Shisha

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Shisha

De echte Marokkaanse keuken

Als je uit eten wilt denk je misschien niet meteen aan de Marokkaanse keuken. Maar als de woorden couscous, tajine en gevulde dadels je als muziek in de oren klinken is deze Marokkaanse misschien de keuken die je zoekt. Laat je oog vallen op een lekker schotel of salade op het menu of laat je bord vullen met een verrassing van de chef. De verschillende tajines, schotels of heerlijke Marokkaanse of Tunesische desserts zullen je een nieuwe culinaire wereld doen ontdekken!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Shisha

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Shisha

Christien T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisteren met een groep van bijna 20 mensen gegeten bij Shisha als afsluiter van ons personeelsuitje. Wij zijn onverdeeld enthousiast en lovend over dit restaurant. De communicatie rondom de reservering verliep heel plezierig en gisteren werden wij (eerder dan verwacht) met open armen ontvangen. Wat een oase van rust en vriendelijkheid. Hoewel we niet met z'n allen aan 1 tafel pasten, zaten we knus bij elkaar in de buurt. De bediening was gezellig, vriendelijk en goed afgestemd op onze behoefte. Het eten smaakte ons allemaal, zonder uitzonderingen, bijzonder goed. Goede kwaliteit vlees, en prachtige smaakcombinaties. Leuk dat jullie zo enthousiast over de Arabische koffie vertelden. Wij hebben genoten, nogmaals onze dank en veel succes met jullie restaurant.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker eten, goede prijs-kwaliteitvehouding en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Elza14 V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De sfeer was goed, voelt als een beleving.
ilse D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
17/07/2017 hier geweest op donderdagavond. Het was erg rustig, maar de sfeer was goed en het eten was echt heerlijk. Er was maar één dame in de bediening, maar doordat het niet zo druk was kon ze het prima aan en ze was uiterst vriendelijk. Wij komen hier zeker terug.
Laura C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Ruime porties en lekker gevarieerd. Wel was het erg onrustige muziek, waardoor ik me wat opgejaagd voelde.
John M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Meer in de indeling Wat sfeer extra inbrengen. Zou het wat gezelliger eruit zien verwacht ik. Eten is geweldig.
lekkereten1944 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu vlees. De ontvangst was vriendelijk en we kregen een tafeltje bij het raam. Al vlot kwam het voorgerecht, heerlijk gekruid gehakt in een envelopje van filodeeg. Een lekker klein gerechtje. Daarna kippensoep op zijn Tunesisch. Dat viel zeker mee. De zoetige kruiden klopten helemaal met de licht gebonden oranje soep. De gangen kwamen steeds vlot door maar met voldoende tijd er tussen om ontspannen te kunnen praten en drinken. De kok had voor ons beiden aparte hoofdgerechten gemaakt zodat we bij elkaar konden proeven. Een tajine met kip en olijven en een ovenschoteltje met kefta (kalfsgehakt) met aardappel en aubergine. Mijn partner is niet gek van olijven maar ik des te meer dus dat kwam goed uit. Beide gerechten waren prima gekruid, niet te scherp, precies goed naar onze smaak. De hoeveelheid was wel wat groot voor twee personen. Als nagerecht een Tunesisch puddinkje met vers fruit en een toefje slagroom. Ik vond het een mooi uitgebalanceerde maaltijd waarbij je je, mede door de leuke inrichting van het restaurant, even in Noord Afrika waant. Een mooie ervaring voor ons en voor herhaling vatbaar.
Houdin P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De bediening mocht iets vrolijker. Het eten was lekker maar weinig voor de prijs. Het decor was weer erg mooi, ik heb toch een leuke avond gehad hier.
Cagri A.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het eten was weinig voor de prijs. Kip was lekker maar in het vlees zat veelste veel kraakbeen. Serveerster deed erg droog. Het decor zag er erg goed uit
B S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Gegeten met een social deal bon. Gekozen voor het vlees menu. Lekkere smaakvolle vlees gerechten. Mild gekruid en royale porties. Vriendelijke bediening
