Shizen

Clarissenhof 62 4133 AC Vianen Nederland Kaart
31-347322040

Over het restaurant Shizen

Geniet van de moderne Aziatische keuken

In een trendy setting genieten van heerlijke Aziatische gerechten. Volgens Shizen is een culinaire belevenis pas compleet met een gezellige en comfortabele sfeer. En daar kunnen we ze geen ongelijk in geven. Wie van een stijlvol modern interieur houdt, zit hier dan ook helemaal goed. En bestellen via een tablet, waarom niet? Echt een restaurant van deze tijd. Voor de digibeten onder ons: geen zorgen. De vriendelijke bediening neemt alle tijd om je de fijne kneepjes van het online bestellen bij te brengen. Heerlijk om hier neer te strijken voor een uitgebreide lunch of exclusief diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Shizen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Shizen

Marnix S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Een gezellig restaurant met een perfecte bediening.
Het eten hier is geweldig zeer smaakvol en lekker snel geserveerd.
Een regelrechte aanrader om hier te gaan eten.
M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heel lekker geluncht! Vriendelijke bediening en lekker verse sushi. Was de eerste keer dat ik hier was en ik vind de inrichting ook super mooi en leuk gedaan ;)
Isabelle K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijke sushi en hele snelle bediening wb de drankjes en de sushi. Ben zelf helaas geen fan van de vele sushi waar kaas op zit, misschien een idee om die nigiri met garnaal en kaas bijvoorbeeld ook nigiri met alleen garnaal aan te bieden?
Shizen ik kom terug, zeker nu Sumo weg is uit Utrecht
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk eten en goede bediening
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Altijd geweldig
Prachtige ambiance en zalig eten
Uitstekende en snelle service
Edson A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Was weer eens als vanouds heerlijk.
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker, goede porties, veel keuze. Beneden vrij rumoerig, boven een stuk minder. Bestelling via tablet. Erg vlotte bediening
Yasmine S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
In 1 woord samengevat een walgelijke zaak.Voorafgaand gevraagd of er een aparte regeling is voor iemand met een maagverkleining. Dit zou tegen een bepaalde prijs zijn achteraf ‘Klopte’ dit niet en moest de volle pond betaald worden. Personeel en manager zijn uitermate onprofessioneel en respectloos. Enige oog was de klanten die binnen komen want dat is natuurlijk omzet.

Ik raad deze tent totaal niet aan. Laatste keer dat ik er ben geweest. Eten was trouwens ook niet lekker, sushi wordt al ver van te voren gemaakt dat proef je gewoon. Totaal niet vers. En het soort volk was er komt is aso, alleen maar gillende kinderen etc
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Geen contact met de bediening, bestellen via ipad, je hebt het ene gerecht nog niet op en staat het volgende er al!
Erg druk en rommelige ontvangst.
Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Zeer fijne snelle bediening.
Bestelling gemakkelijk doorgeven via Tablet.

De sushi is erg goed en er is erg veel keuze. De (wok) gerechtjes zijn ook erg goed en het zijn goede porties.

Het personeel is bijzonder vriendelijk.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijk gegeten, zoals altijd daar!
Debbie F.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk eten met fijne en snelle bediening, echt genieten
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Shizen is al jaren een goedlopend adres langs de A2 in Vianen. Wij komen er al lange tijd en zijn altijd zeer tevreden geweest. Het is echter wel tijd geworden dat men de zaak eens stevig onder handen gaat nemen, De inrichting begint zo langzamerhand echt sleets te worden. Met name de entree geeft niet meer het gevoel dat je een avondje lekker uit eten gaat. Wat dat betreft hebben ze het in de nieuwe zustervestiging in Den Bosch beter voor elkaar. Ook zou een update van de kaart een keer welkom zijn, of voeg een paar 'specials' toe die per seizoen variëren. De bediening is zoals vanouds snel en vriendelijk, mensen die bij elk gerechtje een uitgebreide toelichting verwachten kunnen beter niet naar een all you can eat Japanner gaan. Wij hopen dat er op korte termijn stevig gerenoveerd en geïnvesteerd gaat worden in dit restaurant, dat moet er na al die succesvolle jaren toch ook wel van af kunnen. Als men zo door blijft 'kabbelen' waarbij het jaar na jaar een stukje minder wordt gaan wij wellicht liever naar een ander adres.
anique B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zat in mijn avocado en zalmroze opeens roomkaas en een hele aparte bananensaus. Ook is de menukaart qua sushi een heel stuk kleiner dan sumo of sushi today. Tevens was het er echt belachelijk warm, meerdere mensen gebruikten de menukaart als waaier. Voor mij helaas echt een teleurstelling
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lekker gegeten, bediening is snel. Prima!
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Gewoon prima restaurant!!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Zeer goede kwaliteit en gezellige sfeer
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijke sushi, goed vertoeven, jammer dat er een tijdsdruk heerst. Wel een echte aanrader!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Was weer erg gezellig & goed gegeten. Vriendelijke en snelle bediening en een gezellig sfeer! Wij komen weer terug!
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Zoals altijd, heerlijk gegeten, heel aardige bediening!