Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
31-107200856

Over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant MA t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-23:00
BAR 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Het was allemaal zeer goed bereid en het lag niet zwaar op de maag.
De inrichting was mooi, het werken met tablets bij bestellen was heel handig!
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren gegeten in dit restaurant. In verband met mijn noten, pinda's, sesam en schaaldierenallergie, was ik benieuwd wat ik allemaal kon eten. Telefonisch 2 dagen van te voren gereserveerd, werd al meteen zorgvuldig omgegaan met mijn allergie. Werd de tijd genomen om alles te noteren, hoe ernstig het was en of ik medicijnen bij mij had.
In het restaurant kreeg ik een papier met alle verschillende soorten sushi. De sushi die ik niet mocht waren doorgestreept. Ik kreeg goede uitleg over wat ik wel of niet mocht en ik moest persoonlijk aan een medewerker doorgeven wat ik wilde ipv via tablet. Om de 20 min. werd gevraagd of alles goed ging. En ja, dat ging het gelukkig.
Kortom: Een dikke 10 voor dit restaurant over hoe ze hiermee omgaan en dan hebben wij ook nog eens heerlijk gegeten.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijke sushi, vers en smaakvol bereid. Mooie presentatie; vriendelijk en voorkomen personeel. Een aanrader voor alle sushi liefhebbers die niet opeengepropt in een all-you-can-eat restaurant wenst te zitten maar de ruimte krijgt in een smaakvol ingericht restaurant met goede kwaliteit gerechten.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Leuke locatie en hippe sfeer. Wel veel achtergrond geluid. Lekkere sushi, heerlijk cocktails en drankjes. Leuk om te komen.
K. B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk weer prima eten en drinken. Jammer dat we geen gewoon water op de tafel konden krijgen, er is niets zo lekker als Rotterdams kraanwater en om nou voor een fles water te betalen....
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zeer lekker eten, lekker drankjes, leuke locatie en goede prijs. Een echte aanrader en ga zeker nog een keertje terugkomen.
Wontolla .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Is echt mijn favoriet.
Hier is het relaxed geneten van je Sushi. Altijd een warm welkom.
Als je van Sushi houdt dan moet je hiet een keer geweest zijn
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Hier eet je niet zomaar sushi, hier zit je gewoon de hele avond te genieten! Deze sushi is beter dan alle andere restaurants bij elkaar. Super snel op tafel nadat je je bestelling doorstuurt met de tablet.
annedegroot .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Goed eten, we waren aangenaam verrast. prima all you can eat menu, wij vonden het beter dan sumo of shabu shabu.

bediening is erg vlot via de tablets. 1 keer wat verwarring wat niet heel netjes werd opgelost door de bediening, verder was het prima.

Het tablet doet voor ons wel een beetje af aan de sfeer, maar dat is persoonlijke voorkeur.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was heerlijk . Het kwam allemaal snel aan tafel en personeel is ook vriendelijk
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten is heerlijk en met name de Sushi is veel beter dan bij het gemiddelde sushi restaurant in Rotterdam.

Service ook prima. Snel en vriendelijk.

Drankjes erg lekker, divers en beter dan de standaard dingen die je meestal krijgt
Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Echt heerlijk gegeten in een moderne, ontspannen ambiance. De sushi was vers en van goede kwaliteit. Het personeel was zeer attent en vriendelijk. Een topavond!
Sylvana K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Lekker gegeten, leuke atmosfeer en aardige bediening. We twijfelde over de gaarheid van de kip en hier werd direct adequaat op gereageerd en nadat het beoordeeld was teruggekoppeld aan ons dat alles in orde was. Het roepen van een ober via de iPad werkt niet vlekkeloos. Er staat dat er over zoveel seconden iemand komt maar dat klopt vervolgens niet. Je kunt beter een ober roepen.
Bas C.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Erg sfeervol restaurant en betere service dan de gemiddelde sushitent. Gerechten worden snel geserveerd en het bestellen gaat makkelijk met de tablet. De cocktails zijn ook erg goed. De kwaliteit van de sushi is prima, de bediening kan iets beter.
Loek E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Onze kelner was erg beleefd en gastvrij. Opvallend was wel,met name bij andere tafels, de gerechten zomaar werden neergezet. Zonder emotie en zonder tekst. Klanten reageren op de zelfde wijze: niet kijken naar bediening maar naar de gerechten.
Haydar A.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wij hebben erg genoten, wij eten elke maand 1-2 x japans, maar deze hadden we voor t eerst bezocht.
İk moet eerlijk zijn van AtotZ alles
Perfect. Geen 1 verspilling omdat alles perfect smaakte. Bij andere AYCE restaurant had k altijd wel 1 gerechtje die niet lekker was, maar hier zefs verkeerd bestelde gerecht alsnog op Personeel lachend en vriendelijk. İnterieur erg leuk gezellig.
Voor mij voortaan ShikiSushi als ze niet veranderen van kwaliteit.
marian_dolman .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We zijn al vaak wezen eten bij Shiki. Het eten is fantastisch. Alles zo lekker vers en heerlijke sushi. Ze hebben pas geleden de inrichting van het restaurant veranderd, waardoor er meer zitplaatsen zijn gecreëerd. Ik vind dit niet in het voordeel van de klant. Je zit nu bijna op elkaars lip en je krijgt een beetje een "vreetschuur" idee. Dat vind ik erg jammer, want wij komen hier heel graag.
Marcha O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Eten heel goed alleen een zeer beperkte kaart. Op ten duur werd het in de zaak ook voller en toen kon je merken dat de service en het tempo ook gelijk terug liep. Goed gegeten maar er zijn wat ons betreft betere sushi restaurants met meer keuze.
Passsie77 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Ben er nu een keer of 3 geweest. Leuke hippe tent met kleine tafeltjes. De bediening zet het eten op tafel (veelal) zonder iets te zeggen. Kwaliteit is redelijk goed, maar ik vind het nauwelijks beter dan andere bekende namen. Laatste keer waren bijna alle veelsgerechten lauw! dat heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Voorlopig heb ik het hier wel gezien. Vind het de prijs niet waard.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik ga hier regelmatig eten. De sushi is heerlijk en vers. Elke keer weer. Personeel is zeer vriendelijk en de wachttijden zijn kort. Als je eenmaal sushi bij Shiki hebt gegeten wil je niets anders meer. Op naar de volgende keer!