Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
31-107200856

Over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant MA t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-23:00
BAR 17:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

J. W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima eten. Klein misverstand met bestelling werd direct recht gezet. Was mijn derde bezoek.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Zaterdagavond weer geweest, was helemaal top. Vanaf de ontvangst door gastheer Kish, goede sfeer en ambiance, fantastische sushi, vlotte en vriendelijke bediening en heerlijke cocktails. Heerlijk!!
Annie E.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten en we komen zeker weer terug .
De sushi was lekker en vers en alles wat we gegeten hebben was echt super bereid .
Niks smaakte hetzelfde en het personeel is erg vriendelijk en een gezellige sfeer.
Jordan G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Dit is werkelijk de beste sushi die ik ooit heb gegeten en ik ben een redelijk ervaren sushi eter. Ga hier gerust eten! Ook als pescetarier.
Hi Jordan, super leuk om terug te lezen! We doen ons uiterste beste, tot gauw weer! Groet, Shiki
Diana C.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Als service voor zo'n mooie sjieke zaak mogen ze het parkeren wel gratis aanbieden.
Beste Diana, bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Uiteraard gaan wij uw recensie intern evalueren. Groetjes, Shiki
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijke sushi gegeten, overtreft qua smaak alle eerder gegeten sushi. Mooi en modern restaurant, vriendelijk personeel
Hi Jan, leuk dat jullie de bevindingen hebben gedeeld met andere gasten. Het zijn cijfers waar we trots van worden. Hier doet onze bediening het voor. Tot gauw! Groet, Shiki
Wilco S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
heerlijk gegeten. snelle bediening en veel keus van het eten.
Hoi Wilco! Super leuk je recensie weer! Tot volgende week? ;)
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten! Constante kwaliteit en fijn personeel!
Hi Desiree, super leuk je recensie! Groetjes, Shiki
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijke sushi!! De lekkerste die we tot nu toe hebben gegeten. Service en bediening prima. Modern en schoon restaurant. Echt niets op aan te merken . Wij gaan hier zeker terug!
Beste Jan, hartstikke bedankt voor uw recensie! Goed om terug te lezen dat u een mooie avond heeft gehad! Tot snel weer! Groet, Shiki
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Op een doordeweekse avond geweest, was niet te druk. Zoals altijd heerlijk gegeten. Vlotte bediening, heerlijke sushi. Ik miste wel de miso soep die opeens van de kaart is verdwenen.
Hi Anneke, dank voor uw recensie! Onze Miso soep staat nog steeds op de kaart hoor! Vraag het de volgende keer aan onze lieve dames in de bediening. Zij helpen u graag met onze gerechten. Tot snel weer en groetjes, Shiki
Jaron A.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Lekkere sushi’s, yums gebruikt, mooie zaak. UX van de bestel tablet mag wel een keer naar gekeken worden ???? Maar kom zeker terug!
Beste Jaron, dank voor je recensie! Wij krijgen in week 24 een update voor onze tablet UX. Tot snel weer! Groet, Shiki
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijke sushi, goede sfeer, aardig personeel! Een aanrader.
Beste Anne, bedankt voor je recensie!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Leuke verjaardag gevierd hier met mijn beste vriend. Alles is hier geweldig, eten drinken en service...TOP
Hoi Ria, top dat je een leuke avond hebt gehad! Groet, Shiki
Yu X.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
good place
Hi Yu, thanks for visiting us again! Next time we'll give you the login code for the tablet ;)
Merlien V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
De muziek stond heel hard. De verlichting was wel mooi. We moesten heel lang op ons drinken wachten. Het personeel was wel vriendelijk. De keuze was minimaal
Beste Merlien, dank voor het delen van je ervaring! Met de feedback gaan wij zeer zeker aan de slag. Groetjes, Shiki
Nazli K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Top service & goede kwaliteit sushi
Hi Nazli, kort maar krachtig! Dankjewel!
Laure H.
Goed, zoals altijd!
Leuk dat je ons weer een bezoekje brengt! Tot snel! Groetjes Shiki
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Zoals altijd was het weer uitstekend. Prettig ontvangst, heerlijk eten en fijne sfeer.
Zwanger? Geen probleem bij Shiki. Alles is dagverse en je krijgt een aparte tablet met ruime uitleg van het vriendelijke personeel. En tussendoor vragen ze vaak of alles naar wens is. Wij werden geholpen door een hele leuke dame, conplimenten! Wij blijven komen, top restaurant.
Hi Lisanne! We doen ons best onze gasten zo veel mogelijk te voorzien van een allergie of dieetwens! Superleuk om terug te lezen dat je een leuke avond hebt gehad. Tot snel weer!
chiel K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Beste service ooit! Vriendelijk en snel, prachtige ambiance en lekker eten. Bedankt!
Dankjewel Chiel, we doen ons best!
Anjo M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Was zoals altijd weer top! Heerlijk gegeten, vriendelijke en kundige bediening. De nieuwe ijsthee ging er zeker goed in en ook de nieuwe cocktail die wij hebben uitgeprobeerd was HEEL erg lekker. Nogmaals dank voor de goede zorgen en tot de volgende keer!
Kleine moeite Anjo, tot gauw!