Shoga

Leenderweg 300 5644 AE Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shoga

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Shoga

Erica V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prijs kwaliteit goed, sushi vers, bediening super vriendelijk. Bedankt Mark voor je goede zorgen. Fijne avond gehad en lekker gegeten!
Misha S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Vanavond via Social Deal bij Shoga terecht gekomen.
Lang moeten wachten tot we ontvangen werden, waarna bleek dat onze, telefonische, reservering niet was doorgekomen.
Eenmaal aan tafel hebben we een half uur moeten wachten, voordat de eerste hapjes van de eerste ronde werden gebracht. Uiteindelijk heeft het een uur geduurd, voordat de eerste ronde geleverd compleet was. Drankbestelling werd opgenomen (‘Moeten jullie nog wat drinken?’), maar daarna vergeten. Bij iedere ronde werd er wel wat vergeten. Dit aangegeven, maar uiteindelijk nog niet alles gehad. Om ons heen zaten vijf tafels met mensen die dezelfde klachten hadden. Op een bepaald moment waren alle tafels met elkaar in gesprek over de slechte service en kwaliteit en riepen (ja echt, riepen!) er zelfs mensen dat ze nooit meer terug zouden komen.
Wij hebben nog gevraagd of we de manager konden spreken, maar deze zou in de keuken zijn en ons niet te woord kunnen staan.
Al met al een enorm slechte ervaring!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Daar beland via social deal. Je wordt snel en vriendelijk geholpen. Eten smaakt fantastisch, doen niet moeilijk als je iets toch niet zo lekker vind. Zeker een aanrader
John B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Beperkte kaart zeker te weinig voor onbeperkt eten
Veel diepvries producten helaas
De sushi was wel lekker ????
Niet te vergelijken met de andere bekende in Ehv
Personeel doet zijn best
Voor een x prima, zeker gelet op prijsstelling via SD
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Via een social deal bon daar eens gaan proberen en uiteindelijk verrast, in positieve zin wel te verstaan. Het restaurant kent twee zalen, een frontzaal aan de straat en een grotere zaal achterin met speelkamer voor kinderen. De keuken bevindt zich in het midden tussen de twee restaurantzalen. Vriendelijke ontvangst omstreeks 18 uur en een tafel in de voorzaal toegewezen gekregen. De werkwijze werd duidelijk uitgelegd (5 gerechten per persoon bestelbaar per bestelronde). Ondanks nagenoeg volle voorzaal liep de bediening vlot en kregen wij snel ons drankje en eerste rondje sushi's; vers gemaakt en goed van smaak. De daarna bestelde gangen vis/garnalen + salade en kip/rundvlees + wokgroenten waren eveneens zeer smaakvol. Op zich mag je 6x bestellen, maar voor ons was het voldoende. Ter afsluiting werd een sesamijs of theeijs aangeboden. Een paar uur genoeglijk gegeten en gedronken, vriendelijke bediening en dit voor een prijs van 15.50€ per persoon voor het eten. De prijzen voor bier of wijn zijn "normaal" en daarmee bepaal je zelf de eindrekening. Wij vonden het een aangename kwaliteit en zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Reden om terug te gaan.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wij zijn hier op vrijdagavond geweest en het viel ons heel erg tegen helaas. Het eten smaakt goed, bediening is niet echt om over te roemen, traag en niet echt gemotiveerd lijkt het. Wel vriendelijk, maar als je op een vrijdagavond als het terras vol zit als eigenaresse één iemand uit de bediening haalt, werkt ook niet lekker. Zelf liep mevrouw goed door, maar daar win je de oorlog niet mee. Soms was het eten niet echt warm als het op tafel kwam, jammer. Maar nogmaals de smaak was goed. Prijs was nu redelijk (15.50 pp) omdat ik via Social Deal had gereserveerd, maar anders vinden wij het restaurant te duur ten opzichte van keuze en kwaliteit. In de meeste gevallen moesten wij bijna 20 minuten tot 30 minuten wachten voordat een bestelde ronde kwam...
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eerste indruk beetje vaag maar komt omdat de inrichting niet mijn smaak is. Klein gezellig restaurantje. Je zit wel dicht bij je buren. Eten was erg lekker en is zeker de moeite waard. Personeel ook heel vriendelijk. Goede ervaring.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
via social deal bij Shoga wezen eten.
Niet mijn eerste ervaring met Sushi. In tientallen restaurants gegeten en weet dus wel waar ik het over heb.
Shoga zakt ver onder de ondergrens van wat toelaatbaar is.
Minpunten:
Heel weinig keus.
bij de ngiri of maki's, veel rijst die erg plakkerig is en erg weinig "inhoud".
De enkele vleesgerechten, kip wordt gekookt aangeleverd met een beetje saus en de beef is taai. Warme gerechten werden bijna koud aangeleverd.
Bediening is vriendelijk maar liet verder te wensen over. Je krijgt 2 uur de tijd om te eten maar na 2 uur en 20 minuten hadden we pas 4 gangen op waarbij de laatste 2 gangen niet volledig benut werden.
Het was niet druk dus daar kon het niet aan liggen.
kwam voor dat er 20 minuten tussen het leveren van de gerechtjes was van dezelfde gang.
Via social deal gaan eten voor 15.50 wat op zich een mooie prijs is maar voor het zelfde geld bieden ze het in het restaurant ook aan. niet echt een social deal dus.

