Shintori

Meer informatie over restaurant Shintori

7,1
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gisteren met een gezelschap van 4 bij Shintori wezen eten. Inrichting zag er mooi uit. Jammer dat de tafels wel erg dicht tegen elkaar aan staan. Het eten werd snel gebracht en zag er goed uit. Service is helaas slecht. Heb een opmerking over een specifieke serveerster. Een jong lang getinte dame keek heel arrogant en niet vriendelijk. Zij gooide de gerechten gewoon op tafel zonder te vermelden wat het is. Ook begon zij fanatiek tafels te schoonmaken, waardoor er chemische schoonmaakspul op ons eten terecht kwam. Hoorde achteraf van andere collega's dat niemand met haar samen kan werken. Kortom eten was goed, service slecht.
Aniek D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Mooie locatie in het centrum. Vriendelijke ontvangst, snelle bediening en verse gerechten. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!
Vennekes .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Husnu79 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
ik ben hier een paar jaar geleden voor het laatst geweest. Toen vond ik het al niet echt goed maar gisteren toch nog een keer geprobeerd omdat sakana helemaal vol zat. Normaal ga ik altijd naar een andere sushi restaurant maar gisteren toch shintorie een kans gegeven, maar wat was het bedroevend slecht sorry hoor. Vooral als je het eten gaat vergelijken met andere shusie restaurants. Ik eet regelmatig sushi maar hier kom ik nooit meer.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gisteren met een groep van 9 geweest, bediening was onvriendelijk, onduidelijk en kwam alleen als we ze wenkte. Kwaliteit was om te huilen. Biefstuk blokjes waren taaie hompen en gefrituurde producten waren zompig en heel vettig. Bij het afrekenen was de manager aan het bellen. Ongeïnteresseerd en kortaf en trok mijn pinpas zelfs uit mijn handen omdat het niet snel genoeg ging. En dat voor 34 euro pp. Echte afrader. Zijn veel betere restaurants.
Paulkuijper .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Aardig restaurantje, het is all you can eat, dus je weet wat je krijgt. Prijs kwaliteit is prima. Wij kiezen met name de nigiri, maki en temaki's. De gegrilde vis is ook lekker.
SushiBespeurder .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wat een slechte avond! Met z'n tweeen naar Shintori geweest, waar wij in een hoekje tussen twee grote groepen in waren geplaatst. Er werd niet naar ons omgekeken, en het duurde lang voordat het dan toch wel duidelijk was dat we een drankje wilde bestellen. Na 1,5 uur te hebben gezeten, hadden we pas 2 rondjes gehad. De warme gerechten kwamen maar lauwtjes op tafel. Drankje dat was besteld is nooit genoteerd en ook nooit terecht gekomen. Tot overmaat van ramp bleven de mensen maar niet naar ons omkijken en heeft het welgeteld een half uur geduurd voordat we konden afrekenen omdat ze niet begrepen dat we de rekening wilde en wilde pinnen. Al met al de eerste en laatste keer dat ik hier eet!
TMas V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vrijdag hier geluncht. All you can eat.
Omdat er 4 van de vele tafels bezet waren, werd alles snel opgediend. Alles lekker vers.
Goeie sushi!!!
JuulB .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Eten is prima maar gaan aan eigen succes ten onder. Murhy's law deed zijn intrede. Keuken kan het aantal gasten niet aan. 2 uur gezeten en 1 ronde gegeten. Gerechten werden vergeten of verkeerd geserveerd. In plaats van gezellig eten, werd het een ergenis.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Door de drukte konden we pas later aan tafel maar hadden een deadline qua eten. Uiteindelijk na een kleine 2 uur hadden we 1,5 ronde van de 5 ronden kunnen bestellen maar mochten wel het volle pond afrekenen. Wat mij betreft slechte reclame en geen aanbeveling waard. Heb een mail gestuurd om een klacht in te dienen maar tot op heden nog geen reactie gehad.
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Bij Shintori is het eten goed, de portie's zijn juist en prima naar smaak. Personeel is erg druk en er ontstaat af en toe wel eens een miscommunicatie. Maar toch kan ik Shintori wel aanraden.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Lekkere sushi voor een prima prijs. Al you can eat blijft nu eenmaal een ander verhaal dan een 'echt' japans restaurant. Shintori is gericht op veel gasten, de doorstroom van de bestelling gaat naar onze ervaring altijd goed. De sushi met zalm is lekker, geen te grote bollen rijst en malse zalm. Veel variatie op de kaart, voor ieder iets wils, ook gerechtjes die niets met Japan te maken hebben maar dat maakt het geschikt voor grote groepen en ook voor kinderen.
Echt 'knus en gezellig' is het niet, het is massaal en druk. De akoestiek is wel goed ondanks de drukte, dat komt door het speciale plafond waar vloerbedekking op lijkt te zitten, maar dat is het niet ;-). Goed over nagedacht. Wel hebben wij de ervaring dat naar mate de avond vordert er al snel wordt begonnen met opruimen, bezems komen te voorschijn en de kaarsjes gaan uit. Komt erg ongastvrij over. Wanneer er nog gasten zijn is dit echt not done.
