Shoga

6,2
5,8
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat een goed restaurant, de gerechten waren zeer smaakvol in een goed tempo dat je zelf aan kunt geven, bediening erg vriendelijk een zeer goede prijs kwaliteit verhouding!!!!
Cvanderijt .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gister, 7 juli 2016 gegeten bij Shoga met de "bekende" Social Deal bon.
N.a.v. de eerdere recensies met geen hoge verwachtingen er naar toe gegaan maar..het was gewoon goed !! Bediening misschien wat onervaren maar heel vriendelijk.
De sushi's waren erg lekker. De warme gerechtjes, vooral de gebakken banaan, waren ook prima.
Ok, de entourage kan iets gezelliger. Als je in detail wilt treden. De mat bij binnenkomst mag een keer gestofzuigd maar als je kijkt naar prijs-kwaliteit, is er echt niets mis met dit restaurant. Het zat gezellig vol en onze gerechten kwamen snel op tafel.
Ga niet af op alleen negatieve recensies maar probeer het zelf !!
Michellevbokhoven .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Via Social Deal hier gisteren gaan eten. We hadden voor deze prijs geen bijzonder luxe restaurant verwacht uiteraard, gewoon even een hapje eten en wij zouden tevreden zijn. Helaas was zelfs €14,50 eigenlijk teveel bleek achteraf. Bij binnenkomst werden we niet echt enthousiast ontvangen, we hebben een tijdje staan wachten voordat iemand ons aansprak, we hadden ruim op tijd gereserveerd, helaas was er geen tafel klaar voor ons. Aan een rechthoekige tafel werd nog een ronde tafel aangeschoven en daar konden we met 5 pers. zitten, bij de kinderspeelhoek. De banken waren kapot en de tafels vies, erg jammer. Na een half uur kregen wij ons welkomstdrankje, een soort lauwe zoete wijn, na 3 kwartier hebben wij zelf om de kaart gevraagd en nog iets te drinken besteld. Na 1,5 uur hadden we een eerste gerechtje, Gerechtjes kwamen 1 voor 1 en dan weer allemaal tegelijk, zat totaal geen regelmaat in. tussen de gerechten door zat soms wel 3 kwartier, na 2,5 uur hadden we ongeveer 2 rondjes gehad, de 3e ronde kwam maar niet, uiteindelijk bleek onze kaart kwijt te zijn. Het eten smaakte wel goed, vooral de sushi was prima maar de service en de sfeer liet echt te wensen over. Telkens zelf om drinken moeten vragen, afwas werd niet meegenomen. Uiteindelijk om half 11 (we waren om 19.00u binnen) afgerekend, €100 voor 5 personen is misschien niet veel maar had het toch liever ergens anders aan uitgegeven. Wat ook opviel was dat echt heel het restaurant vol was met tafels die vol stonden met afwas aan het einde v.d avond, een bijzonder gezicht. Wel nog mijn complimenten aan de een meneer die in het restaurant werkt, hij liep zijn benen onder zich vandaan terwijl de rest van het personeel totaal geen haast leek te maken of zich enigszins druk maakte om de klanten. Veel klanten hadden klachten begrepen wij achteraf, erg jammer want het kan best iets leuks worden!
Famkes .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We zijn al een aantal keer bij Shoga gaan eten, zowel met een groep als met het gezin en het is altijd lekker en gezellig. Dat het voorheen deels ook een cafetaria was zie je nog een beetje terug in de aankleding, maar ach, het gaat toch om het lekkere eten en het eten is er lekker. Het is niet altijd super, maar zeker ruim voldoende tot erg goed.
De service is goed, ze houden bijvoorbeeld erg goed rekening met dieetwensen. De snelheid van de bediening wisselt, afhankelijk van de ervarenheid van het aanwezige personeel. De eigenaresse is altijd super vriendelijk.
De kinderhoek is geniaal! Die is niet groot, maar onze zoon vermaakt er zich altijd prima, al dan niet met andere kinderen. Hij vraagt dan ook regelmatig of we er nog eens teruggaan.
Zeker met de social deal prijs is de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend.
Besteter .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteren wezen eten met een Wow-deal.
Je wordt vriendelijk begroet door de dame achter de toonbank en krijgt een zoete al dan niet alcoholisch welkomsdrankje.
De sfeer in het restaurant is een typische maar in dit geval een wat kale chinese restaurant setting, het geheel is niet heel aantrekkelijk en zeker niet volledig doorgevoerd zoals je in sommige chinese restaurants ziet.
Ook de drankenkaart leek wel gemaakt met windows Word 1998, wat het geheel weer wat armoedig voelt aandoen.

Het all you can eat concept is wel bekend, je krijgt 2,5 uur en krijgt 6 beurten om je keuze te maken uit ongeveer 30 tal gerechtjes,je mag 5 gerechtjes bestellen per persoon per keer wat veel lijkt, maar al met al is dat toch niet heel erg uitgebreid. Je noteert je keuzes op een briefje en het personeel haalt de gerechtjes voor je en brengt ze aan tafel.

De porties zijn redelijk goed zeker niet te klein dus met 6 rondes prima in aantal en grootte.

