Shizen

Clarissenhof 62 4133 AC Vianen Nederland Kaart
31-347322040

Over het restaurant Shizen

Geniet van de moderne Aziatische keuken

In een trendy setting genieten van heerlijke Aziatische gerechten. Volgens Shizen is een culinaire belevenis pas compleet met een gezellige en comfortabele sfeer. En daar kunnen we ze geen ongelijk in geven. Wie van een stijlvol modern interieur houdt, zit hier dan ook helemaal goed. En bestellen via een tablet, waarom niet? Echt een restaurant van deze tijd. Voor de digibeten onder ons: geen zorgen. De vriendelijke bediening neemt alle tijd om je de fijne kneepjes van het online bestellen bij te brengen. Heerlijk om hier neer te strijken voor een uitgebreide lunch of exclusief diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Shizen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Shizen

Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We hebben hier sinds de opening meerdere keren gegeten en waren altijd razend enthousiast, helaas zien we het restaurant achteruit gaan.

Bij de opening ging het goed, mooi en lekker eten, goede porties en vriendelijk personeel. Helaas is het tegenwoordig veel minder, de porties zijn erg klein, een dubbele portie edamame bonen komt niet in de richting van één portie van vroeger en de smaak wordt ook matiger. Te snel klaargemaakt en daarmee slordiger geworden.

Niet alleen vandaag, maar ook een maand geleden werden de biertjes niet goed getapt, ruim onder de hoeveelheid die het glas aangeeft, glad twee keer terug gestuurd om wel een vol glas te krijgen (was bij beide keren het geval). Geen Hertog Jan meer maar helaas overgestapt op Heineken (vanwege de naam?) wat wij als bierliefhebbers jammer vinden.

Ik hoop echt dat Shizen gaat inzien dat mensen op deze manier weg blijven, wij zijn voorlopig even klaar met Shizen en zoeken onze sushi helaas elders.

Zorg alsjeblieft voor meer sfeer, minder vol gepakt restaurant, personeel wat wél vrolijk is en daadwerkelijk wil helpen en niet over loopt van het werk en daarmee de gasten afsnauwt.

Shizen kan beter, heeft dat ook gedaan, maar helaas is dat op dit moment niet meer zo.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Echt de aller beste.....
Els V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Onze tafel heeft gedurende het eten vol vaat gestaan . Dit eet niet gezellig. Verder was het goed
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Na een aantal keer aanraden van vrienden hier dan toch eindelijk eens wezen eten. En ze hadden gelijk, het was heerlijk. Zowel de sushi als de warme gerechtjes waren erg smaakvol. Zelf dol op eend, dus deze een paar keer besteld. Mooie is dat er geen max aantal ronden is dus kan je ook eens een rondje van maar 1 of 2 gerechtjes per persoon tussendoor doen. Tablet werkt goed alleen misschien mis je daardoor wat persoonlijk contact, al waren de brengers / halers allemaal even vriendelijk. Nee het is niet goedkoop maar das vaker zo bij sushi. Was zeker niet de laatste keer.
Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Ga hier regelmatig heen. Lekkere sushi en ook de warme gerechten goed op smaak. Soms wel wat luidruchtig en iets duurder. Systeem met tablet werkt goed.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerl
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Eerste en laatste keer. De kwaliteit prijs verhouding is niet goed.

De porties werden steeds kleiner en we moesten soms wel 20 a 25 min wachten op 3 gebakken garnalen. Na aangegeven te hebben dat we erg lang moesten wachten en dat de porties steeds kleiner werden kregen we als antwoord " het is zomer en we kunnen dan niet goed inschatten wat we moeten inkopen aldus de manager volgens het personeel"

Je kan dus nooit goed inschatten hoeveel je moet bestellen van 1 gerecht.

Dan hebben we het nog niet gehad over de beef terriyaki we hebben 2 porties besteld kregen er 1. Na vragen aan personeel of het 1 of 2 porties zijn had ook geen zin. De ene zei " ja waarschijnlijk wel" anderen zegt " nee ik ga het voor u na kijken als het er dadelijk nog niet is " inmiddels ben je alweer 30 min verder.

Uiteindelijk nog maar een portie besteld en we kregen 4 stukjes beef.

Niet veel gegeten wel lang gezeten en toch 28 euro kwijt. Erg jammer !