Al met al een plek waar we graag komen om lekker sushi te eten voor een goede prijs, en we nemen de drukte dan voor lief, niet geschikt voor een romantisch uitje maar wel lekker eten.
John J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Vandaag met z'n tweeën gegeten. Normaal gaan we naar een ander sushi-restaurant maar Shintori werd ons aangeraden door vrienden. Slechte keuze.
De soyasaus zit echt overal bij, in te grote hoeveelheid. De biefstuk was te taai en ook de zeewier rond de sushi werd steeds taaier naarmate het later werd.
We zouden tot 2215 kunnen bestellen, maar 2130 werden de kaarsjes om ons heen al uitgeblazen. Hoewel op het bestelkaartje staat dat we een nieuwe zouden krijgen als deze vol is, kregen we geen nieuwe. Ipv daarvan werd onze bestelling opgeschreven door een Japans vrouwtje die nogal graag naar huis leek te willen. Toen we om 2155 nog rustig zaten te eten werd ons gevraagd of we hierna nog iets wilde bestellen. "Ja graag" was niet het antwoord dat hij wilde horen. Om 2210 kwamen de bezems tevoorschijn en werd ons gevraagd of we nog koffie wilde. "Graag na het dessert" was niet het antwoord dat hij wilde horen. Daarom kwamen ze net na het inzetten van het dessert nogmaals vragen of we koffie wilde. "Graag na het dessert" was deze keer niet voldoende, ze wilde weten wat voor koffie. De koffie kwam dan ook tijdens het dessert.
Het is zeker een mooi restaurant, enige sfeer ontbreekt echter. Voor ons nooit meer.
Foodzfusi .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Behalve de garnalen en kip sushi (allebei koud geserveerd en duidelijk ver vantevoren gemaakt), was het eten ok. Helaas werd er bij het serveren van zowel drankjes als eten niets gezegd. Een duidelijke verbeterpunt
Willem .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Gisterenavond met aantal collega's gegeten bij Shintori, een ruim, groot restaurant achter een smalle gevel. Het all-you-can-eat concept wordt hier goed mogelijk gemaakt: 5 gangen met iedere gang 5 keuzes. Een normaal mens kan dit niet op, maar ongetwijfeld ....
De kwaliteit was erg goed. Ik kon dit goed vergelijken met een ander restaurant in mijn woonplaats waar ik toevallig onlangs heb gegeten. De sushi, maki e.d. waren prima van smaak en veel keuzes. De gefrituurde en gebakken hapjes waren heerlijk, de lamsrack sprong er echt bovenuit, zo lekker heb ik die niet eerder gegeten.
De bediening was zoal in andere japanse restaurants, goed, onpersoonlijk en snel. Wil je iets anders, ga dan ergens anders eten. Al met al prima gegeten, ik kan het aanbevelen. Reserveer wel, want zelfs op de dobderdag zat alles vol en werden meerdere tafeltjes meerdere keren bezet.
DerrickK .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
lekker relaxt sushi eten voor een vaste prijs. Intichting en sfeer is goed, kwaliteit van het eten is prima maar niet geschikt voor een romantisch diner voor 2.
Jennie B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Als we geen zin hebben om te koken zoeken we meestal een restaurant waar we voor een leuke prijs redelijk kunnen eten. Shintori is zo'n restaurant. Weinig poeha en een vlotte bediening. Waarbij gezegd moet worden dat deze wel heel erg onpersoonlijk is. Zelf bij het uitserveren van een glaasje bier wordt de gast niet aangekeken. Hups op de tafel en weer weg. De keuze uit de verschillende gerechten is voldoende, maar de groenten zijn niet zo heel goed vertegenwoordigd. Ook zou er aan de bereiding van de gerechten meer werk mogen worden besteed. Half rauwe French Rack is zonde van het vlees. De zoetzure komkommers zijn een aanrader voor iedereen.
Paulusvught .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Met 4 personen op zaterdagavond hier gegeten. 20.15uur stipt moesten we aanwezig zijn. Er stond een rij tot buiten, maar gelukkig regende het niet en werd iedereen snel naar de juiste tafel gebracht in deze enorme modern-oosterse (vr)eetschuur. Ondanks het massale gebeuren en tafels die soms wel heel dicht op elkaar stonden liep de bediening vlot en kwamen de gerechten in snel tempo door. Het concept van "all you can eat" maakt dat het eten in rap tempo op tafel wordt "gegooid". Voor de iets luxere gerechtjes bijv. coquilles of ossenhaas moet wel extra betaald worden. Ook de drank is aan de prijs, zodat de rekening hoger uitkomt dan verwacht. De gerechtjes zijn smaakvol op z´n oosters (veel sojasaus) en er is ruime keuze. Voor ons komt er geen volgende keer.
Lieve83 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. prijs kwaliteit verhouding is prima. Enige nadeel vind ik dat de vloer spekglad is waardoor de verre tocht naar het toilet levensgevaarlijk was op mijn pumps...
André S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Groot restaurant voor een betaalbare lekkere hap zeker de moeite waard. Komt wel allemaal wat afstandelijk over. Draait om eten.... Het eten is verder goed voor wat je krijgt in relatie tot wat je betaald. Al met al wel de betere al you can eat...