Over het restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill

Sushi tot in de nok

De Japanse keuken in volle glorie! Een kaart vol met sushi, maki, tempura en wat dacht je van kushiyaki? Het restaurant vind je op de eerste etage waar constructies van hout en staal tot in de nok, groene planten en het zicht op de loungebar resulteren in een warme sfeer. Gerechten afhalen kan bij de kleurrijke loungebar.

Meer informatie over restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voortreffelijk,aangenaam en weer voor herhaling vatbaar
Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Tafel 13 is onze favoriete tafel. Heerlijk eten en hele vriendelijke bediening; complimenten!
Elke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Jammer dat je geen karaf normaal water kunt bestellen... je bent veroordeeld tot dure Voss a 8 euro of n miniflesje chaudfontaine a 2,30

Bestel je koud en warm dan wacht je lang op het warme eten ... maar het is wel overheerlijk!
muziek en akoestiek kunnen beter
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Fijn restaurant om samen met familie te eten of met partner. Gezellige sfeer en het personeel erg vriendelijk en snel. De deur werd zelfs netjes voor ons open gehouden bij vertrek! kortom: zeker het proberen waard!
David B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was prima, service boven was goed. Alleen een opmerking over de ontvangst, het was best druk en er stond 1 jongen alles te regelen, van de jassen aannemen tot het wegbrengen naar je tafel. Dat had beter gekund volgens mij.
Marij V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ziet er goed en verzorgd uit. Ook het personeel ziet er verzorgd uit. Een klein minpuntje was wel dat het koud was beneden aangezien de deur telkens open ging. We hadden koude benen en voeten.
MYRA B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Wij komen weer terug!!!
Dikke K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten en goede service. Wel merk je dat als het restaurant vol zit, de wachttijd tussen de bestelproces wat oploopt, maar dat is ook logisch. Keurige mobiele betaalmogelijkheden aan tafel. Absolute aanrader!
Jacques H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ondanks dat alle tafels bezet toch rustig en ontspannen avond gehad en zoals altijd weer lekker gegeten .
Complimenten aan het personeel dat altijd weer vriendelijk is. Kortom fijne avond gehad en genoten .
Jef V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Flessen water forse prijs. Eten prima.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Je wordt bij de entree hartelijk verwelkomd. De medewerkers stralen vriendelijkheid en service uit. Men is echt enthousiast. We zijn hier al vaak komen eten en het blijft steeds een fantastisch gebeuren: uitstekende gerechten, perfecte vriendelijke bediening. Wij vroegen om minder zoute sojasaus en meteen werd die op tafel gezet. Je wordt nooit opgejaagd en kunt in je eigen tempo eten. En dan is er tot slot altijd dat bolletje ijs. Graag tot een volgende keer.
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met kerst heerlijk genoten van een extra uitgebreid menu. Alles even vers en super lekker!
Keurige, vriendelijk bediening! Top!
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Lekker eten, kaart uitgebreid maar niet vernieuwend, correct en vriendelijk personeel op leuke locatie
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Soms moeite met het leveren van de bestelde gerechten , maar na reclamatie is het goed gekomen.Het eten is van kwalitatief hoog niveau , met name de vleesgerechten.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Voor de.... zoveelste keer hier gaan eten. Heerlijke gerechten en heerlijk rustig ten opzichte van andere sushi eet tenten. Zelfs als het vol is hangt er rust. 's Zomers buiten op het terras aan de haven genieten is ook de moeite waard.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het assortiment had iets uitgebreider mogen zijn. In vergelijking tot andere restaurants is er weinig keuze. Misschien ook wat opties voor de niet sushi liefhebbers die mee moeten (bijvoorbeeld friet) ;-). Het personeel is erg vriendelijk! En locatie is sfeervol en lekker rustig, niet zo chaotisch als bij andere sushi restaurants.
lucian B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten is heerlijk en het personeel is heel vriendelijk!
Aan het begin van de avond wel wat opstart problemen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij genieten al enkele jaren, van de geweldige sfeer bij Shinzo. De gerechten zijn ook geweldig. Op naar de volgende keer
chrisselena .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij komen altijd met veel plezier naar Shinzo. Het personeel is heel vriendelijk en kijkt vaak verder dan dat je zelf soms doet. Zonder dat ze teveel met je bezig zijn. Het eten is divers, vers en lekker. Voor kinderen ook een prima plek.