Siam Thai Palace

Kelfkensbos 52 6511 TB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Siam Thai Palace

Liefdevol Thais eten

Een bijzondere Thai in Nijmegen! De chef-kok Jarin Siripreecharat is geboren in Bangkok en kookt al jaren en jaren. Zij kookt met liefde authentieke, verse Thaise viskoekjes, masaman curry, tom kha kai en nog veel meer. Het geelgoud in het decor brengt je even naar het verre Oosten. Er zijn ook mogelijkheden tot afhalen en catering.

Meer informatie over restaurant Siam Thai Palace

Bus

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Vanaf 31 december t/m 4 januari 2018 zijn gesloten.

Jouw recensie over het restaurant Siam Thai Palace

Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten en veel !!
Bedankt tot snel.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Goed eten. Wel snel opeen de gangen
dank u en zeker volgende keer aan het raam :)
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wij zijn met een groep van 6 hier gegeten tijdens Koninginnedag.. bediening was vriendelijk en attent. Ik ben een keer naar Thailand geweest hier was alle herinneringen weer terug, eten was zeer lekker vooral de rode curry en ossenhaas salade was erg vers en pittig. Een aanrader we komen zeker terug. Perfect locatie voor zakelijke doel en ook met familie.
dank u graag tot ziens.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Echt heerlijk Thais gegeten! Het eten is heel goed, er is genoeg keuze en de bediening is heel attent en vriendelijk. Top tent!
dank u en tot ziens.
Christiaan G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Mooi restaurant, lekker gegeten. Agouthaya tweepersoons menu was beetje veel maar heel lekker. 't jammere was dat we hadden gereserveerd met de opmerking een afgezonderd plekje maar werden van de 6 mensen die d'r waren, direct ernaast gezet.
Onze excuus voor ongemak!! Volgende keer zeker op een rustige plekje... :)
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker eten, grote porties! Niet te pittig en vriendelijke bediening. Soms beetje lang wachten, maar was ook wel helemaal vol. Ruimte houden voor het dessert, die zijn erg lekker.
Dank u en graag tot snel.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de service was prima en snel. Het was wat veel voor ons, maar er werd automatisch aangeboden dat we de restjes mee konden nemen. Fijn!
bedankt voor uw recensie en tot snel
Dita T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten.Makkelijk on line gereserveerd .Voor herhaling vatbaar
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijke gerechten met aandacht bereidt, zeer smaakvol
Bettine W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker gegeten met zeven collega's. We lieten de kok zelf een menu voor de hele tafel maken en kregen een variatie aan gerechten met vis, vlees en kip, curries en sojasauzen. Superlekker. Alles ging op!
Verna J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lekker gegeten en vriendelijk personeel
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het is lastig een glutenvrije maaltijd te kiezen, het beperkt het aantal opties heel erg. Op enkele vragen hierover kwam niet altijd duidelijk antwoord.
Jannemieke H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel, helemaal goed.
Bedankt voor uw recensies en tot snel.
Dilek O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor n weekendje weg in Nijmegen, raadgeplegen waar n goede thai zou zitten, zo gekomen bij dit restaurant. vooraf soep genomen, was niet lekker, toen gekozen voor de drooggebakken vis, en beef met brocolli en paddestoelen, ook niet wat ik gewend ben van n goede thai, en waar mijn broek helemaal van zakte was de gebakken rijst met kip, wat tien euro kost, super weinig, en slechte kip erdoorheen, wat smaakt maar gekookte kip! Ik ga nooit meer af op recencies van anderen! Zeer teleurstellend, zonde van mijn geld!
Bedankt voor uw mening.
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeer lange wachttijd
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Gastvrij , snel en prima smaken.
Dhr M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Lekkere curry gegeten, het was lekker rustig. Top gerechten! Een aanrader
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was geweldig. Verse ingrediënten en heerlijk van smaak. Pittig is ook echt lekker pittig. Op het eten is absoluut niets aan te merken maar de inrichting valt wat tegen door de plantjes met uitgebloeide bloemen op tafel en half dode planten in de plantenbakken naast de tafel. Ik heb liever geen planten op of bij mijn tafel dan half dode planten. Maar het meest teleurstellende was toch echt wel de service. Het hoeft van mij niet perfect en snap het helemaal als iemand het vak nog moet leren maar dit was echt slecht. Je moet lang wachten voor je de menu kaart krijgt. Bestelling doorgeven was verrassend want een cola met citroen was volledig onbekend, kregen we de vraag of we voor- en hoofdgerecht tegelijkertijd geserveerd wilde krijgen en was men verbaasd dat we het na elkaar wilden, en toen bleek dat na het doorgeven van 1 hoofdgerecht de ander van het gezelschap niet precies hetzelfde gerecht wilde dat er geconcludeerd werd dat die dus helemaal geen hoofdgerecht wilde en wilde de ober al vertrekken en moesten we ons best doen om door te geven dat de ander ook een hoofdgerecht wilde maar een ander hoofdgerecht. Om een 2e drankje te bestellen moesten we enorm ons best doen en na het hoofdgerecht volgde er .......niets. Pas na veel tijd kwam de vraag of we nog iets wilde drinken. Blijkbaar mochten we geen toetje. Met 4 man bedienend personeel in een half volle zaak verwacht is toch echt wel meer oplettendheid dan wel begeleiding van beginnend personeel maar helaas. Ondanks dat het eten het belangrijkste moet zijn bij het gaan van uit eten verwacht ik echter ook goede bediening. Anders kan ik net zo goed gaan afhalen en thuis eten. Jammer. Dit zorgt er bij mij wel voor dat ik niet zo snel terug zal keren.
Bedankt voor uw recensie ook op Tripadvisor. Bloemden zijn inmiddels vervangen.
Over de service, heb ik uw punten met personeel doorgenomen, zij worden goed mogelijk uitgelegd hierover.
Nogmaals bedankt en tot ziens.
Helmy V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Kaart is duidelijk en voldoende keus, ook allergenen keurig aangegeven. Lekker gegeten . Bediening kon wat vriendelijker. Minpunt : we hadden een vvv dinerbon maar konden die niet inwisselen.
Rwitu B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Eten was heel goed. Enige dat mis ging is dat er was een stukje tautje in mijn loempia. Maar de ober heeft excuses daarvoor aangeboden.