Shintori

Sint Jansstraat 10-12 5211 DL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Shintori

Als iemand je midden in de nacht kan wakker maken voor sushi, ga dan vooral eens naar dit Japanse restaurant. Het is een plek waar je onbeperkt sushi kan eten gedurende 2½ uur eje hebt keuze uit een omvangrijke menukaart. Je geeft zelf per ronde aan wat je lekker vindt en het door jou gekozene wordt aan tafel uitgeserveerd. Luxe en cofortabel en in een ongedwongen sfeer sushi eten!

Meer informatie over restaurant Shintori

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Shintori

R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
gerry D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Restaurant goed niet te veel geluid gezellig druk en snelle levering van t eten
Anne-Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijk gegeten , alle hapjes die door ons besteld waren kwamen in vlot tempo zagen er goed verzorgt uit waren vers en super lekker
Ook een lekker flesje wijn erbij , voor een betaalbare prijs , enige minpuntje geen karaf water erbij maar flessen water
Kortom een echte aanrader als je wat wil bijkletsen met vrienden en onder tussen lekker eten
jol2070 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
prima, wel zaten we aan de goede kant, had de indruk dat het aan de andere kant - grote zaal veel te rumoerig was en had daar niet graag gezeten
Sharon N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben heel lang op ons eten moeten wachten naar 40 min kwamen de gerechten pas op tafel. De sushi stond al een hele tijd klaar terwijl de bediening alleen met drinken rond liep, als je dan wou vragen hoe lang het ging duren met het eten liepen ze gewoon door jammer.
B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten en het bestellen met de ipad werkt super! Je hebt nog maar net je bestelling verzonden en de eerste gerechtjes staan al op tafel. Vriendelijke bediening.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker gegeten! Voor het eerst sushi gegeten en vond het heerlijk! Vooral die met garnalen! Ik was toch al aan t proeven dus ook maar meteen voor het eerst garnalen op en ik ben verkocht! Ik ga zeker vaker sushi eten! Personeel mag wat vriendelijker rondlopen, ze brengen het eten maar zijn niet heel enthousiast maar al met al een goede zaak! Het gaat ten slotte over het eten en dat was prima! Ik heb een top avond gehad! Al lag dat ook wel aan mijn gezelschap!
Quester1230 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het was voor het eerst dat we bestelden via een Ipad, dit beviel ons erg goed. Hierdoor ging alles wat vlotter en was het goed overzichtelijk wat je wilde bestellen.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
was lekker, loopt goed door en toch gezellig met zijn allen aan tafel, bediening werkt hard we komen er graag weer een keertje terug
Anniek .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De bediening was onoersoonlijk en schaaltjes werden weggehaald met nog eten er op. De snelheid waarmee je blijkbaar moet eten is niet prettig
myriam S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
om 20.00 is de tweede shift, maar dan sta je met heel veel mensen in de rij te wachten. Vervolgens komen ze ruim binnen de 2,5 uur die je mag gebruiken, zeggen dat de keuken zo gaan sluiten en dat je nog 1 keer kunt bestellen.
jo W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Leuke tent met prima eten. Snelle bediening van de hapjes. Super
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We vinden dat de kwaliteit van het eten erg achteruit is gegaan. Rommelig gerolde sushi (die van mij lukken nog beter) doorbakken biefstukreepjes, veel te dik gesneden sasimi tonijn en als kever iets van zegt krijg je de helft terug (wel dunner gesneden) en niet op ijs maar op sla ????. Drinken wordt niet leeg weg gehaald. Al met al een terleurstellende avond. Wat we niet gewend zijn van jullie. Normaal genieten we er van.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eten is goed. Sfeer vind ik minder.
Wat ik echt slecht vind is dat er een flesje kikoman sojasaus op tafel staat die gewoon steeds wordt bijgevuld met een ander merk sojasaus. Waterig en niet echt sterk van smaak. Ik heb ernaar gevraagd maar ze hadden ook geen andere. Lijkt een beetje op misleiding.... stop het dan in een ander flesje. Erg jammer.
mH G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Voor de zoveelste keer wezen eten en wederom goed en lekker.
De tafel van Kristin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten met familie. Gerechten zijn lekker, vers en veelzijdig. Goede service, altijd vriendelijk.
W.C.N. V.
heerlijk gegeten, goede en snelle bediening, fijne sfeer.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Vond het jammer dat de gerechten per ronde niet tegelijk kwamen, soms in 4 keer.
Eten is goed, maar zo lijkt het een beetje op een "vreetschuur".
Ella L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Samen met mijn man gegeten bij Shintori. Het was geweldig, zowel het eten, de service, de vriendelijkheid van het personeel, het was allemaal prima!! Dit restaurant is zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.
Albert S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Eten is niet vers gemaakt en de bediening onpersoonlijk. Ik zou dit niet aan vrienden aanbevelne.
Jj wordt ook verzocht de tafel snel weer vrij te maken voor de volgende gasten.
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Borden werden heel laat tot bijna niet opgehaald. Je moest lang wachten op drinken en werd niet tegelijk uitgeserveerd. Lang moeten wachten op het dessert, tot dat je zelf ging navragen waarom het zolang duurde kreeg het het antwoord dat de "smaak" op was. Na een andere "smaak te hebben gekozen"was het vrij snel op tafel.