ShuFu State

Meer informatie over restaurant ShuFu State

7,2
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Met twee gezinnen eten we met zijn 9-en bij Shufu. De kinderen zijn er dol op, dus niet onze eerste keer. Vandaag valt het een beetje tegen ten opzichte van wat we gewend zijn: de toiletten zijn niet goed schoon, we krijgen een tafel in het zijgedeelte naast een naar onze smaak te aanwezige pianiste, de wok-kok vergist zich meerdere keren in wat voor wie etc.
Al met al blijft Shufu voor ons een voorkeurs wokrestaurant, omdat het ervoor zorgt dat alles steeds aangevuld is en je dus nooit mis grijpt en de bediening erg vriendelijk is. Men zorgt bij het 'all-in' arrangement voor supersnelle aanvulling van drankjes en de ober van vandaag heeft een flinke dosis humor. We komen heus weer, maar er mogen best even wat puntjes op de 'i' wat ons betreft.
Pefero .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Restaurant staat er al weer een tijdje en dat is te zien word niets veranderd en alles is eigenlijk weer aan een opfrissertje toe.
Het is de bedoeling van een soort lopend buffet en dat je van alles kan proeven en dit is in beperkte mate mogelijk omdat op de klaar gemaakte schalen meestal maar genoeg ligt voor 1 of 2 personen de kwaliteit van het eten was wel goed.
De grill niet geprobeerd de wachttijd liep op tot plusminus een halfuur en dat terwijl je 2 uur onbeperkt mag eten.
Moeten zij mijn inziens toch wat beter op gaan letten
A. S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Ondanks dat het restaurant gevestigd is in een boerenschuur, heb je bij Shufu ironisch genoeg juist het minst het gevoel in een vreetschuur te zitten, iets wat bij andere wokchinezen wel vaak het geval is. Het wokken is meestal wel goed, maar bij wokchinezen is de kwaliteit van het teppanyakivlees vaak erg wisselend (vaak taai en flauw). Bij Shufu is dat erg goed.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
eten is super, het is heel groot opgezet, je kan er alles krijgen gewoon top, van sushi tot gril tot,bakplaat en je gerechten kunnen op 2 manieren op de gril.
Jaapsmulaap .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
heerlijk vlotte bediening in een groot opgezet restaurant, hier een tijd terug met het gezin gegeten, dikke prima voor de keuze, opzet en de bereidingswijzes van het eten ook een ruime keuze in koude gerechten.
De kinderen vermaken zich hier ook prima en laten hun eigen gerechten bereiden.
Binnenkort gaan we weer.
Mirre V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Prima gewokt en opvallend aardig personeel alleen jammer dat er geen Mihoen te vinden was.
Verder was het er prima toeven.
Franca D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Met 2 gezinnen en nog een paar vrienden hier gegeten na kerst. Begonnen met een paar heerlijke sushi en een wokgerecht met rundvlees en teryaki-saus. Dat smaakte me zo goed dat ik het - met een kleine variatie - nog maar eens herhaald heb. Hoewel je in een rij moet gaan staan om je keuze aan vlees&groente te laten wokken, ging het allemaal heel snel. Het is bovendien leuk om naar te kijken. Bij het speciale-gerechtenbuffet scoorde ik een prachtig biefstukje dat door niemand geclaimd werd en dat echt heerlijk was. Ik eindigde met een keuze uit de dessertkast, waar helaas de mooiste gerechtjes al uit waren en de ijskeuze niet heel groot meer was (het was al wel wat later op de avond). Het beetje fruit met ijs was wel heel lekker. We rekenden uiteindelijk rond de 30 euro pp af: heel redelijk!
Hier gaan we zeker nog eens terugkomen: het is een erg leuk concept.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Paar x gegeten. Aparte sfeer, maar op zich oké. Bepaalde zaken erg lekker, sommige dingen vallen daarentegen weer wat tegen. Toch een voorkeur voor de concurrent bij de 'Apenrots'.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
ik geniet altijd van de voorgerechten buffet heerlijke vis lekkere sushi, salade's etc. je kunt wokken of vlees opde plaat laten bakken
heerlijk. het is er altijd druk maar toch zit je niet op elkaars lip. vlotte bediening van drankjes.
Groningen_proeven .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Ik heb hier met een groep mensen gewokt. Het eten was lekker. Wel jammer dat ze het vlees bereiden in hetzelfde knoflooksausje, maar verder heerlijk en veel keus. Het is een mooi restaurant en de sfeer is goed. Er is genoeg ruimte; de tafels staan niet zo dicht op elkaar.
Catrien P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Een hele tijd geleden hier gegeten. Wat me meteen opviel is dat het een heel mooi ingericht restaurant is. Eigenlijk verwacht ik dat niet van een groot wokrestaurant. Het is dus geschikt voor groepen maar zeker ook voor stelletjes, je zit er ook niet zo boven op elkaar en dat vind ik wel zo prettig. De keuze was vrij uitgebreid en dus voor ieder wat wils. Ik heb een hele leuke avond uit gehad en kom hier ook met enige regelmaat terug. Ik kan iedereen aanbevelen hier naartoe te gaan.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Je kunt hier lekker eten! Het is wel vaak erg druk maar alles wordt regelmatig bijgevuld, behalve de sushi en sashimi, dus wanneer je hier optimaal van wilt genieten dan is mijn advies om vroeg (rond 5 uur) aanwezig te zijn. De warme gerechten zijn niet zo bijzonder lekker, maar smaken verschillen.