bediende alleen was; werd niemand vergeten; ze bleef vriendelijk en rustig; geen paniek; geen stress; geen lange wachttijden; we hebben genoten! een verademing na al de WOK restaurants die allemaal hetzelfde aanbieden, en die ontaard zijn in kant en klaar diepvries ingrediënten samenraapsels..het feit dat die zelfde avond een chinees restaurant eigenaar met familie hier zat te eten; geeft aan dat zelfs de concurrentie nieuwsgierig is geworden naar dit meer dan uitstekende chinese restaurant! Wij komen zeker terug om te genieten van al de lekkere kleine gerechtjes!
Huub S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Verrassing van de chef was erg lekker andere gerechten waren ook heel goed het was alleen erg lang wachten .Bediening was matig.Drank was erg duur.