Siam Thai Palace

Kelfkensbos 52 6511 TB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Siam Thai Palace

Liefdevol Thais eten

Een bijzondere Thai in Nijmegen! De chef-kok Jarin Siripreecharat is geboren in Bangkok en kookt al jaren en jaren. Zij kookt met liefde authentieke, verse Thaise viskoekjes, masaman curry, tom kha kai en nog veel meer. Het geelgoud in het decor brengt je even naar het verre Oosten. Er zijn ook mogelijkheden tot afhalen en catering.

Meer informatie over restaurant Siam Thai Palace

Bus

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Helmy V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Kaart is duidelijk en voldoende keus, ook allergenen keurig aangegeven. Lekker gegeten . Bediening kon wat vriendelijker. Minpunt : we hadden een vvv dinerbon maar konden die niet inwisselen.
Rwitu B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten was heel goed. Enige dat mis ging is dat er was een stukje tautje in mijn loempia. Maar de ober heeft excuses daarvoor aangeboden.
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Een pittige Thaise curry met een Thais biertje, niks mis mee, maar voor de romantiek of ter gelegenheid van een familiegebeurtenis zou ik hier niet gaan eten. Ik ken zeker slechtere Thaise restaurants maar toch ook wel betere (zij het niet in Nijmegen).
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Restaurant heeft een prettige sfeer, er is ruim voldoende plaats tussen de tafels. Bedienend personeel is zeer vriendelijk. Ze zouden iets meer om zich heen mogen kijken, het is soms lastig om hun aandacht te trekken. Aan het einde van de maaltijd vroeg ik vast om mijn dessert terwijl mijn partner nog zat te eten. Wij doen dat altijd zo omdat hij toch geen toetje hoeft, dan zijn we tegelijk uitgegeten. Mijn dessert werd gebracht terwijl mijn kant van de tafel nog niet afgeruimd was. Meisje wist niet goed hoe ze met deze situatie moest omgaan. Er werd een bord weggenomen en het dessert werd er maar een beetje tussen gezet. Het eten was echter heerlijk, niets mis mee. Ik miste wel de koriander. Al met al worden er wel wat foutjes gemaakt maar wij vinden dat niet zo erg, daar kan je van leren. Het eten was goed en dat is het belangrijkste. Wij komen zeker nog eens terug!
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten.... Bij de eerste hap was ik in terug in Thailand ????
Danny H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goed gegeten, alleen was de reservering niet bekend. Dus misschien de korting misgelopen?
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Goed tempo en prettige zit. Minder hip dan bij de buren maar veel value for money.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gisteravond hebben we hier gegeten en het was heerlijk. Vooraf hadden we de Thaise loempiaatjes. Mijn man had als hoofdgerecht de rode ossenhaascurry met kousenband en ik had de groene ossenhaascurry met bamboe en aubergine. We kregen een flinke kom met rijst erbij. Als dessert had mijn man de fruitsalade en ik koffie. We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Toptentje!
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Weer heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en prima wachttijden tussen de gerechten in. Echt een aanrader!
nijmeegs_meisje T.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De herinneringen aan Thailand kwamen weer boven. De bediening is snel. Aan het begin kwamen meerdere mensen vragen of we al een keuze hadden gemaakt. Dat kwam wat gehaast over, maar dat was de rest van het diner niet meer zo. Wij hadden geen tijd voor een dessert helaas. Volgende keer...?
Bedankt hartelijk onze meisje uit Nijmegen.. Graag tot snel.
joanna V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Na een vakantie in Thailand hebben we besloten een keer Thais in Nijmegen te gaan eten.Het was een goede keuze.Vriendelijke en correcte bediening.Heerlijk gegeten.Kom zeker terug!
Bedankt voor u recensie en tot ziens.
Fish F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ik heb helemaal geen idee waarom ze zichzelf Thai restaurant noemen en 7.8 op iens hebben! Waar is de Thai smaak? Het maakt niet uit de soepen of gerechten helemaal geen smaak van thai kruiden of saus, gewoon vlakke smaak in een aziatische stijl. Het enige thai ding ermee is de decor maar onvoldoende als een restaurant.
Meneer Fish Feng, bedankt en ook jammer dat alles niet naar de wens was gegaan.. Volgende keer beter en tot ziens.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Super.....lekker gegeten. Echt een aanrader!!
Dankt u voor de leuke recensie en tot gauw.
mari T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima verrasssingsmenu voor de grote eters. Bediening ietwat onbeholpen maar allervriendelijkst. Grote eetzaal door geringe bezetting oogt het wat kaal.
Vriendelijk bedankt voor de feedback en tot snel.
Clemens H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hadden het verrassingsmenu gekozen, dat was een uitstekende keuze. De gerechten waren erg lekker, heel authentiek Thais en mooi opgediend. De bediening was heel hartelijk en attent. Een ervaring die vraagt om herhaling.
Fantastische recensie, bedankt hartelijk en tot snel.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening. Men vraagt regelmatig of alles nog naar wens is en dat vinden wij wel prettig. Rustige en mooie eetgelegenheid.
Vriendelijk bedankt en graag tot ziens.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Hoewel het redelijk duur is, is het eten ook wel echt leuk, origineel en bovenal lekker. Veel groente ook, voor mij altijd een pluspunt. De bediening was niet buitengewoon maar zeker prima.
Bedankt voor uw mening en tot snel.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij hebben hier enkele maanden geleden een aantal gerechten gehaald.
De smaak had niets te maken met de authentieke gerechten in Thailand.
Voor ons was er totaal geen herkenning, terwijl we toch bijna jaarlijks naar Thailand gaan.
De basis ( rijst ) was smakeloos en leek op een nasi van de chinees.
Wij hadden gebakken rijst gevraagd. In Thailand wordt er altijd vis saus en oestersaus aan toegevoegd. Hier zeker niet.
Het eten was niet vies, maar voor ons geen tweede keer.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Samen met de bediening een keuze gemaakt en daar hadden we geen spijt van.
Bedankt voor recensie.
Yogi R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wij, als team, hebben hier heerlijk en vooral heel gezellig gegeten. De sfeer in het restaurant was goed, en dat kwam vooral ook door de zeer vriendelijke bediening die met gemak tussen Engels en Nederlands switchte voor onze buitenlandse gasten. Aanrader!
Fantastisch, bedankt.