Shisha

Orthenstraat 356 5211SX Den Bosch Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Shisha

De echte Marokkaanse keuken

Als je uit eten wilt denk je misschien niet meteen aan de Marokkaanse keuken. Maar als de woorden couscous, tajine en gevulde dadels je als muziek in de oren klinken is deze Marokkaanse misschien de keuken die je zoekt. Laat je oog vallen op een lekker schotel of salade op het menu of laat je bord vullen met een verrassing van de chef. De verschillende tajines, schotels of heerlijke Marokkaanse of Tunesische desserts zullen je een nieuwe culinaire wereld doen ontdekken!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Shisha

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Shisha

Diane V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De ontvangst en bediening was allerhartelijkst. We hebben genoten van de mezze vooraf. Wat een heerlijke smaken. Ook de hoofdgerechten waren heerlijk. De begeleidende Tunesische wijn was erg lekker. De porties waren groot. We zaten goed vol. We komen zeker nog een keer terug.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk genoten van het vijfgangen menu. Met zorg bereid en zeer prettige service.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, al moesten we wel wennen aan de bijzondere smaakcombinaties die de Arabische keuken kent. Het personeel was heel vriendelijk en attent.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk eten en goede bediening. Leuke kennismaking met de Marrokkaanse keuken!
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Benito B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Met het aanschaffen van een kortingsactie via social deal hoop je positief verrast te worden over een restaurant dat je nog niet kent. Twee vegetarische verrassingsmenu's besteld in de hoop veel Tunesische specialiteiten te proeven. Helaas viel onze avond tegen:
- heel klein voorgerecht: twee balletjes fallafel vooraf, (wel smaakvol overigens)
- een klein groentetaartje als hoofdgerecht (op smaak gebracht met kaassaus, met broccoli, wortelen, ei en bloemkool) Passend voor de Franse keuken.
- De verwarming stond erg laag, het tochtte bij het raam en geen vloerverwarming dus koude voeten.
- de melkopschuimer was kapot, dus helaas koffie verkeerd ipv cappuccino.

Bij de vraag of het allemaal smaakte hebben we het eerlijk aangegeven. Ter compensatie hebben ze drie drankjes niet in rekening gebracht. Oprecht een mooi gebaar al had ik liever echt lekker gegeten.

Het gerecht voor de Social Deal prijs is prima, de oorspronkelijke (dubbele) prijs zou teleurstellend zijn.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Het eten was smakelijk, en gevarieerd, we hadden voor 2 personen een proeverij voorgerecht besteld. Het hoofd en nagerecht was ook lekker en voldoende. De inrichting, kaal en ongezellig.
Vieze zitkussens op de stoel, en mijn schoenen plakte aan de [tegel]vloer vast.
Geen lepels in de gerechten, dus moest met eigen lepel opscheppen. [toen we er om vroegen kregen we wel opscheplepels]
Zodra de drinkglazen leeg waren werden ze meegenomen, we moesten zelf een consumptie bestellen zeiden ze, toen we er om vroegen, "dit is onze cultuur, wij vragen niet aan de klanten of ze iets te drinken willen". Al met al, het eten is goed maar de entourage ongezellig en stoelen en vloer vies, rommelig op tafel, de 1 mist een servet de ander een vork, een beetje rommelig allemaal. we zouden zelf geen 2de keer terug gaan en zeker een ander niet adviseren daar te eten. Het is niet duur, de rekening door 2en gedeeld waren we pp 35 euro kwijt voor, voor, hoofd en nagerecht en 2 consumpties.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten, wat een mooie en smakelijke gerechten! Echt een aanrader
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Geweldig genoten. Heerlijk eten oftewel we hadden heel goed gekozen! Vriendelijke en dienstverlenende instelling van het bedienend personeel
Rene T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ontvangst was vriendelijk. Gezellige inrichting. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar maar niet hinderlijk.
Het eten was heerlijk!

Aandachtspunt, de bediening was 1 van de 2 nagerechten vergeten en de kortingsactie van Iens was men vergeten te verrekenen, maar na een opmerking hebben zij dit aangepast.

nog een opmerking voor Iens, bij de wachttijd hebben wij de volgende keuzes, lang, kan beter, redelijk, kort en hoog tempo. Ik mis er eentje, precies goed :-)
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke gerechten , met smaak bereid erg vriendelijke gastvrije bediening
Christien T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het eten was lekker en de bediening vriendelijk
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisteren met een groep van bijna 20 mensen gegeten bij Shisha als afsluiter van ons personeelsuitje. Wij zijn onverdeeld enthousiast en lovend over dit restaurant. De communicatie rondom de reservering verliep heel plezierig en gisteren werden wij (eerder dan verwacht) met open armen ontvangen. Wat een oase van rust en vriendelijkheid. Hoewel we niet met z'n allen aan 1 tafel pasten, zaten we knus bij elkaar in de buurt. De bediening was gezellig, vriendelijk en goed afgestemd op onze behoefte. Het eten smaakte ons allemaal, zonder uitzonderingen, bijzonder goed. Goede kwaliteit vlees, en prachtige smaakcombinaties. Leuk dat jullie zo enthousiast over de Arabische koffie vertelden. Wij hebben genoten, nogmaals onze dank en veel succes met jullie restaurant.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker eten, goede prijs-kwaliteitvehouding en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Elza14 V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De sfeer was goed, voelt als een beleving.
ilse D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
17/07/2017 hier geweest op donderdagavond. Het was erg rustig, maar de sfeer was goed en het eten was echt heerlijk. Er was maar één dame in de bediening, maar doordat het niet zo druk was kon ze het prima aan en ze was uiterst vriendelijk. Wij komen hier zeker terug.
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Ruime porties en lekker gevarieerd. Wel was het erg onrustige muziek, waardoor ik me wat opgejaagd voelde.
John M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Meer in de indeling Wat sfeer extra inbrengen. Zou het wat gezelliger eruit zien verwacht ik. Eten is geweldig.
lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu vlees. De ontvangst was vriendelijk en we kregen een tafeltje bij het raam. Al vlot kwam het voorgerecht, heerlijk gekruid gehakt in een envelopje van filodeeg. Een lekker klein gerechtje. Daarna kippensoep op zijn Tunesisch. Dat viel zeker mee. De zoetige kruiden klopten helemaal met de licht gebonden oranje soep. De gangen kwamen steeds vlot door maar met voldoende tijd er tussen om ontspannen te kunnen praten en drinken. De kok had voor ons beiden aparte hoofdgerechten gemaakt zodat we bij elkaar konden proeven. Een tajine met kip en olijven en een ovenschoteltje met kefta (kalfsgehakt) met aardappel en aubergine. Mijn partner is niet gek van olijven maar ik des te meer dus dat kwam goed uit. Beide gerechten waren prima gekruid, niet te scherp, precies goed naar onze smaak. De hoeveelheid was wel wat groot voor twee personen. Als nagerecht een Tunesisch puddinkje met vers fruit en een toefje slagroom. Ik vond het een mooi uitgebalanceerde maaltijd waarbij je je, mede door de leuke inrichting van het restaurant, even in Noord Afrika waant. Een mooie ervaring voor ons en voor herhaling vatbaar.
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De bediening mocht iets vrolijker. Het eten was lekker maar weinig voor de prijs. Het decor was weer erg mooi, ik heb toch een leuke avond gehad hier.