Shintori

Sint Jansstraat 10-12 5211 DL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Shintori

Als iemand je midden in de nacht kan wakker maken voor sushi, ga dan vooral eens naar dit Japanse restaurant. Het is een plek waar je onbeperkt sushi kan eten gedurende 2½ uur eje hebt keuze uit een omvangrijke menukaart. Je geeft zelf per ronde aan wat je lekker vindt en het door jou gekozene wordt aan tafel uitgeserveerd. Luxe en cofortabel en in een ongedwongen sfeer sushi eten!

Meer informatie over restaurant Shintori

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Shintori

Micheal V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vriendelijk ontvangen. Eten was lekker en werd netjes gepresenteerd. Snelle bediening. Groot maar door de hoeken in de zaak toch prettig zitten.

Ik raad dit restaurant zeker aan!
Hagar R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Erg lekker leten, prima concept.
Bij ons zijn wel vier gerechten vergeten. Er werd nadrukkelijk gevraagd of we deze ‘echt wel wilden’. Ja, anders hadden we ze niet besteld ???? Kwam uiteindelijk wel goed.
harry V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
zeer goede verbetering: bestellen via een tablet en daarin een minimale wachttijd van 15 minuten opgenomen, helemaal goed. Voorkomt onnnodige verspilling en geeft een perfecte doorloopsnelheid bij alle klanten
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hadden een goede plek bij het raam het was gezellig en goed eten de bediening was erg goed brdankt
Remko O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Prima restaurant waar je gezellig kunt eten met een groepje.
Bediening is zeer snel, en de gerechten zijn goed. Ik kom zeker nog een keer terug wanneer ik weer in Den Bosch ben.
guusjeverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Je krijgt waar je voor komt, snelle bediening, goede kwaliteit. Wel een beetje een vreetschuur, maar dat is wat het is. Lekker eten en veel keuze.
ruud G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
De serveerster was echt helemaal TOP! Het eten was prima te noemen en de snelheid van aanlevering van drank en gerechten was ook zeer goed.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Ga hier regelmatig eten en is altijd lekker, zeker voor een all you can eat sushi concept! Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Birgit B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het eten was prima. Temaki waren goed vers, alleen was er weinig keuze uit de overige sushi. Ook werd de tafel al afgehaald toen we onze jassen aan het aandoen waren. Bedieningspersoneel was attent en deed zn best. Een 6,5.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
De gerechtjes mogen wel een update krijgen maar verder is de kwaliteit top. Één van de beste al-you-can eat!
Valesca E.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Om 8 uur gereserveerd, om half 9 stonden wij nog steeds buiten te wachten omdat er geen plek binnen was en ook geen plek om binnen te wachten, wij waren niet de enige. Onze eetlust was toen al weg doordat wij buiten met -2 moesten wachten in de sneeuw. Je zou 2,5 uur mogen eten maar om 10 voor half 11 kwamen ze aan je tafel om te zeggen dat ze bijna gingen sluiten. Het eten was oké, niets bijzonders, soms waren dingen koud
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het eten was goed. Soms beetje droog. Personeel erg vriendelijk en we hebben een leuke avond gehad. We komen hier zeker nog eens terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
8.00 uur gereserveerd maar konden pas rond 8.30 uur aan tafel. En we moesten ' bijna' buiten wachten in een tochtige gang. Eten was prijs/kwaliteit erg goed. Misschien een andere dag nogmaals proberen.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Ik heb het erg leuk gehad. Het eten was verrukkelijk en kwam sne. Het bestellen was vermakelijk om te doen via de tablet.
R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gezellig en lekker gegeten met vrienden. Was erg druk bij binnenkomst. Mensen paste niet allemaal in het halletje sommige moesten zelfs op straat staan wachten. Ondanks dat iedereen gereserveerd had.
gerry D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Restaurant goed niet te veel geluid gezellig druk en snelle levering van t eten
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijk gegeten , alle hapjes die door ons besteld waren kwamen in vlot tempo zagen er goed verzorgt uit waren vers en super lekker
Ook een lekker flesje wijn erbij , voor een betaalbare prijs , enige minpuntje geen karaf water erbij maar flessen water
Kortom een echte aanrader als je wat wil bijkletsen met vrienden en onder tussen lekker eten
jol2070 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
prima, wel zaten we aan de goede kant, had de indruk dat het aan de andere kant - grote zaal veel te rumoerig was en had daar niet graag gezeten
Sharon N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben heel lang op ons eten moeten wachten naar 40 min kwamen de gerechten pas op tafel. De sushi stond al een hele tijd klaar terwijl de bediening alleen met drinken rond liep, als je dan wou vragen hoe lang het ging duren met het eten liepen ze gewoon door jammer.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten en het bestellen met de ipad werkt super! Je hebt nog maar net je bestelling verzonden en de eerste gerechtjes staan al op tafel. Vriendelijke bediening.