Shizo

6,5
6,4
Marissa B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Na de slechte recensies wist ik niet wat ik moest verwachten van de sushi, maar het was heerlijk! Nu ook aanbiedingen op de sushiboxen.
Ingewm .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Op een zaterdag hier met een vriendinnetje gaan eten, zijn beide dol op sushi en wilden graag dit restaurant eens proberen. Hadden gereserveerd om 18.00, bij binnenkomst rook het nog erg naar chloor, alsof er net pas was schoongemaakt.. Beetje gek.

Bij het eten begon de ellende, ik kreeg bevroren sla, bestellingen kwamen niet aan of maar half, toen ik er iets van wilde zeggen liep de medewerker gewoon weg of door. Uiteindelijk ben ik zelf maar opgestaan en heb ik het naar de bedrijfsleider gebracht, die vond vooral dat ik niet teveel moest zeuren 'hij begreep echt niet wat hij eraan kon doen'. Uiteindelijk een gratis drankje gehad, maar dat compenseert al deze fouten en de service niet.

Ik werk zelf ook al jaren in de horeca en ik snap dat er wel eens wat mis kan gaan, maar doe op zijn minst de moeite om het voor de gast zo goed mogelijk op te lossen, dat begrijpen ze hier overduidelijk niet.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We kwamen op zaterdag op de vroege avond en het was nog lekker rustig. Bediening was goed we werden snel geholpen. Ook toen het drukker werd. Het eten was erg lekker. We hebben lekker sushi en shashimin gegeten, á la carte. Ook de sojaboontjes waren erg lekker. En de sake was lekker warm.
Vinhon .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
gisteren wezen eten met vrienden
een paar punten over deze restaurant
1: de locatie is goed gelegen in de centrum van den haag (dat is ook de enige positieve opmerking).
2: drinken bestellen wordt bij de verkeerde tafels neer gezet en als de serveerste niet bij de laatste persoon kon komen vroegen ze of je het wilde door geven terwijl er genoeg ruimte was om ff om heen te lopen om het aan te geven.
3: eten wordt zo maar neer gezet zonder wat te vermelden en ook de verkeerde eten aan verkeerde tafel
4: eten is matig tot slecht, alles wordt geserveerd met dezelfde saus, zoals voorbeeld wat ik genomen had was tempura tofu, de tofu zwom in de saus letterlijk in de saus.
5: service was niet de snelste, sommige moesten een half uur tot een uur wachten voor hun eten. terwijl je maar een tijd limiet hebt van 2,5 uur.

