Shintori

Sint Jansstraat 10-12 5211 DL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Shintori

Als iemand je midden in de nacht kan wakker maken voor sushi, ga dan vooral eens naar dit Japanse restaurant. Het is een plek waar je onbeperkt sushi kan eten gedurende 2½ uur eje hebt keuze uit een omvangrijke menukaart. Je geeft zelf per ronde aan wat je lekker vindt en het door jou gekozene wordt aan tafel uitgeserveerd. Luxe en cofortabel en in een ongedwongen sfeer sushi eten!

Meer informatie over restaurant Shintori

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Shintori

Bart R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Lekker gegeten in een goede sfeer. Sushi was goed met name de softshell crab roll (kost wel extra) is heerlijk! Je eet snel toch net iets te veel hier.
sabinevervoort .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De sushi was niet vers. Je drukt op verzenden op de tablet en het staat al voor je neus. Veel vooraf gemaakt
Waardoor de kwaliteit hard achteruit gaat.
Anky H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
We hebben weer lekker gegeten, een echte aanrader !
Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De zalm was af en toe flauw van smaak. Ook hebben ze de menukaart aangepast en mijn favoriete eruit gehaald. De fruitsushi waren super!
FritsSprits .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Alles was lekker, de bediening was snel en eenvoudige bestelling met een tablet. Ondanks de drukte zaten we toch op een rustige plek. Zeker een aanrader!
Mirian T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima gegeten, goede en snelle bediening een voldoende zit ruimte. Prijs kwaliteit verhouding is goed. In de buurt voldoende parkeerruimte en de mogelijkheid om snel nig even de stad in te lopen.
Im1981 L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker eten en snelle service.
Wij hadden ons desert niet binnen de tijd besteld, maar daar werd geen probleem van gemaakt en we konden alsnog bestellen.
Céline B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Super fijn dat ze gebruik maken van een tablet en als je hebt besteld komen ze een minuut of 2/3 later al met gerechten aan, Uitstekende service en lekker eten! Er is genoeg Keus voor iedereen.
Roby B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Alles perfect geregeld. De speciale wensen werden serieus genomen. Ze hadden een feestje gemaakt van het surprise etentje voor mijn vriend.
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Toprestaurant; vriendelijk personeel en perfecte sushi !!
De wachttijd was al kort maar nu er besteld wordt via een tablet gaat het nog sneller.
Imogen M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Mede dank zei een vriendin deze heerlijke eetgelegenheid bezocht.. echt heerlijk gegeten snelle bediening.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Al aantal keren geweest, eten zeer goed en gezellige sfeer
Larissa P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten, sinds kort een tabletsysteem waardoor de wachttijden drastisch zijn verlaagd. Vriendelijke bediening en heerlijk verse sushi ook.
nick A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben prima gegeten, maar ik ben beter gewend qua sushi. De rijst en vis waren een paar keer wat te gaar, de nasi was te korrelig en daardoor wat minder makkelijk te eten. Verder smaakte het prima.
De service is snel en over het algemeen vriendelijk.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Vrienden mee genomen en waren ook zeer tevreden, tot volgende keer.????
Inger D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Ik was al vaker bij Shintori geweest voor diner. Deze keer voor lunch. De ontvangst was prima, ik werd naar mijn tafel geleid. Vervolgens heb ik met het nieuwe systeem (bestellen met tablets) sushi besteld. Hierna heb ik 45 (!!!!!!) minuten moeten wachten totdat ik het eerste gerechtje kreeg van de vijf die besteld waren. Alle andere gasten die er waren, hadden hetzelfde probleem. Telkens als we vroegen aan de serveerster of het wel goed gegaan was met de bestelling, kregen we als antwoord dat de koks ermee bezig waren. Het eten wat we kregen, was vervolgens wel goed. Ik zal niet nog eens terug gaan naar Shintori voor een lunch.
Sue A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Mega snelle service. Bestelling doorgegeven op tablet, een minuut later werd het eten gebracht. Ik eet al jaren bij shintori. Ik heb meerdere sushi tenten geprobeerd maar vind shintori toch het beste!
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Jammer dat je alles gespreid kreeg zo hadden 2 man teeten en de andere 3 niks

Er zijn 5 rondens we hebben maar van 2 rondes helemaal gebruikt gemaakt en derde ronde alleen 2 personen
Toen bestelde we het toetje moesten we 3 euro bijbetalen
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wederom een heerlijke avond bij Shintori. Lekker snel eten na het bestellen... En nu met een tablet bestellen!!! Lekker makkelijk en waar voor je geld!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Prima sushi restaurant. Lekkere gerechten en vlotte bediening. De vis was erg vers en smakelijk. Gegeten op een dinsdagavond.