Siam Secret

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Zeer gastvrij!
Jen W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Siam Secret. Wij zullen hier vaker terugkomen. Heel fijn dat ze zo attent zijn met voedsel allergieën. Pad thai vega en rode curry met aubergine en basilicum zijn aan te raden.
Oes82 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We zijn naar Siam secret gegaan door de positieve recensies en de verwachtingen werden volledig beantwoord.
Zoals eerder genoemd is het interieur wat oudbollig. Maar het eten was super. Er werd duidelijk gevraagd, en geluisterd, naar de mate van pittigheid die we wilde.
Ook was het geen enkel probleem om het menu op verschillende punten aan te passen, zonder dat dit extra kosten met zich mee bracht. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar en heerlijk gegeten!
Mokerboef .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Onze internetreservering was over het hoofd gezien, wat men duidelijk heel vervelend vond. Tijdens het wachten op een vrijkomend tafeltje, kregen we alvast een drankje van het huis. Na enige tijd kwam er een tweepersoonstafeltje vrij, terwijl we met zijn 3-en waren. Aangeboden werd om hier tijdelijk te gaan zitten, totdat er een ruimere tafel vrij kwam. We kozen er zelf voor om aan dit tafeltje te blijven zitten. Met enig improviseren lukte dit prima. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Tot slot kregen we ook nog een kop koffie van het huis, vanwege het 'krappe' tafeltje. Al met al een goede ervaring.
Emile_Radix .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Op een zondagavond wezen eten bij Siam Secret. We begonnen we een voorgerecht met 5 verschillende hapjes; Viskoekje, loempia, gepaneerde garnaal, kipkluifje en pasteitje. Dit alles met verschillende sausjes waarvan de zoetzure saus de lekkerste was. Vervolgens als hoofdgerecht een omelet gevuld met varkensgehakt. Heerlijk gegeten, gerecht had een licht mint-achtig tintje waardoor het lekker fris werd.

De bediening was zeer vriendelijk en snel en het eten tegen een goede prijs.

