SIAM

Stationsweg 47 9001 EE Grou Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant SIAM

Jouw recensie over het restaurant SIAM

Jérôme K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Afgelopen zaterdag, 12 november 2016, voor het eerst gegeten bij Thais restaurant Siam in Grou; het was een fijne kennismaking! De ontvangst en bediening waren uiterst vriendelijk en correct, de ambiance was prettig, de gerechten smaakten voortreffelijk, ook voor een grote eter als ik waren de porties meer dan genoeg, de drankjes waren goed koel, de koffie achteraf was prima; kortom: hier gaan we vaker komen!
iris169 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Dit was een bizarre ervaring. Het eten was niet denderend (ook niet slecht), maar de service was erg vreemd. Het was niet mogelijk om bij een gerecht rundvlees ipv kip te krijgen, omdat de keuken dan in verwarring zou raken. Het is niet eens overlegd met de keuken of dit mogelijk was. Maar het meest vreemd was het uitserveren van het eten vanaf de koffiekar die ook in het bejaardentehuis wordt gebruikt. Nog vreemder was het opruimen van het eten. Hier werd de koffiekar weer tevoorschijn getrokken, maar nu kwamen de afwasbakken ook te voorschijn. Ter plekke werd de afwas gesorteerd. Dit hoort wat mij betreft niet in een restaurant aan tafel. Al met al een bijzondere ervaring.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
We hebben Massaman curry plus een ander gerecht meegenomen. Maar het smaakte heel zout en eerlijk gezegd lijkt het in de verste verte niet op de gerechten die wij in Thailand hebben mogen eten. De prijs kwaliteit verhouding is hier dan niet goed. De bediening is prima en de ruimte heeft de juiste sfeer. Jammer anders hadden we zeker vaker Thais daar gehaald.
Kristas_tassen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Heerlijk Thais eten - vooral de tom yam kai (scherp!) en kipnuggets zijn erg lekker ook de roodbaars filet in zoetzure saus is een aanrader als je niet van pittig houdt. Ze gebruiken verse ingrediënten en dat proef je.
Je kunt de gerechten ook afhalen!
Jellema .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Uitstekend gegeten en voor een zeer schappelijke prijs in dit geweldige haise restaurant in het oude station van GFrouw, zedert zeker voor herhaling vatbaar.
Tot binnenkort
Jan W. Jellema