Shi Woo

Veenderweg 115 6713 AD Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shi Woo

Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Prima Chinees restaurant met een ruime keuze, ze zijn hier heel erg vriendelijk, zoals overigens bij de meeste Chinese restaurants het geval is. Je kan hier de gerechten ook zonder smaakversterkers bestellen, dat is een goede service! Ook goede afhaalmogelijkheden want daar is het steeds erg druk. Binnen is het interieur niet echt meer van deze tijd.
Carla & Feike V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Hier gegeten, met een groep van 9 personen.
Bij binnenkomst, was het erg druk bij de afhaal, dus even moeten wachten,
wat voor ons geen enkel probleem was, voordat wij geholpen werden.
Bediening was erg vlot en vriendelijk.
Gerechten waren goed warm, en zeer smaakvol.
Voor wat betreft de prijs kwaliteit, is het zeker niet duur.
Komen hier zeker, met z'n 2en nog eens terug.
Ninette V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Per toeval zijn wij hier op een vrijdagavond beland. Direct bij binnenkomst werden wij gastvrij onthaald. De gerechten zijn traditioneel bereid zoals je bij een chinees restaurant kunt verwachten. Goed van smaak , maar niet bijzonder. De porties zijn voldoende. De bediening is vriendelijk.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Eten is goed van kwaliteit, en bediening is vriendelijk. Enige nadeel is dat het rond etenstijd druk is met afhaal en men minder tijd voor je heeft. Ook heb je dan redelijk last van de afhalers.
Petervl57 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Een restaurant waar de tijd stil staat, de kaart en de inrichting in 40 jaar niet zijn veranderd, en daarmee het restaurant haast weer bijzonder begint te worden. Maar het eten is altijd heel lekker, waardoor dit restaurant kan rekenen dat klanten altijd terugkomen. Maar als een restaurant anno 2012 nog steeds niet beschikt over een pinapparaat, dat gaat toch wel een beetje te ver...