Shira Yuki

Van Toulon van der Koogweg 2 6862 EC Oosterbeek Nederland Kaart

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Shira Yuki

9,3

Jouw recensie over het restaurant Shira Yuki

Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat een topper. De sushi was ontzettend lekker. Alles werd vers klaargemaakt. We komen hier zeker nog terug.
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Uitstekend vers eten. Wordt direct klaargemaakt. Heeft niet echt iets van restaurant maar eten was echt superlekker.
Weijs W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Smakelijke sushi, maar wel erg aan de prijs.
Hansje K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Lekkere sushi's!
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zomaar tussendoor in Oosterbeek bij Shira Yuki beland met partner en 3 tienermeiden om te genieten van sushi. En genoten hebben we zeker! Vers gerolde sushi in veel variaties, ook diverse met kip. Perfecte sushi qua structuur, vulling en smaak. TOP TOP TOP!!! Het omrijden waard geweest.
Sjors S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
In een word: geweldig! Een aanrader! Lekker en supper vers De chef special (ebi dragon) is echt een aanrader. Waar de aan prijs . Bediening is aardig we komen zeker weer terug.
Djé A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
De kwaliteit van de sushi is erg matig, grove stukken komkommer en avocado, lauw warme sushi, niet stevig gerold. Redelijk smaakloos. Kortom zonde van mn geld.
jessica04 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben gisteren om 18uur afgehaald. Ik ben geen groot liefhebber van sushi, maar dit was fantastisch. De california Maki met gebakken garnaal en avocado en uienroll met krokante zalm zijn aanraders. Verse ingredienten. I.t.t. de grote ketens, hier proef je nog de kwaliteit van kleinschaligheid. Complimenten!
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Knus, persoonlijk en vooral vers! Heerlijk gegeten. Onze zoon was jarig en ze hadden hier aan gedacht, heel attent! Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Wat een goede smaken, de rijst zalig luchtig en zacht ... Mooie dunne omelet, beste crunchy tempura california roll ever.... beetje smokey hmmm. Een verademing op sushi niveau. Had een grote variëteit besteld zonder vooraf te bellen... In no time en vakkundig gerold met 2 kleine extra's. Heb dit diamantje al bij veel vrienden verklapt! Tot snel... Ik ben verslaafd :)
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij zijn er vanavond geweest en de sushi was geweldig en heerlijk en we komen hier zeker terug of we doen een keer een afhaal en dan thuis lekker genieten!
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zondag hebben wij een bestelling gedaan bij Shira-yuki
We hebben ontzettend lekker gegeten, het was perfect. De opmaak op de schalen was mooi, en de smaak voortreffelijk. Voor ons zijn jullie de beste in heel Oosterbeek
Komen snel eten in het restaurant, lijkt ons ook leuk om eens te doen
Rogier T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. De kaart is uitgebreid. De bediening is vriendelijk. We gaan zeker terugkomen. Fijn om een goed japans restaurant in oosterbeek te hebben!
Sepp T.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het eten is redelijk maar de service is zeer slecht. Gasten worden als slechte klanten behandeld. Een dubbel betaalde rekening wil men niet compenseren, geen excuus, geen enkele tegemoetkoming. WAARDELOOS!
Sophie N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Goede verse sushi, wordt gemaakt waar je bij 'zit'. Je hoeft niet lang te wachten op de bestelling. Vriendelijk personeel. Inrichting niet bijzonder.
Kalaforni .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
Met 2 personen kyotomenu gegeten met een sikoro biertje ( Japans ) alhoewel we aan de vroege kant waren 17.15 was de zaak al up and running , de vers bereide sushi was heerlijk lauwwarm en goed van smaak ! Vriendelijke ietwat jonge bediening! Goeie tent!