Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
31-107200856

Over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant MA t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-23:00
BAR 17:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Jacko V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Nog steeds goed! Ze moeten wel oppassen dat ze niet overal die 'mayonaiso' op doen, want dat is vaak niet een verbetering van het gerecht.
Rabiosa .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Zeker mijn favoriete sushi restaurant in Rotterdam! Mooi restaurant met een snelle en vriendelijke bediening.
De dragon roll en de calofornia zijn altijd lekker en van de overige gerechten is avocado zalm salade smakelijk en zijn de lamskoteletten voortreffelijk. Als toetje de strawberry Romanoff en daar kan ik er 3 van opeten. Maar alles op het menu smaakt heerlijk. Al met al is het elke keer een feest als mijn vriend me daar naartoe meeneemt.
Esma L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Het duurde lang voor de lege bordjes werden meegenomen, we vroegen of ze de tafel konden poetsen voor de taart en cadeaus kwam maar dat is helaas niet gebeurd!
Renate O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wij eten vaker bij Shiki maar nu ik in verwachting ben twijfelde ik om te gaan. Van te voren zelf opgezocht wat ik wel en niet mocht eten en mijn man en ik zijn toch gegaan. Ik was blij verrast met de service. Ik kreeg een aparte kaart en tablet met hierop alles wat ik wel en niet mocht eten. Het eten werd apart bereid en zelfs de viseitjes werden netjes weg gelaten. Kortom hier kan je heerlijk genieten van sushi ook als je in verwachting bent!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Een goede en gevarieerde keus uit de Japanse keuken, prima. Natuurlijk de bekende sushi met zal/tonijn/garnaal, maar ook diverse nieuwe variaties o.a. met truffel, persoonlijk belangrijk is paling.
Cleo H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wij zijn al meedere keren geweest. Keer op keer is het eten heerlijk, de service top, prima sfeertje en ruime keuze aan bijzondere drankjes, met en zonder alcohol. Je hoeft niet lang te wachten op je eten en/of drinken. En de sushi is echt vers!
Floortje V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Top gegeten, goede sfeer! Echt een aanrader, denk alleen niet voor groot gezelschap omdat je niet met aantal gerechten per ronde werkt maar met een aantal “bites” sommige gerechten ander aantal bites dan andere gerechten. Dit kan wel lastig zijn al ben je met veel mensen denk ik maar met klein groepje prima! Leuke avond gehad
Freddy M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Lekker eten en leuk ingericht interieur!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Shiki samen met mijn vrouw.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten een super leuke zaak!
Clint H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zoals altijd weer helemaal top. Voor ons is dit het lekkerste sushi restaurant wat er is. Vandaag voor het eerst mijn ouders meegenomen en zij vonden het ook heerlijk en ook zij vinden dit de lekkerste sushi!
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
We zijn vanavond geweest, twee keer eerder, toen was het perfect, maar vanavond begon het al dat we heel lang moesten wachten voordat er überhaupt iemand kwam, zelf maar iemand aangesproken, nadat we onze eerste bestelling hadden doorgegeven duurde het een kwartier voordat het kwam terwijl er tafels achter en naast ons binnenkwamen en dus al eerder eten hadden dan ons, tweede biertje voor mijn man twee keer aan toe vergeten en toen kwamen er twee, en als laatste twee keer naar de rekening moeten vragen, wel het parkeren gratis gekregen,dat wel weer netjes, erg jammer, hoop volgende keer beter. En wij zijn echt geen zeur types,
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Diverse sushi lijken wel uit de diepvries ,de kwaliteit vonden wij wat minder ,misschien door de drukte
Robin E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
we hebben kunnen genieten van een heerlijke 2e Kerst avond. goede sfeer, heerlijk eten, vriendelijk personeel.
bediening was goed geregeld voor zo een drukke avond.
maar dat zijn we gewend bij Shiki!!! we zullen snel weer eens komen aanschuiven.
Rowin W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Alles is goed maar is wel iets te duur
Joan B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie zaak
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Goed eten waar je niet lang op wacht in een leuke omgeving,
Imane E.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Top!
Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Goed eten goede service helemaal af.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Zeer mooi restaurant en het eten is heerlijk!