Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
31-107200856

Over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant MA t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-23:00
BAR 17:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zoals altijd genoten bij Shiki. Het eten is erg goed, dagvers. Geweldige service. Speciale tablet voor zwangere vrouwen en ook hier krijg je veel uitleg en informatie over. Ze gaan hier echt heel goed en professioneel mee om. Wij zijn fan!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het was als van ouds weer heerlijk en een goede sfeer.
Arnout R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Prima sushi in leuk vormgegeven restaurant al had de airco wel een paar tandjes zachter gemogen (was best koud binnen). Bediening vergat een bestelling maar werd keurig gecorrigeerd. Al met al goede ervaring.
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Ik vind het altijd een feestje om hier te mogen eten. Ik kom speciaal uit Woerden hier heen voor de heerlijke sushi. Ook zeker ik nu zwanger ben. Inmiddels 37 weken zwanger en ben hier voor de 3e keer in deze zwangerschap. Ik krijg een mooie overzichtelijke kaart en ‘eigen’ iPad waarop ik kan Ien wat ik wel/niet ‘mag’ eten of wat zij zo kunnen bereiden waardoor je het als zwangere wel mag eten. Echt een aanrader! Voortreffelijk gegeten weer! Super bedankt! Na m’n bevalling kom ik snel weer!
Bedankt voor je hele mooie beoordeling Inge! Tot na, of misschien nog even net voor de bevalling.. ;)
Iris L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima locatie. Fijne bediening en goed eten. Geen bijzonderheden.
Beste Iris, dank voor de mooie beoordeling! Groetjes en tot snel, Shiki Sushi & Lounge.
Ralph S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Mooi restaurant met goede service. Naast de standaard gerechten ook enkele bijzondere sushi die goed smaken. Prijs voor de All you can eat is stijgende, speciale drankjes zijn duur. Maar voor een speciale gelegenheid is het hier eten meer dan waard.
Beste Ralph, dank voor je recensie fijn dat je het kon waarderen. Tot snel weer!
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Heel lekker eten! Warm, vers en wordt heel snel gebracht! Inrichting bovenste ring was een beetje kleurloos, de binnenste ring heeft gekleurde lampen die meer sfeer geven. De tafels staan vrij kort op elkaar. Overall zeer tevreden!
Hoi Sabrina, leuk dat je hebt genoten. Tot snel weer! Groetjes Shiki
Peet R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Puik restaurant waar wij graag komen. Echter volkomen overbodig om dan nog extra parkeer geld te vragen aan de bezoekers.
Shanice D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ik heb hier altijd heel goed gegeten!! Mijn complimenten aan de serveersters het was zo druk en de rust die ze hadden waren echt uitstekend! Het eten was heerlijk en de Coktails waren heerlijk
Beste Shanice, dank voor de vriendelijke recensie! Groetjes en bedankt van al onze bediening 😎
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Zoals altijd als wij er komen heerlijk eten, met name de sushi zelf. Lekkere cocktails en snelle service.
Ot B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het beste wat ik heb gegeten!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. Makkelijk bestellen via tablet . Drankjes worden snel geleverd na bestelling op tablet. Ga zo door ????????????
Menno F.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijke sushi, super vriendelijk en snel personeel en een prachtige inrichting! Andere sushi zaken in de omgeving zijn hier niks bij.
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Laat je niet misleiden door alle goede recensies en de strakke foto's van het interieur. Dit is simpelweg een vreetschuur waar de witte stoelen zwart zien en de restjes eten van de dag ervoor nog op de grond liggen. De serveerster die het concept uitlegde kwam erg verward en onzeker over. De sushi smaakte wel ok maar de bijgerechten waren vies en veels te zout. Wat mij betreft vergelijkbaar met de welbekende ayce restaurants of zelfs nog slechter. De rekening was 85 euro voor 2 personen zonder alcoholische dranken. Voor mij de laatste keer.
Beste Claudia, jammer dat u het zo ervaren heeft, wij doen er ons uiterste best voor om onze gasten een leuke avond te bezorgen. Helaas is dat bij u niet gelukt. Groet, Shiki
mire M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Top we komen graag bij jullie eten. Het eten is lekker en je kan volop genieten van een momentje voor jezelf.
Enkel het parkeren voor de deur zou wat aantrekkelijker mogen zijn.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Super verse sushi, een genot voor je smaakpapillen.
Zeer vriendelijke bediening en ondanks de grote drukte hebben we niet lang hoeven wachten als we iets besteld hadden.
Echt weer een feestje!
Gerard S.
Dali T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Niet alle sushi van hoge kwaliteit. Zeer slechte akoestiek in de ruimte. Schreeuwen ipv praten bijna. Overal toch positief. Leuk concept om met de tablets te bestellen.
Yeliz N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ziet er chique en mooi uit. Lekker eten ook.
Het is ook heel fijn dat je niet tijdsgebonden bent.
Eten wordt best snel op tafel geserveerd en ziet er zeker lekker uit
Robin U.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018