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Vanavond een verrassend aangename avond gehad bij dit charmante Marokkaans/Tunesisch restaurant. De ambiance is sfeervol, het eten lekker en goed verzorgd en de bediening uitermate vriendelijk en correct. Gelozen voor enkele traditionele gerechten en hier geen spijt van. Goed gekruid en een feest van smaak. Alleen de huiswijn zou iets beter hebben gemogen, iets te zoetig naar onze smaak. Al met al echter zeker waard om nog eens terug te gaan.
Kaatje_85 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
We zijn al vaker langs dit restaurant gelopen, en ineens hadden ze via socialdeal een actie. We hebben meteen 2 vouchers besteld voor een 4-gangen diner en waren erg benieuwd. Bij binnenkomst werden we al aangenaam verrast: vriendelijke bediening en een gezellig decor. We kregen beiden een 4-gangen diner gebaseerd op vlees. Het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere!! Het hoofdgerecht was een tajine van kalfsvlees, met dadels, amandel en pruim. Heerlijk. Bij elke gang kregen we een uitleg van wat er op het bord lag. Naderhand hebben we nog een shisha gerookt onder het genot van een verse muntthee. We hebben een heerlijke avond gehad en waren zeer aangenaam verrast door het eten en de algehele sfeer. Dit restaurant heeft er klanten bij, ik verheug me al op het volgende bezoek!
ChingYang .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Met 7 collega's van werk hier het verrassingsmenu gekozen. Erg lekker, veel variatie in smaken, zowel bij het voorgerecht als bij de vijf verschillende tajines: kip, lam, kalfsvlees, vis en vegetarisch. Allemaal van goede kwaliteit en ruime porties. We kregen niet alles op. En toen kwam het Grand dessert nog! Prettige atmosfeer, rustige, attente bediening.
Gijs H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Andere definitie van avandje uit. Mooie gerechtjes met een Noord-Afrikaans smaak pallet. Bediening zeer keurig en makkelijk in de omgang. Een aanrader voor degene die een lekkere maaltijd zoekt, zonder de friet met biefstuk optie.
Erwin I.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
We komen hier vaak en vinden het een super gezellig restaurant. Het eten is altijd bijzonder met spannende combinaties van kruiden en ingredienten. De bediening is heel attent en lief. Tot gauw !
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Omdat we voor de film snel nog wat wilden eten hier naar binnen gestapt met het verzoek of we voor een bepaalde tijd nog snel konden eten. Dat is helemaal gelukt met de Berber Tajine en het was nog heel erg lekker op de koop toe! Mooie volle smaken in het stoofpotje en heerlijk mals kalfsvlees (dat kalfje had ik in de haast niet goed gezien, anders had ik wat anders gekozen). De salade erbij was vers en fris. Waarom ik toch geen acht voor de service geef, komt doordat we bij de tajine één éénpersoonspotje met de bijbehorende tarwekorrels kregen. Dat was zo op. Het was geen probleem om er een potje bij te krijgen, maar dat ene potje voelde zo ongastvrij en zuinigjes aan. Maar ik kom zeker nog wel een keer terug om uitgebreider van de menukaart te eten.
Laurens U.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Ondanks het feit dat men bijzonder enthousiast is en zeer aardig laten ze af en toe wat lang op zich wachten. De porties bij het verrassingsmenu waren wat klein. Op de smaal weinig aan te merken..
Echtlekker .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Hier met een ander stel gaan eten vanavond . Voor mezelf was dit de tweede keer. Het eten was best aardig, maar niet echt bijzonder, voor de kieskeurige eter / hobbykok . Duidelijk was dat het eten niet bereid was in de echte authentieke tajine . Het had niet de authentieke smaak. In de schaaltjes bijgerechten zoals sla , humous , bulgar , zat geen bestek . Er werd geen brood bij geserveerd , een klein bordje om de bijgerechten op te doen ontbrak. Brood om de humous op te doen er maar bij besteld maar helaas...de broodjes kwamen pas toen alles al op was. Ze waren het vergeten. Ook een beetje jammer dat ze niet goed afgebakken waren. Al met al een zes voor het eten. Het werd een beetje goed gemaakt met een likeurtje van het huis.
Sfeer en bediening verder prima.
simmm .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Heerlijk en uitgebreid gegeten bij shisha, wij hadden gekozen voor een verrassingsmenu. Erg goede prijs ook! We kregen een uitgebreide uitleg over het eten en ook werd er rekening gehouden met mijn allergieen. Erg vriendelijke bediening en gezellige sfeer, ik kom zeker terug!