Over het restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill

Sushi tot in de nok

De Japanse keuken in volle glorie! Een kaart vol met sushi, maki, tempura en wat dacht je van kushiyaki? Het restaurant vind je op de eerste etage waar constructies van hout en staal tot in de nok, groene planten en het zicht op de loungebar resulteren in een warme sfeer. Gerechten afhalen kan bij de kleurrijke loungebar.

Meer informatie over restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill

• : Betaald parkeren achter het restaurant

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill

Vangoirle .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Overheerlijk weer!voor de derde keer dat we daar eten, en nog steeds net zo lekker als de eerste keer!
Fijne service ook!
familiepijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten, met vlotte en vriendelijke bediening. Vooral de warme gerechten zijn echt heel lekker en worden sfeervol gepresenteerd
jos Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De moeite waard om van N-H als je naar Tilburg gaat,daar te eten.
Hallo Jos. Leuk om te lezen dat onze naam in Noord Holland ook rond gaat. Ik hoop jullie snel weer in Tilburg te mogen begroeten.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben weer heerlijk genoten,.
Beste Ivo, fijn om te lezen dat jullie het weer naar jullie zin hebben gehad. Graag tot een volgende keer.
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het eten bij Shinzo was weer een feestje. Shinzo is momenteel veruit ons favorietste restaurant.
Één klein minpuntje deze keer, het zoete broodje was helaas iets te lang gefrituurd, waardoor het donker aan de buitenkant en taai van binnen was geworden, maar kan een keer gebeuren.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en de service was zoals altijd top.
Danielle I.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Eten was heerlijk en snel, denk door de drukte dat de drankjes 1 x vergeten zijn en iets langer duurde. Stond water op tafel, maar werd niet aangeprijst. Voor hen goed als ze meer drank verkopen lijkt me
Het VOSS water dat op uw tafel staat (zowel bruisend als plat) is zeker aanprijswaardig. Wel adviseren we vaak om in plaats van de fles die er reeds staat, een gekoelde fles te nemen. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Als u deze fles op kamertemperatuur wenst af te nemen, dan is dat natuurlijk uw terechte keuze. Ook als u liever geen VOSS water koopt, maar liever Chaudfontaine, is dat ook mogelijk,

Fijn dat het eten zo goed bevallen is. We ontvangen u graag weer.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Opnieuw bij Shinzo op de Piushaven in Tilburg gegeten, en opnieuw was dit een prettige ervaring. Service, kwaliteit van het eten, prijs-kwaliteit verhouding, ambiance: allemaal dik in orde.
Als enige minpuntje moet ik de akoestiek noemen, die er bij ons na een tijdje voor zorgt dat het erg rumoerig wordt (een kippenhok). Verder: absolute aanrader voor de liefhebber van Sushi / Aziatische keuken!
Dank u voor uw recensie. Het is fijn te lezen dat het allemaal gesmaakt heeft. Graag ontvangen wij u graag weer.
R-Elias .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Ik ben al jaren klant bij Shinzo, meer dan 30 keer komen eten. Vanavond was het bedroevend slecht, en dan bedoel ik ook erg slecht. Het begon met dat we 2x om wasabi moesten vragen terwijl de gerechten al op tafel stonden. Een drankje bestellen lukte ook slecht en dan moesten we daar ook nog 15 minuten op wachten. Ook moesten we erg lang wachten op de sushi gerechten, de grill gerechten waren bijna koud.
We hebben de bediening daarop aangesproken, die kwamen met de mededeling dat de barvrouw ziek was. M.i. een slap excuus voor zoveel tegenslag. We kregen wel als compensatie een kop koffie aangeboden, welke ik vriendelijk heb afgeslagen in de vrees dat ook deze koud zou zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt klachten heb gehad, op enkele kleine dingen na. Maar de laatste twee, drie bezoeken merkten we dat da kwaliteit al achteruit ging. Erg jammer, want we kwamen er graag. Ja, kwamen.
Voorlopig zit een bezoek er niet meer in.
Het spijt me dit te moeten lezen. Ik heb natuurlijk meteen navraag gedaan bij de medewerkers. Ik heb begrepen dat er last minute inderdaad zelfs 2 medewerkers ontbraken deze avond. Dit mag echter niet uw ervaring bij ons dermate frustreren zoals u omschrijft. Ik heb begrepen dat de bedrijfsleidster op de hoogte gesteld was van uw klacht en u daarop ook aan uw tafel bezocht heeft, waar zij van u begreep dat alles weer op orde was. En natuurlijk zou de koffie die u aangeboden was, u niet koud geserveerd worden, maar ik begrijp deze opmerking als uw avond inderdaad al zo tegen viel. Zeker na al 30 bezoekjes waar u wel gewoon een goede service heeft ontvangen. Ik wil graag van u ook horen over uw opmerking dat de vorige keer u ook tegen viel. Wil u mij aub mailen op support@shinzo.nl. Ik beloof het dan voor u recht te zetten.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
uitstekend japans gegeten , prima kwaliteit en zeer vriendelijke en attente bediening
Beste Jan,

