Shinsen

Meer informatie over restaurant Shinsen

7,2
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Voor de eerste keer bij Shinsen gegeten, mooi ruim restaurant. Als vegetariërs is een sushi restaurant niet voor de hand liggend, maar er was voor ons voldoende keus. We hebben prima gegeten en met name de mini loempia's, de aardappelkoekjes, de zeewiersalade en de sojaboontjes vonden wij erg lekker. Bediening is vlot en vriendelijke, enige nadeel is dat de communicatie (vanwege gebrekkig Nederlands) over de gerechten (wat zit erin?) moeizaam verloopt. Voor ons was het echter een dikke voldoende en wij komen wel terug.
Seline D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Sinds de opening begin dit jaar enkele malen gegeten bij Shinsen. Het restaurant is ruim en mooi van opzet in een verder niet bijzondere omgeving(winkelcentrum in een buitenwijk van Hoorn). Het eten is echt prima, goede verse sushi en sashimi, maar ook de warme gerechten zijn heerlijk. Een goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijke eigenaresse en bediening.
Rowald .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Prima sushi restaurant in WC de Huesmolen in Hoorn. Ruime keuze, alles vers en voorradig. Mooie losse, verse rijst. Veel crispy maki`s(mijn favorieten). Ook de warme gerechten zijn vers, warm en mals. Nette zaak met dito prijzen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar, beste sushirestaurant van Hoorn.
Gtpc .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Shinsen. De sushi was verrukkelijk, creatief en verrassend. Ook de vlees gerechten waren zeer smakelijk. Voor ons het beste sushi restaurant in Hoorn! Echt een aanrader.
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gisteren voor het eerst mogen genieten van het eten.
Wij hebben afgehaald.
Alles was heerlijk en ook stond alles op tijd klaar.
Vriendelijk personeel en de zaak zag er strak uit.
Een aanwinst voor Hoorn en beter eten dan bij hun concollega's.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Vorige week heb ik hier voor het eerst gegeten en dat is uitstekend bevallen. De kwaliteit van het eten en de service is prima. Ik ben in redelijk veel sushi restaurants geweest in binnen- en buitenland (o.a. in Japan) en Shinsen kan zich meten met de top. Zeker in Hoorn vind ik het de beste! Het sobere maar stijlvolle Japanse interieur zorgt voor een goede sfeer.
lizkarsten .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Erg lekkere sushi kan je eten bij Shinsen in de huesmolen. Ik woon zelf 5 minuutjes van de huesmolen af en vindt het helemaal geweldig dat er nu ook een sushi restaurant is! de bediening moet denk ik nog even wennen want ze zijn net aan te verstaan en nemen soms dingen mee van tafel die je nog niet weg wilt hebben (Bij ons werdt de Soja saus en gember weggenomen bij de 2de ronde!) Maar het is er lekker en vers. Alles wat warm moet zijn komt warm bij de tafel aan en zowel de sushi als sashimi zijn erg lekker. Probeer vooral de crispy shrimp roll een echte aanrader.
Larissavertelman .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Shinsen is nog vrij nieuw en hanteren hetzelfde concept als de andere sushi restaurants in hoorn. Een all you can eat concept voor een vaste prijs.

Opvallend lekkere gerechten. Zeker een uitschieter vergeleken met de concurrenten in de buurt. Gezellig warm ingericht en de bediening houdt goed in de gaten wanneer de glazen leeg zijn. Echter kan er nog wel gewerkt worden aan iets meer persoonlijke service zoals een gezellig praatje aan tafel, een uitleg bij wat er neergezet wordt en kennis over wat er verkocht wordt. Toen ik een iki biertje bestelde keek ze me aan alsof ze sneeuw zag branden. Verder was alles perfect en komen we zeker terug!