Sibelicious

Sibeliuslaan 13 4837 CA Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Sibelicious

Restaurant Sibelicious aan de Sibeliuslaan in Breda is een leerbedrijf van de opleiding Hotel & Facility Management van NHTV. Bij Sibelicious ontwikkelen de studenten hun vaardigheden door het managen en het runnen van een eigen restaurant. Gastvrijheid en de beleving staan bij het restaurant voorop. Je kunt hier genieten van een heerlijke lunch en diner, dat ieder seizoen wordt aangepast. Naast het restaurant bestaat Sibelicious nog uit een Coffee Corner, Grand Café en diverse meeting rooms.

De prijs voor een 3-gangenlunch is € 9,50 pp (excl. dranken)
De prijs voor een 3-gangendiner is € 19,50 pp (excl. dranken).

Het restaurant sluit om 14.00 uur i.v.m. het volgende lesprogramma dat gegeven wordt.
Voor het diner hanteren wij een laatste tijdstip van arriveren om 18.30 uur, dit vanwege het lesprogramma.

NB. De voertaal in het restaurant is Engels.

---

Hospitality and experience in our restaurant are valuable and important aspects.

Enjoy a nice lunch or dinner, which will adjust seasonally. Restaurant Sibelicious has a Coffee Corner, Grand Café and several meeting rooms available.

We will serve you a 3 course menu for € 9,50 per person (excl. drinks)
A 3 course dinner menu costs € 19,50 per person (excl. drinks)

Due classes the restaurant will close at 14.00 o’clock.
For dinner the latest time to arrive is 18.30, this is because of the roster of our students.

NB. The main language we speak in our restaurant is English.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Sibelicious

Bus 6 richting Meersel Dreef
  • : Voor de deur gratis parkeergelegenheid

Geopend van maandag t/m vrijdag voor lunch (welkom tussen 12.00-12.30)
Geopend van dinsdag t/m donderdag voor diner (welkom tussen 18.00-18.30)
Gesloten tijdens feestdagen & vakanties

Jouw recensie over het restaurant Sibelicious

Cornelis B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Het vlees was koud de appelsap was twee maanden over tijd de fout is later hersteld graag een betere uitleg over het eten graag meer groenten. Het toetje was heerlijk.
Han O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening! Misschien ook tijdens de maaltijd nog eens vragen of de gast nog iets wil drinken. Verder erg tevreden!
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Wij hebben erg genoten van het bezoek aan Sibelicious. Heerlijk eten, goede bediening met uitleg en mooie gelegenheid. Wij kunnen het aan iedereen, die echt wil genieten, aanbevelen.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijke verrassende gerechten voor de lunch. Vriendelijk personeel.
Zeer betaalbaar.
Zeker een bezoekje waard.
Rustig gelegen in een mooie omgeving.
Mooie ambiance.
Opleidingsrestaurant van NHTV. Maar volwaardige gerechten en personeel.
Enrique F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We hebben een topevent gehad zowel qua voorbereiding als qua realisatie dankzij de leiding en studenten van de Hoge Hotelschool in Breda. We gaan dat absoluut nog eens herhalen!

Enrique Figee
Butterfly Buddies
Jolien S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Met 27 vrouwen hebben wij op 3 november geluncht.
De maaltijd was prima, heerlijke broccolisoep, een verrassende vissalade, een verrukkelijk grand dessert en de bediening was allervriendelijkst. Met dieetwensen werd uitstekend omgegaan.
Wij hopen nog dikwijls terug te kunnen komen.
mcastelijns .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hebben erg genoten in het restaurant van Sibelicious. Komen zeker nog een keer terug , ontvangst en bediening waren uitstekend . Het menu was prima
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij waren met 6 dames, en de meeste dames vonden het hoofdgerecht, wat klein, dachten dat het een voorgerecht was.
En daar kwam hij dat alle 7 borden met portefeuille en pasta, koud waren.
Dat was jammer, maar verder entourage en bediening, perfect.