Chay .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
steren bij Shizo gegeten met mijn gezin ivm een verjaardag.
Wij hebben hier al veel vaker gegeten de service en eten is tot gisteren voor een All you can eat altijd prima!!
Dus de slechte recenties van dit restaurant heb ik ook nooit echt begrepen.
Hier ook vaak met andere vrienden geweest en die zijn ook echt erg te tevreden wat resulteert dat ze hier ook regelmatig met aanhang komen.
Maar gisteren wat heb ik slecht gegeten.
De tempura was zeker geen tempura.
Het was meer omhuld door een dikke laag deeg wat ze vervolgens gefrituurd was geen krokant stukje te proeven.
De maki's waren zeer onder de maat en proefde naar rubber en smaakte allemaal een beetje hetzelfde.
De champignons waren zo zout dat ik het maar heb terug gestuurd.
De garnalen maki was rauw in het midden.
Al met al een zeer slechte ervaring sinds jaren voor dit restaurant.
Het personeel was echter wel zeer vriendelijk zoals altijd!
Ik zag bij binnenkomst dat het keukenpersoneel niet hetzelfde was.
Een keuken vol dames ipv heren wat voorheen het geval was.
Ook niets mis mee natuurlijk mits het lekker was.
Voorlopig hier geen sushi voor mij.
Ga het vast nog een keer proberen maar even de slechte ervaring laten bezinken.
Hendriek K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
We hebben niet gereserveerd masr hadden een mooi plekje met uitzicht over de winkelstraat. Gezellig.
Bestelling kan je dmv een knopje oproepen eerste keer duurde dit erg lang terwijl het helemasl niet druk was. We kregen een engels sprekende serveerster aan tafel die ook geen nederlands kon verstaan beetje jammer want vind jammer want ik wil in een restaurant in Nederland gewoon mijn bestelling in het Nederlands kunnen doen.
De sushi vond ik qua smaak echt maar matig rijst was lauw, waren kleine porties en weinig smaaksensatie.
Metselbedrijf V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
In 1 woord beneden ieder pijl! Ik denk dat er een nieuwe eigenaar in zit want eerst vonden wij het hier altijd lekker maar nu krijg je meer een bolletje rijst met een snippertje paling zalm of iets anders? het enige wat we lekker vonden was gegrilde mais, maar daar ga ik niet voor uit eten!
Gina V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Op het laatste moment gebeld en gereserveerd, gevraagd om een plek achterin (de in de vloer verzonken tafels) wij hebben hier heerlijk cozy gezeten. Het eten was prima niks op aan te merken het heeft goed gesmaakt.
Mathilda S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Het is een gezellig rest in het centrum van den haag, ontvangst erg vriendelijk.
Bediening goed letten goed op ivm drank en lopen regelmatig langs de tafel.
Eten voor ieder wat wils gevarieerd en goede kwaliteit. Het is all you van eet nu vol is vol.
Wij vinden de garnalen tempura en de pikante tonijn rol erg lekker.

Lidia P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Op mijn verjaardag voor de 5de keer bij Shizo geweest. Helaas blijft de bediening niet vriendelijk en het duurt elke keer te lang voordat ze langs de tafel komen om het kaartje op te halen met de volgende bestellig. Een moet hier bijna op zijn knieen gaan. Eten is redelelijk lekker. Vis is vers en smaakt erg goed, maar het ontbreekt smaak bij de sushi's en de zeewier is niet knapperig. De miso soep weer te zout. Als je een tafel bij een van de aparte hokjes kiest, zit je vlak voor de keuken. HEt is gewoon niet gezellig. Bij andere sushi restaurants is het wel leuk om de keuken te zien, maar op een of de andere manier is het hier niet zo. De sherpe licht, misschien? Top lokatie maar er ontbreekt iets.
Rachyda .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
We komen hier regelmatig,goed aanbod en leuke atmosfeer, grote variëteit van sushi, mooie gepresenteerd, en ook niet overdadig rijst. Als iets in de keuken vergeten word, krijg je direct een dubbele portie. Ik houd helemaal niet van mayonnaise of sausjes en toen ik dit aangaf kwam de baas zelf vertellen waar dit allemaal in was verwerkt. Heel behulpzaam en vriendelijk, lekker en vers, prettig en leuk restaurant!
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Met z'n vieren na een dagje Den Haag hier gegeten. De bediening was erg vriendelijk en maakte geen fouten met betrekking tot de vele bestellingen. Het eten was echter minder lekker. Ik heb vaker bij een all you can eat sushi restaurant gegeten en Shizo vond ik tot nu toe toch wel de minste. Ondanks dat je zeer veel krijgt, is het ook niet echt goedkoop: €26,- per persoon. Voor 7 drankjes hebben we in totaal €19,75 betaald, m.i. best wel duur. Verder sprak het gehele decor mij niet echt aan: grote zaal, hoog plafond en strak ingericht. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Bai F.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
snap niet alle negatieve reacties. kom hier graag. eten is goed en de bediening is vlot. als je alle all you can eat sushi toko's naast elkaar zet dan is het hier echt niet slecht. en zeker niet voor de prijs.
Senna K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Het eten hier was ver onder de maat. De sushi was smakeloos, de rijst was warm, mijn aardappelkroket was veel te vettig en mijn zalm had een smerig nasmaakje. Daarnaast werd alles geserveerd met dezelfde loempiasaus en was mijn drinken niet eens koud. Daarnaast moest je de bediening roepen, wilde je wat voor elkaar krijgen. Als je gewend bent sushi te eten bij de bekenderr tenten, moet je hier ZEKER niet komen eten. De teleurstelling kan niet groter dan dit!
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Het eten was minstens zo goed als Sumo, alleen het personeel was heel onervaren (wat wel schattig was) en de entourage van een all you can eat restaurant is niet top. Dat kan je tenslotte ook niet verwachten voor die prijzen. Al met al een aanrader als je van Sumo/Sushi houdt.
Rismien A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Gisteren met valentijn wezen eten. Ik had ruim een week van tevoren gereserveerd. Ik kondigde nog van tevoren netjes aan dat we 10 minuten later waren, maar of de man mij had begrepen?? Aangekomen, kregen wij een tafeltje bij de doorgang, wat wij niet prettig vonden. De beter gelegen tafels waren gereserveerd en ik gaf aan dat wij ook hadden gereserveerd. De serveerster keek ons aan alsof blikken konden doden. We kregen uiteindelijk wel een andere tafel. Het eten was redelijk. Shizo haalt 't niet bij de betere sushi-eettenten. De octopus sushi was te taai, de lamspies had teveel vet, wat wij niet door onze keel kregen. Onze topper van de avond waren de warme zoete broodjes met ei-vla! Dat is een aanrader. Wij kregen wel een beker met opdruk van een hart en logo van Shizo. Al om al komen wij hier niet nog een keer.
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Met lunch geweest. Het eten was ver beneden niveau. Salade was oud, uitgedroogd en inclusief bruine stukjes. Sushi rijst was lauw warm en er zat weinig smaak aan. Hoewel het vrij rustig was kwamen de warme gerechten lauw warm aan. Bij de meeste gerechten werd de standaard zoet zuur loempia saus geserveerd. Sesam saus was op?

