Over het restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill Tilburg

Sushi tot in de nok

De Japanse keuken in volle glorie! Een kaart vol met sushi, maki, tempura en wat dacht je van kushiyaki? Het restaurant vind je op de eerste etage waar constructies van hout en staal tot in de nok, groene planten en het zicht op de loungebar resulteren in een warme sfeer. Gerechten afhalen kan bij de kleurrijke loungebar.

Meer informatie over restaurant Shinzo Sushi Lounge & Grill Tilburg

• : Betaald parkeren achter het restaurant (let op: zijstraat enkel parkeren voor bewoners)

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 22:00

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Gewoon sushi en grill, niets bijzonders. De bediening was vriendelijk, ondanks de drukte. De tent zelf is groot en niet zo gezellig
Nick E.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Heerlijke sushi, fijne bediening, snel op tafel en een leuke locatie, zeker in de zomer.

Hier komen we zeker nog een keer terug!
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Hier al meerdere keren gegeten, echter de nieuwe menukaart viel ons erg tegen. Kleinere porties, favoriete dingen die ineens van de kaart verdwenen waren. Jammer!
Anton L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Eten was heerlijk, de bediening had wat sneller gekund. Water is er onbetaalbaar. Interieur was vrij spartaans, had wat authentieker gemogen.
Mariella V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2019
We komen hier regelmatig. Voor ons het beste sushirestaurant dat we kennen en we rijden er graag voor naar Tilburg (ongeveer 35 minuten bij ons vandaan).
De tafel van Antje F.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Eten was prima,het was wel heel druk waardoor we toch wat lang moesten wachten helaas.Het restaurant is gezellig ingericht
Antje F.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Er werden veel gerechten verwisseld. We hadden tonijn besteld en we kregen tot 2x toe zalm. Het eten werd op tafel gemikt, zonder enige uitleg. En bij de laatste ronde 45 minuten op het eten moeten wachten (vergeten) De bediening was wel erg vriendelijk en het eten was heerlijk! De laatste tijd is helaas we de service achteruit gegaan. Wij komen hier heel graag omdat het eten heerlijk is, maar je merkt dat het team nieuw is.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Het beste Sushi restaurant van Tilburg
Marie C.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Wij hadden om 20.15 en tafel en vanaf 9.45 konden wij niets meer bestellen. Dat was het enige wat een beetje jammer was. Voor de rest waren we erg tevreden zowel over het eten als over de bediening.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Heerlijk gegeten, alleen wel jammer dat de lijsten nu maar 4 rondes hebben. Na ronde 4 hebben we lang op een nieuwe kaart moeten wachten waardoor we nog maar 1 ronde konden doen toen we hem eindelijk hadden.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Wij komen al langer bij Shinzo. Gisteren weer eens geweest nadat de kaart is vernieuwd. Het eten is nog steeds uitstekend, met als aanraders de sashimi van zalm, pokebowl, gebakken zalm, ossenhaaspuntjes en gefituurde garnalen. We hebben het idee dat er nog meer aandacht aan service wordt besteed dan voorheen. De medewerkers waren vriendelijk, we hadden echt het gevoel dat er een stapje extra werd gedaan! De nieuwe witte huiswijn is wat ons betreft geen aanrader, maar er werd ons een uitstekend alternatief geadviseerd dat we eerst konden proeven. Dank aan de bediening beneden voor de fijne avond, wij komen snel weer terug.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Heerlijk gegeten, lekkere nieuwe dingen op de kaart
L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Met mijn vriend daar gaan eten, en we hebben absoluut een fantastische avond gehad! Bediening was enorm vriendelijk, wist alles goed uit te leggen. Wij komen zeker terug.
Jasper J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Het eten was zoals gebruikelijk heerlijk. Bediening uiterst vriendelijk. Enige opmerking is dat de bediening ietwat rommelig was. Beloofde gember en wasabi is nooit aangekomen, zo ook het toetje. Kan een keer gebeuren! Toch een gezellige avond gehad en goed gegeten!
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2019
Erg vriendelijk personeel! Het team werkt goed samen. De drankjes die we hadden besteld waren er binnen 2 minuten. Het eten lag ook snel op tafel. Mijn complimenten voor de eigenaar met zulk personeel! Tot de volgende keer
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Super avond gehad. Gezellig, leuke bediening, goed eten
Met gezin en grootouders een mooie beleving
Goed prima gezellig toplekker eten
Suzanne M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Ik kom hier vaker eten en elke keer is het eten goed en heerlijk de sfeer geweldig en het personeel vriendelijk !’