Shintori

Sint Jansstraat 10-12 5211 DL Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Shintori

Als iemand je midden in de nacht kan wakker maken voor sushi, ga dan vooral eens naar dit Japanse restaurant. Het is een plek waar je onbeperkt sushi kan eten gedurende 2½ uur eje hebt keuze uit een omvangrijke menukaart. Je geeft zelf per ronde aan wat je lekker vindt en het door jou gekozene wordt aan tafel uitgeserveerd. Luxe en cofortabel en in een ongedwongen sfeer sushi eten!

Meer informatie over restaurant Shintori

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Shintori

Willemijn P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Wij komen al ruim 2 jaar bij shintori in den bosch. De eerste periode er niets aan de hand, waren de medewerkers nog netjes en was het eten top. Helaas denkt de eigenaar dat de klanten wel blijven komen en is de service tegenwoordig heel ver te zoeken. Het personeel is niet geschikt om in de horeca te werken.

Het eten is de afgelopen 4 keer dat wij er waren echt met stappen achteruit gegaan, wat warm hoort te zijn is gewoon koud, frituur wordt uitgeserveerd op olie, sushi die half afbrokkelen. Verkeerde gerechten die ronde na ronde op je tafel gezet worden, en als je er dan iets van zegt word je raar aangekeken.

Zonde dat de eigenaar vaste klanten niet weet te waarderen. Gelukkig voor ons zijn er genoeg andere sushi restaurants in den bosch, die wel graag klanten op een leuke en juiste manier behandelen.
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Na al vele Aziatische all you can eat restaurants te hebben bezocht zijn we nu uitgekomen bij Shintori.
Het was vrijdagavond en zat goed vol, gelukkig hadden we gereserveerd.
De keuze van de verschillende gerechtjes is iets minder dan bij andere Aziatische all you can eat restaurants, daarentegen was de aankleding van het restaurant weer beter. Sommige vleesgerechtjes waren wel erg machtig.
Prima en lekker gegeten.
Klaas M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Verse, gevarieerde Sushi en Sashimi (Tonijn was botermals). Ik raad absoluut de rolls aan. De Dragon, Rainbow en spiderroll zijn wat mij betreft ongeevenaard!
Mike A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
De eerste Kerstdag met een groep bij Shintori Den Bosch wezen eten. Erg teleurgesteld en slechte ervaring. 1 ster is zelfs te veel. Bij binnenkomst erg lange wachtrij, geen contact te krijgen met het personeel. Het eten en vooral de service erg achteruit gegaan. Eten smaakloos en doorbakken. Service verre weg van goed. Wij zagen dat het eten klaar stond, maar niemand nam het mee. Eten werd ook zonder enige contact op tafel neer gepleurd. Bediening loopt alleen met drank rond of stond bij de bar te hangen. Voor ons nooit meer Shintori. duur/ slechte service/ onvriendelijke personeel / smakeloos eten.
Marie G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Jammer dat je bij binnenkomst niet wordt gegroet door het personeel, lopen met een dienblad er gewoon langs. Eenmaal aan tafel hebben we met gebrekkig Nederlands uitleg gekregen over het concept. Het eten kwam erg snel aan tafel. Vroegen ons wel af of het eten vers was, de kipsaté en sushi stonden binnen 1 minuut op tafel en we hadden onze drankjes nog niet eens. Een beetje raar... Het personeel is erg onvriendelijk, het eten wordt zonder eetsmakelijk/alstublieft nog net niet op tafel gegooid. Op een Aziatische jonge dame na, zij maakte ons avond nog redelijk goed. Voor ons geen aanrader!
Josje V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Slechte service!!!! Wij hebben een week van te voren een reserving gedaan! Komen op de dag aan moesten we in een rij tot buiten staan! Meer dan 15 min moeten wachten toen uiteindelijk toch weggegaan! Geen aanrader massa werk en overvol!!!!
Micheal V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Vriendelijk ontvangen. Eten was lekker en werd netjes gepresenteerd. Snelle bediening. Groot maar door de hoeken in de zaak toch prettig zitten.

Ik raad dit restaurant zeker aan!
Hagar R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Erg lekker leten, prima concept.
Bij ons zijn wel vier gerechten vergeten. Er werd nadrukkelijk gevraagd of we deze ‘echt wel wilden’. Ja, anders hadden we ze niet besteld ???? Kwam uiteindelijk wel goed.
harry V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
zeer goede verbetering: bestellen via een tablet en daarin een minimale wachttijd van 15 minuten opgenomen, helemaal goed. Voorkomt onnnodige verspilling en geeft een perfecte doorloopsnelheid bij alle klanten
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hadden een goede plek bij het raam het was gezellig en goed eten de bediening was erg goed brdankt
Remko O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Prima restaurant waar je gezellig kunt eten met een groepje.
Bediening is zeer snel, en de gerechten zijn goed. Ik kom zeker nog een keer terug wanneer ik weer in Den Bosch ben.
guusjeverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Je krijgt waar je voor komt, snelle bediening, goede kwaliteit. Wel een beetje een vreetschuur, maar dat is wat het is. Lekker eten en veel keuze.
ruud G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
De serveerster was echt helemaal TOP! Het eten was prima te noemen en de snelheid van aanlevering van drank en gerechten was ook zeer goed.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Ga hier regelmatig eten en is altijd lekker, zeker voor een all you can eat sushi concept! Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Birgit B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het eten was prima. Temaki waren goed vers, alleen was er weinig keuze uit de overige sushi. Ook werd de tafel al afgehaald toen we onze jassen aan het aandoen waren. Bedieningspersoneel was attent en deed zn best. Een 6,5.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
De gerechtjes mogen wel een update krijgen maar verder is de kwaliteit top. Één van de beste al-you-can eat!
Valesca E.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Om 8 uur gereserveerd, om half 9 stonden wij nog steeds buiten te wachten omdat er geen plek binnen was en ook geen plek om binnen te wachten, wij waren niet de enige. Onze eetlust was toen al weg doordat wij buiten met -2 moesten wachten in de sneeuw. Je zou 2,5 uur mogen eten maar om 10 voor half 11 kwamen ze aan je tafel om te zeggen dat ze bijna gingen sluiten. Het eten was oké, niets bijzonders, soms waren dingen koud
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het eten was goed. Soms beetje droog. Personeel erg vriendelijk en we hebben een leuke avond gehad. We komen hier zeker nog eens terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
8.00 uur gereserveerd maar konden pas rond 8.30 uur aan tafel. En we moesten ' bijna' buiten wachten in een tochtige gang. Eten was prijs/kwaliteit erg goed. Misschien een andere dag nogmaals proberen.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Ik heb het erg leuk gehad. Het eten was verrukkelijk en kwam sne. Het bestellen was vermakelijk om te doen via de tablet.