Siam Thai Palace

Kelfkensbos 52 6511 TB Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Siam Thai Palace

Liefdevol Thais eten

Een bijzondere Thai in Nijmegen! De chef-kok Jarin Siripreecharat is geboren in Bangkok en kookt al jaren en jaren. Zij kookt met liefde authentieke, verse Thaise viskoekjes, masaman curry, tom kha kai en nog veel meer. Het geelgoud in het decor brengt je even naar het verre Oosten. Er zijn ook mogelijkheden tot afhalen en catering.

Meer informatie over restaurant Siam Thai Palace

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Samen met de bediening een keuze gemaakt en daar hadden we geen spijt van.
Bedankt voor recensie.
Yogi R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wij, als team, hebben hier heerlijk en vooral heel gezellig gegeten. De sfeer in het restaurant was goed, en dat kwam vooral ook door de zeer vriendelijke bediening die met gemak tussen Engels en Nederlands switchte voor onze buitenlandse gasten. Aanrader!
Fantastisch, bedankt.
Brinkman213 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten hier afgelopen zaterdag. De gerechten worden zeer smaakvol klaargemaakt en de bediening is zoals je die wilt: vlot en attent. Wij komen hier absoluut zeker terug en een dikke aanrader voor de liefhebber van authentiek thais eten.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Was een teleurstellende ervaring. Het restaurant was erg ongezellig, de tafels staan zo dicht bij elkaar dat het me een beetje aan een vreetschuur deed denken en er is nauwelijks inrichting. Het eten was redelijk maar haalt lang niet het niveau van andere Thaise restaurants in de buurt. De bediening was ook niet best: ze waren vergeten ons drinken te brengen die wel op de rekening stond en er waren een aantal gerechten niet op voorraad, hadden ze bij het uitdelen van de menu's wel even kunnen zeggen.
Beste Ienssteven8 ,
Er is eigenlijk voldoende ruimte tussen elke tafel dat ik met mijn dikke buik kan makkelijk langs! Ik begrijp helemaal niet hoeveel ruimte vindt u voldoende maar we hebben voldoende plek, volgende keer kunt u naast het raam zitten met een mooi overzicht van buiten.. Over het niveau van onze gerechten moet ik zeggen dat mijn vrouw de kokkin werkte jarenlang als chef-kok bij eigen restaurant in Bangkok, Bangikhan, Lemongrass in Oosterbeek, My Asia in Wageningen en nu bij eigen restaurant hier in Nijmegen, ik denkt is het helemaal niet waar over een betere Thais restaurant in omgeving omdat we de enigen zijn..! Verder onze excuus over de rekening, gelukkig was dat op tijd gecorrigeerd. Tijdens vierdaagsefeest door de drukte waren eigenlijk sommige gerechten niet verkrijgbaar maar het feest is nu voorbij en alles is in voorraad.
Bedankt voor uw mening van hart.

Met vriendelijk groet,
Ron Tajdine
Restaurant Siam Thai Palace Nijmegen
Wilfred84 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Groene curry was heerlijk. We waren hier voor het eerst en waren positief verrast. Het eten was subliem , bediening idem dito. We komen graag terug.
Herma K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gisteren voor het eerst gegeten in dit nieuwe Thaise restaurant in Nijmegen en ik mag wel zeggen dat het een aanwinst is. De gerechten waren heerlijk allemaal weer heel anders gekruid en erg smaakvol. Jammer is dat je niet gewoon water uit de kraan krijgt maar gelijk 4,50 betaald als je om water vraagt.
De bediening was goed.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Recent geopend Thais restaurant. Het is een grote zaak met weinig interne afscheidingen dus e.e.a. komt wat massaal over en koel en onafgewerkt over. De wanden zijn gedecoreerd met (volgens mij) fotoprints van een beroemd thais wandkleed... maar of het nou zo appetijtelijk is om tijdens je eten een bloedige veldslag te bekijken daar heb ik mijn twijfels over.

Maar goed... beknopte en goed gevarieerde menukaart. De bediening is wat gehaast en kwam onpersoonlijk over, dit terwijl de zaak nog niet half vol was.

Goede gerechten, mooi gepresenteerd, goed van smaak maar ik heb ergens anders weleens beter thais gegeten voor een vergelijkbare prijs.
Bedankt voor uw mening, helaas waren de Heineken posters op waardoor wij moesten uitwijken naar een historisch exclusief Thais op maat gemaakt wandkleed welke op een gecensoreerde manier een Thais historisch verhaal uitbeeld. Vervelend dat u uw ervaring met ons personeel als onpersoonlijk heeft ervaren wij proberen altijd ervoor te zorgen dat u een prettige en vooral smakelijke avond beleeft. Wij zijn wel heel benieuwd welk Thais restaurant u als beter heeft ervaren, wij hebben er namelijk nog geen een gevonden! Met vriendelijke groet Siam palace Thais restaurant
Steev1980 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Eindelijk een goed thais restaurant in nijmegen! Heerlijke panaeng curry, en kip roerbak. Lekker pittig, vriendelijke bediening. Ook suggesties aan de keuken zijn mogelijk, bijvoorbeeld qua pittigheid of bijvoorbeeld glutenvrij. Daarnaast ook afhaal. Ik kom hier zeker terug!
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het eten was boven verwachting goed: als voorgerecht hadden we viskoekjes, vol van smaak met een aangenaam pepertje erin. Mijn vriendin nam een bijzonder smakelijke musaman curry en ik een behoorlijk pittige (2 pepertjes op de kaart) schotel met ossenhaas, Thaise basilicum en pepertjes. Als bijgerecht gewokte groenten, ook niks mis mee. Het mag dan allemaal geen haute cuisine zijn maar overall waren we beiden aangenaam verrast. De bediening was snel en adequaat, maar verder niet heel bijzonder. Het interieur is wat kaal.