Shoko

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 21:00
Lang
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Met een grotere groep (16 personen) hier gegeten. Op het eten viel niet zo heel veel aan te merken. Het werd leuk gepresenteerd en was goed van smaak. Hoewel, voor de prijzen die men in dat dorp vraagt men dit ook op z'n minst mag verwachten. De bestelde gerechten varieerden van diverse burgers en saté-schotel tot een vis-mix en schnitzel. Zelf had ik vis-mix: een drietal vissoorten waaronder zalm overgoten met een cocktailsaus, enkele garnalen en 2 gefrituurde inktvisringen. De zalm was goed gegaard, maar verder sprong de schotel er qua smaak nergens uit. Wel leuk was de puree met spruitjes in een muffinvormpje. Het restaurant is overigens erg rumoerig. Zeker als er een espressomachine met het geluid van een straaljager zijn werk begin te doen. Het meeste viel echter de bediening tegen. Het was er behoorlijk druk, eerlijk is eerlijk. Maar men weet welke reserveringen er gemaakt zijn, dus daar kun je rekening mee houden. We kwamen er rond 18:00 u binnen en het hoofdgerecht werd pas na ruim anderhalf uur geserveerd. En dan heb ik het alleen nog maar over de burgers en saté-schotel! Op de overige 5 gerechten moest nog langer gewacht worden. Tja, er was een vergissing gemaakt in de keuken omdat er ook een andere grote groep was. Dank voor de excuses, maar daar ligt mijn zolder vol van... Van klantenbinding door bijvoorbeeld een drankje aan te bieden hebben ze in het diepe zuiden blijkbaar geen kaas gegeten. Nee, voor mij voorlopig geen Shoko meer!
Jo H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Gereserveerd 8 personen, komen terecht op de eerst etage beneden zat vol. Drankjes en voorgerecht snel op tafel. Tip: laat de boter toch buiten de koelkast is toch niet te smeren over dat lekkere brood. Hoofdgerecht smakelijk, helaas duurde het eigenlijk te lang vordat alle gerechten op tafel stonden, maar ja trap op trap af, ik begrijp dat dit lastig is maar zet dan alle leden van de bediening in dit zou beter kunnen. Voorgerecht gegeten scampies oriëntal rijkelijke portie met een heerlijke saus, aan te bevelen. Hoofdgerecht tournedo poivre, verse knapperige groenten, de groente moet knapperig maar wel gaar zijn, aandachtspuntje, jammer gaan aardappel keuze. De Dame-noir als nagerecht eens iets anders als alleen maar Dame-blache. Keuze uit hoeveel bolletjes ijs, goede zet. Hier zie ik me nog wel eens eten.
F. B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Wij kwamen binnen voor een lunch. Omdat we niet zeker waren of je hier ook iets kleins kon eten informeerden we bij binnenkomst of er ook uitsmijters verkrijgbaar waren, waarop werd gezegd dat dit het geval was. Toen wij de kaart bekeken stonden deze er echter niet op, waarna we maar een omelet bestelden, 1x champignon/hesp en 1x van het huis. De omelet van het huis bevatte relatief veel paprika, de champignon/hesp had geen ham(tenzij zo fijn gemaakt dat hij niet te zien was).
De inrichting van het restaurant is ok, afrekenen doe je bij de kassa bij de deur en niet aan tafel.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Met een groep (6pers.) tweemaal hier wezen eten (avond & ochtend). Nette zaak met zeer vriendelijk personeel. De bediening is correct, geïnteresseerd en humorvol. Het eten smaakte heerlijk. Elk gerecht werd netjes opgediend met bijpassend garnituur. Zowel warme als koude gerechten zijn hun prijs waard. De warme drankjes worden geserveerd met vele extra's, wat aangeeft hoe men met hun gasten omgaat. Top!
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Zaterdag 18 december gegeten met groot gezelschap op eerste verdieping. Heerlijk gegeten. Driegangenmenu € 27. Goede rundercarpaccio, malse biefstuk en lekker dessert. Royale porties en nette garnering. Geen haute cuisine maar wel met zorg bereid en gewoon goed. Zeer vriendelijke en snelle bediening. Live zang en gitaar aan tafel. Restaurant is vrij nieuw en ziet er gezellig uit. Verrassend adres in Simpelveld. Hier ga ik graag nog eens terug.