Siam Thai Palace

Kelfkensbos 52 6511 TB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Siam Thai Palace

Liefdevol Thais eten

Een bijzondere Thai in Nijmegen! De chef-kok Jarin Siripreecharat is geboren in Bangkok en kookt al jaren en jaren. Zij kookt met liefde authentieke, verse Thaise viskoekjes, masaman curry, tom kha kai en nog veel meer. Het geelgoud in het decor brengt je even naar het verre Oosten. Er zijn ook mogelijkheden tot afhalen en catering.

Meer informatie over restaurant Siam Thai Palace

Bus

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Vanaf 31 december t/m 4 januari 2018 zijn gesloten.

Jouw recensie over het restaurant Siam Thai Palace

Jan W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het is lastig een glutenvrije maaltijd te kiezen, het beperkt het aantal opties heel erg. Op enkele vragen hierover kwam niet altijd duidelijk antwoord.
Jannemieke H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, helemaal goed.
Bedankt voor uw recensies en tot snel.
Dilek O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor n weekendje weg in Nijmegen, raadgeplegen waar n goede thai zou zitten, zo gekomen bij dit restaurant. vooraf soep genomen, was niet lekker, toen gekozen voor de drooggebakken vis, en beef met brocolli en paddestoelen, ook niet wat ik gewend ben van n goede thai, en waar mijn broek helemaal van zakte was de gebakken rijst met kip, wat tien euro kost, super weinig, en slechte kip erdoorheen, wat smaakt maar gekookte kip! Ik ga nooit meer af op recencies van anderen! Zeer teleurstellend, zonde van mijn geld!
Bedankt voor uw mening.
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeer lange wachttijd
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Gastvrij , snel en prima smaken.
Dhr M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekkere curry gegeten, het was lekker rustig. Top gerechten! Een aanrader
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was geweldig. Verse ingrediënten en heerlijk van smaak. Pittig is ook echt lekker pittig. Op het eten is absoluut niets aan te merken maar de inrichting valt wat tegen door de plantjes met uitgebloeide bloemen op tafel en half dode planten in de plantenbakken naast de tafel. Ik heb liever geen planten op of bij mijn tafel dan half dode planten. Maar het meest teleurstellende was toch echt wel de service. Het hoeft van mij niet perfect en snap het helemaal als iemand het vak nog moet leren maar dit was echt slecht. Je moet lang wachten voor je de menu kaart krijgt. Bestelling doorgeven was verrassend want een cola met citroen was volledig onbekend, kregen we de vraag of we voor- en hoofdgerecht tegelijkertijd geserveerd wilde krijgen en was men verbaasd dat we het na elkaar wilden, en toen bleek dat na het doorgeven van 1 hoofdgerecht de ander van het gezelschap niet precies hetzelfde gerecht wilde dat er geconcludeerd werd dat die dus helemaal geen hoofdgerecht wilde en wilde de ober al vertrekken en moesten we ons best doen om door te geven dat de ander ook een hoofdgerecht wilde maar een ander hoofdgerecht. Om een 2e drankje te bestellen moesten we enorm ons best doen en na het hoofdgerecht volgde er .......niets. Pas na veel tijd kwam de vraag of we nog iets wilde drinken. Blijkbaar mochten we geen toetje. Met 4 man bedienend personeel in een half volle zaak verwacht is toch echt wel meer oplettendheid dan wel begeleiding van beginnend personeel maar helaas. Ondanks dat het eten het belangrijkste moet zijn bij het gaan van uit eten verwacht ik echter ook goede bediening. Anders kan ik net zo goed gaan afhalen en thuis eten. Jammer. Dit zorgt er bij mij wel voor dat ik niet zo snel terug zal keren.
Bedankt voor uw recensie ook op Tripadvisor. Bloemden zijn inmiddels vervangen.
Over de service, heb ik uw punten met personeel doorgenomen, zij worden goed mogelijk uitgelegd hierover.
Nogmaals bedankt en tot ziens.
Helmy V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Kaart is duidelijk en voldoende keus, ook allergenen keurig aangegeven. Lekker gegeten . Bediening kon wat vriendelijker. Minpunt : we hadden een vvv dinerbon maar konden die niet inwisselen.
Rwitu B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten was heel goed. Enige dat mis ging is dat er was een stukje tautje in mijn loempia. Maar de ober heeft excuses daarvoor aangeboden.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een pittige Thaise curry met een Thais biertje, niks mis mee, maar voor de romantiek of ter gelegenheid van een familiegebeurtenis zou ik hier niet gaan eten. Ik ken zeker slechtere Thaise restaurants maar toch ook wel betere (zij het niet in Nijmegen).
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Restaurant heeft een prettige sfeer, er is ruim voldoende plaats tussen de tafels. Bedienend personeel is zeer vriendelijk. Ze zouden iets meer om zich heen mogen kijken, het is soms lastig om hun aandacht te trekken. Aan het einde van de maaltijd vroeg ik vast om mijn dessert terwijl mijn partner nog zat te eten. Wij doen dat altijd zo omdat hij toch geen toetje hoeft, dan zijn we tegelijk uitgegeten. Mijn dessert werd gebracht terwijl mijn kant van de tafel nog niet afgeruimd was. Meisje wist niet goed hoe ze met deze situatie moest omgaan. Er werd een bord weggenomen en het dessert werd er maar een beetje tussen gezet. Het eten was echter heerlijk, niets mis mee. Ik miste wel de koriander. Al met al worden er wel wat foutjes gemaakt maar wij vinden dat niet zo erg, daar kan je van leren. Het eten was goed en dat is het belangrijkste. Wij komen zeker nog eens terug!
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten.... Bij de eerste hap was ik in terug in Thailand ????
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed gegeten, alleen was de reservering niet bekend. Dus misschien de korting misgelopen?
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goed tempo en prettige zit. Minder hip dan bij de buren maar veel value for money.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gisteravond hebben we hier gegeten en het was heerlijk. Vooraf hadden we de Thaise loempiaatjes. Mijn man had als hoofdgerecht de rode ossenhaascurry met kousenband en ik had de groene ossenhaascurry met bamboe en aubergine. We kregen een flinke kom met rijst erbij. Als dessert had mijn man de fruitsalade en ik koffie. We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Toptentje!
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Weer heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en prima wachttijden tussen de gerechten in. Echt een aanrader!
nijmeegs_meisje T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De herinneringen aan Thailand kwamen weer boven. De bediening is snel. Aan het begin kwamen meerdere mensen vragen of we al een keuze hadden gemaakt. Dat kwam wat gehaast over, maar dat was de rest van het diner niet meer zo. Wij hadden geen tijd voor een dessert helaas. Volgende keer...?
Bedankt hartelijk onze meisje uit Nijmegen.. Graag tot snel.
joanna V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Na een vakantie in Thailand hebben we besloten een keer Thais in Nijmegen te gaan eten.Het was een goede keuze.Vriendelijke en correcte bediening.Heerlijk gegeten.Kom zeker terug!
Bedankt voor u recensie en tot ziens.
Fish F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik heb helemaal geen idee waarom ze zichzelf Thai restaurant noemen en 7.8 op iens hebben! Waar is de Thai smaak? Het maakt niet uit de soepen of gerechten helemaal geen smaak van thai kruiden of saus, gewoon vlakke smaak in een aziatische stijl. Het enige thai ding ermee is de decor maar onvoldoende als een restaurant.
Meneer Fish Feng, bedankt en ook jammer dat alles niet naar de wens was gegaan.. Volgende keer beter en tot ziens.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Super.....lekker gegeten. Echt een aanrader!!
Dankt u voor de leuke recensie en tot gauw.