Over het restaurant Shizen

Geniet van de moderne Aziatische keuken

In een trendy setting genieten van heerlijke Aziatische gerechten. Volgens Shizen is een culinaire belevenis pas compleet met een gezellige en comfortabele sfeer. En daar kunnen we ze geen ongelijk in geven. Wie van een stijlvol modern interieur houdt, zit hier dan ook helemaal goed. En bestellen via een tablet, waarom niet? Echt een restaurant van deze tijd. Voor de digibeten onder ons: geen zorgen. De vriendelijke bediening neemt alle tijd om je de fijne kneepjes van het online bestellen bij te brengen. Heerlijk om hier neer te strijken voor een uitgebreide lunch of exclusief diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Shizen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na meerdere malen hier erg lekker gegeten te hebben, besloten we om er vandaag weer heen te gaan. Echter viel het ons dit keer tegen. Het leek alsof de sushi's groter geworden waren, waardoor wij een stuk sneller vol zaten en dus ook sneller buiten stonden. Ook het gevoel van gastvrijheid was dit keer een stuk minder. Het personeel leek erg gehaast en nam niet de tijd voor ons. De koffie die we als laatst besteld hebben was er binnen een minuut. Hierdoor voelden we ons een beetje opgejaagd om snel te vertrekken; zodat de volgende mensen aan onze tafel konden zitten.
De sushi zelf was wel erg lekker, alleen jammer dat de tonijn uit de driepvries kwam (wat voorheen niet zo was).
Het lijkt erop dat Shizen het heerlijke en verse eten nu verruild voor een grotere omzet. Het is meer een "vreetschuur" geworden dan een restaurant om gezellig een avondje te gaan eten. Erg jammer!
theo L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het was gezellig druk en de bediening was vriendelijk.
het was ook niet de eerste keer dat wij daar waren.
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Sushi,s waren allemaal geplaet en vielen uit er kaar
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Dan denk je zoals gewoonlijk heerlijk te gaan eten, zit er een gezelschap naast je welke in het bezit zijn van een E-smoker en deze ook veelvuldig gebruiken. Gevolg: caramel en vanille geuren die onze eetlust niet ten goede kwamen. Dit hebben we gemeld aan het uiterst vriendelijke personeel die hierover het gesprek aangingen met het E-smokende gezelschap. Dit heeft echter niet geholpen. Het E-smoken ging gewoon door en de airco ging wat harder blazen om de geuren te verdrijven. Vervolgens zat het halve restaurant met sjaals om. We zijn toen maar naar huis gegaan.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Over het eten hoor je ons niet klagen, over het ontnemen van onze eetlust wel! Benieuwd of dit tegenwoordig de normale gang van zaken is: E-Smokende mensen! Nooit eerder meegemaakt en gepoogd de mensen aan te spreken maar bij toenadering werd er meteen gevraagd of we het konden zien! Hierna de bediening aangesproken en de dame is het gesprek aangegaan met het stel verslaafden. Dan denk je dat het wel goed komt echter mocht het stel hun zoete penetrant ruikende nep sigaretten gewoon blijven gebruiken en werd de airco een standje hoger gezet. Gevolg: meerdere tafels met mensen die hun sjaals omdeden en er is zelfs een stel vertrokken. Shizen, graag een reactie... wij hebben niks tegen rokende mensen, maar laat dat dan gebeuren in de aangewezen ruimten! De oplossing was niet de juiste en ik hoop echt dat Shizen dit beleid aan gaat passen!
martin D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima geluncht in Shizen. In tegenstelling tot de avond zat er tijdens de lunch niemand. Dat maakte dat we een prima bediening hadden en ons comfortabel konden laten gaan. We namen alleen de sushi, wij vinden de sushi hier van erg goede kwaliteit. Je weet zeker dat alles zojuist vers is gemaakt en dat de smaak goed is. Voor 15,50 eet je heerlijk en kun je nemen wat je wilt!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Mooi restaurant met een vriendelijke gastvrouw. De bediening die de hapjes en drankjes komen brengen heeft vooral haast. Ze mompelen snel de namen van de gerechten. De sushi is van goede kwaliteit maar wel erg voorspelbaar. Geen bijzondere smaken. Je bent ongeveer € 40,00 per persoon kwijt, wat ietwat aan de hoge kant is.

De keuze aan desserts is beperkt. Het aantal parkeerplaatsen overigens ook.
AnnickSkowronek .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Donderdagavond met zijn drietjes wezen eten bij Shizen. Vanwege de goede verhalen wilden we dit sushi restaurant ook eens uitproberen :-). Bij de reservering hadden we aangegeven dat het ons leuk leek om aan de ronde tafel met oranje banken te zitten. Dit was goed overgekomen en we mochten aan die tafel gaan zitten, erg leuk! Bestellen gaat via een tablet en dit werkt erg goed en snel. Na het bestellen van een drankje stonden ze denk ik binnen 10 seconden aan tafel met je bestelde drankje :-). De sushi was erg lekker. Als je niet zo'n enorme sushi liefhebber bent is er ook ruime keus in andere lekkere gerechtjes. Enige minpunt vonden wij dat je maar 2 nagerechten kon kiezen... moeilijk! Toetjes buffet een tip? Verder voor ons tot nu toe een van de lekkerste sushi restaurants!
martijn V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
erg duur, maar wel lekker. te duur om met je kinderen naartoe te gaan, dus niet voor herhaling vatbaar. de sfeer was goed, maar oh wat is het duur. voor dit geld kan je toch beter bij een wok eten daar is dan ook vaak het drinken gratis.
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vorig jaar ben ik hier ook geweest, was toen niet onder de indruk.

