Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
31-107200856

Over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant MA t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-23:00
BAR 17:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
angela V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, snelle bediening mede dankzij tablet (niet meer wachten totdat eindelijk je bestellijstje wordt opgehaald).
Niet beperkt tot max 5 gangen en goede, luide, wisselende muziek.
Dit is sushi eten in een andere sfeer!
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Een van de betere sushi restaurants van deze regio . Heerlijk gegeten , ga zo door!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten
rhadzic .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Sushi top, rijst met tepanjaki kip en beef top.
Ijsje teleurstellend! Van een coupe Romanoff verwacht je toch wel iets beter, dan een bolletje ijs met een aardbeitje erop en een takkie munt
Thomas-Nils V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
De ontvangst kon een stuk beter; er stond een bordje met "hier wachten aub", maar er kwam niemand. Zelfs niet toen de eigenaar iemand sommeerde om ons te helpen, moesten we maar heel awkward naar de bar lopen om een plek te krijgen, 15 minuten na ontvangst...
Het eten daarintegen was verukkelijk, de cocktails zijn prijzig doch erg creatief en vooral erg lekker.
Al met al heeft dit restaurant erg veel potentieel, ik vind het daarom jammer dat dit concept niet volledig benut wordt. Maar dat is natuurlijk erg makkelijk te zeggen als simpele gast.
Rowan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij hebbrn uiteindelijk met zn 3e gegeten ipv 2e. We gingen voor de 3 angen menu maar konden ook onbeperkt sushi eten voor 10% korting en daar hebben wij dus gebruik van gemaak en met super succes! Heerlijk gegeten, super snelle en goede vriendelijk service.. top wij komen terug!
jolatwork .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We gingen eigenlijk voor de AH actie en dat was een 3 gangen menu, maar we konden ook met 10% korting gebruik maken van de All you can Eat. Erg smaakvol en de bediening was prima! Hier komen we zeker nog eens terug!
Fons S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, smaak sensaties verrassend! Kortom een aanrader. Alleen de servetten beetje cheap!
K. B.
Vigdis W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Mijn derde keer, en niet de laatste! Alles heerlijk, zeer goede bediening. Heerlijk eten. Alleen toejes kunnen misschien beter maar is ook niet echt Japans om een toetjes te nemen
maya17 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De sushi kon je wel krijgen maar dan met 10 procent korting! Ook moest je er betaald parkeren .De locatie is ver buiten het centrum. Als je dus puur voor de sushi wil ga ik naar fuiji in Capelle a/d ijssel waar je ook gratis kan parkeren!
Ginny S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Al diverse malen bezocht en iedere keer weer van prima niveau. Prijs/kwaliteitsverhouding is hier dik in orde. Deze keer een extra compliment voor de zeer vriendelijke en attente bediening, dat is bij de vorige keren wel eens iets anders geweest maar kwam misschien ook door de drukte. Kortom; ik beveel dit restaurant van harte aan.
Willy T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
In vergelijking met andere sushi restaurantjes met een all-you-can-eat concept, hebben zij relatief weinig keuzes. Echter waren de gerechten stuk voor stuk erg lekker. Kwalitatief vond ik het echt goed.
Qua service is het wat minder maar ik denk dat dit erg persoonlijk is. De bestellingen zijn geautomatiseerd waardoor er minder contact zal zijn met het personeel. Daarentegen zag ik her en der mensen wel praatjes maken met het personeel.
De inrichting vond ik goed. Er was veel ruimte tussen alle tafels. Verder was het opvallend licht wat erg aangenaam is.
De muziek stond hard maar niet storend. Het gaf een gezellige sfeer terwijl je aan het genieten was van sushi.
Al met al vond ik het zeker waard om hier eens gegeten te hebben en er zullen zeker meerdere keren volgen.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Mooie zaak en vriendelijke bediening , heerlijk gegeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Jammer dat je voor het parkeren moet betalen.
Marcel Q.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gezellig druk, goed gegeten, even wennen aan het bestelsysteem (een ouderwetse menukaart op tafel zou handig zijn, omdat we er nooit eerder geweest waren)
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Bij binnenkomst werden we overdonderd door het rumoer. Daarna kwam de teleurstelling dat we met de AHbon geen sushi konden eten. De gerechten werden zonder een woord of oogcontact op tafel gezet. 1 tablet voor 4 personen vonden we niet prettig bestellen. We hebben uiteindelijk wel lekker gegeten, maar terugkomen....NEE
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten, maar ik wilde toch even kwijt, dat ik de AH Iens actie enigszins teleurstellend vond. UIteraard gingen we (gezien de naam sushi lounge) voor sushi. In het 3 gangen menu werd dit alleen in een voorgerechtje geboden. Keuze werd gegeven het All you can eat concept te nemen met 10% korting op basis van de bon. Daar hebben we voor gekozen, maar voelde toch wat teleurstellend, dat je per bon 5 euro korting kreeg. We maken al een paar jaar met veel plezier gebruik van al onze bonnen, juist voor een extra etentje dat anders te duur zou worden.
matior .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Wat mij positief opviel is dat er precies genoeg ruimte was tussen ons en de andere klanten zodat het praatgeluid niet storend was en hierdoor een juist volume van gezellige sfeer gaf.
gerritavanes .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Met de AH bon uiteten geweest. Er was echt over het menu nagedacht, kwalitatief erg goed en lekker en zeker onderscheidend van andere japanse restaurants. Het standaard menu wel uitgebreid met side dishes, die ook erg in de smaak vielen. Kortom een meer dan positieve ervaring en zeer zeker een aanrader. Wij gaan zeker terug voor het andere concept, en dan zonder AH bon.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Prima eten verse sushi vriendelijk. Personeel