Ondanks de zaterdag was het zeker niet druk en je zou verwachten dat de service dus vlot en prima zou zijn, toch ook hierop enkele neagtieve zaken. Zo duurde de eerste ronde van onze bestelling om te komen erg lang, wat er bij ons toe leidde om de tweede ronde wel wat meer te bestellen, bij de tweede ronde kwam wel vrijwel alles in een keer op tafel dus met de goedde portiegrootte zaten wij als vrij snel vol. Ik denk dat de grote eters het hier prima naar hun zin hebben.
Over de kwaliteit kan ik kort zijn, het vlees en de kipgerechten waren in orde, maar niet van heel hoge kwaliteit(te merken aan structuur) en de sushi , hoewel ik geen expert ben was ook prima. Alles wel vers en goed afgewerkt met wat strooiseltjes van bosui en uitjes erop oogt het allemaal lekker fris. Het vlees zelf echter niet heel bijzonder, wel goed op smaak.
Het ijs na kun je nalaten dit stelt helaas niks voor.

Een OK restaurant voor een goede prijs, prima om met een groepje te gaan eten of met de kids, omdat er ook te spelen valt (en er frikandellen en friet op het menu staan bij de lijst van +-30 gerechten).
Verwacht geen hoogstaande keuken en ook geen perfecte service,of heel enthousiast bevlogen mensen die zeer veel passie hebben voor eten en koken, maar zeker niet slecht.

Christl V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Als fan van sushi.....wij hebben heerlijk gegeten , zowel sushi als van de bakplaat en de bediening was vriendelijk. kortom TOP.
Desiree Z.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanwege negatieve recenties zijn wij met relatief lage verwachtingen bij Shoga gaan eten. Gelukkig viel het mee en hebben we een gezellige avond gehad.
Maar dat je bij een all-you-can eat sushi restaurant de melding krijgt dat je tot wel 3 kwartier op je sushi kan wachten als het druk is vind ik niet kunnen.
Service was redelijk maar wel vriendelijk. Na een poging of twee warme vleesgerechten durfden we het niet meer te bestellen omdat het ons niet helemaal smaakte (raar gelei laagje over het vlees). Sushi zelf was wel lekker.
Ik zal hier helaas niet snel weer gaan eten..
Sannie S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Voor de tweede keer bij Shoga gaan eten, nadat de eerste keer wat teleurstellend was. We moesten toen erg lang wachten op eten en de tent zag er uit als een snackbar. Vanwege de social-deal besloten het restaurant nog een tweede kans te geven. Nu waren we aangenaam verrast! Het restaurant had duidelijk een opknapbeurt gehad en het eten kwam vlot. We mochten eigenlijk maar 2,5 uur maar hebben er veel langer gezeten, werd niet moeilijk over gedaan. Personeel is erg vriendelijk. Wel kan je merken dat sommige nog niet zo veel ervaring hebben. Soms moesten we op het drinken wel even wachten. Eten smaakt prima en voldoende keus! Blij dat we toch nog een keer zijn gegaan en we komen zeker weer terug. :)
Rachelle19 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
slechte service, onbeleefd personeel en slecht eten. Nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant. We hadden voor 3 gereserveerd en werden aan een tafel gezet die voor 2 gedekt was. Verder geen probleem maar dan verwacht je wel dat er een derde bordje en stokjes etc bij komen maar die kwamen niet en ook niet toen het eten al op tafel stond en we het 4x hadden gevraagd. Wanneer je iets vroeg ging personeel eerst een tafel leegruimen dan je helpen, volgensmij moeten ze leren wat prioriteiten zijn. Daarbij kwam dat het eten echt heel lang duurde en warme gerechten er eerder waren dan de kant en klare of zoals de kroepoek die we nooit kregen. In 2,5 uur hebben we maar 3 rondes kunnen doen en mensen rondom ons hadden hetzelfde probleem. We hadden en bon gekocht en al betaald maar we werden toch verwacht nog te betalen voor het eten omdat de bon die bij binnenkomst was ingeleverd aan de kant was gelegd door iemand anders van het personeel. Lekker zooitje ongeregeld dus. Hier ga ik nooit meer heen.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Nog nooit ergens zo slecht gegeten! Bij binnenkomst lijkt het net een snackbar, maar als het eten goed is dan nemen we de sfeer maar op de koop toe. We kregen een tafeltje aangewezen en na 10 min. kwam er iemand vragen wat we wilde drinken. Hij zei dat we ons niet aan de tijdslimiet van 2 uur onbeperkt eten hoefden te houden maar de hele avond mochten eten. We hadden het lijstje vd sushi al ingevuld. Na 25 min. kregen we 3 kleine gerechtjes. De mensen om ons heen kregen ook niets te eten en drinken. Na een uur hebben we besloten om te gaan. Daar werd erg onprofessioneel en laconiek op gereageerd ( of het normaal was ofzo ). De man durfde zelfs nog naar de vouchers van social deal te vragen. Ongelooflijk!! Nooit naar toe gaan!!
Jlwb2 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Bij binnenkomst plakte onze schoenen aan de vloer. Sushi niet erg lekker, het was te eten. De garnalen waren erg vies. Bediening chagrijnig op 1 ober na. Niet te vergelijken met sushirestauranten in de binnenstad.
EstherBa .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Behoorlijk wat negatieve reviews gelezen dus ging er met weinig verwachting heen. Het was niet druk, ongeveer 10 tafeltjes bezet, zal komen omdat het carnaval was. Opvallend was dat de warme gerechten steeds veel eerder kwamen dan de koude en de kant en klare (zoals kroepoek) helemaal niet. Maar dit werd later netjes hersteld toen we daar om vroegen. De tomatensoep was wat waterig maar verder alles prima. Bediening vriendelijk en netjes. Niet lang hoeven wachten. Inrichting gaat wel, alleen het servies oogt wat armoedig (theeschoteltjes ipv gewone schaaltjes en soepkommen met stukjes er af). Maar het eten was allemaal lekker en prima op temperatuur.