Geen aanrader.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na meerdere malen hier erg lekker gegeten te hebben, besloten we om er vandaag weer heen te gaan. Echter viel het ons dit keer tegen. Het leek alsof de sushi's groter geworden waren, waardoor wij een stuk sneller vol zaten en dus ook sneller buiten stonden. Ook het gevoel van gastvrijheid was dit keer een stuk minder. Het personeel leek erg gehaast en nam niet de tijd voor ons. De koffie die we als laatst besteld hebben was er binnen een minuut. Hierdoor voelden we ons een beetje opgejaagd om snel te vertrekken; zodat de volgende mensen aan onze tafel konden zitten.
De sushi zelf was wel erg lekker, alleen jammer dat de tonijn uit de driepvries kwam (wat voorheen niet zo was).
Het lijkt erop dat Shizen het heerlijke en verse eten nu verruild voor een grotere omzet. Het is meer een "vreetschuur" geworden dan een restaurant om gezellig een avondje te gaan eten. Erg jammer!
theo L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was gezellig druk en de bediening was vriendelijk.
het was ook niet de eerste keer dat wij daar waren.
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Sushi,s waren allemaal geplaet en vielen uit er kaar
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Dan denk je zoals gewoonlijk heerlijk te gaan eten, zit er een gezelschap naast je welke in het bezit zijn van een E-smoker en deze ook veelvuldig gebruiken. Gevolg: caramel en vanille geuren die onze eetlust niet ten goede kwamen. Dit hebben we gemeld aan het uiterst vriendelijke personeel die hierover het gesprek aangingen met het E-smokende gezelschap. Dit heeft echter niet geholpen. Het E-smoken ging gewoon door en de airco ging wat harder blazen om de geuren te verdrijven. Vervolgens zat het halve restaurant met sjaals om. We zijn toen maar naar huis gegaan.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Over het eten hoor je ons niet klagen, over het ontnemen van onze eetlust wel! Benieuwd of dit tegenwoordig de normale gang van zaken is: E-Smokende mensen! Nooit eerder meegemaakt en gepoogd de mensen aan te spreken maar bij toenadering werd er meteen gevraagd of we het konden zien! Hierna de bediening aangesproken en de dame is het gesprek aangegaan met het stel verslaafden. Dan denk je dat het wel goed komt echter mocht het stel hun zoete penetrant ruikende nep sigaretten gewoon blijven gebruiken en werd de airco een standje hoger gezet. Gevolg: meerdere tafels met mensen die hun sjaals omdeden en er is zelfs een stel vertrokken. Shizen, graag een reactie... wij hebben niks tegen rokende mensen, maar laat dat dan gebeuren in de aangewezen ruimten! De oplossing was niet de juiste en ik hoop echt dat Shizen dit beleid aan gaat passen!
martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima geluncht in Shizen. In tegenstelling tot de avond zat er tijdens de lunch niemand. Dat maakte dat we een prima bediening hadden en ons comfortabel konden laten gaan. We namen alleen de sushi, wij vinden de sushi hier van erg goede kwaliteit. Je weet zeker dat alles zojuist vers is gemaakt en dat de smaak goed is. Voor 15,50 eet je heerlijk en kun je nemen wat je wilt!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Mooi restaurant met een vriendelijke gastvrouw. De bediening die de hapjes en drankjes komen brengen heeft vooral haast. Ze mompelen snel de namen van de gerechten. De sushi is van goede kwaliteit maar wel erg voorspelbaar. Geen bijzondere smaken. Je bent ongeveer € 40,00 per persoon kwijt, wat ietwat aan de hoge kant is.

De keuze aan desserts is beperkt. Het aantal parkeerplaatsen overigens ook.
AnnickSkowronek .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Donderdagavond met zijn drietjes wezen eten bij Shizen. Vanwege de goede verhalen wilden we dit sushi restaurant ook eens uitproberen :-). Bij de reservering hadden we aangegeven dat het ons leuk leek om aan de ronde tafel met oranje banken te zitten. Dit was goed overgekomen en we mochten aan die tafel gaan zitten, erg leuk! Bestellen gaat via een tablet en dit werkt erg goed en snel. Na het bestellen van een drankje stonden ze denk ik binnen 10 seconden aan tafel met je bestelde drankje :-). De sushi was erg lekker. Als je niet zo'n enorme sushi liefhebber bent is er ook ruime keus in andere lekkere gerechtjes. Enige minpunt vonden wij dat je maar 2 nagerechten kon kiezen... moeilijk! Toetjes buffet een tip? Verder voor ons tot nu toe een van de lekkerste sushi restaurants!
martijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
erg duur, maar wel lekker. te duur om met je kinderen naartoe te gaan, dus niet voor herhaling vatbaar. de sfeer was goed, maar oh wat is het duur. voor dit geld kan je toch beter bij een wok eten daar is dan ook vaak het drinken gratis.
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vorig jaar ben ik hier ook geweest, was toen niet onder de indruk.

Nu met vier personen gegeten, op de bovenverdieping.

De bediening, het serveren, gaat goed. De drankjes worden zeer snel na bestellen gebracht, het eten worden tijdig en juist geleverd. Het tussendoor afruimen mag iets vaker, de tafel staat soms erg vol met lege schaaltjes
In mijn ogen mag de bediening zich minder laten te betrekken bij de gesprekken aan tafel. Dit betrof gelukkig maar één persoon van de verschillende medewerkers.

Het eten is zeer goed van smaak.
Bestellen doe je via de minicomputer, dit werkt prima.

De locatie, het is erg vol met personen, zonder dat het te druk overkomt.
De ruimte is prettig ingericht.

Zeker voor herhaling vatbaar!
Ilonka U.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
JWandV V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben de lunch ontdekt!!! Wat is dat gaaf, het zelfde heerlijke eten & een stuk minder druk. Het is niet eens nodig om te reserveren (tot nu) het kaart is iets beperkt, maar je hebt wel een sushi only keuze & dat is perfect voor de lunch vooral voor die prijs. Echt een aanrader
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer goed eten snelle bediening en goede service echt top klein nadeel af en toe wat rumoerig zeker als je in de hoek van de bar zit .