Het restaurant zelf ziet er aardig uit. Echter is het niet rustig. Er is een soort van speelpaleis voor kinderen wat door de hele zaak heen te horen is. Uitermate vervelend.

Uiteindelijk vertrokken en aangegeven, op de vraag of het goed was, dat ik niet tevreden was en dit ook uitgelegd waarom niet werd gereageerd met; 'lust je een ijsje'. Tjah. Wat moet ik daar dan van zeggen.

Als je de recensies terugleest (via social deal) dan lijkt het alsof ze overal 5 sterren voor krijgen terwijl er meer negatieve ervaringen zijn dan positieve.
Social deal leert mij dat de ondernemer de recensies ontvangt en zelf mag kijken wat hij er mee doet.

Al met al een zeer teleurstellende ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar.
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Vanavond lekker gegeten in Shoga, een restaurant in onze wijk. Lekker eten en vriendelijk personeel. Aanwinst voor de wijk. Komen graag weer!
M W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Bij Shoga gaan eten met een social deal bon. Toen we aankwamen, werden we meteen geholpen door een vriendelijke vrouw. We werden verwezen naar een tafel en het systeem werd duidelijk uitgelegd. Door de recensies online hadden we allemaal niet torenhoge verwachtingen van het eten. Echter, het was erg lekker. De sushi wordt nadat je het bestelt, vers bereid in de keuken. Ook de wok gerechten waren goed. Over de service valt ook niet veel te klagen. Af en toe duurde een ronde wat lang (het was ook redelijk druk toen we er waren) Al met al een prima avond gehad en eten bij Shoga is zeker voor herhaling vatbaar.
Jessica J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Sushi was ok, bijgerechten uitstekend en de service super prettig!!! Gerechten kwamen vlot en de entourage is prima. Onterecht dat dit restaurant slechte recensies ontvangt.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Wat een goed restaurant, de gerechten waren zeer smaakvol in een goed tempo dat je zelf aan kunt geven, bediening erg vriendelijk een zeer goede prijs kwaliteit verhouding!!!!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Gister, 7 juli 2016 gegeten bij Shoga met de "bekende" Social Deal bon.
N.a.v. de eerdere recensies met geen hoge verwachtingen er naar toe gegaan maar..het was gewoon goed !! Bediening misschien wat onervaren maar heel vriendelijk.
De sushi's waren erg lekker. De warme gerechtjes, vooral de gebakken banaan, waren ook prima.
Ok, de entourage kan iets gezelliger. Als je in detail wilt treden. De mat bij binnenkomst mag een keer gestofzuigd maar als je kijkt naar prijs-kwaliteit, is er echt niets mis met dit restaurant. Het zat gezellig vol en onze gerechten kwamen snel op tafel.
Ga niet af op alleen negatieve recensies maar probeer het zelf !!
michellevbokhoven .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Via Social Deal hier gisteren gaan eten. We hadden voor deze prijs geen bijzonder luxe restaurant verwacht uiteraard, gewoon even een hapje eten en wij zouden tevreden zijn. Helaas was zelfs €14,50 eigenlijk teveel bleek achteraf. Bij binnenkomst werden we niet echt enthousiast ontvangen, we hebben een tijdje staan wachten voordat iemand ons aansprak, we hadden ruim op tijd gereserveerd, helaas was er geen tafel klaar voor ons. Aan een rechthoekige tafel werd nog een