Si Soek

Schoolstraat 121 2251 BG Voorschoten Nederland Kaart

Over restaurant Si Soek

Authentieke smaken en aroma's

Geniet bij Si Soek van traditionele en uitgebreide Thaise gerechten die door de chef zelf worden geselecteerd. De authentieke smaken en aroma’s blijven behouden en er wordt uitsluitend gewerkt met verse producten en originele kruiden uit Thailand. Hier komt geen smaakversterker aan te pas! De Schoolstraat in Voorschoten mag trots zijn op een oosterse parel als deze.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Si Soek

• : Parkeerplaats

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Ginette W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
J.C. J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Wij hebben Fantastisch gegeten eindelijk weer eens de smaak die we ook in Thailand hebben geproeft ! Bediening uitstekend bijzonder vriendelijke mensen ( zoals thaise mensen zijn) Toetjes waren ook erg lekker ! Kortom aan te bevelen !
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Eten bij Si-Soek blijft een hele prettige belevenis, zelfs als je vrij kort achter elkaar er gaat eten. Gisteren ter ere van mijn jarige zwager weer naar Si-Soek geweest.
Ondanks dat het vrij druk was werden wij snel van een drankje en de kaart voorzien. Het eten was weer TOP, ontvangst, gastvrijheid het was weer allemaal prima.
Wij blijven terug komen!!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
het was weer als vanouds, Moeder en dochter hebben ons weer zeer goed verzorgd. Het eten was ook weer erg lekker, goed van kwaliteit en heel duidelijk met vers ingredienten klaargemaakt. Bij biertje bij het eten werd een gekoeld glas geserveerd, helemaal top.
Het verbaasd ons elke keer dat moeder en dochter het voor elkaar krijgen je het gevoel te geven dat je bij hun thuis te gast bent.
Een echte aanrader!!
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ook al wonen we in Voorschoten. We hadden nog nooit bij de Thai bij ons in het dorp gegeten, dus was de hoogste tijd. Last minute belletje en half uur later zaten we aan tafel. Op dat moment als enigste in het restaurant, en dat op zaterdagavond 18.45 uur. Restaurant is niet groot, de bekende houten stoelen en vrij basic ingericht. Ontvangst was vriendelijk. Jammer dat je bij de voorgerechten niet kunt kiezen uit een combinatie van voorgerechten, nu dus zelf maar gecombineerd. Mijn partner had de loempia's (rijk gevuld) en ik de gefrituurde garnalen. Die waren groter dan ik dacht en erg lekker. Als hoofdgerecht had ik de Pad thai Moo. Dit was zo een enorme portie dat bij het zien van mijn bord de moed al in mijn schoenen zakte. Als je zoveel eten op je bord ziet, ga ik bij voorbaat al tegen eten. Het eten op zich was erg lekker. Maar toen ik klaar was zag je nog niet eens iets dat er iets van mijn bord af was. Bij het afruimen gaf ik ook aan dat het veel te veel was, antwoord : dat horen we wel vaker. Mijn idee is, maak de porties dan wat kleiner ipv zoveel eten weggooien. Is zonde! Mijn partner heeft gesmuld van zijn Kiew Waan met eend. Maar ook hij moest flink wat op het bord achterlaten. Eten bij Si Soek was leuk voor keertje, maar denk niet dat ik snel terug zal komen.
Fleurtje84 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Van veel vrienden gehoord dat we hier echt een keer moesten gaan eten, en dat hebben we gedaan en was zeker niet de laatste keer! Aangezien we niet zo bekend zijn met de Thaise keuken hebben we de kok gevraagd wat voor- en hoofdgerechten te maken om zo wat meer te kunnen proeven. Echt top!! Een aanrader om dit ook te doen, leuk om zo meerdere gerechten te kunnen proeven. En alles heerlijk!
AnnaRood .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Met twee jonge kinderen ga je als paar niet zo vaak meer uit eten. Als het dan een keer kan, is uit eten gaan bij Si Soek een feest. We eten graag thais, en hebben verschillende restaurants geprobeerd, maar nergens is het zo heerlijk als bij Si Soek. Echt, je hoeft niet ergens anders te proberen. Voldoende keuze, vriendelijke bediening, en een gelukzalig bord thaise goodness. Voor de tom yam kung kun je me wakker maken. Ga, en geniet!
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gisteravond hebben we eten afgehaald en in de afgelopen 12 maanden hebben we ongeveer één keer per twee à drie weken hier gegeten of eten afgehaald. Eigenaresse en chef-kok Somkhuan maakt de smakelijkste Thaise gerechten in de regio. De ingrediënten zijn supervers, er worden lekker veel groenten gebruikt en er wordt goed rekening gehouden met allergieën. Ook wordt hier niet vet gekookt en dat is bij andere Thaise restaurants vaak wel zo. Wie van pikant houdt, kan hier terecht, maar net zo gemakkelijk maakt Khuan de gerechten iets milder. De porties zijn groot maar dat is niet erg - want zó lekker! En anders kun je de rest altijd nog in een 'doggy bag' mee naar huis krijgen. Ohm is de dochter in de bediening en zij is altijd vriendelijk en zeer efficiënt. Wij voelen ons erg thuis bij Si Soek en hopen dat dit mooie restaurant nog vele jaren in Voorschoten zal blijven. Enkele aanraders van de kaart: kipsaté (met huisgemaakte saus!), vegetarische pikante salade, kipfilet met gember en groente en ook de eenpansgerechten met gebakken rijst(noedels), groente en vlees of vis zijn allemaal superlekker.
Geert_Hoornweg .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Voor de zoveelste keer hebben we weer eens bij Si Soek gegeten; ik ben inmiddels de tel kwijt. Ik noem het restaurant mijn tweede huiskamer, dus u begrijpt het wel. Als ik wat te vieren heb ga ik bij voorkeur naar dit restaurant, want van hun gerechten kan ik geen genoeg krijgen. Van de bediening evenmin: die is voorkomend en hartelijk. Laatst constateerde ik dat het wat drukker wordt, en dat is terecht. Ik wens het restaurant toe dat mensen ruim van tevoren moeten reserveren.
Beste meneer Hoornweg, dank u wel voor uw prachtige recensie! Wat een lof:). Het klopt dat reserveren een goed idee is, want het wordt inderdaad wat drukker. Mogen we uw recensie eventueel op onze website gebruiken? Alvast bedankt en heel graag tot de volgende keer. Groetjes van Somkhuan

