Shizen

Clarissenhof 62 4133 AC Vianen Nederland Kaart
31-347322040

Over het restaurant Shizen

Geniet van de moderne Aziatische keuken

In een trendy setting genieten van heerlijke Aziatische gerechten. Volgens Shizen is een culinaire belevenis pas compleet met een gezellige en comfortabele sfeer. En daar kunnen we ze geen ongelijk in geven. Wie van een stijlvol modern interieur houdt, zit hier dan ook helemaal goed. En bestellen via een tablet, waarom niet? Echt een restaurant van deze tijd. Voor de digibeten onder ons: geen zorgen. De vriendelijke bediening neemt alle tijd om je de fijne kneepjes van het online bestellen bij te brengen. Heerlijk om hier neer te strijken voor een uitgebreide lunch of exclusief diner!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Shizen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Shizen

Debbie F.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk eten met fijne en snelle bediening, echt genieten
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Shizen is al jaren een goedlopend adres langs de A2 in Vianen. Wij komen er al lange tijd en zijn altijd zeer tevreden geweest. Het is echter wel tijd geworden dat men de zaak eens stevig onder handen gaat nemen, De inrichting begint zo langzamerhand echt sleets te worden. Met name de entree geeft niet meer het gevoel dat je een avondje lekker uit eten gaat. Wat dat betreft hebben ze het in de nieuwe zustervestiging in Den Bosch beter voor elkaar. Ook zou een update van de kaart een keer welkom zijn, of voeg een paar 'specials' toe die per seizoen variëren. De bediening is zoals vanouds snel en vriendelijk, mensen die bij elk gerechtje een uitgebreide toelichting verwachten kunnen beter niet naar een all you can eat Japanner gaan. Wij hopen dat er op korte termijn stevig gerenoveerd en geïnvesteerd gaat worden in dit restaurant, dat moet er na al die succesvolle jaren toch ook wel van af kunnen. Als men zo door blijft 'kabbelen' waarbij het jaar na jaar een stukje minder wordt gaan wij wellicht liever naar een ander adres.
anique B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Zat in mijn avocado en zalmroze opeens roomkaas en een hele aparte bananensaus. Ook is de menukaart qua sushi een heel stuk kleiner dan sumo of sushi today. Tevens was het er echt belachelijk warm, meerdere mensen gebruikten de menukaart als waaier. Voor mij helaas echt een teleurstelling
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Lekker gegeten, bediening is snel. Prima!
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Gewoon prima restaurant!!
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Zeer goede kwaliteit en gezellige sfeer
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijke sushi, goed vertoeven, jammer dat er een tijdsdruk heerst. Wel een echte aanrader!
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Was weer erg gezellig & goed gegeten. Vriendelijke en snelle bediening en een gezellig sfeer! Wij komen weer terug!
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Zoals altijd, heerlijk gegeten, heel aardige bediening!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Prima gegeten ga zeker nog een keer.
Avinash P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Veel keus, lekker eten en zeer goede en snelle service!
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Tot nu toe geen klagen, alleen af en toe willen we wel eens aan een ander tafeltje zitten.
Fiona F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Op de sushi met zalm en avocado zit bananensaus. Toen ik vroeg of dit een foutje was, werd er mij verteld dat ze altijd bananensaus op de zalmsushi doen. Echt niet te eten! Ik heb op heel veel plekken sushi gegeten, maar deze combi is wel erg apart.
Ac B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Deze slaan we voortaan over ...sushi matig en duidelijk ver van te voren al klaar gemaakt. Vleesgerechten weinig smaakvol en alles leek op elkaar ook het ijs na vol bevroren ijs kristallen. Bediening vlot maar onsympathiek.Er zijn echt veel betere sushi restaurants te vinden in dit genre ...jammer
Roberta V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Niet alleen de sushi maar ook de vleesgerechten zijn heerlijk! Ook echt een aanrader om er met kleine kinderen naar toe te gaan. Alleen is het verschil met een deluxe variant me niet helder. Je mag de luxere gerechten selecteren maar de "gewone" variant is goed genoeg. We kijken uit naar de volgende keer ;-)
Linda F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Lekker gegeten, maar de dure flessen water op de rekening à 6 euro (naast de wijn) waren toch wel een groot minpunt en niet in verhouding tot de prijs van het eten. Voortaan ook kraanwater serveren?
J.P. P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Bij reservering via mail doorgegeven een bepaalde plaats (6 pers.) in de grote zaal. Wij werden in het kleine zaaltje geplaatst. Echter na vragen gesteld, konden we toch in de grote zaal eten.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Waarom wordt er geen glaasje kraanwater geserveerd ? Een leuke avond met goed eten en de nodige glazen wijn/bier/cola wordt toch wat minder leuk als je na een erg pittig gerecht om een glaasje water vraagt om te blussen en dat wordt geweigerd ! Dat kan toch eigenlijk niet meer in 2017. Het wordt nog erger als wordt verteld dat bij een fles wijn je wel water kan krijgen. Kom op Shizen, dit is beneden jullie stand.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik vind alleen de toetjes karig.
Je mag er 2 pp en niet onbeperkt.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Shizen oogt niet alleen massaal maar is het ook, het restaurant is vooral ingericht voor groepen! Een afrader als je samen met partner rustig wilt dineren, daarvoor is het te gehorig en rumoerig.....
Het eten is redelijk en ondanks de omvang van het etablissement doet het personeel er alles aan om de gevraagde bestellingen voor te schotelen, maar alles is puur gericht op het serveren en niet op klantvriendelijke "aandacht."

Voor mij persoonlijk is het een éénmalig bezoek geweest.