Shintori

Sint Jansstraat 10-12 5211 DL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Shintori

Als iemand je midden in de nacht kan wakker maken voor sushi, ga dan vooral eens naar dit Japanse restaurant. Het is een plek waar je onbeperkt sushi kan eten gedurende 2½ uur eje hebt keuze uit een omvangrijke menukaart. Je geeft zelf per ronde aan wat je lekker vindt en het door jou gekozene wordt aan tafel uitgeserveerd. Luxe en cofortabel en in een ongedwongen sfeer sushi eten!

Meer informatie over restaurant Shintori

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

• Bar
6,6
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Al meerdere malen wezen eten bij Shintori. Bediening is inderdaad niet toppie vriendelijk en ook later op de avond ruik je de schoonmaak geuren om je heen. Maar het eten is super en alles wat je besteld krijg je gewoon. All you can eat. Drie rondes gedaan, ruim voldoende. Veel jeugd binnen maar ook daar geen last van. Top avond.
Dana M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Was heel erg lekker!
Anja E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker eten, snelle bediening. Zeggen niet veel, maar dat vind ik niet erg, als ze bij ieder bordje wat ze neerzetten een praatje moeten houden ben ik meer met hun aan het praten dan met mijn eigen gezelschap,
Arlette V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuk restaurant. De gerechten smaken prima. Je kunt er gezellig en rustig zitten. De bediening vind ik wat terughoudend. Waren niet onvriendelijk maar een lachje kon er niet veel vanaf bij de meesten.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Ook als je geen sushi fan bent erg leuk om te eten!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een heerlijk sushi restaurant. Goede smaken, vlotte bediening en veel keuze. We hebben er erg lekker gegeten. Vergeleken met andere sushi restaurant meer verfijning in de smaken.

Aanrader!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
heerlijk eten, fijne bedienininge en een gezellig restaurant
Bibi V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij komen ontzettend vaak eten maar afgelopen zondag was voor ons de laatste keer. De bediening was onvriendelijk en onbehulpzaam. Tot drie keer toe kregen wij eten wat wij niet besteld hadden en wanneer wij dit aangaven werd het niet gewaardeerd. Ook meerdere malen ons eten helemaal niet gehad en wanneer we hierom vroegen werd ons verteld dat we dit allang gehad hadden. Kregen vieze glazen en verkeerde drankjes en wederom werd er geïrriteerd gereageerd toen we hier iets van zeiden. Voor ons dus geen terugkeer.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Slechte bediening, vergeten veel dingen en bezorgen steeds aan het verkeerde tafeltje. Ook niet echt vriendelijk personeel
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteren met een gezelschap van 4 bij Shintori wezen eten. Inrichting zag er mooi uit. Jammer dat de tafels wel erg dicht tegen elkaar aan staan. Het eten werd snel gebracht en zag er goed uit. Service is helaas slecht. Heb een opmerking over een specifieke serveerster. Een jong lang getinte dame keek heel arrogant en niet vriendelijk. Zij gooide de gerechten gewoon op tafel zonder te vermelden wat het is. Ook begon zij fanatiek tafels te schoonmaken, waardoor er chemische schoonmaakspul op ons eten terecht kwam. Hoorde achteraf van andere collega's dat niemand met haar samen kan werken. Kortom eten was goed, service slecht.
Aniek D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Mooie locatie in het centrum. Vriendelijke ontvangst, snelle bediening en verse gerechten. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!
Vennekes .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Husnu79 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
ik ben hier een paar jaar geleden voor het laatst geweest. Toen vond ik het al niet echt goed maar gisteren toch nog een keer geprobeerd omdat sakana helemaal vol zat. Normaal ga ik altijd naar een andere sushi restaurant maar gisteren toch shintorie een kans gegeven, maar wat was het bedroevend slecht sorry hoor. Vooral als je het eten gaat vergelijken met andere shusie restaurants. Ik eet regelmatig sushi maar hier kom ik nooit meer.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gisteren met een groep van 9 geweest, bediening was onvriendelijk, onduidelijk en kwam alleen als we ze wenkte. Kwaliteit was om te huilen. Biefstuk blokjes waren taaie hompen en gefrituurde producten waren zompig en heel vettig. Bij het afrekenen was de manager aan het bellen. Ongeïnteresseerd en kortaf en trok mijn pinpas zelfs uit mijn handen omdat het niet snel genoeg ging. En dat voor 34 euro pp. Echte afrader. Zijn veel betere restaurants.
paulkuijper .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Aardig restaurantje, het is all you can eat, dus je weet wat je krijgt. Prijs kwaliteit is prima. Wij kiezen met name de nigiri, maki en temaki's. De gegrilde vis is ook lekker.
SushiBespeurder .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wat een slechte avond! Met z'n tweeen naar Shintori geweest, waar wij in een hoekje tussen twee grote groepen in waren geplaatst. Er werd niet naar ons omgekeken, en het duurde lang voordat het dan toch wel duidelijk was dat we een drankje wilde bestellen. Na 1,5 uur te hebben gezeten, hadden we pas 2 rondjes gehad. De warme gerechten kwamen maar lauwtjes op tafel. Drankje dat was besteld is nooit genoteerd en ook nooit terecht gekomen. Tot overmaat van ramp bleven de mensen maar niet naar ons omkijken en heeft het welgeteld een half uur geduurd voordat we konden afrekenen omdat ze niet begrepen dat we de rekening wilde en wilde pinnen. Al met al de eerste en laatste keer dat ik hier eet!
Tabitha V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vrijdag hier geluncht. All you can eat.
Omdat er 4 van de vele tafels bezet waren, werd alles snel opgediend. Alles lekker vers.
Goeie sushi!!!
JuulB .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Eten is prima maar gaan aan eigen succes ten onder. Murhy's law deed zijn intrede. Keuken kan het aantal gasten niet aan. 2 uur gezeten en 1 ronde gegeten. Gerechten werden vergeten of verkeerd geserveerd. In plaats van gezellig eten, werd het een ergenis.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Door de drukte konden we pas later aan tafel maar hadden een deadline qua eten. Uiteindelijk na een kleine 2 uur hadden we 1,5 ronde van de 5 ronden kunnen bestellen maar mochten wel het volle pond afrekenen. Wat mij betreft slechte reclame en geen aanbeveling waard. Heb een mail gestuurd om een klacht in te dienen maar tot op heden nog geen reactie gehad.
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Bij Shintori is het eten goed, de portie's zijn juist en prima naar smaak. Personeel is erg druk en er ontstaat af en toe wel eens een miscommunicatie. Maar toch kan ik Shintori wel aanraden.