Ik ben blij te lezen dat het zo goed is bevallen. Graag tot een volgende keer.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het enige wat ik echt raar vind is dat water als je geen fles wijn koopt alleen in een erg dure fles gekocht kan worden.
Waarom niet gewoon kan leidingwater desnoods voor 2/3€ Kunnen kopen?
Ik snap dat t n tegenhanger is tov het eten. Maak dat eten dan 2€ duurder.
Maar t blijft bizar om niet gewoon om n kan water te kunnen vragen.
Vind t onprofessioneel en klantonvriendelijk.
Verder alles goed maar dit blijf ik vreemd vinden. Ik zal hierinniet de enige zijn.
Beste Anita, Dank voor uw recensie. Ik ben blij dat u aangeeft te begrijpen waarom het voor ons economisch noodzakelijk is om ook voor de verschillende waters (Chaudfontaine en VOSS) een bedrag te vragen. Uw oplossing om voor iedereen het menu €2 euro te verhogen, zou echter niet eerlijk zijn ten opzichte van de gasten die wel gewoon dranken bestellen. Zij zouden dan de waterdrinkers moeten subsidiëren. Vandaar dat we het gewoon bij Chaudfontaine en VOSS houden.

Fijn dat u aangeeft dat verder alles naar wens is geweest. Ik hoop dat we u derhalve toch snel weer mogen begroeten.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten en uitstekende service, werden zelfs gebeld toen ik mijn leesbril vergeten was.
Beste Ivo, fijn dat het weer zo goed is bevallen. We hopen jullie weer snel terug te zien.
Feik B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekkere sushi's en vriendelijke bediening !! 1 woord !
Uitstekend
Voor herhaling vatbaar , zeker een aanrader ????????
Jasmijn W.
Perfect!
Dat is kort maar krachtig :)

Dan houden wij het ook kort, Jasmijn: Bedankt!
Luca H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Eten is van goede kwaliteit, alleen de service is erg slecht
Beste Luca,

Fijn om te lezen dat het eten je goed is bevallen. Echter het verbaast me dat je de service als ondermaats hebt ervaren. Ik zou graag met je willen uitzoeken wat er mis is gegaan om zodoende hier actie op te kunnen ondernemen.

Zou je je ervaringen, en waar jullie hebben gezeten kunnen doormailen aan support@shinzo.nl. Ik ga hier dan meteen achteraan. Alvast bedankt.
IMW D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Medewerkers zijn allemaal vriendelijk, oplettend en hard werkend. De manager heeft alles goed in de gaten en treedt vriendelijk op waar nodig. Prettig!
Beste heer/mevrouw de Jong.

Mooie cijfers en nog mooiere woorden. Het is altijd fijn voor ons en onze collega's om zulke lovende recensies te lezen. Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor. Graag tot een volgende keer.
Annette M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Weer perfect gegeten! Geweldige service, aardig personeel. Altijd als we hier gaan eten hebben we een geweldige avond uit. Een aanrader voor iedereen die van lekker, vers bereid eten houdt.
Beste Annette,

Wat leuk om te lezen dat een bezoek bij ons gelijk staat aan een geweldige avond uit. We lezen natuurlijk graag de complimenten over onze gerechten, maar vooral de complimenten aan de medewerkers maken ons trots. We hopen jullie snel weer een geweldige avond te kunnen geven.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk eten in een sfeervol restaurant . In het voorjaar en zomer nog beter omdat je kan genieten van de haven.
Allemaal tienen en allemaal mooie woorden. Dank je wel Christian. Volgende keer een prosecco 'tje nemen, om zo zelfs in de herfst toch een beetje een zomer gevoel te hebben? :D
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We gaan hier speciaal naar toe als we toch in de buurt moeten zijn, dit keer vanwege een concert in de 013. Om 16:00 gereserveerd, maar wij waren nog 20 minuten te vroeg, netjes voor de deur gewacht tot het tijd was, maar er werd niet open gedaan. We dachten dat de deur nog gesloten was, bleken we wel gewoon naar binnen te kunnen. Dit keer zaten we bovenin, nog mooier dan beneden maar wel een beetje koud. Het eten was weer prima, het enige wat ik minder vond was de soep, waar het zurige tegenaan zat. Die heb ik voor een groot deel laten staan. Heb daar wat van gezegd en de ober bedankte me voor de feedback. Ook kregen wij netjes allebei een glaasje water om onze medicijnen in te nemen. Jammer dat er nog steeds geen fruit op te kaart staat, dat had ik in mijn vorige recensie nog aangegeven. De eigenaar had daar toen nog positief op gereageerd, die dit keer niet aanwezig helaas. Toiletten zijn ook netjes en schoon, tot de volgende keer!
Irma T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Was weer net als de andere keren erg goed en gezellig! Voor herhaling vatbaar!