Siam Thai Palace

Kelfkensbos 52 6511 TB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Siam Thai Palace

Liefdevol Thais eten

Een bijzondere Thai in Nijmegen! De chef-kok Jarin Siripreecharat is geboren in Bangkok en kookt al jaren en jaren. Zij kookt met liefde authentieke, verse Thaise viskoekjes, masaman curry, tom kha kai en nog veel meer. Het geelgoud in het decor brengt je even naar het verre Oosten. Er zijn ook mogelijkheden tot afhalen en catering.

Meer informatie over restaurant Siam Thai Palace

Bus-Trein
  • Kom je met de auto?
    Tegenover Valkhof museum.
  • : Betaald parkeren in de buurt- Kelfkensbos Parkeergarage

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Nieuwjaar vakantie
Vanaf maandag 31-12-2018 t/m donderdag 03-01-2019 zijn we gesloten.

Jouw recensie over het restaurant Siam Thai Palace

Janny L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima gegeten
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Personeel vriendelijk. Ook het parkeren in parkeergarage bij het restaurant na 18.00 is qua kosten redelijk.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een ietwat saaie omgeving
Elvie G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wij zijn met z'n 4 en alle gerichten zijn smaakvol. Van voorgericht tot toetje was verrukkelijk! Curry gericht romig en lekker. Bediening is vlot en vriendelijk.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
beste thai van Nijnegen. als vegetarier fantastisch darkt alle vleesgerechten iok net tahoe zijn te bestellen. kunnnen meer restaurants een viorbeeld aan nemen! ook lekker ruim opgezetqua tafels en sfeervol ingericht. topkeuze!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten, sfeervol en vriendelijke bediening! We gaan er zeker vaker heen.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Goed eten, maar er heerst een haast om snel te serveren en je tafel snel weer vrij te maken. We wilden Thai, we kregen uitstekende Thai, maar we komen niet meer terug.
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
6 november met 4 personen bij Siam Thai gegeten.
Hadden tafeltje aan het raam.
Twee van ons hadden een verrassingsmenu, en twee hebben
ala carte.
Beide waren echt super lekker!!!
Super vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel!.
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Nodmaals complimenten voor het personeel en de chefkok!
Walter Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker gegeten, voor een mooie prijs!
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk.
Vreemd gedoe met bestek. We mochten gebruikte mes, lepel en vork bij het voorgerecht niet meegeven bij het afruimen. We moesten dat ook gebruiken voor ons hoofdgerecht.
Nota bene hadden we niet eens een lepel daarvoor nodig...
John N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijke authentieke Thaise gerechten, zeer vriendelijk personeel en een mooie ruime zaak.
Kelly J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Bediening matig, luisterde niet goed. Drankjes waren niet precies waar we om hadden gevraagd en 1 werd vergeten. We moesten vragen om bestek bij het hoofdgerecht. Mixed voorgerecht deed me niet per se denken aan thais eten.
Ko F.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij hebben vanavond voortreffelijk gegeten. Zeer vriendelijke, flexibele en attente bediening waarbij je niet lang hoeft te wachten wanneer je iets wilt of een vraag hebt. Toen we 1 gerecht toch wat pittiger vonden dan we hadden verwacht stelde de eigenaar meteen voor om dit te verhelpen door er wat kokosmelk door te laten doen. Binnen een paar minuten kwam de curry terug en was werkelijk precies goed. Alles smaakte vers en met deskundigheid bereid en ook meer dan genoeg voor de grote eter. Het beste Thaise restaurant tot nu toe ( incl Thailand) Wij komen zeker terug met familie/ vrienden. Als ik het voor het zeggen had zouden ze een ster krijgen!!! Ko en Diana
Max W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Bediening erg vriendelijk en attend en het eten smaakvol. En er werd rekening gehouden en meegedacht wat mogelijk was met mijn allergie.
Pauline E.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Gerechten waren smaakvol en de porties ruim voldoende. We komen zeker terug!
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Had voorgerecht én hoofdgerecht besteld. Maar voorgerecht was aal zoveel dat ik vroeg of ik hoofdgerecht mocht annuleren en omruilen voor een ander voorgerecht. Geen enkel probleem! Bijzonder vriendelijk personeel, grote lekkere porties. Lekker ruim zitten. Gewoon gaan proberen,!!
Christian O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Mooi restaurant, eten was goed maar niet speciaal. Voor ons iets te pittig. Fruit bij dessert was oud/uitgedroogd. Personeel was erg gehaast ondanks het erg rustig was.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hebben hier al meerdere malen heerlijk gegeten. Het eten is bijzonder smakelijk met veel verse ingrediënten. De bediening is snel en attent, de mensen in de keuken zijn heel vriendelijk, zeggen je altijd gedag. Restaurant, tafels, bestek en toiletten zijn heel erg schoon. Echt een aanrader!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijke smaken, grote porties en vriendelijke bediening. Ze zijn erg attent en zorgen dat je niks tekort komt. De inrichting is sfeervol en warm. Je krijgt de gerechten in het midden van de tafel waardoor je gemakkelijk gerechten kunt delen. De massaman curry en kipfilet met oestersaus waren heerlijk! Nieuwsgierig naar de andere gerechten geworden.
Mart G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ter voorbereiding van onze vakantie zijn wij een keer gaan eten bij dit restaurant. Gezellige inrichting en leuk en goed personeel. Maar bovenal heel erg lekker gegeten. Hier komen wij vaker.