Shibuya

Meer informatie over restaurant Shibuya

7,2
Jerney E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Kom al een tijdje bij Shibuya en vind het de beste ayce in Den Haag! Sushi is heerlijk en vers. Teppanyaki gerechten worden steeds beter! Bediening ook altijd erg vriendelijk.
Claudio123 C.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Gisteren bij Shibuya gegeten omdat wij eens een andere Japanner wilde proberen in Den Haag. Bij binnenkomst vriendelijk begroet en we mochten zitten waar we wilde. Na onze eerste ronde van eten kregen wij de gerechten van een andere tafel, niet erg kan gebeuren. Maar de volgende ronde gebeurde het weer. Het personeel leek zeer in paniek ookal was het niet druk. Wat leide tot irritatie bij ons, we kregen gerechten voorgeschoteld zonder dat we wisten wat het was. Het het was lekker maar niet speciaal. Het restaurant zelf zag er wel netjes uit. Maar ik kom niet terug.
Agnes200 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen maanden regelmatig gegeten bij Shibuya in de Kettingstraat in Den Haag. Eten is heerlijk, niet vet en erg smaakvol. Gerechten worden vrij snel opgediend. Ze houden ook goed rekening met mijn melk-allergie. (Het vorige sushi restaurant waar wij altijd kwamen in Den Haag, ging melk in de sushi's verwerken.) Ik herken de negatieve verhalen over het personeel absoluut niet. Juist veel vast personeel die er altijd voor zorgen dat je je welkom voelt. Of we nu met de familie met onze 12 jarige zoon komen eten of ik samen met mijn vriendinnen. Ik ben een fan ;-)
André T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Na bios bezocht hier voor diner gegeten. De gerechten waren gevarieerd en lekker. De portie voor eendenborst was extreem klein, maar de rest waren goed. Ook dat er géén wasabi meer aangeboden, waarschijnlijk moesten we apart er om vragen. Vriendelijke en snelle bediening, herhaling vatbaar.
Mikie070 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
In 1 woord: geweldig! Lekker eten, heel vers en het wordt warm opgediend. Nr. 22: fried maki is ons favoriet. Dat moet je echt een keer hebben geproefd! De bediening is heel vriendelijk en niet opdringerig of nukkig. Heel sfeervol en ideaal voor een rustig avondje uit! Gewoon doen! Groetjes, Robbie & Mimi
DH2507 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Lekker eten met een beroerde service! De eerste was gelijk de laatste keer!

Als liefhebber van Japans eten hebben we alle Japanse restaurant in Den Haag minimaal 1 keer bezocht, maar deze brutale manier van bedienen zijn we überhaupt in geen enkel restaurant tegen gekomen, Japans of niet!!
Bij ronde 1 ging alles prima! Vol lof waren we over het eten; niet te zout, meer aandacht aan besteed dan sommige AYCE etc. Onze stemming veranderde iets bij ronde twee, toen de ober borden weghaalde waar we nog niet klaar mee waren. Er lag bijvoorbeeld nog een een garnaal of een inktvis op. We kregen het idee dat we zo snel mogelijk moesten opkrassen. Het toppunt was toen ik een laatste glas schonk uit onze grote fles water. Ik zette de fles neer en zocht het dekseltje om deze erop te schroeven. Op het moment dat ik de fles neerzette en de deksel nog niet gevonden had, werd de fles uit mijn handen gerukt door dezelfde ober. Hij kijkt je niet eens aan voordat hij iets weghaalt.

Wij hadden de indruk dat hij de manager of eigenaar(szoon) was. We kunnen alleen zeggen: mooie manier van managen als je alle klanten wilt verliezen.
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Het was een leuke ervaring om hier eens naartoe te gaan. Ikzelf en een vegetariër.
Het interieur was warm, maar niet heel bijzonder. Wel genoeg privacy.
In het centrum van Den Haag, op het plein tegenover het 'Binnenhof'.

Een all-you-can-eat concept van soepje, sushi, vlees, vegetarische en gefrituurde heerlijkheden. Bijzondere gerechtjes zitten erbij. B.v. oesters, krabschelpjes met inhoud.

Er werd snel geserveerd. Erg fijn als je maar 1, 5 uur de tijd hebt.
Toen we aan het eind van ons bezoek even gingen kijken bij de kok en de ingrediënten van de sushi, voelde ik me wel een beetje wegge'bonjour'd.....waarom? Geen idee.

