Siam Take Away

Meer informatie over restaurant Siam Take Away

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 21:00
Reem W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Na een rampzalige ervaring bij een ander 'thais' restaurant, zijn we naar dit eethuisje gegaan op aanraden van een vriendin. Hier werden we onthaald op een heerlijke maaltijd. We aten vier verschillende gerechten en alles was heerlijk bereid en kwam in een redelijke tijd op tafel. Dit is een afhaalrestaurantje, maar de kok (eigenaar) werkte eerder in een bekend thais restaurant in het centrum van Den Haag. Als je echt voor kwaliteit van eten gaat en niet zoveel geeft om het decor, dan zit je hier goed!
EricFontein2 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
De keuken is helemaal top. Deze kok, voorheen van See You At Noon, kan er wat van. Als voorgerecht de Thai Loempia's, Khao Moo Daeng en groente Phak Phat roam . De prijs is prima. De locatie is wat pover, wel schoon maar het is een afhaal of thuisbezorgende voorziening en dus is het decor niet zo belangrijk. Jammer dat de straat al zo lang open ligt, je kan er moeilijk komen, maar deze drempel is de moeite van het nemen waard.
Kaatje-ja .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Een eenvoudig eettentje/afhaalrestauranten wat ongelooflijk lekker. De voorganger (Pink Elephant) vonden we goed, maar hier wordt alles vers klaargemaakt en dat is echt genieten.
We hadden afgehaald: de massaman curry en nog een curry met rundvlees. We wilden ook een salade met kip maar dat stond niet op de kaart en werd vervolgens wel bereid. Alle bakjes waren leeggeschraapt door ons.
Een paar dagen later nog een tom kha kai (kokossoep) gehaald omdat we die vaak eten, ook die was erg lekker. Voor ons een aanwinst voor de buurt, in elk geval voor afhalen.
Een menu zou nog fijn zijn, zodat je meerdere gerechten kunt proeven zonder heel veel te moeten bestellen (en betalen).