Shira Yuki

Meer informatie over restaurant Shira Yuki

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jessica04 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben gisteren om 18uur afgehaald. Ik ben geen groot liefhebber van sushi, maar dit was fantastisch. De california Maki met gebakken garnaal en avocado en uienroll met krokante zalm zijn aanraders. Verse ingredienten. I.t.t. de grote ketens, hier proef je nog de kwaliteit van kleinschaligheid. Complimenten!
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Wat een goede smaken, de rijst zalig luchtig en zacht ... Mooie dunne omelet, beste crunchy tempura california roll ever.... beetje smokey hmmm. Een verademing op sushi niveau. Had een grote variëteit besteld zonder vooraf te bellen... In no time en vakkundig gerold met 2 kleine extra's. Heb dit diamantje al bij veel vrienden verklapt! Tot snel... Ik ben verslaafd :)
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Knus, persoonlijk en vooral vers! Heerlijk gegeten. Onze zoon was jarig en ze hadden hier aan gedacht, heel attent! Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij zijn er vanavond geweest en de sushi was geweldig en heerlijk en we komen hier zeker terug of we doen een keer een afhaal en dan thuis lekker genieten!
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zondag hebben wij een bestelling gedaan bij Shira-yuki
We hebben ontzettend lekker gegeten, het was perfect. De opmaak op de schalen was mooi, en de smaak voortreffelijk. Voor ons zijn jullie de beste in heel Oosterbeek
Komen snel eten in het restaurant, lijkt ons ook leuk om eens te doen
Rogilla .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. De kaart is uitgebreid. De bediening is vriendelijk. We gaan zeker terugkomen. Fijn om een goed japans restaurant in oosterbeek te hebben!
Sepp T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten is redelijk maar de service is zeer slecht. Gasten worden als slechte klanten behandeld. Een dubbel betaalde rekening wil men niet compenseren, geen excuus, geen enkele tegemoetkoming. WAARDELOOS!
Anke70a .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Vanavond voor de vierde en laatste keer bij Shirayuki gegeten. Omdat ik geen kip of vlees eet vroeg ik om een alternatief voor de yakitori die in het menu zaten, maar dat was niet mogelijk. Een paar sushi of loempia's zijn toch niet zo moeilijk? De yakitori van mijn man waren ook lauw en er werd ook niet gevraagd of het smaakte, pas aan het eind. De bestelde pruimenwijn smaakte niet fruitig en crispy zoals we gewend zijn daar (dit was onze vierde keer bij Shirayuki), maar naar zeep, waarschijnlijk van het afwasmiddel aan de glazen. De aardige maar jonge jongen die ons bediende stelde voor om de wijn dan maar met wat citroen te drinken... Ondanks dat we de wijn lieten staan werd er geen alternatief aangeboden en de wijn ook gewoon in rekening gebracht. De sushi zelf waren weer uitmuntend, maar met deze service en ongeïnteresseerdheid van het personeel was dit dan onze allerlaatste keer bij Shirayuki.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
We hebben hier afgelopen week sushi gegeten en we zijn beide mee-eens dat het eten niet echt special is. De sushirijst had een heel licht zoete smaak waardoor de ingrediënten minder naar boven komen. De tafels en stoelen staan heel dicht bij elkaar. Het eten wordt wel snel geserveerd, helaas sprak de bediening niet zo heel goed Nederlands om een leuk praatje mee te maken.
Sophie Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Goede verse sushi, wordt gemaakt waar je bij 'zit'. Je hoeft niet lang te wachten op de bestelling. Vriendelijk personeel. Inrichting niet bijzonder.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Ondanks de lange reis ernaartoe was het dit meer dan waard. Goede sushi en charmante bediening. Beetje sake om de boel compleet te maken en je hebt een prima avond!
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Met 2 personen kyotomenu gegeten met een sikoro biertje ( Japans ) alhoewel we aan de vroege kant waren 17.15 was de zaak al up and running , de vers bereide sushi was heerlijk lauwwarm en goed van smaak ! Vriendelijke ietwat jonge bediening! Goeie tent!