Al met al heb ik heerlijk gegeten en kom zeker nog een keer terug.
Agroeneveld .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk gegeten, aardige en goeie bediening en hele leuke verrassing voor mijn verjaardag met slingers, ballonnen én toetje met sterretjes! Top!
Ingeborg.rijken .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten gisteren bij Siam Secret. Zelfs de kinderen (echte hollandse pot eters) vonden het heerlijk en voor herhaling vatbaar. Eigenaar en eigenaresse zijn super vriendelijk en nemen tijd voor een praatje. Komen zeker nog een keer terug (ook om te halen)!
Makeras .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met z'n tweetjes heel erg lekker gegeten, gingen voor een vast menu maar mochten wat aanpassingen maken.
Vriendelijke bediening!
Y. T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Heerlijke Thais eten van Siam Secret thuis laten bezorgen. In tijden niet zo lekker Thais gegeten in Nederland, je waant je bijna in Thailand. De Tom Kha Kai vond ik iets aan de zoete kant, maar alle andere gerechten heerlijk authentiek gekruid, zelfs de pindasaus was om je vingers bij af te likken. Snel bezorgd ook (30min op een zondagavond).
Famtacken .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Lekker eten, vriendelijk personeel: zo zou het overval moeten zijn. Ook de kinderen vonden het top! Geen minpuntjes! Kregen zelfs doggiebag mee en hebben daar de volgende dag ook nog heerlijk van gegeten.
Brigitte J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk authentiek Thais eten. Werkelijk fantastisch. Qua decor beetje rommelig en basic. Maar dat neemt niet weg dat je er heerlijk kan eten en je je direct thuis voelt.
Foppie .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Fantastisch gegeten hier! Maar ik heb ook kritiek... Geleerd hebbend in het verleden heb ik bij de bestelling al gezegd "...en ik heb geen haast". Dus? vraagt de ober "alles na elkaar, eerst dit en dan dat". "Ja" zeg ik": " want ik eet graag warm...., en ik wil graag avondvullend eten". Dus als eerste de viskoekjes. Heerlijk! Dan met redelijke tussenpauze de bestelde soep. En dan breekt mijn klomp; direct daarbij de bestelde kipsaté. Dus ik aan de soep, terwijl mijn kipsaté koud wordt.... Dan komt, na verorbering, de ober en zegt: "de chef gaat nu beginnen aan het hoofdgerecht, wilt u nog iets drinken?". "Een biertje". Dan binnen, naar mijn mening no-time wordt het hoofdgerecht geserveerd. En ik had toch gezegd "..en ik heb geen haast..."?
En dat die hele gesprekken door de kok, ja dat hoeft van mij ook niet; dat is allèèn in de hoop op een dikkere buidel... dat ligt er kaasdik bovenop....
Beste Foppe, heel leuk om te horen dat u fantastisch gegeten heeft. Toch jammer dat het dan net fout loopt met de snelheid van het eten, onze excuses hiervoor. Het was redelijk druk die avond en zal er iets niet goed begrepen zijn in de keuken, maar ja, ook bij drukte zou het goed moeten gaan. Doch hebben we hier weer van geleerd. Betreft de Chef, ja die vind het leuk om even contact met de gast te hebben. om er natuurlijk ook beter van te worden in toekomst buidel.
TamaraP85 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Even snel gegeten bij Siam Secret voor een vergadering. Daarom kozen we ervoor alleen een hoofdgerecht te doen. Ik had Thais rundergehakt, mijn tafelgenoot een curry. We hebben beide gerechten gedeeld en ze waren allebei erg goed! Je proeft echt dat het vers is. Lekker op smaak en niet te pittig. De bediening was ook erg vriendelijk. Het decor is wat oubollig, maar het heeft ook wel wat. We komen hier zeker terug voor een uitgebreidere maaltijd.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ter voorbereiding van een vakantie in Thailand met kinderen hier gaan eten. Gerechten werden op verzoek minder spicy geserveerd voor de kinderen, zeer behulpzame bediening, tips en adviezen voor onze reis. Eten heerlijk, verse ingrediënten. Hoewel ook afhaal mogelijk is, echt een restaurant-ervaring. Ga hier zeker vaker eten!
Chiel56 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Klein , warm onthaal , goed advies ,gezellig en vooral heerlijk fresh food voor nette prijs ! what can we say more . de kleine kokkin kwam nog effe buurten na het diner dat was erg leuk

Liz V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
vis in zoetzure saus en rundvlees in curry met citroenblad zijn absoluut aanraders. Op zijn Thais een aantal gerechten besteld om met ons allen van te genieten.
Whuyink .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Zondagavond gegeten bij Siam secret met de hele familie (7 personen),
na een voorstelling in Gooiland bezocht te hebben vd Klokkenluider vd Notre Dame (opus one). Toen we binnenkwamen (ca 18.30) waren we de eersten, drie kwartier later gezellig druk. We waren allemaal lovend: heerlijk eten (alle zeven verschillende gerechten) en zeer gastvrije bediening. Een top avond dus.
Syl.groenewegen .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
De bediening was heel aardig. Het eten is zo pittig als t hoort te zyn en de glassnoodle salade was heerlijk. De kok kwam nog even vragen of alles ok was.
Ook de soepen waren erg lekker
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heerlijk gegeten. De viskoekjes uit het voorgerecht waren een absolute topper, de kip met cashewnoten deed daar niets voor onder. De bediening was uitermate vriendelijk.
Elos .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Goede verse smakelijke gerechten. Prettige en vriendelijke bediening en de kokkin komt steeds vragen of alles naar wens is. Ik heb lekkerder Thais gegeten, maar deze mag absoluut niet ontbreken in het rijtje met goede Thaise restaurants. Voor het eerst een schijfje gefrituurde Lotus geproefd wat als decoratie bij het voorgerecht zat. Heel bijzonder!