Siam Thai Restaurant

Meer informatie over restaurant Siam Thai Restaurant

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
René H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Siam biedt een ruime keuze aan Thaise gerechten die prima bereid zijn. Er wordt reeds door de bediening gevraagd of u het gerecht wel/niet pikant wilt. Dit hebben wij met onze kinderen als zeer fijn ervaren. De bedienende dames krijgen zowiezo een dikke + want zij bedienen met veel kennis en met een glimlach. Het gratis parkeren voor de deur is ook niet geheel verkeerd. Al met al zeker een aanrader en ja, je kan hier ook gemakkelijk terecht met kinderen.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Zeer vriendelijke en goeie service, bij alle gerechten word duidelijke uitleg gegeven. Ook als je meerdere gangen besteld word gevraagd wanneer je graag de volgende gang wilt ontvangen.
Het restaurant zelf ziet er net en sfeervol uit.
Het eten is prima! Wel als je net van vakantie van thailand komt haalt het niet bij de smaken uit echt thailand. Maar gewoon prima! Ruimte porties en het smaakt of er allemaal verse ingrediënten zijn gebruikt.
Wij komen zeker terug
Adriaan1961 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Gisteren hier gegeten met xenos actiebon.
We konden zonder beperking van de kaart kiezen en kregen alvast een schaaltje heerlijke kroepoek.
Verse jus is een aanrader!
De bediening is vriendelijk, attent, snel en professioneel.
Naast wijn en een drankje bestelden we ook water. Heerlijk koud.....we hoefden hier niet voor te betalen.
Het eten was uitstekend, heerlijke verse ingrediënten.
Kortom echt een aanrader voor de liefhebber van de thaise keuken.
We komen terug!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Geweldig restaurant. Prijs kwaliteit verhouding erg goed.
Absolute aanrader
Het is kleinschalig met een leuke ambiance.
Met een ruime keus uit heerlijke gerechten.
Marije B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Het eten was erg smaakvol alleen kregen we curry met kip i.p.v. ossenhaas. Dit is keurig gecorrigeerd nadat wij het personeel erop attendeerde.
Eten is lekker maar ook niet meer dan dat maar daar is de prijs ook naar, prima verhouding dus.
Wel jammer dat onze vragen over bepaalde gerechten (bijvoorbeeld welke kleur curry pittig is)matig beantwoord werden wat voor ons de keuze lastig maakte.
Verder een gezellige avond gehad en toen we als laatste overbleven werden we zeker niet het restaurant uitgekeken we mochten gewoon nog een kopje thee bestellen.
Neeltje33 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Vanavond voor de 2e keer hier weer lekker gegeten. Ik ben goed bekend met de Thaise keuken, het is te merken dat er veel verse ingredienten worden gebruikt. Bediening is attent en vriendelijk. De Tom Yam Kai soep is erg lekker. Sfeer is prima, kortom een aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Gisteren heerlijk gegeten bij Siam! Erg vriendelijk personeel er wordt goed uitleg gegeven wanneer je niet bekend bent met de Thaise keuken. De pittigheid kan naar smaak aangepast worden door de kok of door chili er zelf aan toe te voegen. Het gebruik van verse producten is goed merkbaar. Top dat dit moderne Thaise restaurant echte slagroom gebruik voor de desserts, vele kunnen daar niet aan tippen. Een aanrader om er te eten!!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
zondagavond met drie kleine kinderen voor het eerst hier gegeten , we werden hartelijk ontvangen en we zeiden dat we voor het eerst thais gingen eten en toen zei de serveerster hier is het menu en als ik mag aanraden : meerdere verschillende gerechten bestellen dan kan je van alles een beetje proeven , dit was een goede tip en we hebben de kinderen gewoon alles laten proeven alles was lekker knapperig gebakken en het rundvlees erg zacht van smaak ook de kip met roerbakgroenten was lekker al mocht er iets meer ananas in zitten , de kinderen vonden het lekker ook de kroepoek !!mmmmm
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Na een bezoek aan een heerlijke massage wat even verder zit wat van dezelfde eigenaar is . Hebben we heerlijk gegeten . Leuke bediening dus zeker ook voor herhaling vatbaar
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Heerlijk gegeten, prettige sfeer, hartelijk ontvangst.
In Thailand iets minder saus in de gerechten, maar smaak is perfect.
Komen graag terug.
Sticker van de smaakpolitie terecht verdiend!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
Prima restaurant met prima gerechten. Ruime keuze en heel plezierige bediening. Interieur is netjes en zo te zien recentelijk gemoderniseerd.
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Nette Thais met modern interieur.
Uitgebreide kaart met authentieke Thaise gerechten. Wij vonden het eten lekker maar niet heel speciaal. De bediening was erg vriendelijk maar zo nu en dan 'onzichtbaar' en daardoor duurde het wel wat lang allemaal. Het bestelde Thaise bier was lauw (oei).
Al met al wel een aardig restaurant.
Myra R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
Heerlijk gegeten bij Siam Thai restaurant. Hele vriendelijke bediening en het eten was echt perfect. Heel smakelijk, duidelijk gemaakt met verse ingrediënten, perfect balans van smaken. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding. Absolute aanrader
Zigeuner .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Waardeloze gerechten (thais voorgerecht met: tomaat, ijbergsla, komkommer en dressing ) afgewisseld met prima gerechten. overvolle kaart. zonde want hier zit best meer in. Bediening is uitermate vriendelijk, maar wel onprofessioneel ( en dan bedoel ik ook echt onprofessioneel ) Eerste fles wijn te warm, tweede ok, smaak wel vlak. Vreemde tent, past wel bij Ijmuiden eigenlijk
Adma49 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Heerlijk gegeten in dit restaurant met een grouponbon. De bon was voor a la carte en vaak krijg je dan een beperking of een aparte kaart maar hier niet, we mochten van de hele kaart kiezen. Gezellige relaxte sfeer met gastvrije bediening. Drankjes zijn redelijk geprijsd en er is volop gratis parkeergelegenheid. Een aanrader dus!