Shinsei Sushi

Zevenenderdrift 2B 1251 RC Laren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shinsei Sushi

David B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Wij laten zeer regelmatig bezorgen. De kwaliteit van de sushi en sashimi is top en heeft ons nog nooit teleurgesteld. De bezorging is tijdig en punctueel. Zeker een aanrader!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Lekkere sushi!! Goede kwaliteit, lekkere smaken en variaties - constante kwaliteit. Werkt ook goed via Thuis-bezorgd app. (Decor is niet van toepassing: afhaal / bezorg concept)
Petervandervelde1968 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
prima eten wat ze snel bereiden, altijd vriendelijk. decor doet er eigenlijk niet toe in zo een afhaal situatie. Kan het andere zeker aanraden hier een heerlijke sushi schoten te bestellen.
A B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Okay als het niet goed is klim ik graag in de pen. Maar na mijn recensie van een paar maanden geleden, is de bezorging verbeterd. De laatste weken hebben we telkens weer warme gyoza ed. Service is ook verbeterd, er wordt duidelijk gecommuniceerd hoe lang het ongeveer gaat duren (en ja op zondag is het nu eenmaal heel druk, en duurt het dus wat langer). Prima kwaliteit en nu ook prima service. Keep up the good work! Wij zijn er blij mee!
Ultje .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
We hadden een Groupon bon voor sushi, een schaal van 66 stuks, het was verrukkelijk, heerlijk vers en uitgebreid, super.
A B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Sushi's zijn lekker, maar bezorging is een waar drama. Al maanden (we bestellen wekelijks) koude gyoza, yakitori en toriskatsu. Dit ondanks herhaaldelijk verzoek warm te leveren. Gaat alleen goed als "echtpaar" de bezorging NIET doet. Toppunt van frustratie is nu halve levering van je bestelling. Het is dat de kwaliteit van het eten goed is, maar verder is service prut. Zonde!!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Alleen afhalen en laten bezorgen. Let op! Inmiddels 'vast buiten de kaart om' > de specials! Die zijn echt lekker. Wij kiezen altijd de '3 verschillende sushi's' van de specials uit. Een van de betere Sushi afhaal/bezorg zaakjes van 't Gooi!