Siam Secret

Akky C.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Andrew V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Dit was niet de eerste en ook niet de laatste keer dat ik samen met mijn vriendin naar Siam Secret ging. Zij is dol op Thais en genoot van de Massalman. Ook ik vond het eten heerlijk en overvloedig.
Muberra A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker Thais eten, wel lang moeten wachten op de komst van het eten, dat was frustrerend.
Pinar B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel!
Top ????
Ilona G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten is prima maar ze zijn inmiddels echt te duur geworden! Relatief kleine porties waar je gauw 18 euro voor betaalt.
Anca P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Een heel gezellig restaurant, heerlijke eten en heel vriendelijk personeel. De juiste plek om terug te komen. Love it!!!
JHARDEMA .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Traditioneel Thais eten. ZIet er eenvoudig uit maar smaakt buitengewoon goed. Gastvrijheid is ook buitengewoon en hartelijk. De klant (en het eten) is het middelpunt.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Siam Secret is al jaren een vaste thuishaven voor ons waar we toch een paar maal per maand naar toe rijden en dat is de 70 km heen en weer meer dan waard. Een menukaart hebben we niet meer nodig want we laten ons steeds weer verrassen door de keuken. Men is daar verzekerd van authentiek Thais koken. De gerechten zijn gelukkig niet aangepast aan de Europese smaak maar vanzelfsprekend kan men van te voren zeggen wat de voorkeuren zijn wat betreft scherpte. Men is daar geen klant, men is daar een gewaardeerde gast en dat blijkt uit de uiterst vriendelijke bediening en uit de vaste bezoekjes uit de keuken. Reserveren is een aanrader, ook op doordeweekse avonden kan het helemaal vol zitten.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Super lekker authentieke Thaise gerechten. Als je echt Thais wilt eten zoals in Thailand, is Siam secret het juiste adres.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Na middagje Tros Muziekcafe in de Vorstin naar Siam Secret in Hilversum; alwaar gereserveerd na het lezen van goede recenties.
Zeer goede, smakelijke, gerechten met kraakverse ingredienten. Zeer vriendelijk personeel dat de tijd neemt om je vragen te beantwoorden. Kokin, zeer vriendelijke en hulpvaardige vrouw, liep geregeld langs om te vragen of alles naar wens was, uitleg te geven over vragen van ons m.b.t. ingredienten, etc. Al met al van ons een dikke 10! En aanrader voor een ieder!
Fons L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Goed en vers gezellige Sfeer Gaan Zeker weer terug
J. M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk eten, aardige mensen, goede sfeer!
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten, buiten de kaart met verschillende smaken gerechten. Weer een super ervaring en authentiek Thaise gerechten, aanrader!
Sterre W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hebben hier echt heerlijk gegeten op relatief laag budget en de service was geweldig!
missfinetaste .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wat zijn wij ontzettend verwend gisteravond. Op aanraden van vrienden gisteren dit restaurant bezocht en ik kan niks anders zeggen dan dat we genoten hebben.

We hadden gekozen voor het menu, en gezien 1 persoon veganist is, werd hier in overleg ontzettend goed (zonder dit aangegeven te hebben bij reserveren) op ingespeeld.

Ontzettend goede service, voelde ons echt welkom. Wij komen snel terug.
kelly53x .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Siam Secret op de zondagavond. Er werken heel gastvrije mensen, die komen gezellig een praatje maken aan de tafel.
Rw78 W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Klasse restaurant ! Geweldig goed Thais eten en ook nog eens vers én Thaise bediening. Gelegen buiten het centrum, wat lastig parkeren maar het moeite en geld dubbeldwars waard.
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De kokkin heeft op ons verzoek een verrassingsmenu gemaakt en dat was echt heerlijk. En heel veel persoonlijke aandacht maakt het ook nog leuker!
Krisna B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten, gemixte hapjes vooraf, hoofdgerecht met gebakken rijst, veel garnalen, of kip, en heerlijke, verse(!) groente! Kokkin kwam vragen of alles naar wens was, idem 2 van haar collega's. Het was verrukkelijk! Aanrader... personeel vriendelijk en beleefd.
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten in dit stijlvolle restaurant (ik vind de inrichting niet oubollig, juist mooi licht en in balans). Dit keer waren vrijwel alle tafels bezet (zaterdagavond), en was er te weinig bedienend personeel, waardoor we lang moesten wachten op ons hoofdgerecht. Hiervoor werd publiekelijk excuus gemaakt door de eigenaresse, met als goedmakertje gratis koffie of thee. Daarnaast kwam ze ook nog even persoonlijk naar ons tafeltje om een en ander toe te lichten. Hulde daarvoor, kunnen andere restaurants een voorbeeld aan nemen. Blijft een persoonlijke topper in Hilversum.