Si Soek

Schoolstraat 121 2251 BG Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Si Soek

Authentieke smaken en aroma's

Geniet bij Si Soek van traditionele en uitgebreide Thaise gerechten die door de chef zelf worden geselecteerd. De authentieke smaken en aroma’s blijven behouden en er wordt uitsluitend gewerkt met verse producten en originele kruiden uit Thailand. Hier komt geen smaakversterker aan te pas! De Schoolstraat in Voorschoten mag trots zijn op een oosterse parel als deze.

We maken u attent op onze huisregel: het aantal te bestellen hoofdgerechten dient in overeenstemming te zijn met het aantal personen waarvoor u online heeft gereserveerd. Bijvoorbeeld: reserveert u voor 2 personen, dan verwachten wij dat er 2 hoofdgerechten worden besteld.

Glas champagne

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Kerst:
1e Kerstdag 25 december GESLOTEN
2e Kerstdag 26 december GEOPEND (reserveer op onze website: https://goo.gl/sFZX3g)

9,2

Jouw recensie over het restaurant Si Soek

Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk eten, service relaxed, inrichting gedateerd maar sfeervol, hoort er bij.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Super gegeten ! Echt authentiek thais ! Aanwinst voor Voorschoten en omgeving ! Goeie ambiance en leuk personeel. We hebben genoten van de culinaire kookkunsten van de kokkin !
Renée B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Woensdagavond was het "Curry night" bij Si Soek.
Héérlijke curry gegeten, tegen een ongelooflijk lage prijs. Een aanrader!
We komen snel weer.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Prettige ambiance, vriendelijke bediening en lekker eten. Kom hier zeker opnieuw terug!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Daniel T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Als eerste: het eten bij Si Soek is waanzinnig. Vers, verassend, fantastisch klaargemaakt, elke keer weer. De vaste staf is ontzettend vriendelijk. Ze hebben het restaurantje ook wat vernieuwd, het is nu helemaal een gezellig plekje. Ook voor bestellen zeer se moeite waard, maar een avondje tafelen wint het altijd.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten. Aanrader de gefrituurde groenten en de massaman curry.
Roel C.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Weer heerlijk en plezierig gegeten in prettige huiselijke omgeving. Wachttijden voor ons geen probleem. Niet kort, maar daar gaat ook rust van uit.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Geweldig lekker gegeten, vriendelijke bediening en echt super lekker eten

Ga zo door

De Brabanders
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik heb super lekker gegeten! Heerlijke smaak van verse groenten en kruiden. Tot de volgende keer!!!
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. De nieuwe inrichting is erg leuk geworden.
J.C. J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten, de dorade op verzoek van mij thai-hot laten bereiden, Super lekker weer!
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker eten met een vriendelijke bediening.
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Eten bij Khuan is altijd een genot. Met alle allergieën wordt rekening gehouden en er staan zo ontzettend veel lekkere dingen op de kaart! Verse ingrediënten, veel groenten en ook enkele speciale Thaise specialiteiten zoals Laap (pittig gehakt met citroen en koriander) en Thaise spareribs. Van helemaal niet pikant tot superpikant, voor elke smaak wel iets. Alles wordt zelf gemaakt, zoals de lekkerste pindasaus van Voorschoten en omstreken :-). Wij komen al vele jaren bij dit restaurant en zullen dat ook blijven doen omdat we hier elke keer weer smullen. Tip: neem in plaats van witte rijst ook eens mihoen of gebakken rijst, die zijn heerlijk!
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten
Ginette W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten is erg goed. Verse knapperige groenten. Het vlees was ook goed. Lekker en ruim voldoende qua hoeveelheid. De service en bediening kan beter. Er wordt niet echt een welkom gevoel gegeven. De tafel was niet gedekt toen we arriveerden. Om bestek en servetten hebben we moeten vragen. De bediening is wat stug. Er kwam niemand, na opdienen van het hoofdgerecht, vragen of we nog wat wilden drinken of met de vraag of alles naar wens is. Maar de kwaliteit van het eten is natturlijk het belangrijkste en die was gewoon goed
J.C. J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij hebben Fantastisch gegeten eindelijk weer eens de smaak die we ook in Thailand hebben geproeft ! Bediening uitstekend bijzonder vriendelijke mensen ( zoals thaise mensen zijn) Toetjes waren ook erg lekker ! Kortom aan te bevelen !
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Eten bij Si-Soek blijft een hele prettige belevenis, zelfs als je vrij kort achter elkaar er gaat eten. Gisteren ter ere van mijn jarige zwager weer naar Si-Soek geweest.
Ondanks dat het vrij druk was werden wij snel van een drankje en de kaart voorzien. Het eten was weer TOP, ontvangst, gastvrijheid het was weer allemaal prima.
Wij blijven terug komen!!
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
het was weer als vanouds, Moeder en dochter hebben ons weer zeer goed verzorgd. Het eten was ook weer erg lekker, goed van kwaliteit en heel duidelijk met vers ingredienten klaargemaakt. Bij biertje bij het eten werd een gekoeld glas geserveerd, helemaal top.
Het verbaasd ons elke keer dat moeder en dochter het voor elkaar krijgen je het gevoel te geven dat je bij hun thuis te gast bent.
Een echte aanrader!!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ook al wonen we in Voorschoten. We hadden nog nooit bij de Thai bij ons in het dorp gegeten, dus was de hoogste tijd. Last minute belletje en half uur later zaten we aan tafel. Op dat moment als enigste in het restaurant, en dat op zaterdagavond 18.45 uur. Restaurant is niet groot, de bekende houten stoelen en vrij basic ingericht. Ontvangst was vriendelijk. Jammer dat je bij de voorgerechten niet kunt kiezen uit een combinatie van voorgerechten, nu dus zelf maar gecombineerd. Mijn partner had de loempia's (rijk gevuld) en ik de gefrituurde garnalen. Die waren groter dan ik dacht en erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de Pad thai Moo. Dit was zo een enorme portie dat bij het zien van mijn bord de moed al in mijn schoenen zakte. Als je zoveel eten op je bord ziet, ga ik bij voorbaat al tegen eten. Het eten op zich was erg lekker. Maar toen ik klaar was zag je nog niet eens iets dat er iets van mijn bord af was. Bij het afruimen gaf ik ook aan dat het veel te veel was, antwoord : dat horen we wel vaker. Mijn idee is, maak de porties dan wat kleiner ipv zoveel eten weggooien. Is zonde! Mijn partner heeft gesmuld van zijn Kiew Waan met eend. Maar ook hij moest flink wat op het bord achterlaten. Eten bij Si Soek was leuk voor keertje, maar denk niet dat ik snel terug zal komen.
Fleurtje84 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Van veel vrienden gehoord dat we hier echt een keer moesten gaan eten, en dat hebben we gedaan en was zeker niet de laatste keer! Aangezien we niet zo bekend zijn met de Thaise keuken hebben we de kok gevraagd wat voor- en hoofdgerechten te maken om zo wat meer te kunnen proeven. Echt top!! Een aanrader om dit ook te doen, leuk om zo meerdere gerechten te kunnen proeven. En alles heerlijk!