Shizo

Grote Marktstraat 145 2511 BJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shizo

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Shizo

Cheffie1 I.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Ik heb hier wat slechte recensies gelezen over dit restaurant, maar ikzelf kon hier helemaal niet van terugvinden. Het eten was voortreffelijk, en alles was snel klaar. De bediening was vriendelijk en behandelde ons top. De sfeer in het restaurant was ook super. Al met al krijgen ze van mij een dikke plus, en ik kom zeker terug!
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met het gezin met relatief jonge kinderen. We hadden een aparte plek, waardoor we niet teveel overlast bezorgden. Dat was fijn. Bediening is wat stijf, maar verder accuraat. Sushi's waren lekker, de gefrituurde hapjes waren wat vettig en slap.
sergionl89 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ondanks de slechte recensies die ik hier heb gelezen vond ik dat ik dit restaurant als sushiliefhebber toch een keer geprobeerd moest hebben. Gelukkig heb ik van de negativiteit die ik hier heb gelezen niks meegekregen. Bij binnenkomst werden we warm verwelkomd, en werd ons het concept uitgelegd. Het eten was gewoonweg goed, en werd snel geleverd ondanks de drukte in het restaurant. Al met al gewoon een goed restaurant met goed eten. Prijs – kwaliteit verhouding is ook prima. Ik kom zeker terug.
Marissa B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Na de slechte recensies wist ik niet wat ik moest verwachten van de sushi, maar het was heerlijk! Nu ook aanbiedingen op de sushiboxen.
Ingewm .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Op een zaterdag hier met een vriendinnetje gaan eten, zijn beide dol op sushi en wilden graag dit restaurant eens proberen. Hadden gereserveerd om 18.00, bij binnenkomst rook het nog erg naar chloor, alsof er net pas was schoongemaakt.. Beetje gek.

Bij het eten begon de ellende, ik kreeg bevroren sla, bestellingen kwamen niet aan of maar half, toen ik er iets van wilde zeggen liep de medewerker gewoon weg of door. Uiteindelijk ben ik zelf maar opgestaan en heb ik het naar de bedrijfsleider gebracht, die vond vooral dat ik niet teveel moest zeuren 'hij begreep echt niet wat hij eraan kon doen'. Uiteindelijk een gratis drankje gehad, maar dat compenseert al deze fouten en de service niet.

Ik werk zelf ook al jaren in de horeca en ik snap dat er wel eens wat mis kan gaan, maar doe op zijn minst de moeite om het voor de gast zo goed mogelijk op te lossen, dat begrijpen ze hier overduidelijk niet.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We kwamen op zaterdag op de vroege avond en het was nog lekker rustig. Bediening was goed we werden snel geholpen. Ook toen het drukker werd. Het eten was erg lekker. We hebben lekker sushi en shashimin gegeten, á la carte. Ook de sojaboontjes waren erg lekker. En de sake was lekker warm.
vinhon .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
gisteren wezen eten met vrienden
een paar punten over deze restaurant
1: de locatie is goed gelegen in de centrum van den haag (dat is ook de enige positieve opmerking).
2: drinken bestellen wordt bij de verkeerde tafels neer gezet en als de serveerste niet bij de laatste persoon kon komen vroegen ze of je het wilde door geven terwijl er genoeg ruimte was om ff om heen te lopen om het aan te geven.
3: eten wordt zo maar neer gezet zonder wat te vermelden en ook de verkeerde eten aan verkeerde tafel
4: eten is matig tot slecht, alles wordt geserveerd met dezelfde saus, zoals voorbeeld wat ik genomen had was tempura tofu, de tofu zwom in de saus letterlijk in de saus.
5: service was niet de snelste, sommige moesten een half uur tot een uur wachten voor hun eten. terwijl je maar een tijd limiet hebt van 2,5 uur.

Gina V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Op het laatste moment gebeld en gereserveerd, gevraagd om een plek achterin (de in de vloer verzonken tafels) wij hebben hier heerlijk cozy gezeten. Het eten was prima niks op aan te merken het heeft goed gesmaakt.
Raimond M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Met z'n vieren na een dagje Den Haag hier gegeten. De bediening was erg vriendelijk en maakte geen fouten met betrekking tot de vele bestellingen. Het eten was echter minder lekker. Ik heb vaker bij een all you can eat sushi restaurant gegeten en Shizo vond ik tot nu toe toch wel de minste. Ondanks dat je zeer veel krijgt, is het ook niet echt goedkoop: €26,- per persoon. Voor 7 drankjes hebben we in totaal €19,75 betaald, m.i. best wel duur. Verder sprak het gehele decor mij niet echt aan: grote zaal, hoog plafond en strak ingericht. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Bai F.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
snap niet alle negatieve reacties. kom hier graag. eten is goed en de bediening is vlot. als je alle all you can eat sushi toko's naast elkaar zet dan is het hier echt niet slecht. en zeker niet voor de prijs.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Het eten was minstens zo goed als Sumo, alleen het personeel was heel onervaren (wat wel schattig was) en de entourage van een all you can eat restaurant is niet top. Dat kan je tenslotte ook niet verwachten voor die prijzen. Al met al een aanrader als je van Sumo/Sushi houdt.
Rismien A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Gisteren met valentijn wezen eten. Ik had ruim een week van tevoren gereserveerd. Ik kondigde nog van tevoren netjes aan dat we 10 minuten later waren, maar of de man mij had begrepen?? Aangekomen, kregen wij een tafeltje bij de doorgang, wat wij niet prettig vonden. De beter gelegen tafels waren gereserveerd en ik gaf aan dat wij ook hadden gereserveerd. De serveerster keek ons aan alsof blikken konden doden. We kregen uiteindelijk wel een andere tafel. Het eten was redelijk. Shizo haalt 't niet bij de betere sushi-eettenten. De octopus sushi was te taai, de lamspies had teveel vet, wat wij niet door onze keel kregen. Onze topper van de avond waren de warme zoete broodjes met ei-vla! Dat is een aanrader. Wij kregen wel een beker met opdruk van een hart en logo van Shizo. Al om al komen wij hier niet nog een keer.
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Met lunch geweest. Het eten was ver beneden niveau. Salade was oud, uitgedroogd en inclusief bruine stukjes. Sushi rijst was lauw warm en er zat weinig smaak aan. Hoewel het vrij rustig was kwamen de warme gerechten lauw warm aan. Bij de meeste gerechten werd de standaard zoet zuur loempia saus geserveerd. Sesam saus was op?

