Over restaurant Shizen

Geniet van de moderne Aziatische keuken

In een trendy setting genieten van heerlijke Aziatische gerechten. Volgens Shizen is een culinaire belevenis pas compleet met een gezellige en comfortabele sfeer. En daar kunnen we ze geen ongelijk in geven. Wie van een stijlvol modern interieur houdt, zit hier dan ook helemaal goed. En bestellen via een tablet, waarom niet? Echt een restaurant van deze tijd. Voor de digibeten onder ons: geen zorgen. De vriendelijke bediening neemt alle tijd om je de fijne kneepjes van het online bestellen bij te brengen. Heerlijk om hier neer te strijken voor een uitgebreide lunch of exclusief diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Shizen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
AnnickSkowronek .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Donderdagavond met zijn drietjes wezen eten bij Shizen. Vanwege de goede verhalen wilden we dit sushi restaurant ook eens uitproberen :-). Bij de reservering hadden we aangegeven dat het ons leuk leek om aan de ronde tafel met oranje banken te zitten. Dit was goed overgekomen en we mochten aan die tafel gaan zitten, erg leuk! Bestellen gaat via een tablet en dit werkt erg goed en snel. Na het bestellen van een drankje stonden ze denk ik binnen 10 seconden aan tafel met je bestelde drankje :-). De sushi was erg lekker. Als je niet zo'n enorme sushi liefhebber bent is er ook ruime keus in andere lekkere gerechtjes. Enige minpunt vonden wij dat je maar 2 nagerechten kon kiezen... moeilijk! Toetjes buffet een tip? Verder voor ons tot nu toe een van de lekkerste sushi restaurants!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
erg duur, maar wel lekker. te duur om met je kinderen naartoe te gaan, dus niet voor herhaling vatbaar. de sfeer was goed, maar oh wat is het duur. voor dit geld kan je toch beter bij een wok eten daar is dan ook vaak het drinken gratis.
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vorig jaar ben ik hier ook geweest, was toen niet onder de indruk.

Nu met vier personen gegeten, op de bovenverdieping.

De bediening, het serveren, gaat goed. De drankjes worden zeer snel na bestellen gebracht, het eten worden tijdig en juist geleverd. Het tussendoor afruimen mag iets vaker, de tafel staat soms erg vol met lege schaaltjes
In mijn ogen mag de bediening zich minder laten te betrekken bij de gesprekken aan tafel. Dit betrof gelukkig maar één persoon van de verschillende medewerkers.

Het eten is zeer goed van smaak.
Bestellen doe je via de minicomputer, dit werkt prima.

De locatie, het is erg vol met personen, zonder dat het te druk overkomt.
De ruimte is prettig ingericht.

Zeker voor herhaling vatbaar!
Ilonka U.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
JWandV V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben de lunch ontdekt!!! Wat is dat gaaf, het zelfde heerlijke eten & een stuk minder druk. Het is niet eens nodig om te reserveren (tot nu) het kaart is iets beperkt, maar je hebt wel een sushi only keuze & dat is perfect voor de lunch vooral voor die prijs. Echt een aanrader
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer goed eten snelle bediening en goede service echt top klein nadeel af en toe wat rumoerig zeker als je in de hoek van de bar zit .
Carlo D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vrijdag 14-10 er gegeten. De kwaliteit is er wisselend. Gisteren viel het tegen. Het eten was te vet, weinig verschil in smaken. De bediening kijkt je niet aan en smijt het eten op tafel. Men is zich echt niet meer bewust dat je daar een gast bent. Ze behandelen je daar als iemand die zo snel mogelijk zijn eten moet krijgen. Jammer hoor want de aankleden van het restaurant is wel mooi.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Deze keer geen topervaring. We eten hier vaker maar vanavond vonden we de kwaliteit en de service significant minder. 26 Euro per couvert is een prima prijs mits alles klopt. De sateetje waren niet gaar. Bediening liet lang op zich wachten en de algemene indruk was slordig. Niet scherp. Blijft jammer dat je maar 2 hele kleine nagerechten mag bestellen.
Reza89 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
De beste all-you-can eat fusion restaurant waar ik tot nu toe ben geweest. Super snelle bediening, de kwaliteit van het eten is top! Kom hier regelmatig. Het interieur is mooi en sfeervol (modern/strak), soms is het wat druk en luidruchtig omdat het bijna altijd vol zit.
Roland83 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het all-you-can-eat-concept is bij veel sushirestaurants hetzelfde, maar bij Shizen is het de bedoeling dat de kwaliteit ook echt goed is. En dat bleek wel.

De grote ruimte in het restaurant is verdeeld in kleinere gedeeltes, waardoor het niet zo massaal oogt. Dat is heel positief, want zo heb je het gevoel dat je in een veel knussere ruimte zit. De ober legde het systeem uit, dit restaurant werkt met tablets om bestellingen aan te nemen. Dit systeem werkt uitstekend, het is heel makkelijk om iets te bestellen. Het was ook wel eens interessant om maximaal 4 gerechten per ronde te bestellen, in plaats van de gebruikelijke(re) vijf.

Zodra we iets hadden besteld, werd het onverwacht snel bezorgd. Heel netjes! Er liep ook genoeg personeel rond, en iedereen leek zijn eigen gebied in het restaurant te hebben.
De eerste ronde sushi leek iets minder vers dan wat later kwam, maar wat later kwam was dan ook wel erg lekker. Goede kwaliteit rijst, goede verdeling van ingredienten en een goede smaak. Bijvoorbeeld de zoete saus op een maki met gegrilde vis was wel zoet, maar niet in-your-face-zoet waardoor je niets anders meer proeft. En de spicy tuna smaakte in het begin vooral naar tonijn, er kwam steeds meer spice in je mond. Maar zeker geen klap pittigheid waarna je de volgende maki niet meer proeft, veel verfijnder dan dat.

