Over het restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill Tilburg

Sushi tot in de nok

De Japanse keuken in volle glorie! Een kaart vol met sushi, maki, tempura en wat dacht je van kushiyaki? Het restaurant vind je op de eerste etage waar constructies van hout en staal tot in de nok, groene planten en het zicht op de loungebar resulteren in een warme sfeer. Gerechten afhalen kan bij de kleurrijke loungebar.

Meer informatie over restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill Tilburg

• : Betaald parkeren achter het restaurant (let op: zijstraat enkel parkeren voor bewoners)

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 16:00 - 23:00

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill Tilburg

paulien M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
hele vriendelijke en fijne bediening met persoonlijke aandacht. je voelt je hier meteen zeer welkom en op je gemak.
het eten is altijd weer even lekker
Diede R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten en de service is altijd prima en erg vriendelijk. Kwaliteit vh eten is perfect, vers, fatsoenlijke porties. We komen hier graag!
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wij moesten best lang wachten op drankjes. Verder super.
Maudie D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Goed, lekker, gevarieerd. Komen zeker nog eens terug. Volgende keer hopelijk als het terras wel open is. Vlees goed, vis uitermate goed.
Het wordt weer warmer de komende dagen, dus het terras is snel weer open!
Melinda S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
We kwamen eigenlijk voor de sushi omdat deze zo lekker zou zijn. Dat was naar onze mening niet beter dan vele andere restaurant die we bezocht hebben. De ossenhaassushi met truffelmayonaise was wel overheerlijk. Vele van de andere gerechten vielen ook in de smaak. Het personeel was erg vriendelijk en de ingevulde briefjes werden ook heel snel opgehaald waardoor we ook niet lang op ons eten hebben moeten wachten.
Dank je wel voor je recensie en het mooie eindcijfer van een 9. Fijn dat vele gerechten (over)heerlijk waren en dat het personeel jullie ook goed ontvangen hebben. Hopelijk is dit eerste bezoek niet het laatste geweest.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het eten was super en voor ieder welierswat ze graag lusten
Ook de kinderen hebben genoten
Alleen de prijzen van het drinken is aan de hoge kant en vooral het water is duur. 7,5 euro voor een fles van 800 ml is wel wat duur maar daarvoor magnetron de fles wel mee naar huis nemen
Zeker een aanrader .
hahaha. Altijd leuk die autocorrect :) Maar inderdaad de mooie VOSS water fles mag je inderdaad mee naar huis nemen. Leuk om te lezen dat het hele gezin zo lekker gegeten heeft. Hopelijk tot snel weer.
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Echt relaxt uit eten. Met complimenten voor de bediening.
Dank je Simone. Ik heb de complimenten aan onze medewerkers doorgegeven.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Perfecte ervaring. Wel jammer dat we hadden aangegeven om buiten te zitten, maar dat dat niet geregeld was. Uiteindelijk dus binnen gezeten...
Beste Frank, zoals op onze site te lezen valt bij de reserveringspagina, is het niet mogelijk om voor het terras te reserveren. Het is in het verleden te vaak voorgekomen dat we een tafel op het terras vrij hielden terwijl we andere gasten moesten weg sturen. Als de gasten van de reservering kwamen kwam het voor dat zij het toch te koud vonden en binnen gingen zitten. Daarom is het terras niet te reserveren en is het op basis van beschikbaarheid op de avond zelf.

Het spijt me als dit niet goed gecommuniceerd is.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vriendelijk personeel en service met een glimlach.
Naarmate het drukke werd, ging wel de snelheid van serveren achteruit en hebben we een aantal keren om ons drinken en een kleurplaat moeten vragen.
Het spijt me dat je door de drukte wat langer hebt moeten wachten. We zijn momenteel een aantal nieuwe medewerkers aan het inleren, dus het kan inderdaad zijn dat het in de drukte nog niet zo snel gaat als gewenst. We blijven hier hard aan werken.
Melisa İ.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Kİp was rauw en zat nog helemaal bloed in jammer....
Lang moeten wachten op de drankjes elke keer.
En tafels veelste klein en krap
Beste Melisa. Wat vind ik dit vreselijk om te lezen. Dit mag onmogelijk gebeuren. Kunt u mij vertellen bij welke van mijn collega's u dit op de avond zelf heeft gemeld, want dit bericht had mij nog niet bereikt. Ik wil dit tot de bodem uitzoeken. Zoals u leest in de recensies van andere gasten, hebben wij kwaliteit heel hoog in ons vaandel en dan mag dit niet voorkomen. Wilt u mij aub hierover mailen op support@shinzo.nl. In ieder geval mijn oprechte excuses.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Klantvriendelijke personeel, goed eten, snelle service.
Een echte aanrader als je in Tilburg bent.
Wij komen zeker terug.
Zo, Michel. Allemaal tienen? Dank je wel! We zijn er trots op dat je ons restaurant zo waardeert.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Fijne bediening en gezellig sfeertje!
Dank je wel Marjolein. Ik geef toe, ik vind het er zelf natuurlijk ook altijd gezellig, maar dat bereiken we niet zonder fijne gasten als jullie. Tot snel maar weer.
M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
We hebben zoals altijd heerlijk gegeten bij shinzo. Hele vriendelijke bediening, helaas duurde het wel lang, misschien omdat het druk was? De sushi smaakt goed en vers maar persoonlijk vind ik de kaart beperkt, wel is de sashimi incl de prijs.
Hallo Mustafa. Excuses dat je door de drukte blijkbaar wat langer hebt moeten wachten op je gerechten. Goed om te zien dat de gerechten wel lekker waren. Hopelijk tot snel weer.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten
Dank je wel Monique. Blij dat alles goed in de smaak is gevallen.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het eten was heerlijk en we werden er gastvrij ontvangen. Een bediening was vriendelijk, gaf goed advies en zeer correct.
Beste Hennie, fijn om te lezen dat onze gastvrijheid zo gewaardeerd wordt. We hopen het weer snel opnieuw te mogen bewijzen.
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Was lekker eten !
Hoi Femke, top om te lezen. Ik hoop dat het ook minstens zo gezellig was.
Mignon B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
HET duurde soms wat lang
Beste Mignon, Ik vind het jammer te lezen dat je soms te lang hebt moeten wachten. Kun je me een mailtje sturen op support@shinzo.nl. Ik wil graag uitzoeken op welke dag in welk deel van ons restaurant dit probleem was, zodat we dit bij je volgende bezoek kunnen voorkomen.
Jeanine E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Zaten nu buiten, ook een goede service tov andere sushigelegenheden, wij vinden deze erg goed.
Wij zijn ook trots op onze plek aan de Piushaven. Met een nautisch uitzicht is het nog prettiger om buiten te genieten van dit mooie weer.
Ivo B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Gezellige sfeer en voortreffelijk eten, jammer dat Nan en Leroy naar Thailand gaan. Wordt een gemis !!!!
Inderdaad Ivo, dat is een groot gemis voor ons. We zijn Leroy en Ivo natuurlijk ook niet graag kwijt, maar wij wensen beiden een prachtige toekomst toe. Hou ook hun facebookpagina van hun avontuur in de gaten!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima restaurant, nette bediening, op tijd een drankje, prima uitleg over de werkwijze.
Beste Monique. Altijd fijn om te lezen hoe onze gasten onze bediening extra vermelden bij hun recensies. Ik hoop jullie snel weer te mogen begroeten.