ronde tafel aangeschoven en daar konden we met 5 pers. zitten, bij de kinderspeelhoek. De banken waren kapot en de tafels vies, erg jammer. Na een half uur kregen wij ons welkomstdrankje, een soort lauwe zoete wijn, na 3 kwartier hebben wij zelf om de kaart gevraagd en nog iets te drinken besteld. Na 1,5 uur hadden we een eerste gerechtje, Gerechtjes kwamen 1 voor 1 en dan weer allemaal tegelijk, zat totaal geen regelmaat in. tussen de gerechten door zat soms wel 3 kwartier, na 2,5 uur hadden we ongeveer 2 rondjes gehad, de 3e ronde kwam maar niet, uiteindelijk bleek onze kaart kwijt te zijn. Het eten smaakte wel goed, vooral de sushi was prima maar de service en de sfeer liet echt te wensen over. Telkens zelf om drinken moeten vragen, afwas werd niet meegenomen. Uiteindelijk om half 11 (we waren om 19.00u binnen) afgerekend, €100 voor 5 personen is misschien niet veel maar had het toch liever ergens anders aan uitgegeven. Wat ook opviel was dat echt heel het restaurant vol was met tafels die vol stonden met afwas aan het einde v.d avond, een bijzonder gezicht. Wel nog mijn complimenten aan de een meneer die in het restaurant werkt, hij liep zijn benen onder zich vandaan terwijl de rest van het personeel totaal geen haast leek te maken of zich enigszins druk maakte om de klanten. Veel klanten hadden klachten begrepen wij achteraf, erg jammer want het kan best iets leuks worden!
famkes .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We zijn al een aantal keer bij Shoga gaan eten, zowel met een groep als met het gezin en het is altijd lekker en gezellig. Dat het voorheen deels ook een cafetaria was zie je nog een beetje terug in de aankleding, maar ach, het gaat toch om het lekkere eten en het eten is er lekker. Het is niet altijd super, maar zeker ruim voldoende tot erg goed.
De service is goed, ze houden bijvoorbeeld erg goed rekening met dieetwensen. De snelheid van de bediening wisselt, afhankelijk van de ervarenheid van het aanwezige personeel. De eigenaresse is altijd super vriendelijk.
De kinderhoek is geniaal! Die is niet groot, maar onze zoon vermaakt er zich altijd prima, al dan niet met andere kinderen. Hij vraagt dan ook regelmatig of we er nog eens teruggaan.
Zeker met de social deal prijs is de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend.
Besteter .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gisteren wezen eten met een Wow-deal.
Je wordt vriendelijk begroet door de dame achter de toonbank en krijgt een zoete al dan niet alcoholisch welkomsdrankje.
De sfeer in het restaurant is een typische maar in dit geval een wat kale chinese restaurant setting, het geheel is niet heel aantrekkelijk en zeker niet volledig doorgevoerd zoals je in sommige chinese restaurants ziet.
Ook de drankenkaart leek wel gemaakt met windows Word 1998, wat het geheel weer wat armoedig voelt aandoen.

Het all you can eat concept is wel bekend, je krijgt 2,5 uur en krijgt 6 beurten om je keuze te maken uit ongeveer 30 tal gerechtjes,je mag 5 gerechtjes bestellen per persoon per keer wat veel lijkt, maar al met al is dat toch niet heel erg uitgebreid. Je noteert je keuzes op een briefje en het personeel haalt de gerechtjes voor je en brengt ze aan tafel.

De porties zijn redelijk goed zeker niet te klein dus met 6 rondes prima in aantal en grootte.

