Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
31-107200856

Over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant MA t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-23:00
BAR 17:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Marie-Jose S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Willemina J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geluid van een soort muziek was vreselijk, eten prima en bediening vriendelijk.
Geluidsniveau maakt dat ik niet zo snel terug kom.
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We worden inmiddels herkend door meneer die de reserveringen afhandelt aan de balie. We werden deze avond echt uit het niets verrast. We kregen een bordje sushi die we niet hadden besteld, want de IPad was nog niet eens geactiveerd. Bleek dat van het huis te zijn. Wat later kregen we een sake, ook niet besteld, bleek ook van het huis.
Ik vroeg nog om 2 glaasjes kraanwater om medicijnen in te nemen, dat was geen probleem.
Tot slot nog een shotje van het huis, was mij te sterk, die dronk mijn man voor me op. ;-)
Ik vroeg nog waarom we dat van het huis kregen, dat was omdat we daar wel vaker naar toe gaan, wat leuk!
De gerechten waren stuk voor stuk weer prima. Altijd weer een feestje om hier een avondje door te brengen. Mooie omgeving, wat van buitenaf wel anders doet vermoeden. Toiletten zijn helaas niet altijd schoon en de deurklink zat behoorlijk los, waardoor ik genoodzaakt was de deur niet op slot te doen... Tot slot kregen we nog een gratis uitrijkaartje. We zijn wel goed verwend, tot de volgende keer!
michelle V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hadden op het Sushi Festival in Ahoy al kennis gemaakt met de sushi van Shiki Sushi.
De sushi zijn net even anders als bij een van de grote ketens.
Er apart en lekker.
We hebben hier gegeten met een AH bon, dus hebben het menu gekregen vooraf heerlijke sushi en als hoofdgerecht de zalm en de beef. Erg geslaagd.
We gaan hier zeker nog een keer terug komen voor de all you can eat sushi.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Op aanraden van een collega hebben wij voor deze etablissement gekozen. De sushi en sashimi was heerlijk, niks op aan te merken. Wij hadden de scampi en lamsrack genomen, beiden waren zalig! De seizoensgroenten waren ook erg lekker. Maar de Japanse udon noodles waren niet vies maar ook niet WoW. Maar al en al hebben we heerlijk gegeten. Het enige minpunt was dat de bediening niet vaker langs kwam om drinken aan te bieden.
Aïcha V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten, leuke inrichting. De service was minder, de all you Can eat gerechtjes kwamen door elkaar, niet iedereen kon tegelijk eten. Het duurde vaak lang voor het eten/drinken er was en weinig contact met personeel (waarschijnlijk door de drukte).
John S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Over de ontvangst en de kwaliteit van de gerechten niets dan lof, heerlijk gegeten.
Restaurant ziet er goed uit maar door het geroezemoes leek het wel of we bij de vroegere
volksbond zaten; jammer, want dat haalt toch een hoop van je belevingsgevoel weg.
Lennox K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben uitgebreid informatie gekregen van de co-founder van het restaurant over het parkeren. Daarnaast had het eten goede kwaliteit en de hoeveelheid was precies goed.
Peet R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekende variatie en kwaliteit, vriendelijke ontvangst met herkenning en professioneel correctie bediening
we komen zeker weer terug voor een volgend feestmaal.
Een Tip: zet de witte wijn en Water echt koud op 7 graden Celsius
Alleen de wijn is dan toepasbaar bij het voedsel, nu niet en dat doet af aan de gehele beleving
Isabella E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een perfecte sfeer voor het gevoel van een lekker avondje uit om wat te eten. De sushi en gerechten smaken duidelijk ook beter dan andere AYCE restaurants en de service is altijd snel en vriendelijk!
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Met dit bezoek bewijzen ze weer dat ze het beste AYCE sushirestaurant van de regio zijn. Het zat helemaal vol, waardoor het wel erg rumoerig was, maar we hebben nooit lang hoeven wachten op het eten. Daarnaast was de kwaliteit echt zoals je het verwacht - lauwwarme rijst met boterzachte vis.

Mocht je van cocktails houden zit je ook aan het juiste adres. De prijs is iets forser dan de meeste andere zaken, maar dat is het zeker waard.
Elle B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten, kregen van te voren goede uitleg van hoe het werkt.. service was vriendelijk en snel, overal een top restaurant!
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten van de speciale menukaart voor AH-spaarders. Door onze fout een verkeerd voorgerecht besteld, maar ook dit gerecht smaakte prima.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was erg lekker, zeker een aanrader.
De service was (zoals veel ayce) wat kortaf.
Nadeel was dat de reservering via iens niet goed door was gekomen, terwijl ik wel een bevestiging had gehad. Hierdoor werd ons bij binnenkomst verteld dat we wel konden eten maar om 8 uur weg moesten zijn voor andere reserveringen. Dat voelde alsof we erg ongewenst waren en van hun probleem ons probleem gemaakt werd.

Als je sfeer en service belangrijk vind is het geen aanrader, maar als je gewoon lekker wilt eten wel.
Beste Angelique, wat jammer dat uw avond zo verlopen is! Zou u uw gegevens willen mailen naar kishan@restaurantshiki.nl? Uw klacht wordt dan meteen in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, Shiki Sushi & Lounge
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten weer!
ellen.korporaal .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
De ontvangst was vriendelijk, we zaten comfortabel en de bediening was goed en aangenaam. Met de AHzegels werd een speciaal (keuze)menu aangeboden en wat we bestelden was prima. Geen lange wachttijden en na ons bezoek van meer dan 2 uur kregen we voor 3 euro een voordelige uitrijkaart voor de auto. Zoals al eerder vermeld (het was niet ons eerste bezoek), het restaurant is alleszins aanbevelingswaardig.
laura503 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Wij vinden de locatie, de bereikbaarheid en de parkeergelegenheid goed geregeld. De sfeer is goed en het werkt uitstekend met het tablet.
Diana J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Wij gaan dit restaurant aanbevelen bij onze vrienden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Sepiedeh O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ik had gevraagd om een mooi plekje aangezien ik voor een speciale gelegenheid (jublieum) hier kwam eten. We kregen wel een plekje met niet zoveel mensen om ons heen wat ok was maar in de buitenste ring met een bank ervoor zodat je helemaal niet de sfeer en het restaurant zelf ziet, dat was wel een beetje jammer want we waren hier speciaal naartoe gekomen omdat we in een mooi restaurant wouden eten en daar hebben we op deze manier niet zoveel van meegekregen.

Het all-you-can eat concept vind ik hier fijner dan op andere plekken omdat er geen tijdslimiet is en je zoveel rondes kan eten als je wilt, zo voel je je niet verplicht om in een ronde heel veel te moeten bestellen. Personeel is ook aardig. Op andere plekken kan je wel zoveel toetje eten als je wilt, maar hier echt maar 1 keuze anders moet je bijbetalen.

Eten is lekker, maar niet specialer dan bijvoorbeeld sumo of shabu shabu. Ik zou hier wel terugkomen.