Reactie van proever:

Beste Somkhuan,
Evelien T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Leuk restaurant met lekker eten en vriendelijke bediening. Zelf had ik als voorgerecht de gefrituurde garnalen en die dropen voor de verandering eens niet van het vet, maar waren heerlijk droogkrokant. Er is een ruime keuze uit hoofdgerechten (ook mild) en deze waren prima op smaak. Ook v.w.b. het dessert is er genoeg keuze. Van een klassieker als "mango with sticky rice", tot -in ieder geval voor mij- iets nieuws als gefrituurd ijs. Het personeel is vriendelijk en de kokkin kwam na afloop nog informeren of alles gesmaakt had, dat vind ik altijd mooi. Het restaurant heeft verder een Thaise inrichting, wat bijdraagt aan de beleving. Pluspunt was dat voor het restant van de maaltijden een doggy bag werd aangeboden, waarbij bij thuiskomst bleek dat er nog wat extra scheppen rijst in het bakje waren bijgedaan. Nette service dus.
Beste Thomas, heel erg bedankt voor uw bezoek en mooie recensie. Daar zijn wij heel blij mee. Leuk om te lezen dat u lekker heeft gegeten. We hopen u gauw nog een keertje te kunnen begroeten in ons restaurant. Groetjes en tot de volgende keer. Somkhuan (chefkok).
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Wij zijn erg gelukkig met het feit dat wij nagenoeg om de hoek van Si Soek wonen. De hartelijke ontvangst, het super lekkere eten en het feit dat je de mogelijkeheid hebt om de hele pittige gerechten in een minder pittige variant kunt bestellen maakt het dat wij er zeker 2 keer in de maand eten. Ook worden er altijd verse groeten gebruikt, HEERLIJK!!
Laat de inrichting je niet weerhouden om naar binnen te gaan!! Het is absoluut de moeite waard. Ook de wijn heft een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Alleen jammer dat mevr. Khuan maar niet wil geloven dat ik niet de Opa maar de Vader van mijn dochter ben.
Dank u wel voor de mooie en leuke recensie:). Daar zijn we heel blij mee. Fijn om te lezen dat u elke keer zo lekker heeft gegeten bij ons. Tot binnenkort!
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Beter kan je niet vinden!
Een hartelijke, persoonlijke bediening door o.a. eigenaresse/kokkin Khuan met haar crew.
Overzichtelijke keuzes in gerechten, qua vlees/vis en qua scherpte. Maar alles is in overleg aan te passen, dus voor iedereen is er een heerlijke samenstelling te maken.
De prijzen zijn redelijk, de wijn zeer betaalbaar en het eten verrukkelijk. Ben zeer bekend met de Thaise keuken, mijn broer woont er al 20 jaar, maar een beter Thais restaurant heb ik de afgelopen 30 jaar nog niet gevonden!
Op naar de 1e Michelinster voor een Thais specialiteiten restaurant!
Beste Bart, wat een prachtige recensie, wat een eer! Heel erg bedankt daarvoor! Fijn om te lezen dat u leuke avond heeft gehad en lekker heeft gegeten. Mogen we uw recensie eventueel gebruiken op onze website? Nogmaals dank, en graag tot ziens. Groeten van Khuan en team!

