Siam Secret

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten, buiten de kaart met verschillende smaken gerechten. Weer een super ervaring en authentiek Thaise gerechten, aanrader!
Sterre W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hebben hier echt heerlijk gegeten op relatief laag budget en de service was geweldig!
missfinetaste .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wat zijn wij ontzettend verwend gisteravond. Op aanraden van vrienden gisteren dit restaurant bezocht en ik kan niks anders zeggen dan dat we genoten hebben.

We hadden gekozen voor het menu, en gezien 1 persoon veganist is, werd hier in overleg ontzettend goed (zonder dit aangegeven te hebben bij reserveren) op ingespeeld.

Ontzettend goede service, voelde ons echt welkom. Wij komen snel terug.
kelly53x .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Siam Secret op de zondagavond. Er werken heel gastvrije mensen, die komen gezellig een praatje maken aan de tafel.
Rw78 W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Klasse restaurant ! Geweldig goed Thais eten en ook nog eens vers én Thaise bediening. Gelegen buiten het centrum, wat lastig parkeren maar het moeite en geld dubbeldwars waard.
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De kokkin heeft op ons verzoek een verrassingsmenu gemaakt en dat was echt heerlijk. En heel veel persoonlijke aandacht maakt het ook nog leuker!
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, gemixte hapjes vooraf, hoofdgerecht met gebakken rijst, veel garnalen, of kip, en heerlijke, verse(!) groente! Kokkin kwam vragen of alles naar wens was, idem 2 van haar collega's. Het was verrukkelijk! Aanrader... personeel vriendelijk en beleefd.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten in dit stijlvolle restaurant (ik vind de inrichting niet oubollig, juist mooi licht en in balans). Dit keer waren vrijwel alle tafels bezet (zaterdagavond), en was er te weinig bedienend personeel, waardoor we lang moesten wachten op ons hoofdgerecht. Hiervoor werd publiekelijk excuus gemaakt door de eigenaresse, met als goedmakertje gratis koffie of thee. Daarnaast kwam ze ook nog even persoonlijk naar ons tafeltje om een en ander toe te lichten. Hulde daarvoor, kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen. Blijft een persoonlijke topper in Hilversum.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Zeer gastvrij!
Jen W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Siam Secret. Wij zullen hier vaker terugkomen. Heel fijn dat ze zo attent zijn met voedsel allergieën. Pad thai vega en rode curry met aubergine en basilicum zijn aan te raden.
Oes82 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We zijn naar Siam secret gegaan door de positieve recensies en de verwachtingen werden volledig beantwoord.
Zoals eerder genoemd is het interieur wat oudbollig. Maar het eten was super. Er werd duidelijk gevraagd, en geluisterd, naar de mate van pittigheid die we wilde.
Ook was het geen enkel probleem om het menu op verschillende punten aan te passen, zonder dat dit extra kosten met zich mee bracht. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar en heerlijk gegeten!
Mokerboef .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Onze internetreservering was over het hoofd gezien, wat men duidelijk heel vervelend vond. Tijdens het wachten op een vrijkomend tafeltje, kregen we alvast een drankje van het huis. Na enige tijd kwam er een tweepersoonstafeltje vrij, terwijl we met zijn 3-en waren. Aangeboden werd om hier tijdelijk te gaan zitten, totdat er een ruimere tafel vrij kwam. We kozen er zelf voor om aan dit tafeltje te blijven zitten. Met enig improviseren lukte dit prima. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Tot slot kregen we ook nog een kop koffie van het huis, vanwege het 'krappe' tafeltje. Al met al een goede ervaring.
Emile_Radix .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Op een zondagavond wezen eten bij Siam Secret. We begonnen we een voorgerecht met 5 verschillende hapjes; Viskoekje, loempia, gepaneerde garnaal, kipkluifje en pasteitje. Dit alles met verschillende sausjes waarvan de zoetzure saus de lekkerste was. Vervolgens als hoofdgerecht een omelet gevuld met varkensgehakt. Heerlijk gegeten, gerecht had een licht mint-achtig tintje waardoor het lekker fris werd.

De bediening was zeer vriendelijk en snel en het eten tegen een goede prijs.

Al met al heb ik heerlijk gegeten en kom zeker nog een keer terug.
agroeneveld .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk gegeten, aardige en goeie bediening en hele leuke verrassing voor mijn verjaardag met slingers, ballonnen én toetje met sterretjes! Top!
ingeborg.rijken .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten gisteren bij Siam Secret. Zelfs de kinderen (echte hollandse pot eters) vonden het heerlijk en voor herhaling vatbaar. Eigenaar en eigenaresse zijn super vriendelijk en nemen tijd voor een praatje. Komen zeker nog een keer terug (ook om te halen)!
Makeras .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met z'n tweetjes heel erg lekker gegeten, gingen voor een vast menu maar mochten wat aanpassingen maken.
Vriendelijke bediening!
Y. T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Heerlijke Thais eten van Siam Secret thuis laten bezorgen. In tijden niet zo lekker Thais gegeten in Nederland, je waant je bijna in Thailand. De Tom Kha Kai vond ik iets aan de zoete kant, maar alle andere gerechten heerlijk authentiek gekruid, zelfs de pindasaus was om je vingers bij af te likken. Snel bezorgd ook (30min op een zondagavond).
famtacken .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Lekker eten, vriendelijk personeel: zo zou het overval moeten zijn. Ook de kinderen vonden het top! Geen minpuntjes! Kregen zelfs doggiebag mee en hebben daar de volgende dag ook nog heerlijk van gegeten.
brigitte J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk authentiek Thais eten. Werkelijk fantastisch. Qua decor beetje rommelig en basic. Maar dat neemt niet weg dat je er heerlijk kan eten en je je direct thuis voelt.
foppie .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Fantastisch gegeten hier! Maar ik heb ook kritiek... Geleerd hebbend in het verleden heb ik bij de bestelling al gezegd "...en ik heb geen haast". Dus? vraagt de ober "alles na elkaar, eerst dit en dan dat". "Ja" zeg ik": " want ik eet graag warm...., en ik wil graag avondvullend eten". Dus als eerste de viskoekjes. Heerlijk! Dan met redelijke tussenpauze de bestelde soep. En dan breekt mijn klomp; direct daarbij de bestelde kipsaté. Dus ik aan de soep, terwijl mijn kipsaté koud wordt.... Dan komt, na verorbering, de ober en zegt: "de chef gaat nu beginnen aan het hoofdgerecht, wilt u nog iets drinken?". "Een biertje". Dan binnen, naar mijn mening no-time wordt het hoofdgerecht geserveerd. En ik had toch gezegd "..en ik heb geen haast..."?
En dat die hele gesprekken door de kok, ja dat hoeft van mij ook niet; dat is allèèn in de hoop op een dikkere buidel... dat ligt er kaasdik bovenop....
Beste Foppe, heel leuk om te horen dat u fantastisch gegeten heeft. Toch jammer dat het dan net fout loopt met de snelheid van het eten, onze excuses hiervoor. Het was redelijk druk die avond en zal er iets niet goed begrepen zijn in de keuken, maar ja, ook bij drukte zou het goed moeten gaan. Doch hebben we hier weer van geleerd. Betreft de Chef, ja die vind het leuk om even contact met de gast te hebben. om er natuurlijk ook beter van te worden in toekomst buidel.