Een leuke ervaring! Maar ik weet niet of ik terug zou komen.
Annette C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
31 januari heerlijk gegeten. Er staan bij Shibuya naast de geijkte gerechten voor zo'n sushirestaureant ook gerechten op de kaart die je bij de 'grote ketens' zoals Suma en Shabu Shabu etc. niet ziet. Echt ontzettend lekkere hapjes allemaal.
Puntje van aandacht: als er op het menu staat dat ergens entrecote in zit, is het ook wel leuk dit aan te treffen in het gerecht.
Verder was de muziekkeuze die avond meer dan vreselijk: Richard Clayderman speelt Frank Sinatra en de Bee Gees. Echt muzak. Hinderlijk om de hele avond naar dat getingeltangel te moeten luisteren. Dat kan heel wat beter.
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Zondagavond daar gegeten voor AYCE, eerst telefonisch geboekt natuurlijk. De gerechten waren goed, jammer voor bepaalde gerechten waren de portie de helft van de normale hoeveelheid. De Sushi waren goed en de saus waren gevarieerd, dus niet eentonig hetzelfde saus zoals bij de meeste andere Sushi restaurants. De bediening was in het begin redelijk chaotisch, maar ze waren vriendelijk. Ik zou zeker terug komen.
Quirijntc .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Erg teleurstellende ervaring.
Na en dagje winkelen met mijn dochter nog even sushi eten klinkt leuk. In 3,5 uur ipv 2,5 uur zaten we nog op de sushi uit de 2e ronde te wachten.
Personeel grapt alles weg en zegt dat de warme gerechten wel meteen komen, maar de sushi een korte wachttijd heeft. Problemen met de sushi chef die om 1700 uur weg was, was het excuus bij het afrekenen, maar dat hadden ze dan bij binnenkomst om 1830 kunnen melden ipv als ultiem excuus.

