Over het restaurant Shizen

Geniet van de moderne Aziatische keuken

In een trendy setting genieten van heerlijke Aziatische gerechten. Volgens Shizen is een culinaire belevenis pas compleet met een gezellige en comfortabele sfeer. En daar kunnen we ze geen ongelijk in geven. Wie van een stijlvol modern interieur houdt, zit hier dan ook helemaal goed. En bestellen via een tablet, waarom niet? Echt een restaurant van deze tijd. Voor de digibeten onder ons: geen zorgen. De vriendelijke bediening neemt alle tijd om je de fijne kneepjes van het online bestellen bij te brengen. Heerlijk om hier neer te strijken voor een uitgebreide lunch of exclusief diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Shizen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Shizen

Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Niet alleen de sushi maar ook de vleesgerechten zijn heerlijk! Ook echt een aanrader om er met kleine kinderen naar toe te gaan. Alleen is het verschil met een deluxe variant me niet helder. Je mag de luxere gerechten selecteren maar de "gewone" variant is goed genoeg. We kijken uit naar de volgende keer ;-)
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten, maar de dure flessen water op de rekening à 6 euro (naast de wijn) waren toch wel een groot minpunt en niet in verhouding tot de prijs van het eten. Voortaan ook kraanwater serveren?
J.P. P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Bij reservering via mail doorgegeven een bepaalde plaats (6 pers.) in de grote zaal. Wij werden in het kleine zaaltje geplaatst. Echter na vragen gesteld, konden we toch in de grote zaal eten.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Waarom wordt er geen glaasje kraanwater geserveerd ? Een leuke avond met goed eten en de nodige glazen wijn/bier/cola wordt toch wat minder leuk als je na een erg pittig gerecht om een glaasje water vraagt om te blussen en dat wordt geweigerd ! Dat kan toch eigenlijk niet meer in 2017. Het wordt nog erger als wordt verteld dat bij een fles wijn je wel water kan krijgen. Kom op Shizen, dit is beneden jullie stand.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik vind alleen de toetjes karig.
Je mag er 2 pp en niet onbeperkt.
Hanna P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening.
burcu F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
We werden gelijk geholpen toen we binnenkwamen en kregen een leuk plekje binnen Shizen. Het eten werd super snel gebracht en was ook erg lekker
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor de eerste keer waren we echt goed verwelkomd bij Shizen. De vorige keren ging het heel gehaast waardoor de gastvrijheid minder werd. Ook dit keer was het druk, maar toch was de ontvangst enorm anders en veel beter. We waren oprecht verbaasd en het maakte dit etentje veel beter dan normaal gesproken. Het eten was gewoon goed zoals altijd en dat is dan ook de reden dat we hier blijven komen. Wellicht mag er meer training en/of ruimte worden gegeven aan de serveersters. Er zit namelijk zoveel druk achter het ophalen en brengen van gerechten dat ze vergeten dat ze te maken hebben met echte mensen aan tafel. Dat maakt de ervaring iets minder voor mij als gast.
Melissa R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ik geef bij de reservering aan waar ik graag wil zitten. En voor de 2e keer zit je daar dan niet. Dan wordt er gezegd die is gereserveerd, ja door ons!

Vervolgens bleef de tafel die wij graag wilden de hele tijd dat wij er waren leeg.

Erg jammer.
MPB_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
De eerste keer voor mij bij ShiZen. Bij binnenkomst stonden er een stuk of 20 mensen vlak voor de deur te roken. Misschien dat ShiZen iets aan de zijkant kan maken.
De gerechten vond ik niet van supergoede kwaliteit. Sommige sushi viel uit elkaar, maar het was ook superdruk en de keuken zal onder flinke stress staan.
Verder prima.
Renee M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Helaas niet meer zo goed als ze waren.
De kwaliteit van het eten is verminderd, en ze houden nu heel lang hetzelfde menu aan, terwijl ze vroeger regelmatig van menu veranderden.
Wij gaan nu liever ergens anders eten.
Jammer.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Geweldig sushi restaurant . Heb al op veel plekken gegeten waaronder Utrecht en den Bosch maar toch blijft shizen het beste!!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben hier sinds de opening meerdere keren gegeten en waren altijd razend enthousiast, helaas zien we het restaurant achteruit gaan.

