Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
31-107200856

Over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant MA t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-23:00
BAR 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Marja B.
Samarja S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
eltje67 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Vriendelijk personeel en een relaxte hippe sfeer. Geen tijdsdruk dus rustig eten en genieten van de leuke sfeer. De gerechten kwamen vlot en er is een ruime keuze aan gerechten. Dit restaurant is echt een aanrader!
Chum H.
Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Ruime zitplaatsen een gezellige sfeer vriendelijke bediening en weer heerlijk gegeten, wij komen hier zeker terug. Een min puntje is de muziek dat zou rustiger kunnen jammer.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijke sushi & cocktails ! Constant lekker van smaak en goede service van al het vriendelijke personeel. Ik ben al klant van het eerste uur en dit gaat zeker zo blijven! Absolute aanrader!
Rabiosa .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Ik kom hier vaker en het is de beste sushi van Rotterdam. Van de sushi's hier, ben ik fan van de dragon roll (gefrituurde garnaal en avocado) en de sizzling salmon. De gunkans zijn ook vers bereid: het zeewier is nog warm en krokant terwijl de vulling is zacht en sappig is.
De sushi's zien er prachtig uit. Vers en goede verhouding tot de hoeveelheid rijst (niet te veel).
Zalmsalade met avocado, miso soep en hertenbiefstuk zijn ook super lekker. De bediening is snel en vriendelijk en het restaurant zelf ziet er gewoon mooi uit.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekker gegeten, leuke bediening. Een minpuntje: eten leek erg zout, duurde even voor we de oorzaak jadden gevonden: hele zoute sojasaus! Dorstig nu....
Thomas Z.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Was top! Personeel goed oplettend en snel. Eten werd snel bereid en was van super kwaliteit. Shiki ziet er ook van binnen sfeervol en modern uit. Zeker een aanrader!
Gwen W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goede ontvangst, wel eerst per ongeluk bij de discotheek ernaast naar binnen gelopen omdat je vanaf de parkeergarage zo die trap op loopt, maar de ingang is dus gewoon beneden :-). Konden gelijk plaats nemen waar vrijwel meteen werd goed uitgelegd hoe het werkt. In vergelijking met de andere ketens werken ze niet met een x aantal gerechten per ronde, maar gaat het om de "lampjes" op de tablet die gelinkt zijn aan de bereidingstijd van de gerechten. Ook is er geen beperking in de rondes. Voor wat betreft sushi's blijft Sumo mijn favoriet, maar het eten was gewoon lekker. Het menu is min of meer gelijk, maar de drank-kaart is wel wat leuker - hoort ook wel bij het lounge-concept waarschijnlijk. Ook het decor maakt het bijzonder. Voor een intiem avondje uit eten is dit niet zo geschikt ivm muziek die vrij hard staat, maar voor een etentje gewoon met vrienden prima!
E P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Entourage kan iets meer Aziatisch . Entree oogt niet echt Japans sushi rest. Ruime opzet , ietwat rumoerig , muziek en licht verandert rond 19.00 naar levendigere muziek. Gerechten zijn heerlijk en mooi opgemaakt. Bediening vonden wij enigszins ongeïnteresseerd tijdens het brengen van de gerechten. Ondanks dit zeker voor herhaling vatbaar.
Timage .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Het eten was prima en de bediening was goed. Alleen stond de muziek veel te had. Dat irriteerde ons wel!
Met het glutenvrije dieet werd rekening gehouden. Ik kreeg een extra kaart waarop stond welke gerechten glutenvrij waren. De tablet die ik kreeg om te bestellen en voor informatie te geven was helaas niet altijd duidelijk.
RoyFrancke .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Ik kom er regelmatig vanwege de kwaliteit van de gerechten en klantvriendelijkheid. Altijd gezellig. Kom er graag. Een tip. Ze zouden klanten die daar eten eigenlijk een uitrijkaart moeten geven van de parkeergarage.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten. De service was prima en netjes. De sfeer is mooiven rustig. De verlichting helpt hier aan mee. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar.
Kimberly H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
zeer goed eten waren erg tevreden! was erg lekker allemaal en vriendelijk personeel. Alleen jammer van de parkeer gelegenheid.
Tmg R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten werd snel geleverd na het plaatsen op de tablet.
De keuze is wel wat minder dan bij de andere ayce sushirestaurants, maar wel lekkerder!
Gezellige, leuke, hippe sfeer.