Shiki

Zoutsteeg 3-5 1012 LX Amsterdam Nederland Kaart
31-204210087

Meer informatie over restaurant Shiki

Lang

Jouw recensie over het restaurant Shiki

Kitty L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was erg lekker alleen de wachttijden waren erg lang. De maaltijden waren niet goed doorgekomen waardoor we 2 x hebben moeten navragen waar ons gerecht bleef. Tevens bij het oproepen van de ober via de tablet, geen reactie. Wel als we een drankje bestelde. Het was een zichbaar druike avond dus ik snap dat er iets mis kan gaan maar tijdens een restaurant actie waarin je ook naamsbekendheid probeerd te kriigen voor je restaurant was dit slecht geregeld. Jammer!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Shiki is feitelijk om de hoek van mijn kantoor op het Rokin waar goede lunchadressen schaars zijn gezaaid. Ik ben blij dat ik de van toeristen overlopende Zoutsteeg ben ingedoken, want wat is het fijn hier! Een eenvoudig maar schoon familystyle Japans restaurant waar de klasssieke Japanse gerechten uitstekend en spettervers worden bereid. Mooie handrolls met hotate en spicy tuna, heerlijke stirfried udon en perfecte tempura. Snel, vriendelijke bediening en een voorbeeldige prijs-kwaliteitverhouding.
zdg .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2013
Lekker, snel eten. Lekkere gyoza. Vriendelijke bediening, en redelijk geprijsd voor hartje amsterdam. Basic ingericht, maar wel een knus gevoel. Enige puntje van kritiek, is dat de bediening wel moet blijven opletten.
Malu V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Sympathiek eethuisje waar je midden tussen de drukte lekker vers bereid Japans kunt eten voor een redelijke prijs. Zowel de warme gerechten als de sushi zijn smakelijk en alles vers bereid. Het interieur is eenvoudig en de bediening vriendelijk.