Bij de opening ging het goed, mooi en lekker eten, goede porties en vriendelijk personeel. Helaas is het tegenwoordig veel minder, de porties zijn erg klein, een dubbele portie edamame bonen komt niet in de richting van één portie van vroeger en de smaak wordt ook matiger. Te snel klaargemaakt en daarmee slordiger geworden.

Niet alleen vandaag, maar ook een maand geleden werden de biertjes niet goed getapt, ruim onder de hoeveelheid die het glas aangeeft, glad twee keer terug gestuurd om wel een vol glas te krijgen (was bij beide keren het geval). Geen Hertog Jan meer maar helaas overgestapt op Heineken (vanwege de naam?) wat wij als bierliefhebbers jammer vinden.

Ik hoop echt dat Shizen gaat inzien dat mensen op deze manier weg blijven, wij zijn voorlopig even klaar met Shizen en zoeken onze sushi helaas elders.

Zorg alsjeblieft voor meer sfeer, minder vol gepakt restaurant, personeel wat wél vrolijk is en daadwerkelijk wil helpen en niet over loopt van het werk en daarmee de gasten afsnauwt.

Shizen kan beter, heeft dat ook gedaan, maar helaas is dat op dit moment niet meer zo.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Echt de aller beste.....
Els V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Onze tafel heeft gedurende het eten vol vaat gestaan . Dit eet niet gezellig. Verder was het goed
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Na een aantal keer aanraden van vrienden hier dan toch eindelijk eens wezen eten. En ze hadden gelijk, het was heerlijk. Zowel de sushi als de warme gerechtjes waren erg smaakvol. Zelf dol op eend, dus deze een paar keer besteld. Mooie is dat er geen max aantal ronden is dus kan je ook eens een rondje van maar 1 of 2 gerechtjes per persoon tussendoor doen. Tablet werkt goed alleen misschien mis je daardoor wat persoonlijk contact, al waren de brengers / halers allemaal even vriendelijk. Nee het is niet goedkoop maar das vaker zo bij sushi. Was zeker niet de laatste keer.
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Ga hier regelmatig heen. Lekkere sushi en ook de warme gerechten goed op smaak. Soms wel wat luidruchtig en iets duurder. Systeem met tablet werkt goed.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerl
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Eerste en laatste keer. De kwaliteit prijs verhouding is niet goed.

De porties werden steeds kleiner en we moesten soms wel 20 a 25 min wachten op 3 gebakken garnalen. Na aangegeven te hebben dat we erg lang moesten wachten en dat de porties steeds kleiner werden kregen we als antwoord " het is zomer en we kunnen dan niet goed inschatten wat we moeten inkopen aldus de manager volgens het personeel"

Je kan dus nooit goed inschatten hoeveel je moet bestellen van 1 gerecht.

Dan hebben we het nog niet gehad over de beef terriyaki we hebben 2 porties besteld kregen er 1. Na vragen aan personeel of het 1 of 2 porties zijn had ook geen zin. De ene zei " ja waarschijnlijk wel" anderen zegt " nee ik ga het voor u na kijken als het er dadelijk nog niet is " inmiddels ben je alweer 30 min verder.

Uiteindelijk nog maar een portie besteld en we kregen 4 stukjes beef.

Niet veel gegeten wel lang gezeten en toch 28 euro kwijt. Erg jammer !

Geen aanrader.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na meerdere malen hier erg lekker gegeten te hebben, besloten we om er vandaag weer heen te gaan. Echter viel het ons dit keer tegen. Het leek alsof de sushi's groter geworden waren, waardoor wij een stuk sneller vol zaten en dus ook sneller buiten stonden. Ook het gevoel van gastvrijheid was dit keer een stuk minder. Het personeel leek erg gehaast en nam niet de tijd voor ons. De koffie die we als laatst besteld hebben was er binnen een minuut. Hierdoor voelden we ons een beetje opgejaagd om snel te vertrekken; zodat de volgende mensen aan onze tafel konden zitten.
De sushi zelf was wel erg lekker, alleen jammer dat de tonijn uit de driepvries kwam (wat voorheen niet zo was).
Het lijkt erop dat Shizen het heerlijke en verse eten nu verruild voor een grotere omzet. Het is meer een "vreetschuur" geworden dan een restaurant om gezellig een avondje te gaan eten. Erg jammer!