Shoko

Meer informatie over restaurant Shoko

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 21:00
Jo H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Gereserveerd 8 personen, komen terecht op de eerst etage beneden zat vol. Drankjes en voorgerecht snel op tafel. Tip: laat de boter toch buiten de koelkast is toch niet te smeren over dat lekkere brood. Hoofdgerecht smakelijk, helaas duurde het eigenlijk te lang vordat alle gerechten op tafel stonden, maar ja trap op trap af, ik begrijp dat dit lastig is maar zet dan alle leden van de bediening in dit zou beter kunnen. Voorgerecht gegeten scampies oriëntal rijkelijke portie met een heerlijke saus, aan te bevelen. Hoofdgerecht tournedo poivre, verse knapperige groenten, de groente moet knapperig maar wel gaar zijn, aandachtspuntje, jammer gaan aardappel keuze. De Dame-noir als nagerecht eens iets anders als alleen maar Dame-blache. Keuze uit hoeveel bolletjes ijs, goede zet. Hier zie ik me nog wel eens eten.
F. B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Wij kwamen binnen voor een lunch. Omdat we niet zeker waren of je hier ook iets kleins kon eten informeerden we bij binnenkomst of er ook uitsmijters verkrijgbaar waren, waarop werd gezegd dat dit het geval was. Toen wij de kaart bekeken stonden deze er echter niet op, waarna we maar een omelet bestelden, 1x champignon/hesp en 1x van het huis. De omelet van het huis bevatte relatief veel paprika, de champignon/hesp had geen ham(tenzij zo fijn gemaakt dat hij niet te zien was).
De inrichting van het restaurant is ok, afrekenen doe je bij de kassa bij de deur en niet aan tafel.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Met een groep (6pers.) tweemaal hier wezen eten (avond & ochtend). Nette zaak met zeer vriendelijk personeel. De bediening is correct, geïnteresseerd en humorvol. Het eten smaakte heerlijk. Elk gerecht werd netjes opgediend met bijpassend garnituur. Zowel warme als koude gerechten zijn hun prijs waard. De warme drankjes worden geserveerd met vele extra's, wat aangeeft hoe men met hun gasten omgaat. Top!
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Zaterdag 18 december gegeten met groot gezelschap op eerste verdieping. Heerlijk gegeten. Driegangenmenu € 27. Goede rundercarpaccio, malse biefstuk en lekker dessert. Royale porties en nette garnering. Geen haute cuisine maar wel met zorg bereid en gewoon goed. Zeer vriendelijke en snelle bediening. Live zang en gitaar aan tafel. Restaurant is vrij nieuw en ziet er gezellig uit. Verrassend adres in Simpelveld. Hier ga ik graag nog eens terug.