Over het restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill

Sushi tot in de nok

De Japanse keuken in volle glorie! Een kaart vol met sushi, maki, tempura en wat dacht je van kushiyaki? Het restaurant vind je op de eerste etage waar constructies van hout en staal tot in de nok, groene planten en het zicht op de loungebar resulteren in een warme sfeer. Gerechten afhalen kan bij de kleurrijke loungebar.

Meer informatie over restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lieke M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk eten, top concept!
Karel J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Komen er al jaren en zijn steeds zeer tevreden over het eten, de ambiance en de medewerkers.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
prima kwaliteit en gerechten.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Wie van gekleurd led-licht houdt zit hier goed. Beetje vreemde kille inrichting maar een zeer warme ontvangst, perfect en zeer attent personeel en erg goede gerechtjes. Verrassend goed en een echte aanrader.
addie B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Samen met mijn 2 volwassen kinderen op zaterdagavond gegeten.
Aangenaam verrast door de vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het eten.
Zeker een aanrader.
rob S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke formule met al die hapjes naar keuze. Mede dankzij vriendelijke bediening gezellige avond gehad met familie. Komen met gezin zeker terug.
ahmedtaha .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
De kwaliteit is uitstekend voor een *AYCE. Ik heb veel sushi restaurants bezocht en zij staan kwalitatief zonder meer bovenaan. Wat ze nog meer onderscheidt van andere restaurants is de sashimi die bij het standaard menu inbegrepen is. Dit komt tegenwoordig (bijna) nergens meer voor. ik ben hier al met veel kennissen en familie geweest en het blijft voorlopig mijn eerste keus. Een ander AYCE sushi moet van goeie huizen komen om hen van de troon te stoten. Keep up the good work guys!

*AYCE = All you can eat
mfjljansen .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Lekkere sushi. De menu-kaart is nagenoeg gelijk aan andere soortgelijke restaurants, niets verrassends wat dat betreft. Wel goed eten, goede kwaliteit. Het personeel blinkt uit qua vriendelijkheid en behulpzaamheid. De prijzen zijn normaal, voor drankjes zelfs iets gunstiger. Je hoeft niet lang te wachten op je bestelling, ze zijn er goed georganiseerd en het loopt vlot door, zeker fijn als je met jonge kinderen gaat eten. Het personeel is ook erg leuk met de kinderen. Het is netjes en schoon, ook bij de toiletten. Wij zaten op de boven-verdieping. Daar kun je alleen door een hoog raam naar de buitenlucht/wolken kijken. Het is een grote ruimte en het zat helemaal vol op zaterdagavond. Ik vind het fijner om van me af, naar buiten (mensen op straat, leven), te kunnen kijken. De volgende keer zal ik een tafel benden reserveren, zodat we wel uitzicht op straat buiten hebben. Het was dus zeker voor herhaling vatbaar!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten.
Ook lekker gedronken.
De ober heeft goede keuzes gemaakt wat betreft de wijn en de rum.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Is een van de betere Shusi die we hebben gegeten. De sfeer is zeer goed en zijn zeer kindvriendelijk.
De tafel van Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Goed ontvangen, lekker eten, vriendelijke service ! Aanrader !
Manny H.
Het jonge personeel is erg vriendelijk, de gerechten komen heel vlot en bij ons zijn geen fouten gemaakt. De vis is erg vers. Sommige spiesjes waren een beetje te droog. We hebben een fijne avond gehad. We komen zeker terug.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben heerlijk gegeten in een supermoderne en rustige omgeving. Lekkere verse sushi en zeer goed bereid. Het is jammer dat de tafeltjes een beetje onhandig zijn voor erg lange mensen, maar dat is dan ook het enge minpuntje dat we hebben. We hebben heerlijk gegeten en we gaan hier vast nog eens heen.
Moniek E.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Genoten van heerlijke, verse sushi. De bediening is zeer vriendelijk en heeft oog voor detail. Zeker de moeite waard om hier eens te gaan eten.
Enrica .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Eindelijk weer eens een sushi-restaurant waar ze kwalitatief goede sushi serveren ipv 'verhollandste' sushi; zoals hele grote maki en klodders calvé mayonaise. Ga dan naar de frietboer.
Het personeel was erg vriendelijk en niet opdringerig qua drankjes aansmeren.
We komen zeker hier terug.
Etienne V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prima prijs/kwaliteit eten, wat ons betreft de beste van Tilburg. Prima service, attente vriendelijke bediening zelfs als het druk is probeert men wijn bij te schenken.
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Fantastisch restaurant om kleine en fijne gerechten uit de Japanse keuken te eten, de 5 rondes dat men per keer 5 gerechten mag kiezen is aan de ruime kant. Met deze formule kan men op het gemak veel vlees- en visgerechten proeven, gewoon een smaaksensatie.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het eten was lekker. Je hebt genoeg keus. Alleen de service was minder. We hebben lang moeten wachten op het drinken, maar hebben ook zelf moeten vragen als we drinken wilde.
roxana89 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hebben hier weer heerlijk gegeten. Vorige keer zaten wij boven in het restaurant waar het iets rumoerig is. Zeker tevreden over de service, want ik ben zwanger en daarom kreeg ik een eigen bestellijst. Daarop was voor de koks aangegeven als iets weggelaten moest worden (zoals viskuit) of iets doorbakken moest worden. En ik kreeg me eigen bordjes. Echt super!
Ynke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heel lekker eten en erg aardig en goed personeel. Wij zijn ervan overtuigd dat dit het beste sushi restaurant van Tilburg is!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Uitstekend eten, snelle bediening en vriendelijk personeel. Heel fijn ook dat je per ronde per persoon 5 gerechten mag kiezen. Zeker een restaurant om aan te raden.