Shiki Sushi & Lounge

Prins Alexanderlaan 37a 3068 PN Rotterdam Nederland Kaart
31-107200856

Over het restaurant Shiki Sushi & Lounge

Een unieke beleving

Elegant, tijdloos, futuristisch en bovenal erg chique. Beter zou je Shiki Sushi & Lounge niet kunnen omschrijven. Bovendien verraadt de naam al een en ander over het menu. Maar voor degenen die geen Japans spreken: ‘shiki’ betekent ‘four seasons’, wat in dit geval resulteert in seizoensgebonden gerechten bereid met uitsluitend verse ingrediënten. Om je vingers bij af te likken.

Meer informatie over restaurant Shiki Sushi & Lounge

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Restaurant MA t/m ZON 17:00 - 23:00
Keuken ZON t/m DO 17:00-22:00
Keuken VRIJ & ZAT 17:00-22:30
BAR 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
Passsie77 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik ga hier regelmatig eten. De sushi is heerlijk en vers. Elke keer weer. Personeel is zeer vriendelijk en de wachttijden zijn kort. Als je eenmaal sushi bij Shiki hebt gegeten wil je niets anders meer. Op naar de volgende keer!
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Was een prima avond! Met heerlijk eten
Ik had twee kinderen mee van 6 en 8, dit ging prima.

Lekkerste sushi van Rotterdam
GJA B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
de all in prijs voor de gerechten was redelijk, de prijzen voor de drankjes waren veel te hoog, kom hier nooit meer.
De tafels te klein, het brengen van de eerste gerechten duurde veel te lang, daarna ging het wel.
Albertha Statz R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het viel me gelijk op dat ze het interieur hadden verandert zag er top uit kom hier al een tijdje en het eyen is altijd heerlijk het personeel altijd even vriendelijk helemaal top
ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super entourage! Prima ontvangst en service. Wat een goed personeel en heerlijke gerechten. Geweldig restaurant om een avondje heerlijk uit eten te gaan. top!
Quin S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten samen met me vriendin. We hebben echt genoten en de sushi was wederom verukkelijk. Ik zal zeker vaker terugkomen.
marian_dolman .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Afgelopen vrijdag hier weer gegeten. Denk nu voor de 14e keer. Wat is dit eten super! De sushi zijn zo waanzinnig lekker en vers. Voor ons geen ander Sushi restaurant als Shiki !
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Na de bestellingen op de tablet, kregen we onze gerechten heel snel. Vooral de dragonrolls zijn lekker! Bediening is heel vriendelijk en de lounge achtige sfeer is erg fijn. Wij komen hier zeker nog terug!
Shelley D.
Het eten is top.
Alleen erg jammer als je heb gereserveerd om een tijd en je vervolgens nog zeker een half uur moet wachten tot er een tafel vrij is. Teveel mensen zonder reservering een tafel gegeven. En er duidelijk geen overzicht is wie er als eerste aan de beurt is.
Jeanine P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Leuk restaurant in een ongedwongen sfeer.
Was even wennen met de tablet eten bestellen.Hierdoor ook iets minder contact met personeel in de zaak.
Prijs van eten t.o.v kwaliteit is goed.Echter het drinken is prijzig.
Ze schenken lekkere ,maar dure wijnen.
Betaald parkeren is ook een nadeel,zou gratis kunnen voor klanten.
Gaan zeker nog een keertje terug, maar Goya Hoogvliet blijft voor ons tocht op 1 staan.

gr Robert Gommers en gezin
Samuel N.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Shiki Sushi & Lounge is een tent waar we zeker nog een keer naar toe gaat.
We zijn super vriendelijk en snel geholpen en ontvangen.
Ik had bij het reserveren gevraagd of ze wat leuks kunnen doen i.v.m. de verjaardag van mijn verloofde en het was helemaal super! Ons tafel was erg mooi met rozenblaadjes versierd, het eten en de service was ook helemaal top!

zeker een aanrader!
Madame J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Goed ontvangst, charmante locatie en uiterst vriendelijk personeel. Echter, de gerechten op de sushi na waren uitermate teleurstellend. Matige kwaliteit voor een "3-gangen menu". Is vergelijkbaar met de wok op het station. Ook begrijp ik niet waarom men voor de AH-actie een karig 3-gangen menu krijgt voor 29,95 euro terwijl een UNLIMITED Japanse Dining 27,95 euro is hier. In principe krijgt men hier dus aanzienlijk minder dan waar je voor betaalt. Je betaalt de helft van de prijs voor 2, maar dan krijg je vervolgens 0,03% van het eigenlijk beschikbare aanbod. Voelt toch een beetje alsof je belazerd wordt, terwijl je denkt dat je er voordeel uithaalt..
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zelfs met reservering moesten we 15 minuten wachten op een tafel, stervensdruk! Hierdoor ook zeer rumoerig, en een aanzienlijk langere wachttijd voor drank. Duurde 10-15 minuten tot drankje van partner aangekomen was.

Gelukkig is het eten zoals gewoonlijk van top kwaliteit. Sushi rijst nog licht warm, verse vis erop en erin, en netjes gerold en gesneden. Bijgerechten waren ook goed gegaard - beef- en hertenblokjes nog toepasselijk rose binnen. Had wel het idee dat de keuzemogelijkheden waren ingeperkt, maar er blijft genoeg over.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellige inrichting en een goede sfeer. De sushi smaakte zeer goed, m.b.t. sommige sushi zou ik wel een iets groter assortiment willen hebben. Kleine meerprijs t.o.v. andere all you can eat sushi restaurants. Zeker een van de sushi restaurants die ik zou aanraden.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten bij Shiki is altijd heerlijk!
KimsTaste K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Alweer heerlijk gegeten! Alles is super, bediening, gerechten, ambiance, service en muziek! Ons favoriete sushi restaurant. Gezien de versheid van de sushi de beste van Rotterdam e.o.
jan H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima restaurant. Heerlijke gerechtjes en vriendelijke bediening. We maakten gebruik van AH actie (2e 3-gangenmenu gratis). Een driegangenmenu heeft beperkte keus maar voor mij was het genoeg
Walter Ö.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Via AH restaurantactie tafel gereserveerd en gekozen voor het menu. Kwaliteit goed en smaakvol, porties redelijk karig. Het bestellen van de drankjes via het tabblad is leuke "gadget", het uit serveren verliep redelijk moeizaam. Jammer, hippe tent, maar wij kwamen om even te "genieten".