Shouf Shouf Mekla

Wagenstraat 137 2512 AT Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shouf Shouf Mekla

Lina L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Ik heb verschillende keren bij shouf shouf mekla gegeten met familie en vriendinnen. Het eten is er altijd lekker warm, goed gekookt en de service is er prima. Ik ben dan ook heel tevreden. En ik zal zeker vaker terugkomen :)
Em M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Voor het eerst hier gegeten en het beviel ons goed. We hebben allebei de gegrilde vis genomen. Het eten was erg lekker, niet teveel en ook niet te weinig. Het was goed. Ook de prijsverhouding was goed. En de service: top.
Freddy K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Zojuist een lekkere maaltijd genoten. Vooraf huisgemaakte humus met brood. Deze smaakte goed. Mede op aanraden van de bediening de linzensoep genomen, en deze smaakte prima. Als hoofdgerecht de mix en grill. Ook deze smaakte goed. Vlees/kip lekker mals en niet te gekruid.
Bediening prima en vriendelijk ( 1 bedienen en 1 bereiden) terwijl zaak half vol zat en er ook afgehaald kan worden.
Qua sfeer geen warme uitstraling maar strak en netjes schoon. Wat ons betreft prima.
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Shouf shouf is nog niet zo lang open en moet zijn plekje nog wat vinden volgens mij; het was rustig en het interieur kan nog wat aankleding gebruiken. De bediening is vriendelijk, de sfeer goed en het eten erg lekker, en natuurlijk de Marokkaanse thee. Hier kom ik zeker nog eens terug!
Hananeelfatouhi .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Na het shoppen ben ik met mijn moeder langsgegaan bij Shouf Shouf Mekla. Wij zijn hartelijk ontvangen door het personeel, in het restaurant hing een ontspannen sfeertje. Op de kaart zag ik veel traditionele gerechten zoals tajine en couscous. Mijn moeder en ik zijn voor de harira (marokkaanse soep) en afsluitend voor een smoothie gegaan. De harira was heerlijk! En de smoothie was vol van smaak! Dat zegt alleen maar meer over de andere gerechten.
Naoual .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Vandaag een heerlijke mix & grill schotel gegeten bij shouf shouf mekla. Zowel de opmaak als de smaak waren perfect. De hangop strawberry was ook super alsook de overheerlijke marokkaanse thee. De service was super!
Mirie88 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Ik was aanwezig bij de opening van Shouf Shouf Mekla. De sfeer was super. Ik heb er heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Het personeel is super aardig en het ziet er heel mooi uit.