Nu met vier personen gegeten, op de bovenverdieping.

De bediening, het serveren, gaat goed. De drankjes worden zeer snel na bestellen gebracht, het eten worden tijdig en juist geleverd. Het tussendoor afruimen mag iets vaker, de tafel staat soms erg vol met lege schaaltjes
In mijn ogen mag de bediening zich minder laten te betrekken bij de gesprekken aan tafel. Dit betrof gelukkig maar één persoon van de verschillende medewerkers.

Het eten is zeer goed van smaak.
Bestellen doe je via de minicomputer, dit werkt prima.

De locatie, het is erg vol met personen, zonder dat het te druk overkomt.
De ruimte is prettig ingericht.

Zeker voor herhaling vatbaar!
Ilonka U.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
JWandV V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben de lunch ontdekt!!! Wat is dat gaaf, het zelfde heerlijke eten & een stuk minder druk. Het is niet eens nodig om te reserveren (tot nu) het kaart is iets beperkt, maar je hebt wel een sushi only keuze & dat is perfect voor de lunch vooral voor die prijs. Echt een aanrader
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer goed eten snelle bediening en goede service echt top klein nadeel af en toe wat rumoerig zeker als je in de hoek van de bar zit .
Carlo D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Vrijdag 14-10 er gegeten. De kwaliteit is er wisselend. Gisteren viel het tegen. Het eten was te vet, weinig verschil in smaken. De bediening kijkt je niet aan en smijt het eten op tafel. Men is zich echt niet meer bewust dat je daar een gast bent. Ze behandelen je daar als iemand die zo snel mogelijk zijn eten moet krijgen. Jammer hoor want de aankleden van het restaurant is wel mooi.
martin D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Deze keer geen topervaring. We eten hier vaker maar vanavond vonden we de kwaliteit en de service significant minder. 26 Euro per couvert is een prima prijs mits alles klopt. De sateetje waren niet gaar. Bediening liet lang op zich wachten en de algemene indruk was slordig. Niet scherp. Blijft jammer dat je maar 2 hele kleine nagerechten mag bestellen.
Reza89 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
De beste all-you-can eat fusion restaurant waar ik tot nu toe ben geweest. Super snelle bediening, de kwaliteit van het eten is top! Kom hier regelmatig. Het interieur is mooi en sfeervol (modern/strak), soms is het wat druk en luidruchtig omdat het bijna altijd vol zit.
roland83 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het all-you-can-eat-concept is bij veel sushirestaurants hetzelfde, maar bij Shizen is het de bedoeling dat de kwaliteit ook echt goed is. En dat bleek wel.

De grote ruimte in het restaurant is verdeeld in kleinere gedeeltes, waardoor het niet zo massaal oogt. Dat is heel positief, want zo heb je het gevoel dat je in een veel knussere ruimte zit. De ober legde het systeem uit, dit restaurant werkt met tablets om bestellingen aan te nemen. Dit systeem werkt uitstekend, het is heel makkelijk om iets te bestellen. Het was ook wel eens interessant om maximaal 4 gerechten per ronde te bestellen, in plaats van de gebruikelijke(re) vijf.

Zodra we iets hadden besteld, werd het onverwacht snel bezorgd. Heel netjes! Er liep ook genoeg personeel rond, en iedereen leek zijn eigen gebied in het restaurant te hebben.
De eerste ronde sushi leek iets minder vers dan wat later kwam, maar wat later kwam was dan ook wel erg lekker. Goede kwaliteit rijst, goede verdeling van ingredienten en een goede smaak. Bijvoorbeeld de zoete saus op een maki met gegrilde vis was wel zoet, maar niet in-your-face-zoet waardoor je niets anders meer proeft. En de spicy tuna smaakte in het begin vooral naar tonijn, er kwam steeds meer spice in je mond. Maar zeker geen klap pittigheid waarna je de volgende maki niet meer proeft, veel verfijnder dan dat.

Het geheel was goed verzorgd, er was ruime keuze, de bezorging was vlot en de prijs was netjes. Waarom dan toch een 7 voor service? Je hebt alleen contact met de ober bij het binnenkomen, en bij het betalen. Naast het eten, bestel je ook het drinken via de tablet, en zelfs de rekening vragen gaat via de tablet. Heel efficient, misschien is daardoor het eten sneller bij je tafel. Maar het is in 1 woord: onpersoonlijk.

Desondanks zou ik dit restaurant zeker aanraden, uiteindelijk kom je voor het eten en voor een gezellige avond met elkaar.
m D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Uitmuntende sushi en bediening. Snel en vriendelijk. Minder fijn was de "grond" of "riool" lucht in en nabij de toiletten. De toiletten waren schoon dus waarschijnlijk een bouwtechnisch ding.
anemoon37 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Met 3 collega's gingen we heel spontaan uiteten bij Shizen. Het is ons heel erg goed bevallen! Ik vond de sushi echt van hoog niveau en de bediening was ook erg netjes en klantgericht. Ik zou je aanraden om het deluxe menu te nemen (€30,80) zodat je ook onbeperkt van sashimi en bijzondere sushirolls kunt genieten. Kortom; ga er zeker heen!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Al regelmatig bij Shizen gegeten en we blijven terug komen! Erg lekker, snelle bediening, ook bij een groter gezelschap. Handig om zelf met de tablet je bestellingen door te geven.