Ik sla hun de volgende keer over.
Frenkcarpmania V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Vanavond samen met mijn vrouw en jongste zoon bij Shibuya gegeten voor de 3e keer.
De eerste keer was een goede introductie tijdens Koningsdag, het eten en zeker de Sushi's zijn echt heel lekker en in goede proporties (niet teveel rijst en heel vers).
Maaaaar die eerste keer hadden we al het idee dat 1 persoon in de bediening nogal persoonlijk en opdringerig was maar goed niet zo erg zou je zeggen.
Nu kwam ik in november terug met 4 oud collega's uit de horeca en ik had tegenover hun heel enthousiast over dit restaurant gereageerd totdat.......
Ik was 2 dagen ervoor langs gegaan om te reserveren en op dat moment hadden ze ook een specale aanbieding op de ma/di/woe voor AYCE voor 19,50 leuk zou je denken totdat je s'avonds daar aan tafel zit en wat blijkt....voor die paar euro goedkoper krijg je dan een andere kaart waarbij je dan bijna alleen maar Sushi's mag/kan bestellen?
(Dit is dan geen leuke aanbieding maar gewoon een ander concept!) Dan gaat hierbij ook nog eens die opdringerige ober in discussie en deze persoon zet je dan zo goed als voor schut tegen over de andere mensen.
Echt jammer, want nogmaals....de Sushi's en de andere gerechten daar ligt het echt niet aan maar dit zet wel een stempel op de avond maar goed en dan.......
Afgelopen week lees ik dat ze weer een nieuwe aanbieding hebben "film en diner"
Voor 27.50 op ma/di/woe voor AYCE incl
Een standaard bioscoop kaartje opnieuw.... leuk zou je zeggen, maar dan!
Gisteren persoonlijk gaan reserveren en alvast het bioscoop kaartje opgehaald en ook alvast maar betaald, omdat je denkt dat het wel goed zit maaaaaaaar........vanavond bij aankomst aan tafel komt weer deze onplezierige ober (want daar zijn we nu wel over uit en klaar mee) bij ons aan tafel met wat denk je.......een aangepaste menu kaart waar +/- 14-15 gerechten vanaf zijn gehaald.
Hierover word vooraf niets van bekend gemaakt ook niet tijdens het reserveren maar als je dan wilt gaan bestellen dan blijkt dat precies de gerechten die je normaal het liefste besteld 'niet' meer op deze kaart staan. Een voorbeeld te geven:
- de unagi sushi
- de speciale zalm sushi
- de futomaki
- de eend sushi
- de Gamba sushi
Maar ook de bief blokjes, de lams sate de gebakken zalm de gefrituurde gamba's enz enz enz......
En laten dit nou net de gerechten zijn die wij normaal altijd graag eten, dan kun je je wel voorstellen dat dit niet leuk is, zeker omdat je hier vooraf niet over bent geiinformeerd.
En wat denk je......weer een discussie met deze onvriendelijke kelner, en ik zeg nu ook echt dat als ik van te voren nog niet had betaald was ik nu deze keer ook echt van tafel gegaan en naar een ander restaurant gegaan want ik was nu echt boos en vond het niet meer leuk het verpest dan ook echt de sfeer van de avond......dit is nu van de 3x al de 2e keer dat je middels een aanbieding word misleid echt jammer want nogmaals, het ligt echt niet aan het eten.
Wij hadden een paar weken geleden voor 1ste kerst dag bij Shibuya gereseerveerd maar deze reservering heb ik vanavond laten annuleren want.......op deze manier zien ze mij hier noooooit meer terug helaas maar waar, echt jammer!
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Sushi was niet erg smakelijk. Grotendeels leken ze niet vers, op alle zalmvarianten na. Ik zou dan ook aanraden dat áls je er gaat eten zo veel als mogelijk zalm te bestellen. Er werd ook gebruik gemaakt van 'sausjes' over de sushi welke ik ongebruikelijk en onsmakelijk vond. Specialiteiten als een pindasushi vond ik ronduit vies.
De bediening was uitzonderlijk vriendelijk en attent, wat ik dan weer bijzonder vond bij een all-you-can-eat sushirestaurant!
Biancadatbenik .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Shibuya. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu. Alles was even lekker.
Personeel is ook top.
Emmy S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Met 2 personen bij Shibuya geweest. Eten was lekker. We hadden een spicy beef miso ramen en een beef miso ramen. Daarbij lamsspiesjes en gyoza. Spicy ramen had wat pittiger gemogen! Verder was het lekker, met hele vriendelijke service.
Een van de medewerkers (eigenaar?) bleef maar controleren of alles in orde was, het enthousiasme was in ieder geval aanstekelijk!
De sushi die ik langs zag komen zag er ook goed uit. Ik zou in ieder geval terugkomen als ik dichterbij woonde!
Jay S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Geen aanrader. Ik had een erg slechte ervaring met dit restaurant. Ik was daar afgelopen mei 2015. Het personeel was zeer onbeleefd. Ik bedoel de manier waarop de eigenaar tegen mij en mijn familie sprak en het eten bracht. Wij werden slecht behandeld. Na het eten, ik betaalde gelijk en weg wezen. Wij willen hier nooit meer terug komen.
Farah H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
top avond bij shibuya
verjaardag feest met 9 vrouwen incl. karaoke
bediening was super, eten heerlijk, sfeer top
echt genoten en nog cocktail en fles saké cadeau van de ober
Saresha R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Lekker gegeten bij Shibuya, Gerechten waren vers en goed op temperatuur, Bediening was goed en vriendelijk.
Voor herhaling vatbaar!!!
MartineEleoneore D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Heerlijk gegeten bij Shibuya, verse sushi, gevarieerde tempuraen daarna een fantastische bento box. De bediening was leuk, informeel en snel! Een fijn restaurant met een meer dan prima keuken!
Thirza B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Wat een vreselijk slechte bediening! Elke ronde ging er wel iets fout. Verkeerde gerechten die geserveerd werden en gerechten die helemaal niet geserveerd werden, maar die we wel besteld hadden. Ook moesten we erg lang op ons eten wachten. Het eten was verder wel prima maar mij zie je hier niet meer terug.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015

Gebruik makend van de HEERLIJK aanbieding gegeten 4 gangen Japanse Tasting) diner met bij het hoofgerecht een keuze tussen een vlees of visgerecht.
1. Selectie van Sushi Horse d'Oeuvre,
2. Selectie van Japanese Bites,
3. Bentobox met salade, gebakken rijst en keuze uit vlees of vis. Er werd witte rijst
geserveerd maar na onze opmerking werd snel een schaaltje gebakken rijst gebracht.
4. Verrassings dessert van de chef.
Hartelijke ontvangst en vriendelijk personeel die door de drukte af en toe iets te weinig aandacht voor de gasten hadden.
Er zijn 2 witte wijnen beschikbaar waarvan de huiswijn was niet zo fris was waardoor we een stapje hoger gingen voor een Grauzan - 28.50 euro. Goede wijn maar te duur geprijsd.
De Sushi nu eens niet vol met rijst maar met lekkere ingrediënten. Al met al hebben zeer smakelijk gegeten in een mooi en ruim ingericht restaurant en ons bezoek is voor herhaling vatbaar.