Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
31-107200856

Over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant MA t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-22:30
BAR 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gerda B.
Jim V.
Jeanette V.
Iingrid J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bonnen, eindelijk weer eens een sushi restaurant waar je ook heerlijk a la carte kunt eten! Gezellige sfeer en gezellig personeel!
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
aysun V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Goede service, heerlijk eten, mooi restaurant en heel lekkere cocktails!! De obers zijn ook heel erg vriendelijk en snel!
sammeeldijk .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gewoon weer lekker gegeten. Bestellen via tablet, alles snel uitgeserveerd, nette bediening, eten is van goede kwaliteit.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk Sushi gegeten, erg lekker en super gezellig!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
we zijn hier wezen eten met onze ah restaurantactie kaart. We konden kiezen uit een menu vooraf bepaald of het all you can eat concept. We hebben gekozen voor het all you can eat. Hier kregen we 10 procent korting op onze menu, terwijl je bij een vooral bepaald menu 50 procent korting krijgt. Wij vonden deze korting achteraf niet kloppen. Voor ons gevoel klopt dan de prijs/kwaliteitverhouding dan ook niet. Sowiezo zijn de prijzen hier behoorlijk hoog, voor een cocktail betaal je rond de negen euro. Ondanks dit alles wel lekker gegeten.
brownie_pakal D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het eten is erg lekker en van goede kwaliteit, een stuk beter dan een Shabu of Sumo.
Het enige nadeel is dat het erg rumoerig is in het restaurant, waardoor een gewone conversatie soms lastig is.
Luuk L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Ik zou zeggen: Houden zo! Het is de vierde maal dat wij hier samen of met vrienden kwamen en steeds dezelfde vriendelijke ontvangst, goede kwaliteit van het gebodene en ja het is niet goedkoop.
Luuk
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben met de AH actie gegeten en het aanbod was heel goed. Uit het keuze menu wat al door hun is samengesteld is er genoeg keus voor ieder wat wils. De inrichting is goed voelt ondanks dat er geen ramen inzitten niet benauwd. Heel vriendelijk personeel en er wordt na de eerste gang gevraagd of je het volgende gerecht al wilt hebben of dat je nog even wilt wachten.
Lize E.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten!! Sushi is zooo lekker, maar ook de andere gerechten, zelfs chicken wings en spareribs. Natuurlijk moet je vooral voor de sushi gaan hier, dit is het grootste gedeelte vd kaart. Na 19.00 uur wordt de muziek wat harder gezet en verandert de led-verlichting telkens van kleur, geeft een hele gezellige sfeer. Omdat alles via een touchscreen werkt, heb je amper contact met het personeel. De meisjes die al het bestelde eten rondbrengen zetten dit bijna ongemerkt op tafel. Ik vind dat wel prettig. Ontvangst en afrekenen bij gastheer/vrouw was prima. Ook de drankenkaart is zeer uitgebreid met veel cocktails, die aan de cocktailbar worden klaargemaakt. Ik heb hier geen gebruik van gemaakt, maar het ziet er erg leuk uit!
HRH .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Mooi ingerichte zaak, lekker sfeertje, heerlijk gegeten alleen jammer dat je eten te lang bij de counter staat voordat het uitgeserveerd word. Eten was vaak iets te koud en desssert gefrituurd ijs te warm.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Kwam bij het opruimen nog een 2e menu gratis bon tegen van de AH. We dachten laten we die eens proberen, zodoende bij shiki louche terecht gekomen waar ik voorheen nog niet van had gehoord. Zaak ziet er best prima uit, en eten war voorbij kwam eigenlijk ook wel. We hadden gezien dat eigenlijk iedereen aan de all you can eat zat en dat koste 27,95 pp.
Wij kregen echter een menu aangeboden voor de prijs van 29,95 pp en de 2e gratis. Het menu dat we voorgeschoteld kregen smaakte best prima maar vertegenwoordigde absoluut geen waarde van 29,95. 5stukjes sushi vooraf en een kommetje rijst met een klein beetje kip als hoofdgerecht. Het bolletje ijs wat we na konden krijgen hebben we niet meer genomen omdat we geïrriteerd waren door de opstelling van de manager. We hebben aangegeven dat dit gewoon misleiding is. Als ik dit menu vergelijk met andere vergelijkbare restaurants dan vertegenwoordigde dit menu een waarde van maximaal 17,50 ofzo. Dat voor bijna 30 verkopen en de 2e gratis is misleiding naar ons idee. Dan vervolgens een verhaal gaan ophangen over verse producten heeft geen zin. Jammer. Volgens mij islam zo'n actie ook bedoeld om nieuwe klanten te trekken, wat gezien de drukte niet eens nodig was . Ons zal je er nooit meer zien en advies aan Shiki , wees eerlijk en doe niet meer mee aan dit soort acties.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Alle gerechten van het driegangenmenu waren meer dan lekker. Supervriendelijke en snelle bediening in een mooie ambiance. Kortom...een geweldig avondje uit en zeker een aanrader !!!
Priska P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Mooie zaak, bediening vriendelijk en snel en als klap op de vuurpijl: cesaria evora als achtergrondmuziek. Alleen jammer dat het betaald parkeren is.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk eten en goede ambiance met vriendelijk personeel. Ondanks de drukte niet te lang hoeven wachten tussen de rondes door.
Lea D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Met 2e kerstdag hier gegeten. Zoals altijd een waar genot, want de sushi's smaken ons goed. De cocktailkaart is nu meer uitgebreid, omdat ze hun formule duidelijker willen uitdrukken.

Bij 2e kerstdag kregen we meer punten dan normaal om te verdelen. Dit was slim, omdat de bediening iets drukker was als gewoonlijk en het dus iets langer duurde om je bestelling te krijgen.

Wel schrok ik even van de prijs van het eten. Zonder drankjes betaalde je 40 euro per persoon voor de sushi. Dat is erg fors voor een bezoek waarbij je verder geen extra's krijgt (zoals wel bij de andere All you can eat restaurants).