Reactie van proever:

Natuurlijk mag je dit gebruiken op jullie website.
Maar ik kom alleen terug als je me geen U noemt ;-)
En binnenkort eens brainstormen over een kookworkshop!!!

anf 2e reactie van restaurant:

Dankjewel:) Bedankt voor de tip van een kookworkshop, gaan we zeker over nadenken!
Courantcanon .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Wat kan ik nog toevoegen aan de hieronder staande hele goede beoordelingen? Dat ook ik met familie heerlijk Thais heb gegeten. Groenten lekker knapperig. Geen smaakversterkers. Eerlijk eten. Zuivere smaken. Echt een tent om voor om te rijden. Ik verheug mij nu al op ons volgende bezoek aan Si Sook.
Beste meneer/mevrouw courantcanon, heel erg bedankt voor uw mooie recensie! Fijn om te lezen dat u een leuke avond hebt gehad en lekker heeft gegeten. Mogen wij uw recensie gebruiken op onze website? Nogmaals veel dank en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, team Si Soek
Jmz .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Prima restaurant met Thais eten. Je kunt bij ieder gerecht zelf bepalen of je pittig of mild wil eten.
Vriendelijke bediening.
Beste jmz, dank u wel voor uw reactie. Fijn om uw goede ervaringen in ons restaurant te lezen. Groetjes van het Si Soek team
Hbuit .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten.
De bediening is goed en erg vriendelijk.
We komen hier in ieder geval weer terug wanneer we in de buurt zijn.
Kwalitatief zeer goed gegeten tegen een redelijke prijs.
Bedankt, Ina & Henk
Beste Ina en Henk, heel erg bedankt voor de mooie recensie! Fijn om te lezen dat u een leuke avond heeft gehad en lekker heeft gegeten. Graag tot ziens.

Met vriendelijke groet, Team Si Soek.
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wij zijn op 13 juni geweest. Gewoon een goed restaurant. De bediening werd gedaan Door een jonge dame. Zij runde de bediening alleen. Wat een topper! Ze bleef beleefd, vriendelijk en snel. De zaak zat zelfs vol en ook nog afhalers. Het eten top en veel. We kregen de rest zelfs mee. Wij komen zeker terug. Een pluim voor de kok en de bediening.
Leanne L.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Heerlijk restaurant met grote varieteit aan maalltijden in verschillende pittigheidsklasses. De sate als voorgerecht is echt aan te raden. Ook de sparerib waren fantastisch. De eigenaresse is een prachtig mens en kan heerlijk koken!
Bedankt yetta1 voor de hartelijke woorden en de mooie cijfers! Leuk om te lezen dat u een leuke avond hebt gehad. Groetjes en tot de volgende keer. Somkhuan
Geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Keuze aan de bediening gelaten. Erg smaakvolle gele curry met rijst. En een wat pittiger gerecht met basilicum en paste met vissaus. Heel smaakvol en alleen door de geuren waan je in Thailand. Ook het tempo was may pen lay. Een verkoelend Chang biertje en de avond is geslaagd.
FransJosJansen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Echt ontzettend lekker eten! Vriendelijke bediening. Thaise kok en personeel. Als je eenmaal binnen bent ook wel gezellig (het zit op een beetje vreemd plek, maar wel genoeg parkeergelegenheid in de buurt. Na nieuwjaar voor het eerst gegeten - eigenlijk niet zoveel trek door alle oliebollen en zo - maar ik kon het niet nalaten alles op te eten (flinke porties) omdat het zo lekker was. Onverwacht om in zo'n klein plaatsje op zo'n plek (naast de snackbars) zo'n goed restaurant te vinden. We komen zeker terug en kunnen het iedereen van harte aanbevelen!
Overigens: de scherpte is aangegeven met pepertjes. Voor de voorzichtigheid gingen we voor de een en twee pepertjes. Dat was lekker en absoluut goed te doen (niet zoals in sommige plekken waar het zo heet is dat je vervolgens je eten niet meer proeft). Volgende keer de drie pepertjes maar eens proberen.
Nagerecht met rijst en kokos en mango was trouwens ook erg lekker!
Siem18 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Heerlijk gegeten. Naar aanleiding van verjaardag met negen personen gegeten. 2 personen Zijn ervaren Thaise reizigers. Zij hebben genoten en verlangde weer naar een volgende reis in Thailand. Voorgerechte was een mix van diverse hapjes (vis,saté, kip en vegetarische koekjes). Hooft gerechten zijn goed gevult met vlees/vis/garnalen en verse en knapperige groente.De kok kwam ook met het voorstel om voor de kinderen geen pittige gerechten te maken.
Enig min punt was de tijdsduur. Tussen de gangen door duurde wel lang (terwijl het niet zo druk was) maar het toetje was wel erg leuk! Vuurwerkfestival met felicitatie muziek en een fantastisch opgemaakt dessert. Ga zo door, wij komen wel!