Bedienend personeel was gelukkig wel vriendelijk.
Moetwellekkerzijn .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2013
Voor het eerst hier gegeten...ik vond het eten erg lekker en veelzijdig. Hieronder lees ik veel negatieve reacties over de service en frisdrank...ik kan zeggen dat de service op zijn minst voldoende is en frisdrank is idd waterig en weinig prik. Maar het eten maakt het goed ...mag ook wel voor 24 pp
Ricoow .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
afgelopen zaterdag hier gegeten met 7 man omdat het bij een ander allin restaurant niet ging lukken, dit was dus eens en nooit meer eten was nog redelijk maar kwam vaak niet allemaal aan, drank zonder koolzuur, rekeningen die niet kloppen meneer wou iedereen apart doen nou dan doen we dat om het hem makkelijker te maken staat nog alles door elkaar heen na 3 uur moest gang 3 nog komen na klagen 10 procent korting om de rekening gekregen wel 2,50 pp die daarna de parkeergarage in mocht voor het 4en half uur parkeren ! bediening om van te huilen en als je wat vroeg verstonden of snapte ze je niet en als ze t al snapte wisten ze het niet. ik ben vast nog dingen vergeten maar ga voortaan weer lekker bij een van de vele wel goede allin restaurants eten!
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Vanavond met z'n vieren hier gegeten. Gezien de recensies hadden we onze twijfels, echter, wat een heerlijke gerechten, ontzettend veel keus dus voor ieder wat wils. Je kunt 5 keer iets bestellen maar daar zijn wij gewoon niet aan toegekomen. Na de derde keer was het genoeg. Het eten is gewoon fantastisch en zeur aub niet over de bediening, die is ook gewoon enorm vriendelijk. De mensen die daar over klagen moeten wellicht eens bij zich zelf te rade gaan. De entourage kan wellicht iets beter maar als je met z'n vieren bent kan je het zelf erg gezellig maken! Wij hebben het in ieder geval enorm naar ons zin gehad en zijn voldaan naar huid gegaan. Gewoon doen dus!