Bedienend personeel was gelukkig wel vriendelijk.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Vanavond met z'n vieren hier gegeten. Gezien de recensies hadden we onze twijfels, echter, wat een heerlijke gerechten, ontzettend veel keus dus voor ieder wat wils. Je kunt 5 keer iets bestellen maar daar zijn wij gewoon niet aan toegekomen. Na de derde keer was het genoeg. Het eten is gewoon fantastisch en zeur aub niet over de bediening, die is ook gewoon enorm vriendelijk. De mensen die daar over klagen moeten wellicht eens bij zich zelf te rade gaan. De entourage kan wellicht iets beter maar als je met z'n vieren bent kan je het zelf erg gezellig maken! Wij hebben het in ieder geval enorm naar ons zin gehad en zijn voldaan naar huid gegaan. Gewoon doen dus!
Anne-Lotte .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
De sushi was niet vers, de bladen om de rolletjes waren taai, de eend was compleet uitgedroogd en smaakte naar varkensrollade. De service was uitermate belabberd; we moesten 3 keer vragen om biertjes en werden nog net niet afgesnauwd, maar het scheelde niet veel. Alleen de baas (denk ik) was vriendelijk aan tafel.
Ik ga hier nooit meer naar toe.
T K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Slechtste sushi die ik ooit heb gegeten. Niet vers, taai, droog. Eendeborstfilet was volledig uitgedroogd en saus ingedroogd, op een hoopje weke sla. Bediening was helemaal om te janken. Absoluut geen aanrader!!
24chef .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Vorige week heb ik hier samen met 4 vrienden gegeten. Moet zeggen dat ik een hele fijne avond heb gehad!

De sushi's waren in orde, de service was hartelijk en het restaurant zelf ziet er echt top uit! Snap eerlijk gezegd ook niet waarom er redelijk wat negatieve reacties zijn.

Het enige minpunt is dat het wel Bijzonder rustig was. Heel veel lege tafels in de avond..qua sfeer was het dus wel minder. Gelukkig waren wij wel gezellig :)

Ben hier ook niet eerder geweest, wist eerlijk gezegd ook niet dat Shizo boven Pathe verstopt was! Denk wel dat we nog een keer terug gaan.
ati .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
ik begrijp helemaal niets van de negatieve reacties die er zijn. Sowieso zijn de meeste sushi tenten vreetschuren. Shizo is een verademing tov die andere. Er is veel meer keus, je hoeft niet in 2 uur de deur uit en als vegetarier hebben ze nog veel meer keus dan welke sushi tent dan ook, wel 30 gerechten! En ook is aan Halal gedacht. Bediening ging heel snel! We waren met een groep van 7 man, maar ze wisten precies waar ze het eten neer moesten leggen! Een echte aanrader. De eigenaar Theo kwam ook nog eens een praatje maken met alle gasten. Een veel intiemere sfeer in deze tent, decor en inrichting zijn uitstekend, vooral de kleine 'kamertjes' waar je met je gezelschap kan zitten. Ik kom alleen nog maar bij Shizo als het om sushi gaat. Jammer dat het vaak rustig is, maar dat is gelijk de charme, ik moet niks van vreetschuren hebben. Deze tent verdient zeker meer klandizie. Nogmaals aanrader!
NemoV .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Het eten was redelijk lekker, proefde af en toe wel iets vettig maar was zeker niet vies. De gegrilde zalm is bijzonder lekker. Ook is het uitgebreide menu prettig omdat je keuze hebt uit een groot assortiment gerechten hier.
De service was goed, eten werd snel gebracht en het bedienend personeel was zeer vriendelijk.
Het decor was ook leuk, wij hadden een tatami kamer gereserveerd, dit zorgde ervoor dat wij geïsoleerd zaten van de rest van het restaurant in een klein tatami kamertje met een echt Japans gevoel. Het is zeker een aanrader om zo een kamertje te reserveren.