Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
31-107200856

Over restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant MA t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-22:30
BAR 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Mia L.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lennox K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Mari E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Lorn L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Was met mijn vriendinnen met de Ah restaurant bonnen wezen eten daar een 3-gangen ala Carte en dat was echt fantastisch het eten alles smaakte goed sfeer was goed het interieur zag er ook chic uit iedereen is klantvriendelijk die daar werkt heb echt genoten zeker de moeite waard om nog eens te gaan.
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten niet heel bijzonder in vergelijking met andere sushi restaurants. Wel veel duurder hadden een aantal flessen wster besteld kwam er later achter dat een fles water 6.50 euro kost. Belachelijk. Ik ben wel even klaar met shiki lounge zo bijzonder is het niet
Stephanie X.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
De lekkerste all you can eat!! Heeeeeerlijk. Super mooi en netjes binnen. Vriendelijke bediening, echt top. Ik kom zeker terug.
Foodie-71 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
In verhouding is het menu van de AH actie veel te duur duur voor wat je krijgt (€29,95 voor slechts 5 stukjes maki, stukjes ossehaas met rijst en groenten en een toetje). Ze proberen je nog een tussengerecht te laten nemen maar dat kost minimaal €6,50 extra dus dan zit je toch ook al op €21,50 pp. Dan kun je beter met 10% korting het all you can eat concept nemen, daarbij kun je namelijk alle dingen van het AH menu kiezen voor €27,95 minus 10% en nog heel veel meer. Ik vond de sushi's een stuk minder lekker dan de voorgaande 2 keer dat ik er was. Toen waren ze zalig nu middelmatig. Hoofdgerecht (stukjes ossehaas) was lekker, maar de gebakken rijst was erg droog. De verlichting in het restaurant aan de zijkant is erg ongezellig wit licht, zou ik iets aan doen. Voor de rest ziet het er mooi uit. Leuke cocktailbar in het midden.
José K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Tot nu toe het beste "all you can eat" sushi restaurant dat ik ken. Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Mc E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prettige sfeer, perfecte bediening. Er is wel een verbetering mogelijk... wij hebben via het ah concept gegeten. Erg lekker maar het toetje verse vruchten in vergelijk met het toetje met ijs was ver te zoeken. Dit was erg summier. Dat was jammer, maar wij komen zeker terug.
Wouter W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uitstekende restaurant met erg lekkere sushi en andere gerechten, aardig personeel en een mooie lounge-inrichting. 2 min lopen vanaf station Alexander, ook erg handig.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lekker gegeten en een goede sfeer. En gratis parkeren als je het niet erg vind om 10 meter te lopen. Aardig personeel en beter dan de meeste all you can eat
Mennekeholsteijn .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk verse sushi. Lekkere cocktails. Handige en snelle service dmv het bestellen via de tablet. Muziek past ook goed bij het restaurant en zorgt voor extra sfeer en rust.
Chantal E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het Was de eerste keer voor ons het eten was heerlijk super vriendelijk personeel zeker voor herhaling vatbaar! :) :) :)
Splanques P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wat kan je zeggen van een restaurant waar je iedere keer weer terugkomt!
Goed en eerlijk eten met een prima service en een vriendelijke ontvangst en service.
Het is iedere keer weer een feestje.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Restaurant is zeker het aanbevelen waard. Ondertussen al diverse keren wezen eten en altijd positief geweest. Vriendelijke service, snelle bediening en m.b.t. all you can eat concept de beste kwaliteit in Rotterdam.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Speciaal gereserveerd een tafel voor 2 mag je na een dik half uur wachten aan tafel word je bij vreemde gezet + een hoge tafel met hoge stoelen wat niet erg comfortabel is voor een lounge
Alisa M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Goede service, heerlijk gegeten en leuke ambiance! Het menu met een tussengerecht erbij genomen en we zaten goed vol.
Vigdis W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
alles super, leuke bediening, snel en efficient en duidelijk. Ik kom er zeker terug met vriendinnen of partner.
Precies genoeg eten en alles lekker en zeer mooi gemaakt
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De sushi en andere gerechtjes zij goed op smaak en vers, ongedwongen sfeer en vriendelijk personeel. Ik kom er graag, wel all you can eat maar geen vreetschuur.