Sibelicious

Monseigneur Hopmansstraat 2 4817 Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Sibelicious

Op het moment is het helaas niet mogelijk om te reserveren bij Sibelicious op de Sibeliuslaan.
Het restaurant is permanent gesloten vanwege de verhuizing naar de nieuwe campus op de Mgr. Hopmansstraat 2.
Mid-september, zal Sibelicious haar deuren openen.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.

Restaurant Sibelicious aan de Sibeliuslaan in Breda is een leerbedrijf van de opleiding Hotel & Facility Management van NHTV. Bij Sibelicious ontwikkelen de studenten hun vaardigheden door het managen en het runnen van een eigen restaurant. Gastvrijheid en de beleving staan bij het restaurant voorop. Je kunt hier genieten van een heerlijke lunch en diner, dat ieder seizoen wordt aangepast. Naast het restaurant bestaat Sibelicious nog uit een Coffee Corner, Grand Café en diverse meeting rooms.

De prijs voor een 3-gangenlunch is € 9,50 pp (excl. dranken)
De prijs voor een 3-gangendiner is € 19,50 pp (excl. dranken).

Het restaurant sluit om 14.00 uur i.v.m. het volgende lesprogramma dat gegeven wordt.
Voor het diner hanteren wij een laatste tijdstip van arriveren om 18.30 uur, dit vanwege het lesprogramma.

NB. De voertaal in het restaurant is Engels.

---

Hospitality and experience in our restaurant are valuable and important aspects.

Enjoy a nice lunch or dinner, which will adjust seasonally. Restaurant Sibelicious has a Coffee Corner, Grand Café and several meeting rooms available.

We will serve you a 3 course menu for € 9,50 per person (excl. drinks)
A 3 course dinner menu costs € 19,50 per person (excl. drinks)

Due classes the restaurant will close at 14.00 o’clock.
For dinner the latest time to arrive is 18.30, this is because of the roster of our students.

NB. The main language we speak in our restaurant is English.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sibelicious

Bus 6 richting Meersel Dreef
  • : Voor de deur gratis parkeergelegenheid

Geopend van maandag t/m vrijdag voor lunch (welkom tussen 12.00-12.30)
Geopend van dinsdag t/m donderdag voor diner (welkom tussen 18.00-18.30)
Gesloten tijdens feestdagen & vakanties

9,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Sibelicious

Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten! Mooie presentatie van de gerechtjes!
leuk om te zien als de studenten in de keuken bezig waren met de bereiding van de gerechten.
Ontvangst was zeer gastvrij, studenten waren goed voorbereid?
J P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Prima gegeten, gezellig en voor herhaling vatbaar! Onze vriendenkring gaat dit zeker ook met eigen familie
uitproberen! Zelf hoop ik weer aanwezig te zijn op dinsdag 22 mei a.s.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Ik had e arancini met asperges en als nagerecht de aardbeien bavarois. Mijn tafelgenoten hadden de Makreel en het kaasplankje. Onder het genot van een drankje heerlijk gegeten. Na afloop nog koffie en thee. Daarna inclusief fooi een bedrag van 30 euro aftikken! Geen geld !
Bediening wordt gedaan door studenten van het NHTV allemaal even keurig en aardig.
Zeker een plek om terug te komen!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Lekkere en originele gerechten. Prima wijn-arrangement. Het was best rustig, je kunt er altijd gemakkelijk je auto of fiets kwijt. De bediening door de aankomende professionals was zeer correct.
Jolien S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijke soep, vriendelijke bediening, lekker toetje. De vegetarische gerechten waren niet warm maar dit werd netjes opgelost.
Keurig gedekte verzorgde tafels.
Nicole N.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Het eten was lekker, we waren teleurgesteld over het niveau Engels en we kregen na de schelpen met pasta geen vochtige servet om onze handen, die we moesten gebruiken voor het leegmaken van de schelpen, schoon te maken. Van het toetje hadden ze iets feestelijks gemaakt ivm de 60e verjaardag van mijn man.
De bediening verliep niet helemaal soepel, veel twijfel bij het opdienen van de soep. Nogmaals, het eten was echt lekker
J P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prima sfeer, mooi eten en erg lekker! Hartelijke ontvangst en we zijn van plan vaker
te komen! De recensie is misschien geen 120 tekens maar heel positief!
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Tweede keer dat we er waren. Dit keer was het eten niet geheel onze smaak. Aangezien het een leerschool is is dat te verwachten . Het toetje daarentegen was verrukkelijk. Het is mooi om te zien hoe ze hun best doen om het naar je zin te maken.
bas P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Weer Mogen genieten van de gedrevenheid van jullie studenten. Voor wat betreft de keuze van de menu's zou het overwegen waard zijn om iets meer uit te pakken met het hoofdgerecht. (Italiaanse salada is gezond maar zou opgevrolijkt kunnen worden met een kuiknpootje, stukje warkenshaas o.i.d.)

Verder nadenken over de landenkeuze van de wijnen. Met een klein oogje voor detail zou een italiaanse wijn bij een italiaans gerecht leuker overkomen. Kwaliteit van de wijn was wel prima.

Veel success nog

Bas Punte
Bouwgroep Moonen
Mathilda V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Eten was prima. Lekker, verzorgd. Meisje wat ons bediende, heeft nog wel haar leerpunten hoe klantvriendelijk te bedienen. Wat uitleg over gerechtjes, aangeven dat ze engels sprekend is. Iets meer initiatief durven nemen. Maar het is een leerplek.
Verder genoten van ons bezoek
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Het eten was heerlijk en ruim voldoende
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Genoten van een fantastisch Frans menu. De chef-kok kwam zelfs naar ons toe met gourmandises en brownies bij koffie en thee. Inspirerend en top gedaan. Joost Hagenaar
sauerl .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijk gegeten tijdens de Nationale Week Zonder Vlees. Sibelicious is een leerbedrijf, dus dat is altijd goed om te onthouden tijdens de service. Portiegrootte was niet naar ieders wens aan onze tafel.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Jammer dat de rekening niet klopte. Teveel was er berekend.
Will D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
was met vrienden, en was gezellig,ik ben al vaker geweest.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een schappelijk prijsje. Leerlingen deden goed hun best en corrigerden foutjes die gemaakt werden.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Het was helemaal super! Alles klopt!
GerbenPetra .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
leuke charmante plek om te eten. Studenten van de hotelschool koken en bedienen met flair. Wel moet je op tijd eten (tussen 18.00 en 18.30 uur start het diner). Een aanrader!
Cornelis B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het vlees was koud de appelsap was twee maanden over tijd de fout is later hersteld graag een betere uitleg over het eten graag meer groenten. Het toetje was heerlijk.
Han O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening! Misschien ook tijdens de maaltijd nog eens vragen of de gast nog iets wil drinken. Verder erg tevreden!