Ondanks de zaterdag was het zeker niet druk en je zou verwachten dat de service dus vlot en prima zou zijn, toch ook hierop enkele neagtieve zaken. Zo duurde de eerste ronde van onze bestelling om te komen erg lang, wat er bij ons toe leidde om de tweede ronde wel wat meer te bestellen, bij de tweede ronde kwam wel vrijwel alles in een keer op tafel dus met de goedde portiegrootte zaten wij als vrij snel vol. Ik denk dat de grote eters het hier prima naar hun zin hebben.
Over de kwaliteit kan ik kort zijn, het vlees en de kipgerechten waren in orde, maar niet van heel hoge kwaliteit(te merken aan structuur) en de sushi , hoewel ik geen expert ben was ook prima. Alles wel vers en goed afgewerkt met wat strooiseltjes van bosui en uitjes erop oogt het allemaal lekker fris. Het vlees zelf echter niet heel bijzonder, wel goed op smaak.
Het ijs na kun je nalaten dit stelt helaas niks voor.

Een OK restaurant voor een goede prijs, prima om met een groepje te gaan eten of met de kids, omdat er ook te spelen valt (en er frikandellen en friet op het menu staan bij de lijst van +-30 gerechten).
Verwacht geen hoogstaande keuken en ook geen perfecte service,of heel enthousiast bevlogen mensen die zeer veel passie hebben voor eten en koken, maar zeker niet slecht.

Christl V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Als fan van sushi.....wij hebben heerlijk gegeten , zowel sushi als van de bakplaat en de bediening was vriendelijk. kortom TOP.
Desiree Z.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vanwege negatieve recenties zijn wij met relatief lage verwachtingen bij Shoga gaan eten. Gelukkig viel het mee en hebben we een gezellige avond gehad.
Maar dat je bij een all-you-can eat sushi restaurant de melding krijgt dat je tot wel 3 kwartier op je sushi kan wachten als het druk is vind ik niet kunnen.
Service was redelijk maar wel vriendelijk. Na een poging of twee warme vleesgerechten durfden we het niet meer te bestellen omdat het ons niet helemaal smaakte (raar gelei laagje over het vlees). Sushi zelf was wel lekker.
Ik zal hier helaas niet snel weer gaan eten..
Sannie S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Voor de tweede keer bij Shoga gaan eten, nadat de eerste keer wat teleurstellend was. We moesten toen erg lang wachten op eten en de tent zag er uit als een snackbar. Vanwege de social-deal besloten het restaurant nog een tweede kans te geven. Nu waren we aangenaam verrast! Het restaurant had duidelijk een opknapbeurt gehad en het eten kwam vlot. We mochten eigenlijk maar 2,5 uur maar hebben er veel langer gezeten, werd niet moeilijk over gedaan. Personeel is erg vriendelijk. Wel kan je merken dat sommige nog niet zo veel ervaring hebben. Soms moesten we op het drinken wel even wachten. Eten smaakt prima en voldoende keus! Blij dat we toch nog een keer zijn gegaan en we komen zeker weer terug. :)
rachelle19 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
slechte service, onbeleefd personeel en slecht eten. Nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant. We hadden voor 3 gereserveerd en werden aan een tafel gezet die voor 2 gedekt was. Verder geen probleem maar dan verwacht je wel dat er een derde bordje en stokjes etc bij komen maar die kwamen niet en ook niet toen het eten al op tafel stond en we het 4x hadden gevraagd. Wanneer je iets vroeg ging personeel eerst een tafel leegruimen dan je helpen, volgensmij moeten ze leren wat prioriteiten zijn. Daarbij kwam dat het eten echt heel lang duurde en warme gerechten er eerder waren dan de kant en klare of zoals de kroepoek die we nooit kregen. In 2,5 uur hebben we maar 3 rondes kunnen doen en mensen rondom ons hadden hetzelfde probleem. We hadden en bon gekocht en al betaald maar we werden toch verwacht nog te betalen voor het eten omdat de bon die bij binnenkomst was ingeleverd aan de kant was gelegd door iemand anders van het personeel. Lekker zooitje ongeregeld dus. Hier ga ik nooit meer heen.