Het geheel was goed verzorgd, er was ruime keuze, de bezorging was vlot en de prijs was netjes. Waarom dan toch een 7 voor service? Je hebt alleen contact met de ober bij het binnenkomen, en bij het betalen. Naast het eten, bestel je ook het drinken via de tablet, en zelfs de rekening vragen gaat via de tablet. Heel efficient, misschien is daardoor het eten sneller bij je tafel. Maar het is in 1 woord: onpersoonlijk.

Desondanks zou ik dit restaurant zeker aanraden, uiteindelijk kom je voor het eten en voor een gezellige avond met elkaar.
M D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Uitmuntende sushi en bediening. Snel en vriendelijk. Minder fijn was de "grond" of "riool" lucht in en nabij de toiletten. De toiletten waren schoon dus waarschijnlijk een bouwtechnisch ding.
Anemoon37 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Met 3 collega's gingen we heel spontaan uiteten bij Shizen. Het is ons heel erg goed bevallen! Ik vond de sushi echt van hoog niveau en de bediening was ook erg netjes en klantgericht. Ik zou je aanraden om het deluxe menu te nemen (€30,80) zodat je ook onbeperkt van sashimi en bijzondere sushirolls kunt genieten. Kortom; ga er zeker heen!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Al regelmatig bij Shizen gegeten en we blijven terug komen! Erg lekker, snelle bediening, ook bij een groter gezelschap. Handig om zelf met de tablet je bestellingen door te geven.
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Shizen is mooi ingericht. Alhoewel airco geen overbodige luxe is. Drankjes komen snel. Sushi is delen, wat jammer is omdat je zo niet tegelijk kunt eten. Menukaart heeft speciale dingen waarvoor niet extra betaald hoeft te worden. Voor deluxe betaal je 6 euro extra. Shizen is prima, alhoewel je wel dicht op elkaar zit. Prima eten, niet anders dan andere restaurants.
230861 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Met het gezin op zondagavond voor het eerst in dit restaurant geweest, veel goede dingen over gehoord. Als je binnen komt schrik je positief over het grote aantal personeel wat aanwezig is. Ik telde 18 koks en plm 20 runners/bediening. Concept met tablet is goed doordacht en werkt ook !
De keuze is groots , erg snel en de gerechten in de mix zijn van meer dan prima kwaliteit ! De ene is top en de ander wat minder maar nogmaals, in de mix smaakt het allemaal erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar !

Piet van den Bosch
SophieEH .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We hebben met een grote groep hier gegeten. Over het algemeen waren we tevreden.
Het eten is lekker maar er zouden iets meer 'bijzondere' sushi's op de kaart mogen staan met iets meer uitgesproken smaken. De service kon vooral beter mbt ophalen van lege borden/bakjes etc. aangezien dit nu soms flink ophoopte. Het bestellen via de tablet werkt erg goed, maar er is wel tweemaal een gerecht vergeten.
Over-all hebben we een leuke avond gehad met lekker eten.
Papa Piet .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
De keuze bij Shizen leek uitgebreid, naast de sushi, ook veel gefrituurde gerechtjes. Het eten is goed, en als je vaker hier eet weet je heel goed wat je krijgt.
Service is prima door de bestelling op de tablet. Alles gaat supersnel. Deze keer kregen wij op ons verzoek een plek wat verder weg van keuken en uitserveerplek. Decoratie is modern en strak. Rustige kleuren en veel hout. Locatie is niet echt romantisch zo nasst de A2, maar daar heb je binnen natuurlijk geen last van.
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Via onze buurman hebben we kennis gemaakt met dit restaurant en we waren aangenaam verrast! Alle gerechtjes waren vlot en warm op tafel en zeer goed op smaak. Sinds ons eerste bezoek samen met onze buurman/vriend hebben wij hier al meerdere keren gegeten, en altijd naar tevredenheid. Echt een aanrader!
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
All you can eat in een veel betere setting dan vergelijkbare restaurants in de omgeving met dat concept. Het op afstand geinige interieur is aan slijtage onderhevig, maar stoort niet echt.
Het bestellen gaat heel makkelijk op de tablet die je bij je op tafel krijgt en echt razendsnel komen de hapjes ook op tafel. We moesten even daar aan wennen om dus ook niet te snel te bestellen.
De warme gerechten waren over het algemeen het minste. De zalm, de kip en steak spiesjes, het was nogal gaar. Wel veilig, maar daarmee niet echt heel lekker. De sushi's en salades waren verder gezien de totaal prijs wel OK, maar niet bijzonder.
Een restaurant voor snel en goedkoop Aziatisch eten.
Ricardo H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Een leuk all you can eat restaurant waar je in 2,5 uur je eigen helemaal vol kan eten. Je besteld dmv een tablet wat handig is zodat je niet van je tafel hoeft en gezellig met elkaar kan blijven zitten. Je mag max. 4 gerechten p/p per ronde bestellen. Dit is voldoende en je kan ook elkaars gerechten proeven. Eten word redelijk snel gebracht ondanks de drukte en is heerlijk voor een all you can eat restaurant is de kwaliteit echt top.
Bedieninning daarentegen (wat mag je ervan verwachten) is echt een drama sjaggerijnig je hoort ze niet als ze de gerechten opnoemen die ze neerzetten, het enige voordeel is dat ze snel zijn.
Decor ja, is mooi maar simpel. Al met al voor het eten zeker de moeite waard om vaker heen te gaan!