ShuSui

6,5
6,6
Roy A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mooi, warm en toch modern ingericht restaurant heerlijke verse sushi en lekkere warme gerechten. Zeer vriendelijke ontvangst en alerte bediening.
we hebben daar op de terugreis van Born (L) naar Harderwijk bijzonder lekker gegeten. Wanneer ee weer in de buurt zijn komen we er zeker terug!
Rachel Saar J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Van het weekend hier gegeten en het was ronduit slecht. Bediening was op het begin wasabi/ gember vergeten. Hier moesten wij zelf achteraan. Gerechten werden tevens hard op tafel gesmeten. Verder kregen wij 2 gerechten die wij niet besteld hadden op tafel geserveerd. Meerdere malen contact proberen te zoeken met iemand van de bediening, echter waren zij allemaal te druk bezig.

Sushi was middelmatig en er word veelste veel rijst gebruikt, verder wordt er tijdens het rollen van de sushi rollen hard gedrukt. Warme gerechten zijn oke.

Tijdens het bestellen raakte ook vanalles op en werd ons dit pas verteld NA onze bestelling.

Een Nederlandse jongen uit de bediening vonden wij wel erg beleefd. Al met al, wij komen hier niet meer terug.
pluto7 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Dit is geen echt Sushi restaurant, teveel chinees niveau - veel voor weinig - maar niet echt fijn van smaak - Er werd ook geen Wasabi en Gari geserveerd.
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Met een aantal bij shusui wezen eten. De bediening was ronduit slecht. We moesten drankjes een aantal keren bestellen voordat we het kregen of we kregen helemaal geen drankjes die we hadden besteld. De sushi die we kregen was wel goed, alleen duurde het heel lang voordat we ons eten kregen. Toen wij gingen klagen (na 3 uur daar zitten nog niet eens 2 rondes gekregen) kregen we te horen dat het personeel nieuw was en niet volledig ingewerkt. Verder weinig begrip. Wel hebben ze aangegeven dat ze alsnog eten konden maken, maar met 3 kleine kinderen is dat niet echt een optie als het inmiddels al 22.00uur is geweest.Na veel zeuren zijn ze ons een kleine beetje tegemoet gekomen met de rekening, maar we kregen niet de meest vriendelijke blikken. Ons zal je hier niet snel meer terug zien. Zonde, want het eten was verder wel goed.
pikachuu3 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Leuke plaatselijke sushi tent. Prima sushikok die goed weet hoe het werkt, maar het bedienend personeel is ook erg netjes en opmerkelijk rap en vriendelijk. Wel zit je redelijk dicht op elkaar maar gelukkig niet te krap. Dat heb ik bij andere zaken weleens vaker meegemaakt. De wc;s zijn ook bijzonder keurig en schoon, wel zo fijn als je er gebruik van moet maken. Tepanyaki is ook erg goed van smaak en twee bolletje is ook uitzonderlijk!

baby's of peuters zijn ook welkom (ministoeltjes) ;-) Top!

Al met al, heel keurig voor elkaar!
Hayley J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Na een keer of 6 bij ShuSui te zijn geweest kan ik wel zeggen dat het een goed sushi restaurant is. De kwaliteit is goed en constant, erg lekkere sushi en veel warme gerechten voor de afwisseling. De gyoza is hier heerlijk, zeker een aanrader. De service is vlot en vriendelijk.

Onlangs is de kaart vernieuwd, erg positief op 1 puntje na, ik mis het tofuzakje! Hier zijn wel enkele nieuwe gerechten voor in de plaats gekomen, waaronder extra toetjes, dus ik blijf zeker tevreden over ShuSui en zal nog vaak terugkomen om te genieten van de sushi.