Showboat

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij showboat. Je wotdt hier steevast goed verzorgd en verwend met oosterse zaligheden. Sublieme zelfgemaakte sambal die tenminste echt heet is. Verse spullen, mooi opgediend en goed op smaak. Altijd weer een feestje voor een goede prijs.
Simon908 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Twee gerechten besteld om 18:00 uur en afgehaald volgens afspraak om 19:00 uur. Precies op tijd kreeg ik mijn bestelling mee, vers en goed heet. Eén maal A2 Bor Lor AP en één maal 63 Babi Pangang Speciaal. Gewoon geweldig qua smaak/kwaliteit en de hoeveelheid ruim voldoende om er nog een dagje van te eten.

Van mij een warme douche!
Jutter1 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Zonder meer het slechtste Chinese restaurant waar we ooit eten van gehad hebben. Niet te eten!
De Koe lo yoek was taai, zenig en smakeloos en niet doorheen te komen., de Foe yong hai was baggervet, de Pangsit goreng was hartstikke hard en taai, het was echt niet te eten.
Alles is richting vuilnisbak gegaan.
Nooit meer!
Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Op deze snikhete donderdagavond, bij het met airco gekoelde restaurant Showboat aangeschoven. We hebben hier wel vaker gegeten en het is elke keer weer een feestje! Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een leuke ambiance. Als voorgerecht kozen we voor de garnalen in filodeeg en coquilles, beide heerlijk bereid. Goede gaarheid en barstensvol smaak.
De pekingeend met hoisinsaus en tauge van de tepan is een echte aanrader! mals vlees, smakelijke saus en een ruime bak chinese mie erbij met verse groenten erdoor. Ruime porties, uitermate goed bereid. Wij zijn fan!
Veiling26 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Gisteren gegeten. Hartstikke goed restaurant. Overheerlijk Peking eend, goed doorgebakken. Vriendelijk bedienen! Wij zijn zeker terug!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Sinds kort heeft dit restaurant een nieuwe eigenaar. Wij hebben hier met 6 personen gegeten. Bediening erg vriendelijk. Eten vers en erg smaakvol. We komen zeker terug!
RH R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Ik kom hier al jaren. Gastvrije bediening en altijd heerlijk eten. Zowel afhalen als plaatsnemen in het restaurant. Als vaste gast krijgen wij altijd het kopje koffie aan het einde van het huis. Afhalers komen uit heel Alkmaar voor de goede kwaliteit van het eten. Aanrader...