Over het restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill

Sushi tot in de nok

De Japanse keuken in volle glorie! Een kaart vol met sushi, maki, tempura en wat dacht je van kushiyaki? Het restaurant vind je op de eerste etage waar constructies van hout en staal tot in de nok, groene planten en het zicht op de loungebar resulteren in een warme sfeer. Gerechten afhalen kan bij de kleurrijke loungebar.

Meer informatie over restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill

• Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Top sushi restaurant
Carmen D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
De perfecte avond uit in alle opzichten. De ambiance, het vakkundige personeel en het heerlijke verse eten! Voor ons het beste sushirestaurant in de omstreken
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Positief, goed eten,goede bediening, mooie locatie
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Super vriendelijk personeel! En heerlijk gegeten! De inrichting is erg gezellig en mooi! Hier komen we zeker nog eens terug.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Leuke sfeer, ook voor een dinsdag gezellig druk. Systeem met bestelbon werkt prima.
Over-all een aanrader en ik zal zeker met anderen terugkomen.
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vlees was lauw en droog. Sushi was niet vers en de tafels voor twee personen zijn veel te klein. Daarnaast rende er een kind heel de tijd heen en weer en maakte veel lawaai en personeel zei hier ook niks van. Eten en sfeer viel heel erg tegen!!
Beste Rick,

Het spijt me te lezen dat uw ervaring zo afwijkt van de recensies die u heeft gelezen. De recensies zijn allemaal echt, ook die van u. Die draaien bij Iens (en anderen), en kunnen wij niet aanpassen.

Sushi’s worden de hele avond door vers gemaakt. Er is natuurlijk een kleine voorraad, zowel omdat uit 1 rol, meer sushi’s komen, dan de 2 die u misschien heeft besteld, alsmede dat we een klein beetje vooruit werken in anticipatie van de gangbare bestellingen van onze gasten. Dit kunt u ook zien als u een tafeltje met zicht op de sushibar reserveert.

Nogmaals, mijn collega’s en ik vinden het heel jammer te lezen dat uw ervaring zo negatief was. Ik vertrouw erop dat een volgend bezoek, misschien op een rustiger moment, u veel beter zal bevallen.

(deze reactie is voor uw beide recensies)
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heel netjes omgegaan met lactose en gluten intolerantie!!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fijne all you can eat. Niet hutjemutje op elkaar. Heel aardig personeel.
Suzet R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ze gaan hier altijd zeer goed om met de allergieën van mijn vriend. Gisteren hadden ze er per ongeluk wel sesamzaadjes over het gerecht heen gegooid, maar dit viel de bediening al op voordat hij het op de tafel zette en dus ook voordat wij het konden zien. Top service!
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Hier weesten eten door alle goede reviews op deze site, ik betwijfel of dit echte klanten zijn of gewoon gekochte reviews ook aangezien het grote aantal reviews zo'n 10keer zoveel als de meeste andere restaurants in tilburg en het cijfer dat mensen geven. Het eten was erg teleurstellend bij afrekenen zagen we ook dat de sushi niet vers wordt gemaakt maar gewoon al in de keuken gesneden en wel al klaar staat om te serveren.

Het vlees was lauw en droog ook zeker niet vers bereid.
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel!
Dank je wel Michael. We hopen je snel weer eens te mogen verwelkomen
Vera G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijke avond gehad, de sushi smaakt heel goed / vers! Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, toppers! Enige minpuntje vind ik de inrichting maar dat is een kwestie van smaak.
Beste Vera,

Blij dat je naast ons eten, ook onze medewerkers complimenteert. Daar zijn we heel trots op. Graag tot snel weer.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Vriendelijk en hard werkende staff.
Gerechten zijn van top kwaliteit en vers. Gerechten worden snel na het bestellen geserveerd.
Beste Marco,

Dank voor de mooie recensie. Ik ben blij te lezen dat jullie avond bij ons geslaagd is geweest. We ontvangen jullie graag weer.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Heerlijk , alles echt vers en mooi in balans.
Bediening echt heel erg vriendelijk en behulpzaam
Beste Jacqueline,

We werken er iedere dag weer hard aan om de lekkerste gerechten zo vers mogelijk te kunnen serveren. Heel fijn dat het bij jullie ook zo is overgekomen. Graag tot ziens.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Beste in Tilburg.
Service met een glimlach, alles heerlijk vers, vooral de 1e verdieping heel fijn ruimtelijk gevoel.
Al verschillende andere sushizaken in Tilburg kunnen proberen maar dit blijft voor mij gewoon nummer 1
Beste Bart,

Mooie woorden en hele mooie cijfers. Dank voor deze lovende recensie. Maar natuurlijk helemaal bedankt voor je klandizie. We hopen je snel weer te mogen ontvangen
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
eigenlijk gewoon top! Alleen onze dochter vindt de planten raar????
Nou niet alleen de planten zijn raar hoor Dennis. Een aantal van onze medewerkers zijn dat ook :)
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heel lekker en gevarieerd gegeten en een hele goede bediening
Beste Peggie, bedankt voor je recensie en de mooie cijfers. Hopelijk tot snel weer.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een goede ambiance , vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is uitstekend. Komen hier graag terug!
Beste Yvonne. Dank je wel voor deze beoordeling. We waarderen dat heel erg.
Justin W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Sushi, koude en gefrituurde gerechten waren heerlijk. Echter eten van de grill of bakplaat was lauw terwijl de smaak lekker was. Ontzettend genoten van de vriendelijkheid, de sfeer en het eten. We komen hier zeker nog een keer.
Relana O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De kaart is wat minder uitgebreid dan andere sushi restaurants, maar wat we bestelde was lekker. Het personeel is heel vriendelijk en ook kindvriendelijk. Daar kunnen andere restaurants wat van leren.